Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
airco met Def. functie FTWquote:Op maandag 14 december 2009 09:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eindelijk de electrische voorruit verwarming kunnen testen
![]()
![]()
achterruit verwarming![]()
![]()
alleen de zijraampjes
quote:
dan houdt ik jouw linker enkel wel in mijn rechter hand en jouw rechter enkel wel in mijn linker handquote:al was ik op de brommer
koude enkels
met de fohn aan de slag dus.quote:Op maandag 14 december 2009 09:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eindelijk de electrische voorruit verwarming kunnen testen
![]()
![]()
achterruit verwarming![]()
![]()
alleen de zijraampjes
dan moet je die ventilatie op je zijruitjes open zettenquote:
Jij zit op de koplamp?quote:[..]
dan houd ik jouw linker enkel wel in mijn rechter hand en jouw rechter enkel wel in mijn linker hand
quote:Op maandag 14 december 2009 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met de fohn aan de slag dus.
Koud waterquote:Op maandag 14 december 2009 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
met de fohn aan de slag dus.
quote:Op maandag 14 december 2009 10:04 schreef cablegunmaster het volgende:
Goeiemorgen. en nog steeds niet wakker ik probeer wat werk te verzetten. alleen loop ik nu al achter
quote:Op maandag 14 december 2009 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan moet je die ventilatie op je zijruitjes open zetten
[..]
Jij zit op de koplamp?
dat heb ik ook eens gebruikt. toen ik daarna weg reed zag ik nog geen moer, hele raam sloeg dicht.quote:Op maandag 14 december 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
astu
Ik heb van die chemische troep.. met en zonder drijfgas
quote:Op maandag 14 december 2009 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet tijdens het rijden, daarna pas.
quote:Op maandag 14 december 2009 10:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heb ik ook eens gebruikt. toen ik daarna weg reed zag ik nog geen moer, hele raam sloeg dicht.
Dan ben jij ook niets gewend hoorquote:Op maandag 14 december 2009 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan een lamme arm krijgen zeker?
Heb al jaren niet hoeven krabben. Ging in NL altijd op de fiets/brommer naar het werk.quote:Op maandag 14 december 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan ben jij ook niets gewend hoor
zonnetjequote:Op maandag 14 december 2009 10:19 schreef Klonk het volgende:
brrrrr, frisjes buiten, maar wel lekker nu, weer binnen in het zonnetje
als ik bezig ben heb ik wel vaak warme handen, maar het kunnen ook ijsklompen zijn die maar niet warm willen worden.quote:Op maandag 14 december 2009 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
warme handen FTW
JF heeft het ook altijd warm
die kan met dit weer (vorst bedoel ik dus) bezig zijn aan een ijskoude motor, met ijskoud gereedschap en heeft dan nog warme handen
Vorig jaar meegemaakt, hij stond een auto te fixen met zn vest open en de klant en ik stonden met koffie in de handen te vernikkelen van de kou
idem hierquote:Op maandag 14 december 2009 10:19 schreef Klonk het volgende:
brrrrr, frisjes buiten, maar wel lekker nu, weer binnen in het zonnetje
Mogguh gfquote:
JF heeft het echt nooit koudquote:Op maandag 14 december 2009 10:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik bezig ben heb ik wel vaak warme handen, maar het kunnen ook ijsklompen zijn die maar niet warm willen worden.
en een rits in een jas zal bij niet snel slijten
wokquote:
LLquote:Op maandag 14 december 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh gf
bijna jarig
zaterdag krijg je een dikke kus van mij en als cadeautje de zuurvlees
bijna allesquote:Op maandag 14 december 2009 10:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoals vaker gezegd, in Limburg is alles beter
quote:Op maandag 14 december 2009 10:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Stelletje roddelaarsquote:Op maandag 14 december 2009 10:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL
laat ik het daar nou gister met nic nog over gehad hebben
ik had het over het zuurvleesquote:
Ik zal het zaterdag meebrengenquote:Op maandag 14 december 2009 10:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik had het over het zuurvlees
quote:
indahquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 10:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En wat niet beter is, is net over de grens beter
daarom ben ik ook mijn vakantie daar aan het plannenquote:Op maandag 14 december 2009 10:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 10:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En wat niet beter is, is net over de grens beter
JF en ik zijn de tuin al aan het opruimen zodat de legertent opgezet kan wordenquote:Op maandag 14 december 2009 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom ben ik ook mijn vakantie daar aan het plannen
heb je al een visum aangevraagdquote:Op maandag 14 december 2009 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom ben ik ook mijn vakantie daar aan het plannen
echt welquote:Op maandag 14 december 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
wat een domme mensen zijn er op fok
Roken bij de Pink Ribbon stand
van mij uitgezien iig welquote:
is in behandeling, inentingen hebben we net gehad.quote:Op maandag 14 december 2009 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je al een visum aangevraagd
is er een vluchtelingen kamp in opbouwquote:Op maandag 14 december 2009 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF en ik zijn de tuin al aan het opruimen zodat de legertent opgezet kan worden
nee man, is voor de quarantainequote:Op maandag 14 december 2009 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is in behandeling, inentingen hebben we net gehad.
en als visum niet lukt....
[..]
is er een vluchtelingen kamp in opbouw
Geen punt, op Vinkenslag wat golfplaten scoren, kan ie ook in wonenquote:
goed zo de qkoorts mag lekker bij jullie blijvenquote:Op maandag 14 december 2009 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is in behandeling, inentingen hebben we net gehad.
en als visum niet lukt....
[..]
is er een vluchtelingen kamp in opbouw
quote:
Vinkeslag, dat klinkt als een leuk vakantiepark, ga gelijk boeken.quote:Op maandag 14 december 2009 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen punt, op Vinkenslag wat golfplaten scoren, kan ie ook in wonen
Kansloosch...quote:Op maandag 14 december 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
je hebt je hand gebrokenquote:Op maandag 14 december 2009 10:45 schreef Klonk het volgende:
menselijk lichaam is vaag, ben lekker warm, ook de handen maar zodra ik een deurklink aanraak doet dat pijn
Een soort Center Parks, maar dan anders.quote:Op maandag 14 december 2009 10:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Vinkeslag, dat klinkt als een leuk vakantiepark, ga gelijk boeken.
is best gezelligquote:Op maandag 14 december 2009 10:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze hebben geen tropisch zwembadquote:Op maandag 14 december 2009 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een soort Center Parks, maar dan anders.
dat hoeft ook niet. in limburg is het altijd warmer dus kunnen we ook wel in de maas zwemmen.quote:Op maandag 14 december 2009 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben geen tropisch zwembad
Hebben enorm luxe villa'squote:Op maandag 14 december 2009 10:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Maar wel rookwaarquote:Op maandag 14 december 2009 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weer een reden waarom ik niet in dat forum komquote:Op maandag 14 december 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
als ik het doe kan jij het vast ook welquote:Op maandag 14 december 2009 10:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet. in limburg is het altijd warmer dus kunnen we ook wel in de maas zwemmen.
Alleen maar kleine jacuzies met meisjes-betastend tuig erin.quote:Op maandag 14 december 2009 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de groenvoorziening biedt ook veel beschutting.quote:Op maandag 14 december 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hebben enorm luxe villa's
[..]
Maar wel rookwaar![]()
en je kunt een andere auto komen voordat je weer naar huis gaat![]()
met lichte schade, voor een prikkie
quote:Op maandag 14 december 2009 10:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet. in limburg is het altijd warmer dus kunnen we ook wel in de maas zwemmen.
met flatscreen tv'squote:
of je auto kan er worden gemaaktquote:Maar wel rookwaar![]()
en je kunt een andere auto komen voordat je weer naar huis gaat![]()
met lichte schade, voor een prikkie
Zie, rood vlees is kankerverwekkendquote:In de Amerikaanse staat Florida is een vrouw opgepakt die haar terminaal zieke vriend met een rauwe biefstuk te lijf is gegaan. Ze wordt vervolgd voor huiselijk geweld, meldden Amerikaanse media zaterdag.
De 53-jarige Elsie Egan sloeg haar vier jaar jongere vriend Peter Schabhuttl met het stuk vlees toen hij weigerde een sneetje brood te eten.
De kankerpatiënt die ook nog eens verlamd is aan zijn linkerbeen eiste een bolletje.
Schabhuttl verklaarde dat de woedende vrouw hem op zijn hoofd had geslagen met een biefstuk van tussen de 2,8 en 4,5 ons. De politie constateerde rode vlekken op zijn wang en kruin.
Egan gaf toe dat ze haar vriend had geslagen, ''om hem een lesje te leren''. Maar ze ontkende dat ze daarvoor een rauwe biefstuk heeft gebruikt.
of jij kan er worden afgemaakt.quote:Op maandag 14 december 2009 10:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met flatscreen tv's
[..]
of je auto kan er worden gemaakt
moet je een prive jacuzzi nemenquote:Op maandag 14 december 2009 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Alleen maar kleine jacuzies met meisjes-betastend tuig erin.
jammer van dat stuk vlees.quote:Op maandag 14 december 2009 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[..]
Zie, rood vlees is kankerverwekkend
dat doen ze buiten de poortquote:Op maandag 14 december 2009 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of jij kan er worden afgemaakt.
Ja, dat lijkt me wel iets ja... en dan tien van die Anita's erin.quote:Op maandag 14 december 2009 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je een prive jacuzzi nemen
rauw vlees is gevaarlijkquote:Op maandag 14 december 2009 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[..]
Zie, rood vlees is kankerverwekkend
allemaal haren op de steakquote:Op maandag 14 december 2009 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jammer van dat stuk vlees.
Zit dat niet bij de prijs inbegrepen? Het is wel een all-inclusive long-weekend..quote:Op maandag 14 december 2009 10:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doen ze buiten de poort
dan heb je wel een grote jacuzziquote:Op maandag 14 december 2009 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel iets ja... en dan tien van die Anita's erin.
Hmjah, en als ik in Nederland ben zie ik een Marokkaan, kan iemand daar ook iets aan doen graag?quote:Arbeidsinspectie bezorgd over vuilnismannen
Werknemers ademen uitlaatgassen in
quote:Op maandag 14 december 2009 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zit dat niet bij de prijs inbegrepen? Het is wel een all-inclusive long-weekend..
Jaloers? Je had die grote villa moeten huren, niet die op wielen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je wel een grote jacuzzi
quote:Op maandag 14 december 2009 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hmjah, en als ik in Nederland ben zie ik een Marokkaan, kan iemand daar ook iets aan doen graag?
"En een goede reis terug" *pats* *knal* *steek*quote:Op maandag 14 december 2009 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom is dat ook bij het vertrek
wilde ik ook maar die was al verhuurdquote:Op maandag 14 december 2009 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jaloers? Je had die grote villa moeten huren, niet die op wielen.
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"En een goede reis terug" *pats* *knal* *steek*
ik moet er niet aan denken als het wel zo wasquote:
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1136)
Komt een man bij de dokter. "Dokter, ik heb een Marokkaan in mijn neus!" Zegt die dokter, dat lieg je, het zijn er minstens tien zo te zien.quote:Op maandag 14 december 2009 11:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet er niet aan denken als het wel zo was
Al vier keer gezien in 2 minuten.quote:Op maandag 14 december 2009 11:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
het oude vertrouwde fok is weer terug![]()
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Komt een man bij de dokter. "Dokter, ik heb een Marokkaan in mijn neus!" Zegt die dokter, dat lieg je, het zijn er minstens tien zo te zien.
quote:
ik ook al minimaal 4xquote:Op maandag 14 december 2009 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Al vier keer gezien in 2 minuten.
ze zijn nooit alleen, altijd met een groep. anders durven ze niksquote:Op maandag 14 december 2009 11:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Komt een man bij de dokter. "Dokter, ik heb een Marokkaan in mijn neus!" Zegt die dokter, dat lieg je, het zijn er minstens tien zo te zien.
zelfs niet het binnendringen van je imuunsysteemquote:Op maandag 14 december 2009 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze zijn nooit alleen, altijd met een groep. anders durven ze niks
en niet ff wat laten weten?quote:
Heyquote:Op maandag 14 december 2009 11:15 schreef Fha het volgende:
helluh
Ik heb net een zwembad in de badkamer gemaakt
Ben je nat ja?quote:Op maandag 14 december 2009 11:15 schreef Fha het volgende:
helluh
kloptquote:Op maandag 14 december 2009 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Nou, er zit allemaal wasmiddel in dus ik laat Bolle er maar even niet bijquote:Op maandag 14 december 2009 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey
aan jete zien was het niet de bedoeling
nu maar hopen dat Bolle dorst heeft
Fhaquote:Op maandag 14 december 2009 11:15 schreef Fha het volgende:
helluh
quote:Wat een zaksos.
quote:Ouzomatische piloot.
dat is minderquote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, er zit allemaal wasmiddel in dus ik laat Bolle er maar even niet bij![]()
Dus tot zover de wasmachineIk hoop dat Fred zaterdag even wil klooien..
door ons onderwerp "vinkeslag" kwam je op een idee?quote:Op maandag 14 december 2009 11:15 schreef Fha het volgende:
helluh
De laffe rakkers.quote:Op maandag 14 december 2009 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Mogguhquote:
hmmm das minderquote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, er zit allemaal wasmiddel in dus ik laat Bolle er maar even niet bij![]()
Dus tot zover de wasmachineIk hoop dat Fred zaterdag even wil klooien..
Badschuim!quote:Op maandag 14 december 2009 11:15 schreef Fha het volgende:
helluh
quote:Op maandag 14 december 2009 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rwarde_eilanden.html
die reacties
[..]
[..]
MPGquote:
Gister neergezetquote:Op maandag 14 december 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
hmmm das minder
was die niet net "nieuw"?
*proestquote:Op maandag 14 december 2009 11:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
door ons onderwerp "vinkeslag" kwam je op een idee?
quote:Op maandag 14 december 2009 11:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Gister neergezetDus nu ken ik alsnog gaan handwassen
@WOK: nee het kwam niet door vinkeslag, om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee waar je het over hebt
@GF: nee niet met duikplank, al pas je misschien door het putje van de douche?Ken je daar in duiken
Rugslag, schoolslag, vlinderslag, vinkeslag. Zo raar is dat toch niet?quote:Op maandag 14 december 2009 11:21 schreef Fha het volgende:
@WOK: nee het kwam niet door vinkeslag, om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee waar je het over hebt
ik ben vakantie aan het plannen in limburgquote:Op maandag 14 december 2009 11:21 schreef Fha het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2009 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rugslag, schoolslag, vlinderslag, vinkeslag. Zo raar is dat toch niet?
[..]
wanneer ga je trouwens ?quote:Op maandag 14 december 2009 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben vakantie aan het plannen in limburg![]()
flesh had nog een mooi bungalopark voor me.
en na vinkeslag komt slavlink?quote:Op maandag 14 december 2009 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Lekker hoorquote:Op maandag 14 december 2009 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dat weet ik niet he. Ik kom niet zo vaak bij Fha in de badkamertquote:Op maandag 14 december 2009 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en na vinkeslag komt slavlink?
zei hij dat ja?quote:Op maandag 14 december 2009 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een goede poetsman is altijd nodigquote:Op maandag 14 december 2009 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet ik niet he. Ik kom niet zo vaak bij Fha in de badkamert
Al is daar op zich wel wat aan te doen natuurlijk
niet letterlijk, maar het moet wel mooi zijn, en goede service.quote:
rundervink of een blinde vinkquote:Op maandag 14 december 2009 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en na vinkeslag komt slavlink?
Absoluut waarquote:Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een goede poetsman is altijd nodig
momenteel meer een loodgieterquote:Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een goede poetsman is altijd nodig
quote:Op maandag 14 december 2009 11:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet letterlijk, maar het moet wel mooi zijn, en goede service.
midweek met onderhoudsbeurt voor (ex) auto
quote:Op maandag 14 december 2009 11:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
rundervink of een blinde vink
quote:
ja, als er badschuim is, moet het wel leuk zijn daar ja.quote:Op maandag 14 december 2009 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet ik niet he. Ik kom niet zo vaak bij Fha in de badkamert
Al is daar op zich wel wat aan te doen natuurlijk
quote:Op maandag 14 december 2009 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas maar op, voor je het weet word je met een biefstuk de badkamer uit gemept.
Tot je ontdekt hoe het is om je koffie gebracht te krijgen, geroepen te worden voor het avondeten of samen op stap te gaan.quote:
quote:
Ik gok dat de slang gewoon los zit, maar ik ben niet sterk genoeg om dat gedrocht van een machine te verplaatsen hahahaquote:
Dat dus inderdaadquote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tot je ontdekt hoe het is om je koffie gebracht te krijgen, geroepen te worden voor het avondeten of samen op stap te gaan.
GMTAquote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tot je ontdekt hoe het is om je koffie gebracht te krijgen, geroepen te worden voor het avondeten of samen op stap te gaan.
Had ik eerst ook nietquote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die kan ik helemaal uit elkaar halen en weer in elkaar zetten, repareren.quote:Op maandag 14 december 2009 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
iig iemand die verstand heeft van wasmachine's
en krijg je dat harige lapje mals vlees in de avond op je bord.quote:Op maandag 14 december 2009 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas maar op, voor je het weet word je met een biefstuk de badkamer uit gemept.
quote:
quote:
Ja, jullie dachten zeker dat ik gek was of zo?quote:Op maandag 14 december 2009 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die kan ik helemaal uit elkaar halen en weer in elkaar zetten, repareren.
maar hoe je hem moet gebruiken![]()
gelukkig weet mijn vrouw dat wel en kon ze vertellen welke knop op welke stand moest.
jaquote:Op maandag 14 december 2009 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, jullie dachten zeker dat ik gek was of zo?
Lekker handig.quote:Op maandag 14 december 2009 11:49 schreef Fha het volgende:
Echt. OV chipkaart faalhazen.
Maanden geleden al aangevraagd, nog niks gehoord dus ik denk ik ga maar weer eens bellen. Nee hoor ze kennen me nietDus nu mag het opnieuw. Pasfoto nummer 6 als ik me niet vergis
Godverdegodver.
De ellende begint pas goed als je hem eenmaal hebtquote:
Oh, maar dan is het niet erg.quote:Op maandag 14 december 2009 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja![]()
maar dat staat los van deze posts
Kneuzenkermisquote:Op maandag 14 december 2009 11:49 schreef Fha het volgende:
Echt. OV chipkaart faalhazen.
Maanden geleden al aangevraagd, nog niks gehoord dus ik denk ik ga maar weer eens bellen. Nee hoor ze kennen me nietDus nu mag het opnieuw. Pasfoto nummer 6 als ik me niet vergis
Godverdegodver.
Zo te lezen heb je daar gelijk in. Echt het grootste faal-project in eeuwen zo te lezen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De ellende begint pas goed als je hem eenmaal hebt
1 paaltje? Whaha.. dat gaat dus grandioos fout, en na een week van 'boetes' door niet uitchecken gaat men zwartreizen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Kneuzenkermis.
Ik ga in januari zo ontiegelijk hard lachen hier in Eindhoven.
Op perron 5/6 komen tegelijkertijd twee treinen vol studenten aan, circa 1000 tot 1500 man. Die moeten ALLEMAAL uitchecken. Bij dat ENE kutpaaltje dat ook nog eens midden voor de trap staat![]()
Ook dat nog jaquote:Op maandag 14 december 2009 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Kneuzenkermis.
Op perron 5/6 komen tegelijkertijd twee treinen vol studenten en forenzen aan, circa 1000 tot 1500 man. Die moeten ALLEMAAL uitchecken. Bij dat ENE kutpaaltje dat ook nog eens midden voor de trap staat![]()
Dat geloof ik ja. Mevrouw wist me ook te vertellen dat de studentenreis producten pas vanaf eind januari af te halen zijn omdat er zoveel fout gaatquote:Op maandag 14 december 2009 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De ellende begint pas goed als je hem eenmaal hebt
Zelfs dat schijnt nog hard tegen te vallen ook.quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
Mensen die nu nog zeggen dat het openbaar vervoer zo veel beter is, hebben alleen in milieu-technisch opzicht gelijk
Volgens mij wel. Op elk perron staat er één, vooraan in het midden van het perron, bij de trapleuning.quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 paaltje? Whaha.. dat gaat dus grandioos fout, en na een week van 'boetes' door niet uitchecken gaat men zwartreizen.
Stond dat paaltje er afgelopen mei al? Niet eens gezien namelijk, lekker handig dus.
Hoe overbrug je dan die eerste maand?quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook dat nog ja
[..]
Dat geloof ik ja. Mevrouw wist me ook te vertellen dat de studentenreis producten pas vanaf eind januari af te halen zijn omdat er zoveel fout gaatpfff
de middelste trapleuning dus? Niet gezien, maar goed, ik koop wel gewoon een kaartje als ik ooit weer eens in Nederland ben. Het is niet zo dat ik er nog vaak kom en bovendien nog eens vaak van het OV gebruik maak.quote:Op maandag 14 december 2009 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Op elk perron staat er één, vooraan en midden op het perron, bij de trapleuning.
Daar dusquote:Op maandag 14 december 2009 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de middelste trapleuning dus? Niet gezien, maar goed, ik koop wel gewoon een kaartje als ik ooit weer eens in Nederland ben. Het is niet zo dat ik er nog vaak kom en bovendien nog eens vaak van het OV gebruik maak.
Ja dat had ik ook al bedacht. Ik word gewoon poortjestrapper. En die paar keer dater gecontroleerd wordt betaal ik de boete welquote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
1 paaltje? Whaha.. dat gaat dus grandioos fout, en na een week van 'boetes' door niet uitchecken gaat men zwartreizen.
Dat vroeg ik me ook af. Volgens de dame was er om sommige plekken (sommige plekkenquote:Op maandag 14 december 2009 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoe overbrug je dan die eerste maand?
boeien wat het wordt, zolang ik maar zonder registratie direct op Schiphol zo'n kaartje uit de automaat kan trekken met mijn pinpas.. oooh wacht, da's ook niet echt veilig schijnt.quote:Op maandag 14 december 2009 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar dus.En dat kaartje wordt op termijn een eendags-chipkaart ofzoiets
.
Door niet in/uit te checken, maar je kaart aan de conducteur te laten zien, geloof ik. Maar daty mogen ze dan godverdomme wel eens communiceren. Stelletje faalhazen bij de IBG/DUO of hoe die hoerentent ook heet.quote:Op maandag 14 december 2009 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoe overbrug je dan die eerste maand?
Ik denk heel vaak, ondanks dat het nog vaker fout zal gaan met heel veel andere mensen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Volgens de dame was er om sommige plekken (sommige plekken) de mogelijkheid om nog even door te reizen met je oude kaart (die dus eigenlijk niet meer geldig is). Ik vraag me nu al af hoe vaak ik daar discussie over ga hebben met de conducteur
Ehm. Nee.quote:Op maandag 14 december 2009 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
zonder registratie direct op Schiphol zo'n kaartje uit de automaat kan trekken met mijn pinpas..
Dat heb ik al heel veel mensen horen zeggen. Gaat een waterdicht systeem worden, dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 14 december 2009 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al bedacht. Ik word gewoon poortjestrapper. En die paar keer dater gecontroleerd wordt betaal ik de boete welis EN goedkoper EN mijn reisgedrag wordt niet opgeslagen
Communicatie? Wut?quote:Op maandag 14 december 2009 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Door niet in/uit te checken, maar je kaart aan de conducteur te laten zien, geloof ik. Maar daty mogen ze dan godverdomme wel eens communiceren. Stelletje faalhazen bij de IBG/DUO of hoe die hoerentent ook heet.
He? Wa? Wat is da? Hoe mot da? Kan ik daar een adviesbureau voor inhuren?quote:
Succesquote:
zelfs dat niet, de elektriciteit wekken we op met een kolencentralequote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
Mensen die nu nog zeggen dat het openbaar vervoer zo veel beter is, hebben alleen in milieu-technisch opzicht gelijk
Alleen vervoer je daar dagelijks een miljoen man meequote:Op maandag 14 december 2009 12:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zelfs dat niet, de elektriciteit wekken we op met een kolencentrale
zo klopt ie beter.quote:Op maandag 14 december 2009 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen probeer je daar dagelijks een miljoen man mee te vervoerenDie stinkende roet-uitbrakende alfa met rook en vlammen van LL is nog net niet milieusmeriger
idem hieroquote:Op maandag 14 december 2009 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die kan ik helemaal uit elkaar halen en weer in elkaar zetten, repareren.
maar hoe je hem moet gebruiken![]()
gelukkig weet mijn vrouw dat wel en kon ze vertellen welke knop op welke stand moest.
MDquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Kneuzenkermis.
Op perron 5/6 komen tegelijkertijd twee treinen vol studenten en forenzen aan, circa 1000 tot 1500 man. Die moeten ALLEMAAL uitchecken. Bij dat ENE kutpaaltje dat ook nog eens midden voor de trap staat![]()
en dat nog niet eensquote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
eet zequote:
Fhaquote:
quote:
goed dat je dat zegt wist ik dus ook nietquote:Op maandag 14 december 2009 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
de laatste keer dat ik met de trein ging kocht ik een kaartje aan het loket.
dat schijnt niet meer te kunnen
Nou dan zou ik dus nooit meer met de trein kunnen? :quote:Op maandag 14 december 2009 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
daar zat ik dus ook aan te denkenquote:Op maandag 14 december 2009 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou dan zou ik dus nooit meer met de trein kunnen? :
schijnt he, ik weet het niet zeker. (papagaai, ik praat na)quote:Op maandag 14 december 2009 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed dat je dat zegt wist ik dus ook niet
hier nog 1quote:Op maandag 14 december 2009 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fles zal het wel wetenquote:Op maandag 14 december 2009 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schijnt he, ik weet het niet zeker. (papagaai, ik praat na)
dan zijn we al met zijn drieenquote:[..]
hier nog 1
quote:Op maandag 14 december 2009 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles zal het wel weten![]()
[..]
dan zijn we al met zijn drieen
zolang je maar alleen aan LL komtquote:
ik weet hoe ik Ll voor mezelf kan houdenquote:Op maandag 14 december 2009 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang je maar alleen aan LL komt
*proestquote:Op maandag 14 december 2009 13:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet hoe ik Ll voor mezelf kan houden![]()
even met een handje aan een klokkenspel kietelenen ik heb het alleenrecht
als ik het zie welquote:Op maandag 14 december 2009 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest
kan wel zijn dat LL dan ook weggaat![]()
dan mag WOK het opruimenquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest
kan wel zijn dat LL dan ook weggaat![]()
quote:
en hoe koopt die Japanse toerist of Nederlander in den vreemde (ikke) nu zijn kaartjes dan?quote:Op maandag 14 december 2009 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2009 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij weet niet wat ik allemaal in huis heb
nerdsex
quote:Op maandag 14 december 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar zie jij niets van als ik dat even snel onderlangs doe.
middagquote:
zou het niet weten is hetzelfde als je in sommige steden tegenwoordig voor het parkeren moet betalen met je chipknipquote:Op maandag 14 december 2009 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en hoe koopt die Japanse toerist of Nederlander in den vreemde (ikke) nu zijn kaartjes dan?
hebben jullie daar geen vaste pastoor?quote:Op maandag 14 december 2009 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Uitgegeten inmiddels. De pastoor is ook weer de deur uit. Die vliegt morgen terug naar de Filipijnen voor een maand.
quote:Oh, Stan!
That was wonderful.
You did things to me you've never done before.
(gasps)
- You're that nerd! - Yeah.
God, you were wonderful.
Thanks.
- Are all nerds as good as you? - Yes.
How come?
Cos all jocks think about is sports.
All we ever think about is sex.
quote:
Eindhoven heeft dat ook ja. ik HEB geen chipknip voor zo ver ik weet. Wil er ook geen, want ik heb er geen ruk aan hier.quote:Op maandag 14 december 2009 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou het niet weten is hetzelfde als je in sommige steden tegenwoordig voor het parkeren moet betalen met je chipknip
jawel, maar die komt uit de filippijnen (er is een tekort in Indonesie namelijk).. dus die is even weg.quote:Op maandag 14 december 2009 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hebben jullie daar geen vaste pastoor?
dat bedoel ik dus ik heb er ook geen kan dus bijna nergens parkeren of het moet in een parkeergarage zijn met een gewone betaalautomaatquote:Op maandag 14 december 2009 13:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eindhoven heeft dat ook ja. ik HEB geen chipknip voor zo ver ik weet. Wil er ook geen, want ik heb er geen ruk aan hier.
Plak jij je muntjes niet gewoon op de voorruit voor de controleur danquote:Op maandag 14 december 2009 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus ik heb er ook geen kan dus bijna nergens parkeren of het moet in een parkeergarage zijn met een gewone betaalautomaat
lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op maandag 14 december 2009 13:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Plak jij je muntjes niet gewoon op de voorruit voor de controleur dan
hang zequote:
quote:Op maandag 14 december 2009 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zat ik dus ook aan te denken![]()
niet dat ik dat zou doen
Kaartje kopen aan het loket kan nog, mits groter station, maar je betaalt 50 cent extra.quote:Op maandag 14 december 2009 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schijnt he, ik weet het niet zeker. (papagaai, ik praat na)
[..]
hier nog 1
ah, waarom dan een ov-chipkaartquote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kaartje kopen aan het loket kan nog, mits groter station, maar je betaalt 50 cent extra.
Verder heeft elk station een of meer kaartjesautomaten.
en bij de automaten kan ik gewoon met contant geld betalen of alleen maar met mijn bankpas ?quote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kaartje kopen aan het loket kan nog, mits groter station, maar je betaalt 50 cent extra.
Verder heeft elk station een of meer kaartjesautomaten.
Omdat die het papieren kaartje gaat vervangen. Er komen volgens mij ook wegwerp-chipkaarten, voor één reis ofzo.quote:
De meeste alleen met pas, maar er zijn er ook die cash slikkenquote:Op maandag 14 december 2009 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en bij de automaten kan ik gewoon met contant geld betalen of alleen maar met mijn bankpas ?
het heeft hier verkeerd gevrorenquote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
het heeft goed gevroren vannacht
En omdat de overheid graag prestigeprojecten uitrolt van onze zuurverdiende belastingcentenquote:
Garagebox FTW.quote:Op maandag 14 december 2009 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het heeft hier verkeerd gevrorenik moest krabben
ik hoef vandaag niet weg met de auto dus ik hoef niet te krabbenquote:Op maandag 14 december 2009 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het heeft hier verkeerd gevrorenik moest krabben
quote:Op maandag 14 december 2009 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
En omdat de overheid graag prestigeprojecten uitrolt van onze zuurverdiende belastingcenten.
ik heb een garagebox maar die gebruik ik voor opslagquote:Op maandag 14 december 2009 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Garagebox FTW.
Anders auto starten, verwarming aan, naar binnen gaan, koffie drinken, na 10 minuten naar buiten gaan, met voorverwarmde en oontdooide auto naar werk rijden
word niet gewaardeerd door de buurt als ik om 6:30 een diesel start en 10 min. laat draaienquote:Op maandag 14 december 2009 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Garagebox FTW.
Anders auto starten, verwarming aan, naar binnen gaan, koffie drinken, na 10 minuten naar buiten gaan, met voorverwarmde en ontdooide auto naar werk rijden
net als de carpool strook.quote:Op maandag 14 december 2009 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het zal ook wel weer falen
denk het ook nietquote:Op maandag 14 december 2009 14:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
word niet gewaardeerd door de buurt als ik om 6:30 een diesel start en 10 min. laat draaien
ik heb een carpoortmaar daar staat de prive auto onder.
of de betuwelijnquote:
quote:Een voorbeeld is het Elektronisch Patiënten Dossier (EPD) in de zorg, een centraal punt van waaruit alle verspreide medische gegevens van patiënten centraal te raadplegen moeten zijn. Op 1 januari 2007 had het in werking moeten treden. Maar bij de eerste stap, een database van medicijngebruik, liep het al mis: huisartsen willen geen kosten maken om die medicijngegevens aan te leveren; ziekenhuizen hebben geen zin hun systemen te veranderen voor iets waarvan de haalbaarheid nog niet vaststaat; specialisten voelen er niets voor gevoelige informatie te delen.
quote:Een soortgelijk verhaal zou verteld kunnen worden over het communicatiesysteem C2000 van ambulance, politie, marechaussee en brandweer, waar vijfentwintig politiekorpsen en hulpdiensten mee samen moeten werken.
quote:
quote:P-direkt, waarbij de personeelsadministratie van acht ministeries in een nieuw systeem gevat moeten worden.
niet aan gaan wennenquote:Op maandag 14 december 2009 14:26 schreef MaleDuck het volgende:
zo, ben zowaar aan het werk vandaag...
quote:Over het nog te bouwen elektronisch kinddossier, waarvoor allerlei instanties elkaar in de eigen dossiers moeten toelaten, en dat in de aanbestedingsfase al mislukte.
quote:Op maandag 14 december 2009 14:26 schreef MaleDuck het volgende:
zo, ben zowaar aan het werk vandaag...
quote:Op maandag 14 december 2009 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
denk dat we een heel topic er over kunnen vol posten
als je alleen al naar de kosten kijkt en je zou dat geld ergens anders voor gebruiken had de staat geen schulden meerquote:
Nou je weet het nooit hier...quote:
potentieel klb topicquote:
quote:
even optellenquote:Op maandag 14 december 2009 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je alleen al naar de kosten kijkt en je zou dat geld ergens anders voor gebruiken had de staat geen schulden meer
quote:Debacles, een greep
Elektronisch Patienten Dossier (EPD): Invoering wordt al jaren vooruitgeschoven.
SPEER: samenvoegen logistiek van de krijgsmachtonderdelen. Verschillende malen uitgesteld. Kosten 240 miljoen tot een miljard.
Aansluiting UWV en Belastingdienst deels mislukt. Duizenden gegevens verdwenen. Kosten: 200 miljoen.
Elektronisch kinddossier. Aanbesteding dit jaar mislukt, moet overnieuw. Nog begroot: 14 miljoen.
P-direct. Samenvoeging personeelsadministraties van acht ministeries. Aanbesteding mislukt, afkoopsom 20 miljoen. Nog voor 700 miljoen begroot.
Hoger Beroepssysteem: stopgezet 2001, kosten 13 miljoen euro.
Politie Suite Opsporing (PSO): Landelijk systeem voor registratie van misdrijven te gebruiken voor de opsporing. Definitief afgeblazen in 2005. Kosten 430 miljoen.
C2000 politie e.a. hulpdiensten: Jaren vertraging door gebrekkige samenwerking hulpdiensten en korpsen. Implementatie kost nog 72 miljoen.
Maar dan zoek ik bijna altijd wel even een moment om hier wat te slowchattenquote:
zeg duck, jij bent toch in de ardenne geweest? hoe was het daar?quote:Op maandag 14 december 2009 14:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar dan zoek ik bijna altijd wel even een moment om hier wat te slowchatten
was dat niet dat grote databeest waarin rouvoet wilde bijhouden wanneer de schaamhaartjes van jonge meisjes beginnen te groeienquote:
koud, maar lekker rustigquote:Op maandag 14 december 2009 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg duck, jij bent toch in de ardenne geweest? hoe was het daar?
en dan reken je nog niet de extra kosten voor de HSL en de Betuwelijn en nog een paar van die projectenquote:
Dit heeft ervoor gezorgd dat de crisis niet nog erger wasquote:
even ontstressenquote:Op maandag 14 december 2009 14:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar dan zoek ik bijna altijd wel even een moment om hier wat te slowchatten
quote:Op maandag 14 december 2009 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
was dat niet dat grote databeest waarin rouvoet wilde bijhouden wanneer de schaamhaartjes van jonge meisjes beginnen te groeien?
zoietsquote:Op maandag 14 december 2009 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
was dat niet dat grote databeest waarin rouvoet wilde bijhouden wanneer de schaamhaartjes van jonge meisjes beginnen te groeien?
werkgelegenheid, werkgelegenheid... vergeet dat niet...quote:Op maandag 14 december 2009 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan reken je nog niet de extra kosten voor de HSL en de Betuwelijn en nog een paar van die projecten
er moet nog steeds geld in worden gepomptquote:Op maandag 14 december 2009 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
maar dat de aanbesteding mislukt is wil niet zeggen dat we niet doorgaan
ja, was wel weer nodig... ben je even op vakantie en nog 2 weken extra weg voor de zaak, blijk je bijna weggesaneerd te zijnquote:
dit was allemaal voor de crisisquote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
werkgelegenheid, werkgelegenheid... vergeet dat niet...
als ze het goed hadden gepland was er werk geweest en het had minder gekostquote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
werkgelegenheid, werkgelegenheid... vergeet dat niet...
quote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, was wel weer nodig... ben je even op vakantie en nog 2 weken extra weg voor de zaak, blijk je bijna weggesaneerd te zijn
quote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, was wel weer nodig... ben je even op vakantie en nog 2 weken extra weg voor de zaak, blijk je bijna weggesaneerd te zijn
daarom hebben we dus de crisisquote:
was dat niet al beslist in de vorige crisis? 1986 ofzoquote:
JFquote:Op maandag 14 december 2009 14:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was dat niet al beslist in de vorige crisis? 1986 ofzo
Ola allemaal
sjonniequote:Op maandag 14 december 2009 14:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ola allemaal
Neen, dan waren er nog meer bedrijven omgevallenquote:Op maandag 14 december 2009 14:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ze het goed hadden gepland was er werk geweest en het had minder gekost
quote:
Tja, op het project waar ik werk, waren nogal wat wijzigingen geweest, waardoor ik eigenlijk niet meer weet waar het project over gaat en mn vervanger gewoon op het project blijft. Maar gelukkig krijg ik hierdoor wel meer tijd voor andere projectenquote:
De meeste van de dingen die je noemde waren ook van voor de crisisquote:
succesquote:
Heyquote:Op maandag 14 december 2009 14:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ola allemaal
quote:Op maandag 14 december 2009 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De meeste van de dingen die je noemde waren ook van voor de crisis
ok vandaarquote:Op maandag 14 december 2009 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Neen, dan waren er nog meer bedrijven omgevallen
[..]
[..]
Tja, op het project waar ik werk, waren nogal wat wijzigingen geweest, waardoor ik eigenlijk niet meer weet waar het project over gaat en mn vervanger gewoon op het project blijft. Maar gelukkig krijg ik hierdoor wel meer tijd voor andere projecten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |