Succesquote:
zelfs dat niet, de elektriciteit wekken we op met een kolencentralequote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
Mensen die nu nog zeggen dat het openbaar vervoer zo veel beter is, hebben alleen in milieu-technisch opzicht gelijk
Alleen vervoer je daar dagelijks een miljoen man meequote:Op maandag 14 december 2009 12:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zelfs dat niet, de elektriciteit wekken we op met een kolencentrale
zo klopt ie beter.quote:Op maandag 14 december 2009 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen probeer je daar dagelijks een miljoen man mee te vervoerenDie stinkende roet-uitbrakende alfa met rook en vlammen van LL is nog net niet milieusmeriger
idem hieroquote:Op maandag 14 december 2009 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die kan ik helemaal uit elkaar halen en weer in elkaar zetten, repareren.
maar hoe je hem moet gebruiken![]()
gelukkig weet mijn vrouw dat wel en kon ze vertellen welke knop op welke stand moest.
MDquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Kneuzenkermis.
Ik ga in januari zo ontiegelijk hard lachen hier in Eindhoven.
Op perron 5/6 komen tegelijkertijd twee treinen vol studenten en forenzen aan, circa 1000 tot 1500 man. Die moeten ALLEMAAL uitchecken. Bij dat ENE kutpaaltje dat ook nog eens midden voor de trap staat![]()
en dat nog niet eensquote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
Mensen die nu nog zeggen dat het openbaar vervoer zo veel beter is, hebben alleen in milieu-technisch opzicht gelijk
eet zequote:
Fhaquote:
quote:
goed dat je dat zegt wist ik dus ook nietquote:Op maandag 14 december 2009 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
de laatste keer dat ik met de trein ging kocht ik een kaartje aan het loket.
dat schijnt niet meer te kunnen
Nou dan zou ik dus nooit meer met de trein kunnen? :quote:Op maandag 14 december 2009 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
daar zat ik dus ook aan te denkenquote:Op maandag 14 december 2009 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou dan zou ik dus nooit meer met de trein kunnen? :
schijnt he, ik weet het niet zeker. (papagaai, ik praat na)quote:Op maandag 14 december 2009 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed dat je dat zegt wist ik dus ook niet
hier nog 1quote:Op maandag 14 december 2009 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fles zal het wel wetenquote:Op maandag 14 december 2009 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schijnt he, ik weet het niet zeker. (papagaai, ik praat na)
dan zijn we al met zijn drieenquote:[..]
hier nog 1
quote:Op maandag 14 december 2009 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles zal het wel weten![]()
[..]
dan zijn we al met zijn drieen
zolang je maar alleen aan LL komtquote:
ik weet hoe ik Ll voor mezelf kan houdenquote:Op maandag 14 december 2009 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang je maar alleen aan LL komt
*proestquote:Op maandag 14 december 2009 13:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet hoe ik Ll voor mezelf kan houden![]()
even met een handje aan een klokkenspel kietelenen ik heb het alleenrecht
als ik het zie welquote:Op maandag 14 december 2009 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest
kan wel zijn dat LL dan ook weggaat![]()
dan mag WOK het opruimenquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest
kan wel zijn dat LL dan ook weggaat![]()
quote:
en hoe koopt die Japanse toerist of Nederlander in den vreemde (ikke) nu zijn kaartjes dan?quote:Op maandag 14 december 2009 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2009 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij weet niet wat ik allemaal in huis heb
nerdsex
quote:Op maandag 14 december 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar zie jij niets van als ik dat even snel onderlangs doe.
middagquote:
zou het niet weten is hetzelfde als je in sommige steden tegenwoordig voor het parkeren moet betalen met je chipknipquote:Op maandag 14 december 2009 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en hoe koopt die Japanse toerist of Nederlander in den vreemde (ikke) nu zijn kaartjes dan?
hebben jullie daar geen vaste pastoor?quote:Op maandag 14 december 2009 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Uitgegeten inmiddels. De pastoor is ook weer de deur uit. Die vliegt morgen terug naar de Filipijnen voor een maand.
quote:Oh, Stan!
That was wonderful.
You did things to me you've never done before.
(gasps)
- You're that nerd! - Yeah.
God, you were wonderful.
Thanks.
- Are all nerds as good as you? - Yes.
How come?
Cos all jocks think about is sports.
All we ever think about is sex.
quote:
Eindhoven heeft dat ook ja. ik HEB geen chipknip voor zo ver ik weet. Wil er ook geen, want ik heb er geen ruk aan hier.quote:Op maandag 14 december 2009 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou het niet weten is hetzelfde als je in sommige steden tegenwoordig voor het parkeren moet betalen met je chipknip
jawel, maar die komt uit de filippijnen (er is een tekort in Indonesie namelijk).. dus die is even weg.quote:Op maandag 14 december 2009 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hebben jullie daar geen vaste pastoor?
dat bedoel ik dus ik heb er ook geen kan dus bijna nergens parkeren of het moet in een parkeergarage zijn met een gewone betaalautomaatquote:Op maandag 14 december 2009 13:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eindhoven heeft dat ook ja. ik HEB geen chipknip voor zo ver ik weet. Wil er ook geen, want ik heb er geen ruk aan hier.
Plak jij je muntjes niet gewoon op de voorruit voor de controleur danquote:Op maandag 14 december 2009 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus ik heb er ook geen kan dus bijna nergens parkeren of het moet in een parkeergarage zijn met een gewone betaalautomaat
lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op maandag 14 december 2009 13:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Plak jij je muntjes niet gewoon op de voorruit voor de controleur dan
hang zequote:
quote:Op maandag 14 december 2009 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zat ik dus ook aan te denken![]()
niet dat ik dat zou doen
Kaartje kopen aan het loket kan nog, mits groter station, maar je betaalt 50 cent extra.quote:Op maandag 14 december 2009 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schijnt he, ik weet het niet zeker. (papagaai, ik praat na)
[..]
hier nog 1
ah, waarom dan een ov-chipkaartquote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kaartje kopen aan het loket kan nog, mits groter station, maar je betaalt 50 cent extra.
Verder heeft elk station een of meer kaartjesautomaten.
en bij de automaten kan ik gewoon met contant geld betalen of alleen maar met mijn bankpas ?quote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kaartje kopen aan het loket kan nog, mits groter station, maar je betaalt 50 cent extra.
Verder heeft elk station een of meer kaartjesautomaten.
Omdat die het papieren kaartje gaat vervangen. Er komen volgens mij ook wegwerp-chipkaarten, voor één reis ofzo.quote:
De meeste alleen met pas, maar er zijn er ook die cash slikkenquote:Op maandag 14 december 2009 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en bij de automaten kan ik gewoon met contant geld betalen of alleen maar met mijn bankpas ?
het heeft hier verkeerd gevrorenquote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
het heeft goed gevroren vannacht
En omdat de overheid graag prestigeprojecten uitrolt van onze zuurverdiende belastingcentenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |