quote:Op maandag 14 december 2009 11:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
rundervink of een blinde vink
quote:
ja, als er badschuim is, moet het wel leuk zijn daar ja.quote:Op maandag 14 december 2009 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet ik niet he. Ik kom niet zo vaak bij Fha in de badkamert
Al is daar op zich wel wat aan te doen natuurlijk
quote:Op maandag 14 december 2009 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas maar op, voor je het weet word je met een biefstuk de badkamer uit gemept.
Tot je ontdekt hoe het is om je koffie gebracht te krijgen, geroepen te worden voor het avondeten of samen op stap te gaan.quote:
quote:
Ik gok dat de slang gewoon los zit, maar ik ben niet sterk genoeg om dat gedrocht van een machine te verplaatsen hahahaquote:
Dat dus inderdaadquote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tot je ontdekt hoe het is om je koffie gebracht te krijgen, geroepen te worden voor het avondeten of samen op stap te gaan.
GMTAquote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tot je ontdekt hoe het is om je koffie gebracht te krijgen, geroepen te worden voor het avondeten of samen op stap te gaan.
Had ik eerst ook nietquote:Op maandag 14 december 2009 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die kan ik helemaal uit elkaar halen en weer in elkaar zetten, repareren.quote:Op maandag 14 december 2009 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
iig iemand die verstand heeft van wasmachine's
en krijg je dat harige lapje mals vlees in de avond op je bord.quote:Op maandag 14 december 2009 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pas maar op, voor je het weet word je met een biefstuk de badkamer uit gemept.
quote:
quote:
Ja, jullie dachten zeker dat ik gek was of zo?quote:Op maandag 14 december 2009 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die kan ik helemaal uit elkaar halen en weer in elkaar zetten, repareren.
maar hoe je hem moet gebruiken![]()
gelukkig weet mijn vrouw dat wel en kon ze vertellen welke knop op welke stand moest.
jaquote:Op maandag 14 december 2009 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, jullie dachten zeker dat ik gek was of zo?
Lekker handig.quote:Op maandag 14 december 2009 11:49 schreef Fha het volgende:
Echt. OV chipkaart faalhazen.
Maanden geleden al aangevraagd, nog niks gehoord dus ik denk ik ga maar weer eens bellen. Nee hoor ze kennen me nietDus nu mag het opnieuw. Pasfoto nummer 6 als ik me niet vergis
Godverdegodver.
De ellende begint pas goed als je hem eenmaal hebtquote:
Oh, maar dan is het niet erg.quote:Op maandag 14 december 2009 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja![]()
maar dat staat los van deze posts
Kneuzenkermisquote:Op maandag 14 december 2009 11:49 schreef Fha het volgende:
Echt. OV chipkaart faalhazen.
Maanden geleden al aangevraagd, nog niks gehoord dus ik denk ik ga maar weer eens bellen. Nee hoor ze kennen me nietDus nu mag het opnieuw. Pasfoto nummer 6 als ik me niet vergis
Godverdegodver.
Zo te lezen heb je daar gelijk in. Echt het grootste faal-project in eeuwen zo te lezen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De ellende begint pas goed als je hem eenmaal hebt
1 paaltje? Whaha.. dat gaat dus grandioos fout, en na een week van 'boetes' door niet uitchecken gaat men zwartreizen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Kneuzenkermis.
Ik ga in januari zo ontiegelijk hard lachen hier in Eindhoven.
Op perron 5/6 komen tegelijkertijd twee treinen vol studenten aan, circa 1000 tot 1500 man. Die moeten ALLEMAAL uitchecken. Bij dat ENE kutpaaltje dat ook nog eens midden voor de trap staat![]()
Ook dat nog jaquote:Op maandag 14 december 2009 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Kneuzenkermis.
Ik ga in januari zo ontiegelijk hard lachen hier in Eindhoven.
Op perron 5/6 komen tegelijkertijd twee treinen vol studenten en forenzen aan, circa 1000 tot 1500 man. Die moeten ALLEMAAL uitchecken. Bij dat ENE kutpaaltje dat ook nog eens midden voor de trap staat![]()
Dat geloof ik ja. Mevrouw wist me ook te vertellen dat de studentenreis producten pas vanaf eind januari af te halen zijn omdat er zoveel fout gaatquote:Op maandag 14 december 2009 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De ellende begint pas goed als je hem eenmaal hebt
Zelfs dat schijnt nog hard tegen te vallen ook.quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
Mensen die nu nog zeggen dat het openbaar vervoer zo veel beter is, hebben alleen in milieu-technisch opzicht gelijk
Volgens mij wel. Op elk perron staat er één, vooraan in het midden van het perron, bij de trapleuning.quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 paaltje? Whaha.. dat gaat dus grandioos fout, en na een week van 'boetes' door niet uitchecken gaat men zwartreizen.
Stond dat paaltje er afgelopen mei al? Niet eens gezien namelijk, lekker handig dus.
Hoe overbrug je dan die eerste maand?quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook dat nog ja
[..]
Dat geloof ik ja. Mevrouw wist me ook te vertellen dat de studentenreis producten pas vanaf eind januari af te halen zijn omdat er zoveel fout gaatpfff
de middelste trapleuning dus? Niet gezien, maar goed, ik koop wel gewoon een kaartje als ik ooit weer eens in Nederland ben. Het is niet zo dat ik er nog vaak kom en bovendien nog eens vaak van het OV gebruik maak.quote:Op maandag 14 december 2009 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Op elk perron staat er één, vooraan en midden op het perron, bij de trapleuning.
Daar dusquote:Op maandag 14 december 2009 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de middelste trapleuning dus? Niet gezien, maar goed, ik koop wel gewoon een kaartje als ik ooit weer eens in Nederland ben. Het is niet zo dat ik er nog vaak kom en bovendien nog eens vaak van het OV gebruik maak.
Ja dat had ik ook al bedacht. Ik word gewoon poortjestrapper. En die paar keer dater gecontroleerd wordt betaal ik de boete welquote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
1 paaltje? Whaha.. dat gaat dus grandioos fout, en na een week van 'boetes' door niet uitchecken gaat men zwartreizen.
Dat vroeg ik me ook af. Volgens de dame was er om sommige plekken (sommige plekkenquote:Op maandag 14 december 2009 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoe overbrug je dan die eerste maand?
boeien wat het wordt, zolang ik maar zonder registratie direct op Schiphol zo'n kaartje uit de automaat kan trekken met mijn pinpas.. oooh wacht, da's ook niet echt veilig schijnt.quote:Op maandag 14 december 2009 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar dus.En dat kaartje wordt op termijn een eendags-chipkaart ofzoiets
.
Door niet in/uit te checken, maar je kaart aan de conducteur te laten zien, geloof ik. Maar daty mogen ze dan godverdomme wel eens communiceren. Stelletje faalhazen bij de IBG/DUO of hoe die hoerentent ook heet.quote:Op maandag 14 december 2009 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoe overbrug je dan die eerste maand?
Ik denk heel vaak, ondanks dat het nog vaker fout zal gaan met heel veel andere mensen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Volgens de dame was er om sommige plekken (sommige plekken) de mogelijkheid om nog even door te reizen met je oude kaart (die dus eigenlijk niet meer geldig is). Ik vraag me nu al af hoe vaak ik daar discussie over ga hebben met de conducteur
Ehm. Nee.quote:Op maandag 14 december 2009 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
zonder registratie direct op Schiphol zo'n kaartje uit de automaat kan trekken met mijn pinpas..
Dat heb ik al heel veel mensen horen zeggen. Gaat een waterdicht systeem worden, dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 14 december 2009 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al bedacht. Ik word gewoon poortjestrapper. En die paar keer dater gecontroleerd wordt betaal ik de boete welis EN goedkoper EN mijn reisgedrag wordt niet opgeslagen
Communicatie? Wut?quote:Op maandag 14 december 2009 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Door niet in/uit te checken, maar je kaart aan de conducteur te laten zien, geloof ik. Maar daty mogen ze dan godverdomme wel eens communiceren. Stelletje faalhazen bij de IBG/DUO of hoe die hoerentent ook heet.
He? Wa? Wat is da? Hoe mot da? Kan ik daar een adviesbureau voor inhuren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |