Ik bennie nieuwquote:
God, wat heb ik die gemistquote:
Het weekend zit er net op man.quote:
uhm.. dat hangt een beetje van je stagebedrijf en je school af. Denk ik.quote:Hoe zit dat met vakantiedagen in je stageperiode?
Uuh ja, ik heb 12 uur op stage gezeten dit weekendquote:Op zondag 13 december 2009 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het weekend zit er net op man.
Mmh, morgen maar eens informeren danquote:[..]
uhm.. dat hangt een beetje van je stagebedrijf en je school af. Denk ik.
Ja, je hebt geloof ik minstens een of twee dagen per maand... gewoon even navragen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja, ik heb 12 uur op stage gezeten dit weekend![]()
[..]
Mmh, morgen maar eens informeren dan
Oooooooohquote:Op zondag 13 december 2009 21:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, je hebt geloof ik minstens een of twee dagen per maand... gewoon even navragen.
Haar wat?quote:
Vast.quote:Op zondag 13 december 2009 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooooooohff cashen deze week
Ook nog een nachtexperiment gepland, dus dat levert vast extra kudos op
Dat rare mens.quote:
Kijkquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef Houniet het volgende:
Ik ben even msn aandoen!
Wat een spannend leven.
*geeft glaasje Beerenburgquote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
meezingen en keelpijn is geen goede combi.
drinken en keelpijn is geen goede combi.
praten en keelpijn is geen goede combi.
slikken en keelpijn in geen goede combi.
Heyquote:
Nee, die ene van het nieuws.quote:
Die ja.quote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hey![]()
![]()
Hij had het volgens mij over die Eva van het journaal.
Spreek me aan, spreek me aan!quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef Houniet het volgende:
Ik ben even msn aandoen!
Wat een spannend leven.
Heb het altijd aan... maar weinig actie... praat met hooguit twee personen regelmatig, verder heel enkeld zo nu en dan eens wat anderen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef Houniet het volgende:
Ik ben even msn aandoen!
Wat een spannend leven.
Ik ga wel in offline modus staan.quote:
Precies.quote:
Msn is gevarieerd bij mij, soms weken niet, soms dagen wel. Gelukkig zie ik die mensen vaak genoeg.quote:Op zondag 13 december 2009 22:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb het altijd aan... maar weinig actie... praat met hooguit twee personen regelmatig, verder heel enkeld zo nu en dan eens wat anderen.
quote:Hello My name is Doris. i saw your profile today and became intrested in you,i will also like to know you more,and if you can send an email to my email address,i will give you my pictures here is my email address (dorisbahi@/hotmail.com) I believe we can move from here! Am waiting for your mail to my email address above because i have alot to tell you, Lot´s of love,Miss Doris. Hallo Mijn naam is Doris. Ik zag je profiel vandaag en werd intrested in u, zal ik ook u graag meer weten, en als je een e-mail kan sturen naar mijn e-mailadres, Ik geef je mijn foto´s hier is mijn e-mailadres (dorisbahi@/hotmail.com) Ik denk dat we kunnen verhuizen van hier! Ik wacht op uw mail naar mijn e-mailadres vooral omdat ik veel te vertellen hebben, Lot´s van liefde, Miss Doris.
Daar kan ik niks meequote:
Ik dacht al iets te horen.quote:
Ik 46quote:
on line heb ik het over. Maar ik spreek er 0.quote:
Oh. 14. Spreek er ook maar 1 of 2.quote:Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
on line heb ik het over. Maar ik spreek er 0.
Juist.quote:Op zondag 13 december 2009 22:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik 140. For what it's worth
Beter 10 mensen die je echt mag en vaak spreekt dan 100 halve 'vrienden'
Ja, maar jij ruikt dan ook zo lekker. Vrachtwagenladingen met chicks.quote:
En fiksequote:Op zondag 13 december 2009 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe *mompelt iets over koplampen...
die 4 speciale koplampen doen het 'm he!!111!!!!11!!11quote:Op zondag 13 december 2009 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe *mompelt iets over koplampen...
zijn eigenlijk voor L.no weet niet of ze al naar bed is...?quote:
niet genoeg actie van die 2 personen?quote:Op zondag 13 december 2009 22:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb het altijd aan... maar weinig actie... praat met hooguit twee personen regelmatig, verder heel enkeld zo nu en dan eens wat anderen.
Nee hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zijn eigenlijk voor L.no weet niet of ze al naar bed is...?
Oh ja hoor!quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef L.no het volgende:
[..]
niet genoeg actie van die 2 personen?
Meer dan genoegquote:
Huh?quote:
was net reclame van de condoomfabriek.nlquote:
Ik lees die reclame nooit.quote:Op zondag 13 december 2009 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
was net reclame van de condoomfabriek.nl
Jaquote:
quote:
Man, zelfs glow in the dark meukquote:
quote:
Hey!quote:
De kaugom is lekker, alleen gaan mijn tanden kapot en ik ruik na tien seconde naar een snoepwinkel.quote:
Dat is cool.quote:Op zondag 13 december 2009 23:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Man, zelfs glow in the dark meuk.
Slaap lekker.quote:Op zondag 13 december 2009 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Californication is afgelopen. Nu naar bed.![]()
hup hupquote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik meot ook naar bed eigenlijk
Ik ga al.quote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hup hup![]()
weltrusten allemaalen jij ook Lien
![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hup hup![]()
weltrusten allemaalen jij ook Lien
![]()
Jaquote:Op zondag 13 december 2009 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de uitvinder van Dampo inhalatiezalf
Lekker slapenquote:Op zondag 13 december 2009 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik nu normaal gaan slapen.
Vindt mijn maag niet zo tof..quote:Op maandag 14 december 2009 08:14 schreef AMDB het volgende:
Mensen die iets anders drinken dan zwarte koffie
quote:Op maandag 14 december 2009 08:14 schreef AMDB het volgende:
Mensen die iets anders drinken dan zwarte koffie
quote:Op maandag 14 december 2009 06:36 schreef L.no het volgende:
Ey Luc
Ik voelde me sinds gisteravond best misselijk. Niet leuk
Heey!quote:Op maandag 14 december 2009 09:08 schreef The_Dean het volgende:
Goeiemorgen Luc, L.no, boot, AMDB en Rex
Beetje kortquote:
Te laat gaan slapen?quote:
Zoietsquote:
quote:
Lekker rustig, eigenlijk alleen zaterdag wat gedaanquote:Op maandag 14 december 2009 09:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee drie uur eerder opgestaan, omdat het kon![]()
![]()
![]()
Nogmaals: hoe was jullie weekend?!
Hij kon toch ook slecht geslapen hebben..?quote:Op maandag 14 december 2009 09:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee drie uur eerder opgestaan, omdat het kon![]()
![]()
![]()
Nogmaals: hoe was jullie weekend?!
Die Qbuzzen rijden hier ook al een tijd rondquote:Op maandag 14 december 2009 10:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vanmorgen in de nieuwe Qbuzz bus gezeten in Grunn stad! mooi nieuwe bussen! lekker bakje DE koffie gehaald en nu in een heerlijk warme trein naar de bewoonde wereld, hoe gaat het met de dames?
Ook niet bijzonder goed neequote:Op maandag 14 december 2009 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij kon toch ook slecht geslapen hebben..?
Maar goed. Vrijdag naar Ninja assassin geweest. Flink bloederig, verhaallijn wat simpeltjes. Verder wel ok. Zaterdag gegamed van half 5 's middags tot een uur of half 3 in de nacht
Maestroquote:
Hoax! In Friesland heb je geen wegen!quote:Op maandag 14 december 2009 10:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die Qbuzzen rijden hier ook al een tijd rondMooi nieuw spul inderdaad.
vergeleken met dat oude arriva spul wat rond reed is alles mooi...quote:Op maandag 14 december 2009 10:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die Qbuzzen rijden hier ook al een tijd rondMooi nieuw spul inderdaad.
Wat is een Qbuzz?quote:Op maandag 14 december 2009 10:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vanmorgen in de nieuwe Qbuzz bus gezeten in Grunn stad! mooi nieuwe bussen! lekker bakje DE koffie gehaald en nu in een heerlijk warme trein naar de bewoonde wereld, hoe gaat het met de dames?
Qbuzz is een nieuw busbedrijf dat nu een jaartje bestaat en druk bezig is omm de grootste te worden in Nederland. Friesland Grunn en Drenthe rijden al Qbuzzen en ze willen nog meer overnemen!quote:Op maandag 14 december 2009 10:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat is een Qbuzz?
Nieuwe aardgas bussen in Arnhem/Nijmegen zijn ook super, superstil en veel minder trillingen.
Voor de rest, mijn weekend: zaterdag stad in geweest om kado's te scoren, mislukt.
Zaterdagavond verjaardag schoonzusje en zondag vooral brak
Beterschapquote:Op maandag 14 december 2009 10:14 schreef jna het volgende:
[..]
Hoax! In Friesland heb je geen wegen!
Goedemorgen trouwens![]()
ik denk dat k iets verkeerds gegeten heb want ik ben al vanaf vanmorgen vroeg beste matties met m'n wc pot![]()
Ik koop nooit autobladen, lees het nieuws altijd op foraquote:Op maandag 14 december 2009 10:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow Dean, koop de nieuwe Autobild! staat de nieuwe New Beetle in die in 2011 komt! mooi ding is dat! nu in de trein anders had ik even plaatjes voor je gezocht
Nee hoor, ik vond het ook vaag. Maar doe je niks aanquote:Op maandag 14 december 2009 10:37 schreef L.no het volgende:
Ben ik de enige die een 'Qbuzz' een vage vind dat meer geschikt is voor een random spelletje?
Qbuzz is juist hardstikke hip en zoooooo 2010! *insert smilies...* kan geen haakjes doen inde nieuwe opera mini... : haakje sluitenquote:Op maandag 14 december 2009 10:37 schreef L.no het volgende:
Ben ik de enige die een 'Qbuzz' een vage vind dat meer geschikt is voor een random spelletje?
hm.. ik ben vergeten om 'naam'erbij te typen. goed dat je me toch begreep.quote:Op maandag 14 december 2009 10:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het ook vaag. Maar doe je niks aan
Laatste keer dat ik mij een tijd kan herinneren stond er 02:43 op de wekker...quote:Op maandag 14 december 2009 10:39 schreef L.no het volgende:
[..]
hm.. ik ben vergeten om 'naam'erbij te typen. goed dat je me toch begreep.
goedemorgen trouwens Dean.. hoe laat ben je gaan slapen dan?
Boh! Weet je wat leuk zou zijn. Als je in die bus op het stopknopje drukt en dat de buschauffeur je dan een vraag stelt. Als je 'm goed hebt stopt de bus. Zo niet, moet je wachten tot de volgende halte.quote:Op maandag 14 december 2009 10:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het ook vaag. Maar doe je niks aan
Hahaquote:Op maandag 14 december 2009 10:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Qbuzz is juist hardstikke hip en zoooooo 2010! *insert smilies...* kan geen haakjes doen inde nieuwe opera mini... : haakje sluiten
quote:Op maandag 14 december 2009 10:41 schreef jna het volgende:
[..]
Boh! Weet je wat leuk zou zijn. Als je in die bus op het stopknopje drukt en dat de buschauffeur je dan een vraag stelt. Als je 'm goed hebt stopt de bus. Zo niet, moet je wachten tot de volgende halte.
Why?!quote:Op maandag 14 december 2009 10:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik mij een tijd kan herinneren stond er 02:43 op de wekker...
jna en zijn geniale ideeën.quote:Op maandag 14 december 2009 10:41 schreef jna het volgende:
[..]
Boh! Weet je wat leuk zou zijn. Als je in die bus op het stopknopje drukt en dat de buschauffeur je dan een vraag stelt. Als je 'm goed hebt stopt de bus. Zo niet, moet je wachten tot de volgende halte.
opera werkt veeeel relaxter dan die standaard browser van Nokia, dat is wel zo'n waardeloos ding, net een soort IE maar dan voor nokia... *insert faal smilie*quote:Op maandag 14 december 2009 10:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha [ afbeelding ]
Wel tof dat je uberhaupt opera gebruikt.
Geen ideequote:Op maandag 14 december 2009 10:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Why?!
Tante Lien faalt om haar neefje goed te verzorgen.
Een paar jaar terug ging ik iedere zaterdagavond met de bus naar de stad! nachtbussen terug ftw! en dan was er soms wel eens een buschauffeur die dan extra rondjes deed op de rotondes...! *insert faal smilie* en dan waren er altijd wel een paar van die harrie in de warries dan de halve bus onder ging kotsen...! indrinken is zoooo leuk he...!quote:Op maandag 14 december 2009 10:41 schreef jna het volgende:
[..]
IEquote:Op maandag 14 december 2009 10:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
opera werkt veeeel relaxter dan die standaard browser van Nokia, dat is wel zo'n waardeloos ding, net een soort IE maar dan voor nokia... *insert faal smilie*
Laatst nellie kroes gemaild dat ze er voor moet gaan pleiten datt mobiele telefoons net zo als europese windows versies zonder standaard browser geleverd moeten worden. Gewoon wel een browser maar 1 die je kan verwijderen als je dat wil!quote:Op maandag 14 december 2009 10:51 schreef L.no het volgende:
[..]
IE
Oke, ik snap je. Lijkt me ook niet leuk om zo'n browser te hebben.
quote:
En een reply gekregen?quote:Op maandag 14 december 2009 10:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Laatst nellie kroes gemaild dat ze er voor moet gaan pleiten datt mobiele telefoons net zo als europese windows versies zonder standaard browser geleverd moeten worden. Gewoon wel een browser maar 1 die je kan verwijderen als je dat wil!
Niet echt.quote:
Sneeuw in Nederland is altijd van die natte zooiquote:Op maandag 14 december 2009 11:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet echt.
Het is ijskoud enzo, maar sneeuw is tof.
Je hebt een paar dagen waar je wel sneeuw krijgt die blijft zitten.quote:Op maandag 14 december 2009 11:05 schreef jna het volgende:
[..]
Sneeuw in Nederland is altijd van die natte zooi
Ze gaat er naar kijken ze vond het wel een mooie manier om weer nieuwe boetes uit te schrijvenquote:
Ik doe dat liever met een lekker ding in mn armen. Dan houdt ik die wel warmquote:Op maandag 14 december 2009 11:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt een paar dagen waar je wel sneeuw krijgt die blijft zitten.
Bovendien vind ik het heel tof als je het superkoud hebt en dan thuis komt bibberen en dan ga je lekker een deken pakken, warme chocolademelk pakken en bij een open haard zitten.
quote:Op maandag 14 december 2009 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ze gaat er naar kijken ze vond het wel een mooie manier om weer nieuwe boetes uit te schrijven
Moet je eerst eentje hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 11:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik doe dat liever met een lekker ding in mn armen. Dan houdt ik die wel warm
quote:Op maandag 14 december 2009 11:39 schreef L.no het volgende:
Moet je eerst eentje hebben.
Chocolademelk kan ik makkelijker krijgen.
Komt er net een aanlopen...quote:
quote:
Succes dan.quote:Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
Komt er net een aanlopen...:+
Moequote:
Al lunch gehad?quote:
Beetje misselijk.quote:
Sorry.quote:Ik bedank
Mee bezigquote:
Ja lekker. Vanmorgen is mijn laptop gemaakt (fucking 2 uur om een moederbord te vervangenquote:
Misselijk is niet goedquote:Op maandag 14 december 2009 12:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Al lunch gehad?
[..]
Beetje misselijk.
Hoe is t met jou?
[..]
Sorry.
Zo'n ding openschroeven is ook een klotewerkjequote:Op maandag 14 december 2009 12:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja lekker. Vanmorgen is mijn laptop gemaakt (fucking 2 uur om een moederbord te vervangen) en nu maar is kijken wat ik de rest van de dag ga doen
Wat eet je?quote:
Lijkt net op een morningsickness. En bedankt.quote:Op maandag 14 december 2009 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Misselijk is niet goed![]()
* Puala knuffelt
Wel tof dat je dat zelf kan fixen.quote:Op maandag 14 december 2009 12:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja lekker. Vanmorgen is mijn laptop gemaakt (fucking 2 uur om een moederbord te vervangen) en nu maar is kijken wat ik de rest van de dag ga doen
Nou zegmaar, hij had hem weer dicht.. en kwam er toen achter dat hij de verkeerde schroeven in het moederbord had gedaan en kon weer opnieuw beginnenquote:Op maandag 14 december 2009 12:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo'n ding openschroeven is ook een klotewerkje
Maar gemaakt is goed
Zwangerquote:Op maandag 14 december 2009 12:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat eet je?
[..]
Lijkt net op een morningsickness. En bedankt.
Ja, dat is ook vrij onhandigquote:Op maandag 14 december 2009 12:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou zegmaar, hij had hem weer dicht.. en kwam er toen achter dat hij de verkeerde schroeven in het moederbord had gedaan en kon weer opnieuw beginnen
Nah.. onmogelijk.quote:Op maandag 14 december 2009 12:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zwanger
Boterhammen met ham en kaas
Oh oke. Chill.quote:Op maandag 14 december 2009 12:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe ik niet zelf, ben verzekerd. Ze moeten het doen voor me
Och... word wat saai zo elke dagquote:Op maandag 14 december 2009 12:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah.. onmogelijk.
Ah, klinkt lekker.
Je doet net alsof je het wilt.quote:
Dean! Heb je l.no zwanger gemaakt?!?!?!?!quote:Op maandag 14 december 2009 12:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zwanger
Boterhammen met ham en kaas
Dat lijkt me vrij sterk...quote:Op maandag 14 december 2009 12:25 schreef jna het volgende:
[..]
Dean! Heb je l.no zwanger gemaakt?!?!?!?!
Ik krijg steeds een middenvinger van de zon dat er geen sneeuw aankomt.quote:
Jij begrijpt me.quote:Op maandag 14 december 2009 12:47 schreef The_Dean het volgende:
Dan moet de zon zijn grote bek eens houden
Ik wil sneeuw!
jij wilt gewoon dat die slootjes bevriezen zodat je er overheen naar je werk kunt lopenquote:Op maandag 14 december 2009 12:47 schreef The_Dean het volgende:
Dan moet de zon zijn grote bek eens houden
Ik wil sneeuw!
Precies!quote:Op maandag 14 december 2009 12:50 schreef jna het volgende:
[..]
jij wilt gewoon dat die slootjes bevriezen zodat je er overheen naar je werk kunt lopen
*boks!quote:
I kweet niet eens of we die hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 12:50 schreef jna het volgende:
[..]
jij wilt gewoon dat die slootjes bevriezen zodat je er overheen naar je werk kunt lopen
Whut?quote:
Weet je trouwens hoe we slootjes of sloten in het Fries noemen?quote:Op maandag 14 december 2009 12:50 schreef jna het volgende:
[..]
Dat je wilt dat de zon weggaat en er sneeuw komtquote:Op maandag 14 december 2009 12:53 schreef L.no het volgende:
[..]
I kweet niet eens of we die hebben.
[..]
Whut?
nepnegerin..quote:Op maandag 14 december 2009 12:53 schreef L.no het volgende:
[..]
I kweet niet eens of we die hebben.
[..]
Whut?
In de winter ja.quote:Op maandag 14 december 2009 12:59 schreef jna het volgende:
[..]
Dat je wilt dat de zon weggaat en er sneeuw komt
Jouw taaltje is pervers.quote:Op maandag 14 december 2009 12:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet je trouwens hoe we slootjes of sloten in het Fries noemen?
Sleaten, wat gemiddeld uitgesproken word als 'sletten'.
In de winter kan er ook gewoon zon zijn hoor met sneeuwquote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef L.no het volgende:
[..]
In de winter ja.Het kerstgevoel.. I love it.
In de zomer moet er gewoon zon zijn.
Mijn favo seizoen is de Lente.
jij niet zekerquote:Op maandag 14 december 2009 13:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Jouw taaltje is pervers.[ afbeelding ]
Je begrijpt heel duidelijk wat ik bedoel toch?quote:Op maandag 14 december 2009 13:05 schreef jna het volgende:
[..]
In de winter kan er ook gewoon zon zijn hoor met sneeuw
Ik ookquote:Op maandag 14 december 2009 13:41 schreef AMDB het volgende:
Ik ben vandaag gewoon flink aan het werk, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!
quote:
Roflquote:
Ik sta ook op het punt een nieuwe telefoon te kopen; de HTC HD2quote:
Verkoop je je oude?quote:Op maandag 14 december 2009 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik sta ook op het punt een nieuwe telefoon te kopen; de HTC HD2
Ik zou het heerlijk vinden, ben dan ook wel een beetje internetverslaafdquote:Op maandag 14 december 2009 14:27 schreef DjRex89 het volgende:
Ik zou niet weten wat ik met internet op mijn telefoon zou moeten. Heb in de meeste gevallen mijn laptop + internet bij de hand en hoef ook niet 24/7 via het internet bereikbaar te zijn. Als het echt dringend is dan bellen ze maar
Vroeg mijn begeleider ook al.. Ik denk het wel, maar liever niet aan een bekende.. Alleen maar gelazer..quote:
Hier komt er een Nokia 6600i Slidequote:Op maandag 14 december 2009 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik sta ook op het punt een nieuwe telefoon te kopen; de HTC HD2
Hoezo??quote:Op maandag 14 december 2009 14:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vroeg mijn begeleider ook al.. Ik denk het wel, maar liever niet aan een bekende.. Alleen maar gelazer..
Doen ze dat serieus? wat een onzin zeg.quote:Op maandag 14 december 2009 14:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als ie na een jaar kapot gaat willen ze ineens geld terug enzo.
Dat dus.quote:Op maandag 14 december 2009 14:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als ie na een jaar kapot gaat willen ze ineens geld terug enzo.
Aan directe familie zou ik hem ook niet verkopen maar schenken.. Maarja.. Ik zie wel. Misschien dat een firmware-update dat ding goed doet...quote:
quote:
Is mijn oude jouw D500 niet goed meer dan?quote:Op maandag 14 december 2009 15:06 schreef L.no het volgende:
Bootje, als je het niet kan verkopen ofzo, dan kan je het hier wel dumpen hoor.
Bevalt ie een beetje?quote:Op maandag 14 december 2009 15:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Is mijn oude jouw D500 niet goed meer dan?
Haai. Bevalt welke.? De D500 of de F700 (plaatje)quote:Op maandag 14 december 2009 15:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Bevalt ie een beetje?
En welk type is het?
die 700quote:Op maandag 14 december 2009 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Haai. Bevalt welke.? De D500 of de F700 (plaatje)
Opzich bevalt hij goed, maar het opnemen werkt niet altijd even prettig (opzich wel handig bij een telefoon). Idem met ophangen. Misschien is dit verholpen met firmware maar dat weet ik dus niet.quote:
Oke. Dat is lastigquote:Op maandag 14 december 2009 15:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Opzich bevalt hij goed, maar het opnemen werkt niet altijd even prettig (opzich wel handig bij een telefoon). Idem met ophangen. Misschien is dit verholpen met firmware maar dat weet ik dus niet.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke. Dat is lastig![]()
Ik ga binnenkort ook een nieuwe uitzoeken, dus moet ff weten wat leuk is enz.
doe ik ff via pmquote:Op maandag 14 december 2009 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De F700 is al 2 jaar oud.. Dus ik zou dan voor een splinternieuwe gaan. Welke eisen heb je en welke mogelijkheden..?
Kinkyquote:
Is al lang geledenquote:
Vannacht ook al die droom.. Rofl. Ik zeg; Voortekens!quote:
Droom?quote:Op maandag 14 december 2009 16:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vannacht ook al die droom.. Rofl. Ik zeg; Voortekens!
Had het ook niet verteld. Op een of andere duistere manier had ik de droom dat Puala down-under bij mij ging..quote:
Had Marco B toch gelijkquote:Op maandag 14 december 2009 16:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Had het ook niet verteld. Op een of andere duistere manier had ik de droom dat Puala down-under bij mij ging..
Ik snap ook nog niet hoe die droom is ontstaan, maar goed..
Zit je altijd aan de picnictafel?quote:Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier voor me op tafel
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2009 16:38 schreef jna het volgende:
[..]
Die werkt wel wat langzamer dan de witte
Oke. Was t iig leuk?quote:Op maandag 14 december 2009 17:43 schreef -Dirk- het volgende:
hehe
Ik ben in het weekend weinig online en dit weekend was zowiezo erg zwaar met voetbal drank vrouwen enzo
Hij is goed hoor, maar die van jou isquote:Op maandag 14 december 2009 15:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Is mijn oude jouw D500 niet goed meer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |