Ik bennie nieuwquote:
God, wat heb ik die gemistquote:
Het weekend zit er net op man.quote:
uhm.. dat hangt een beetje van je stagebedrijf en je school af. Denk ik.quote:Hoe zit dat met vakantiedagen in je stageperiode?
Uuh ja, ik heb 12 uur op stage gezeten dit weekendquote:Op zondag 13 december 2009 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het weekend zit er net op man.
Mmh, morgen maar eens informeren danquote:[..]
uhm.. dat hangt een beetje van je stagebedrijf en je school af. Denk ik.
Ja, je hebt geloof ik minstens een of twee dagen per maand... gewoon even navragen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja, ik heb 12 uur op stage gezeten dit weekend![]()
[..]
Mmh, morgen maar eens informeren dan
Oooooooohquote:Op zondag 13 december 2009 21:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, je hebt geloof ik minstens een of twee dagen per maand... gewoon even navragen.
Haar wat?quote:
Vast.quote:Op zondag 13 december 2009 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooooooohff cashen deze week
Ook nog een nachtexperiment gepland, dus dat levert vast extra kudos op
Dat rare mens.quote:
Kijkquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef Houniet het volgende:
Ik ben even msn aandoen!
Wat een spannend leven.
*geeft glaasje Beerenburgquote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
meezingen en keelpijn is geen goede combi.
drinken en keelpijn is geen goede combi.
praten en keelpijn is geen goede combi.
slikken en keelpijn in geen goede combi.
Heyquote:
Nee, die ene van het nieuws.quote:
Die ja.quote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hey![]()
![]()
Hij had het volgens mij over die Eva van het journaal.
Spreek me aan, spreek me aan!quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef Houniet het volgende:
Ik ben even msn aandoen!
Wat een spannend leven.
Heb het altijd aan... maar weinig actie... praat met hooguit twee personen regelmatig, verder heel enkeld zo nu en dan eens wat anderen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef Houniet het volgende:
Ik ben even msn aandoen!
Wat een spannend leven.
Ik ga wel in offline modus staan.quote:
Precies.quote:
Msn is gevarieerd bij mij, soms weken niet, soms dagen wel. Gelukkig zie ik die mensen vaak genoeg.quote:Op zondag 13 december 2009 22:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb het altijd aan... maar weinig actie... praat met hooguit twee personen regelmatig, verder heel enkeld zo nu en dan eens wat anderen.
quote:Hello My name is Doris. i saw your profile today and became intrested in you,i will also like to know you more,and if you can send an email to my email address,i will give you my pictures here is my email address (dorisbahi@/hotmail.com) I believe we can move from here! Am waiting for your mail to my email address above because i have alot to tell you, Lot´s of love,Miss Doris. Hallo Mijn naam is Doris. Ik zag je profiel vandaag en werd intrested in u, zal ik ook u graag meer weten, en als je een e-mail kan sturen naar mijn e-mailadres, Ik geef je mijn foto´s hier is mijn e-mailadres (dorisbahi@/hotmail.com) Ik denk dat we kunnen verhuizen van hier! Ik wacht op uw mail naar mijn e-mailadres vooral omdat ik veel te vertellen hebben, Lot´s van liefde, Miss Doris.
Daar kan ik niks meequote:
Ik dacht al iets te horen.quote:
Ik 46quote:
on line heb ik het over. Maar ik spreek er 0.quote:
Oh. 14. Spreek er ook maar 1 of 2.quote:Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
on line heb ik het over. Maar ik spreek er 0.
Juist.quote:Op zondag 13 december 2009 22:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik 140. For what it's worth
Beter 10 mensen die je echt mag en vaak spreekt dan 100 halve 'vrienden'
Ja, maar jij ruikt dan ook zo lekker. Vrachtwagenladingen met chicks.quote:
En fiksequote:Op zondag 13 december 2009 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe *mompelt iets over koplampen...
die 4 speciale koplampen doen het 'm he!!111!!!!11!!11quote:Op zondag 13 december 2009 22:42 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe *mompelt iets over koplampen...
zijn eigenlijk voor L.no weet niet of ze al naar bed is...?quote:
niet genoeg actie van die 2 personen?quote:Op zondag 13 december 2009 22:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb het altijd aan... maar weinig actie... praat met hooguit twee personen regelmatig, verder heel enkeld zo nu en dan eens wat anderen.
Nee hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zijn eigenlijk voor L.no weet niet of ze al naar bed is...?
Oh ja hoor!quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef L.no het volgende:
[..]
niet genoeg actie van die 2 personen?
Meer dan genoegquote:
Huh?quote:
was net reclame van de condoomfabriek.nlquote:
Ik lees die reclame nooit.quote:Op zondag 13 december 2009 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
was net reclame van de condoomfabriek.nl
Jaquote:
quote:
Man, zelfs glow in the dark meukquote:
quote:
Hey!quote:
De kaugom is lekker, alleen gaan mijn tanden kapot en ik ruik na tien seconde naar een snoepwinkel.quote:
Dat is cool.quote:Op zondag 13 december 2009 23:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Man, zelfs glow in the dark meuk.
Slaap lekker.quote:Op zondag 13 december 2009 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Californication is afgelopen. Nu naar bed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |