Ik ben nog bezig met M&L 2quote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met Mario & Luigi 3, maar ik ben in een stom gedeelte gekomen
Is dat Bowsers Inside Story? Daar ben ik vanavond ook mee begonnen. Grappig spel zeg!quote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met Mario & Luigi 3, maar ik ben in een stom gedeelte gekomen
Yup, dat is Bowser's Inside Story. Die is inderdaad echt hilarisch, dat roep ik al wekenquote:Op zondag 13 december 2009 21:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat Bowsers Inside Story? Daar ben ik vanavond ook mee begonnen. Grappig spel zeg!
Vind hem tot nu toe erg leuk. Uurtje bezig. 2D platformen met turn-based vechten! Maar het draait vooral om timing wat het toch erg interactief maakt.quote:Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, dat is Bowser's Inside Story. Die is inderdaad echt hilarisch, dat roep ik al wekenMaar goed, hij is dus niet perfect aangezien er een vervelend stukje in de game zit
Zit zelf ook al weken op een rotstukje waar ik niet echt verder kom:quote:Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, dat is Bowser's Inside Story. Die is inderdaad echt hilarisch, dat roep ik al wekenMaar goed, hij is dus niet perfect aangezien er een vervelend stukje in de game zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Zelda is weer als vanouds super
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
quote:Op zondag 13 december 2009 22:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zit zelf ook al weken op een rotstukje waar ik niet echt verder kom:Pas maar op, in zelda moet je ook blazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Zelda is weer als vanouds super
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Heb het al gemerkt ja, gelukkig hoef je dat bij Zelda niet binnen een bepaald tijdsbestek te doen zoals bij M&L3, blaas nog namelijk niet in een rechte lijn waardoor de aanvallen bij M&L3 maar voor een kwart effectief zijnquote:Op zondag 13 december 2009 22:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Pas maar op, in zelda moet je ook blazen
Valt ook wel mee hoor, zuipen en gamen tegelijk werkt toch niet.quote:Op zondag 13 december 2009 22:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Pas maar op, in zelda moet je ook blazen
Grmblll...wanneer kom ik bij dat "vervelende" stukje.quote:Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zat er na een uur of 10. Maar goed, dat vervelend stuk kan ook door mij komen.quote:Op maandag 14 december 2009 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grmblll...wanneer kom ik bij dat "vervelende" stukje.
Ik kan je wel overtuigen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:43 schreef RaymanNL het volgende:
Zit heel erg te twijfelen om Zelda te halenHeb het eerste deel de DS nooit uitgespeeld vanwege die kut tempel die je constant moet herbezoeken. Maar bij de Dixons is de game maar 35 euro en min personeelskorting is dat wel een koopje
Maar ben zo bang dat ik de game weer laat liggen
Iemand die mij kan overtuigen
Ik heb d'r zin an.quote:Op maandag 14 december 2009 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan je wel overtuigen.
Zelda is al sinds Link to the Past niet meer veranderd. Steeds krijg je levels waar je gesloten deuren hebt die je pas kunt openen met het wapen/gadget die in dat specifieke level te krijgen is. We kennen ze ook allemaal al. Power bracelet, Boomerang, Grappling Hook, etc. Daarnaast zit er in de DS versie natuurlijk weer van die geforceerde DS gameplay waarbij je de stylus moet gebruiken terwijl iedereen weet dat gewone controls voor een Zelda game veel beter werken.
En dan begin ik nog niet over de eentonigheid van de wereld, het eeuwige backtracken en de huilie van een Zelda.
Nou, die wil ik hebbenquote:Op maandag 14 december 2009 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelda is al sinds Link to the Past niet meer veranderd. Steeds krijg je levels waar je gesloten deuren hebt die je pas kunt openen met het wapen/gadget die in dat specifieke level te krijgen is. We kennen ze ook allemaal al. Power bracelet, Boomerang, Grappling Hook, etc. Daarnaast zit er in de DS versie natuurlijk weer van die geforceerde DS gameplay waarbij je de stylus moet gebruiken terwijl iedereen weet dat gewone controls voor een Zelda game veel beter werken.
En dan begin ik nog niet over de eentonigheid van de wereld, het eeuwige backtracken en de huilie van een Zelda.
Dat Bernie niet luistert, vooruit, maar jij ook al niet?quote:
Nieuwe Zelda is nog tofferquote:Op maandag 14 december 2009 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond de vorige zelda voor de ds best tof eigenlijk, ik kreeg alleen die eind baas niet voor elkaar.
Ik kreeg er twee poppetjes bij bij BOL...quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:26 schreef l0c4lh0st het volgende:
Ook ik heb TLOZ: Spirit Tracks Limited Collector's Edition Tin Box besteld.Woensdag binnen!
Gratis.
dat stuk tekst is toepasbaar op elke game, maar dan met andere wapensquote:Op maandag 14 december 2009 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah gelukkig! Een inhoudelijk argumentquote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda is poep. Daarom vind ik het niets.
Wow, je luistert gewoonquote:
Ik heb hem al een week...quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef Lijnloos het volgende:
Ben jij nu al bij het einde? Damn, dat doe je snel... Ik ben net voor de 2e keer in de tower, speel ook niet superveel, maar toch.
ik voorspel al dat ik em niet ga uitspelen danquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:07 schreef Qunix het volgende:
VERDOMME WAT IS DAT EEN NAAISTREEK!
Bij Zelda's eindbaas zijn er meerdere dingen die je moet doen, met tussenin filmpjes... Maar als je bij de derde (van de 4) dood gaat, kan je weer opnieuw beginnen bij 1.
Ook vervelend is, is dat je vanaf het begin tot het eind moet doorspelen... Je kan niet tussen de rondes saven en stoppen
Nog best moeilijk ook!
Da's toch bij praktisch alle Zelda'squote:Op dinsdag 15 december 2009 19:07 schreef Qunix het volgende:
Bij Zelda's eindbaas zijn er meerdere dingen die je moet doen, met tussenin filmpjes... Maar als je bij de derde (van de 4) dood gaat, kan je weer opnieuw beginnen bij 1.
Dit is het DS topicquote:Op woensdag 16 december 2009 11:40 schreef verleiding het volgende:
Doe een poging om alle starcoins te halen in NSMBW.
Ik heb je een PM gestuurd.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:58 schreef l0c4lh0st het volgende:
Iemand nog interesse in Spirit Tracks Limited Edition? Hier nog voldoende op voorraad.
Gereageerdquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef maess het volgende:
Iemand die een gba micro over heeft?
[Gez] GBA Micro
Dragon Quest IV en Vquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef Rumille het volgende:
Heeft iemand nog een leuke RPG voor de DS? Chrono Trigger en Pokemon fan
The World Ends With Youquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef Rumille het volgende:
Heeft iemand nog een leuke RPG voor de DS? Chrono Trigger en Pokemon fan
bedoel je the town hall?quote:Op zondag 20 december 2009 20:16 schreef Bokita het volgende:
Hi, ik had een vraagje.
Ik speel Prof. Layton, deel 1, en ik moet nu praten met de Village Hall Official, maar wie is het en waar zit 'ie?
Al 'gehaald'quote:
Al iets over gehoord, wat voor soort game is dat? Ik hou van leuke kleurrijke gamesquote:
Het is niet zo'n donkere game. Kan je niet goed uitleggen wat voor game het is, kijk wat videos en lees wat reviewsquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef Rumille het volgende:
[..]
Al 'gehaald'
[..]
Al iets over gehoord, wat voor soort game is dat? Ik hou van leuke kleurrijke games. Ik heb het idee dat dat een beetje een donkere is
Tja, het is Zelda he. Ik zei het al.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:50 schreef koei het volgende:
Ik ben teleurgesteld in de nieuwste Zelda... Normaal gesproken speel ik een nieuwe Zelda game altijd een paar dagen achter elkaar om hem daarna een beetje te vergeten, maar ik heb een paar dagen geleden een paar uurtjes gespeeld maar ben er nu eigenlijk al weer klaar mee, geen zin om verder te spelen... Ligt het aan mij of is Spirit Tracks gewoon minder leuk?
Nee, in het begin is Zelda best leuk. Maar op een gegeven moment is het concept gewoon klaar. Het is in al die jaren niet veranderd en er komt een game waarbij je zegt: Nu is het genoeg, ik vind het niet leuk meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:15 schreef koei het volgende:
Dat excuus gaat niet op Roy, dan zou ik dat bij elke Zelda moeten hebben
Ja, je krijgt een power bracelet! Een grappling hook! Een boomerang! En Ganon is de eindbaas!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef Jesse_ het volgende:
Je moet wat verder spelen, ST is gaaf.
Nee, Nee, Ja, Neequote:Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, je krijgt een power bracelet! Een grappling hook! Een boomerang! En Ganon is de eindbaas!
Als het goed is enkel Japans en kun je alleen maar japanse applicaties downloaden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:13 schreef Khadgar het volgende:
Jongens even een praktisch vraagje, ik wil graag een DSi LL aanschaffen via Ebay (Japan Import), maar is de software die er op staat alleen Japans of ook Engels?
Malladus is de eindbaasquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
En verder... Uitgespeeld? (eindbaas verslagen?)
Wat was nou dat vreselijke stuk bij Bowsers Inside Story?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb ZeldaST gespeeld deze Kerst dankzij m'n neefje die een trouwe Zelda fan is, maar het is echt crapDat treinrijden
Vreselijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 28 december 2009 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat was nou dat vreselijke stuk bij Bowsers Inside Story?Nee, verder nog. Maar die minigames achtige stukken zijn ook vervelend ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Edgeworthquote:Op woensdag 30 december 2009 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth voor ¤ 29 gepreordered bij www.vgp.ca
This product will be in stock on Tuesday 16 February, 2010
Opsturen naar Nintendo, buiten de garantie, kost 90 euro geloof ik. Dat lijkt me geen optie. Zelf een schermpje vervangen is een optie, maar dat hangt af van hoe technisch je bent denk ik (dealextreme.com heeft vast wel schermpjes).quote:Op woensdag 30 december 2009 11:40 schreef DrukVout het volgende:
Iemand die trouwens ervaring heeft met het vervangen van het onderste schermpje in mijn DS lite??
Mijn scherpje had vanaf het begin al 3 dode pixels. naja 1 dood 2 lam.
Maar ondertussen gaan complete lijnen trillen en wegvallen etc.
Kan ik nu beter een nieuwe schermpje erin stoppen, of opsturen naar nintendo voor reparaties? Of gewoon een nieuwe kopen...
Wat Roy zegt, als je technisch handig bent kun je proberen het zelf te repareren. Nintendo vraagt er best veel geld voor, en een touchscreen kost gemiddeld 10 euro. Er zijn een paar videodemonstraties op YouTube te vinden, zoals deze:quote:Op woensdag 30 december 2009 11:40 schreef DrukVout het volgende:
Iemand die trouwens ervaring heeft met het vervangen van het onderste schermpje in mijn DS lite??
Mijn scherpje had vanaf het begin al 3 dode pixels. naja 1 dood 2 lam.
Maar ondertussen gaan complete lijnen trillen en wegvallen etc.
Kan ik nu beter een nieuwe schermpje erin stoppen, of opsturen naar nintendo voor reparaties? Of gewoon een nieuwe kopen...
De DS is redelijk lastig qua reparatie.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Opsturen naar Nintendo, buiten de garantie, kost 90 euro geloof ik. Dat lijkt me geen optie. Zelf een schermpje vervangen is een optie, maar dat hangt af van hoe technisch je bent denk ik (dealextreme.com heeft vast wel schermpjes).
Ik zou zelf een DSi kopen als mijn DSlite nu kapot zou gaan.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Als we toch technisch bezig zijn, bij de DS van m'n zus zit allemaal troep en vuiligheid onder het randje van de behuizing zeg maar, heeft iemand enig idee hoe je dat eruit zou kunnen peuren? Het is een witte DS Lite, dus het ziet er echt uit alsof er allemaal ziektes aan het ontkiemen zijn daar.
Vooralsnog alleen het randje. Bedankt voor de tip, zal het eens proberenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:42 schreef rodina het volgende:
[..]
Is het alleen het randje, of is het al verder doorgedrongen ? In het eerste geval kun je een dun stukje papier pakken, die ertussen plaatsen en het vuil eruit schuiven.
Vragen aan Roy of hij iets gespeeld heeft.quote:Op maandag 14 december 2009 22:59 schreef koei het volgende:
Heb je de laatste Zelda's voor de handheld uberhaupt wel eens gespeeld?
Haha, netjes een ruime week.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman DSiWare uitgespeeld. OMFG. Dit is de eerste keer dat ik Rayman 1 volledig uitspeel (inc alle kistjes etc). Het blijft een geniale game. Echt een aanrader en niet omdat ik een raymanfanboy ben
Hey, dat vind ik mooi.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vragen aan Roy of hij iets gespeeld heeft.Die jongen heeft elke console, handheld en weet ik veel wat thuis liggen en maakt elke maand zijn loon op aan pre-orders en spellen die je sowieso moet hebben.
Nou, Zelda speel ik dus nietquote:Op zondag 3 januari 2010 20:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vragen aan Roy of hij iets gespeeld heeft.Die jongen heeft elke console, handheld en weet ik veel wat thuis liggen en maakt elke maand zijn loon op aan pre-orders en spellen die je sowieso moet hebben.
Roy is al enige jaren overtuigd Zelda hatert, dus die vraag was geheel legitiem! Enne, Roy heeft zijn Wii nog geen maandquote:Op zondag 3 januari 2010 20:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb mijn Wii vorig jaar al gekocht hoor!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:20 schreef koei het volgende:
[..]
Roy is al enige jaren overtuigd Zelda hatert, dus die vraag was geheel legitiem! Enne, Roy heeft zijn Wii nog geen maandMaar wat betreft overbodige ouwe meuk in huis hebben heb je wel gelijk!
Ja, dat zeg ik toch? Nog geen maand geleden...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb mijn Wii vorig jaar al gekocht hoor!
In November al hoor!!11!1!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:23 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch? Nog geen maand geleden...
PicPicquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:32 schreef koei het volgende:
Nee, ik vermaak mij tegenwoordig in bed met Better Off Ted (nieuwe serie, kan 'm je aanraden!) en ik ben weer opnieuw begonnen met PicPic (dat kan terwijl ik die serie kijk) dus helaas nog geen Zelda. Heb er wel vandeweek over gedacht om er weer mee te gaan beginnen
Ga nou maar verder met die gamesquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand nog toffe RPG's als Chrono Trigger en DragonQuest die ik kan spelen? Ik ben met beide een tijdje gestopt toen ik het wat druk had om te DS'en en nu ben ik bij allebei een beetje de draad kwijt. Ik kan natuurlijk overnieuw beginnen maar dan begin ik liever overnieuw met helemaal een nieuw spel.
Ik heb géén idee meer waar ik ben en wat ik ook alweer moet doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga nou maar verder met die games
Dan begin je er opnieuw mee. CT duurt maar 15 uur als je een beetje opschiet en die extra dungeons laat liggen. Of pak een guide er eventjes bij om te kijken waar je heen moet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb géén idee meer waar ik ben en wat ik ook alweer moet doen.Ik ben bij Chrono Trigger al redelijk ver.
Maar daar ben ik bij zo'n save punt direct voor één of ander monster volgens mij.
Ja. Nou. Dan ga ik zo in de bus eerst dat monster verslaan. En dan kijken waar ik heen moet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan begin je er opnieuw mee. CT duurt maar 15 uur als je een beetje opschiet en die extra dungeons laat liggen. Of pak een guide er eventjes bij om te kijken waar je heen moet.
CT niet afmaken is not done. Zeker niet voor een GAM mod
Brave Boem!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja. Nou. Dan ga ik zo in de bus eerst dat monster verslaan. En dan kijken waar ik heen moet.
Ah ja, dan ben je inderdaad een klein beetje zuurquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben nog maar bij de Golem Sisters en in een walkthrough lees ik dat je t beste een aantal dingen kunt equippen en dan is t easy. Ik heb dus geen een van die items
![]()
en maak op dezelfde manier die ik al heeeel veel vaker heb geprobeerd geen enkele kans.
Nou denk niet dat t aan mijn level ligt. Er wordt verteld dat je t beste items kunt equippen die goed tegen water magic kunnen. En dan gewoon ice attacks doen tegen die bazen. Dan doen ze dat terug en neem jij weinig damage op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah ja, dan ben je inderdaad een klein beetje zuurEen stukje teruglopen en wat levelen geen optie? Dan opnieuw beginnen.
Waar kan je die game in hemelsnaam kopen? Tot nu toe is dit de enige plaats die ik heb gevonden, maar dat is toch weer een tikkie te prijzig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PicPic
Eén van de tofste DS-games ooit
Het is al een oude game, dus ik denk dat hij gewoon niet meer te koop is. Het spel is voor zover ik weet ook nooit in Europa verschenen, dus dat maakt hem een stuk zeldzamer en onder puzzelliefhebbers is het ook nog eens een gewilde game.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:52 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Waar kan je die game in hemelsnaam kopen? Tot nu toe is dit de enige plaats die ik heb gevonden, maar dat is toch weer een tikkie te prijzig.
Nog twee temples te gaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:35 schreef Laniboekje het volgende:
Chapter 6 van Zelda net uitgespeeld, althans... de Ocean Temple. Iemand enig idee hoe ver ik ben in het spel?
Ah, nice. Misschien vandaag maar eens proberen uit te spelen. Heb toch een vrije dag en niet veel op de planning staan behalve wat huishouden. Heerlijke dag om met de DS op de bank te vertoeven dus.quote:
Hm, ik laat die konijnen voor wat het is. Het is leuk als ik ze tegen kom en meteen kan vangen maar als ze ontsnappen vind ik het ook best hoor. Ik ben niet zo van de sidequests.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik word niet goed van mijn negende graskonijn. De andere gingen allemaal prima, maar deze krijg ik na een poging of 10 nog steeds niet gevangen. Heel irritant!
Het rekt natuurlijk wel de levensduur van een game zoals Zelda. Ik doe ook wel wat quests als ik ze toevallig tegen kom maar ga er niet speciaal naar zoeken. De DS hangt nu even aan de batterij. Zit in de Tower of Spirits, op zoek naar het volgende stuk land wat ik kan gaan verkennen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben juist erg van de sidequests. Vind ik misschien nog wel het leukst van het hele spel.
Srsly?! Ik dacht al eeuwen dat dat gewoon zijn neus was ofzo!quote:
Zou je niet eens andere touchscreenspelletjes uitproberen dan om te kijken of de touchscreen uberhaupt nog wel werkt in het algemeen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:58 schreef gniffie het volgende:
Tijdens spirit tracks mijn touchscreen iets te hard ingedrukt en nu kan ik geen wapens kiezen en kan ik niet meer verder komen in het spel
Wanneer komt de nieuwe dragon quest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |