abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2009 @ 12:00:13 #101
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76215169
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:40 schreef DrukVout het volgende:
Iemand die trouwens ervaring heeft met het vervangen van het onderste schermpje in mijn DS lite??
Mijn scherpje had vanaf het begin al 3 dode pixels. naja 1 dood 2 lam.
Maar ondertussen gaan complete lijnen trillen en wegvallen etc.

Kan ik nu beter een nieuwe schermpje erin stoppen, of opsturen naar nintendo voor reparaties? Of gewoon een nieuwe kopen...
Opsturen naar Nintendo, buiten de garantie, kost 90 euro geloof ik. Dat lijkt me geen optie. Zelf een schermpje vervangen is een optie, maar dat hangt af van hoe technisch je bent denk ik (dealextreme.com heeft vast wel schermpjes).
Ik zou zelf een DSi kopen als mijn DSlite nu kapot zou gaan.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_76256134
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:40 schreef DrukVout het volgende:
Iemand die trouwens ervaring heeft met het vervangen van het onderste schermpje in mijn DS lite??
Mijn scherpje had vanaf het begin al 3 dode pixels. naja 1 dood 2 lam.
Maar ondertussen gaan complete lijnen trillen en wegvallen etc.

Kan ik nu beter een nieuwe schermpje erin stoppen, of opsturen naar nintendo voor reparaties? Of gewoon een nieuwe kopen...
Wat Roy zegt, als je technisch handig bent kun je proberen het zelf te repareren. Nintendo vraagt er best veel geld voor, en een touchscreen kost gemiddeld 10 euro. Er zijn een paar videodemonstraties op YouTube te vinden, zoals deze:

vrijdag 1 januari 2010 @ 21:14:05 #103
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_76303516
Bij Dealextreme een nieuw schermpje en touch screen bestellen, en ook een setje speciale schroevendraaiers. Pas verdomd goed op met de connector van de touch screen, die is heel breekbaar! Succes!
pi_76305215
Als we toch technisch bezig zijn, bij de DS van m'n zus zit allemaal troep en vuiligheid onder het randje van de behuizing zeg maar, heeft iemand enig idee hoe je dat eruit zou kunnen peuren? Het is een witte DS Lite, dus het ziet er echt uit alsof er allemaal ziektes aan het ontkiemen zijn daar .
Tap tap tap
  vrijdag 1 januari 2010 @ 21:57:21 #105
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_76305606
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Opsturen naar Nintendo, buiten de garantie, kost 90 euro geloof ik. Dat lijkt me geen optie. Zelf een schermpje vervangen is een optie, maar dat hangt af van hoe technisch je bent denk ik (dealextreme.com heeft vast wel schermpjes).
Ik zou zelf een DSi kopen als mijn DSlite nu kapot zou gaan.
De DS is redelijk lastig qua reparatie.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_76370390
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Als we toch technisch bezig zijn, bij de DS van m'n zus zit allemaal troep en vuiligheid onder het randje van de behuizing zeg maar, heeft iemand enig idee hoe je dat eruit zou kunnen peuren? Het is een witte DS Lite, dus het ziet er echt uit alsof er allemaal ziektes aan het ontkiemen zijn daar .

Is het alleen het randje, of is het al verder doorgedrongen ? In het eerste geval kun je een dun stukje papier pakken, die ertussen plaatsen en het vuil eruit schuiven.
pi_76370505
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:42 schreef rodina het volgende:

[..]

Is het alleen het randje, of is het al verder doorgedrongen ? In het eerste geval kun je een dun stukje papier pakken, die ertussen plaatsen en het vuil eruit schuiven.
Vooralsnog alleen het randje. Bedankt voor de tip, zal het eens proberen .
Tap tap tap
  zondag 3 januari 2010 @ 20:44:44 #108
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_76373253
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:59 schreef koei het volgende:
Heb je de laatste Zelda's voor de handheld uberhaupt wel eens gespeeld?
Vragen aan Roy of hij iets gespeeld heeft. Die jongen heeft elke console, handheld en weet ik veel wat thuis liggen en maakt elke maand zijn loon op aan pre-orders en spellen die je sowieso moet hebben.
pi_76373742
Rayman DSiWare uitgespeeld. OMFG. Dit is de eerste keer dat ik Rayman 1 volledig uitspeel (inc alle kistjes etc). Het blijft een geniale game. Echt een aanrader en niet omdat ik een raymanfanboy ben
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 3 januari 2010 @ 20:54:27 #110
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_76373807
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman DSiWare uitgespeeld. OMFG. Dit is de eerste keer dat ik Rayman 1 volledig uitspeel (inc alle kistjes etc). Het blijft een geniale game. Echt een aanrader en niet omdat ik een raymanfanboy ben
Haha, netjes een ruime week.
pi_76374059
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:54 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Haha, netjes een ruime week.
Jep Als je maar wil heh
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:15:31 #112
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_76444713
Speelt er hier iemand Anno; create a new world? Sinds 1 januari mee begonnen en vreselijk verslaafd! Het is dat ik zo moet trainen, anders was ik nu alweer bezig....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_76451318
Voor de kerst editie!

[ Bericht 57% gewijzigd door l0c4lh0st op 07-01-2010 03:07:45 ]
pi_76451550
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:44 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Vragen aan Roy of hij iets gespeeld heeft. Die jongen heeft elke console, handheld en weet ik veel wat thuis liggen en maakt elke maand zijn loon op aan pre-orders en spellen die je sowieso moet hebben.
Hey, dat vind ik mooi.

Waar kunnen we die collectie aanschouwen?

Ik doe dat zelf ook (en speel zelf ook niks ): http://tweakers.net/gallery/134619/fotoalbum/

Die R4's hierboven heb ik ook gekocht om op zolder te leggen. En die Zelda Spirit Tracks Limited Edition overigens ook...
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:06:43 #115
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76462675
quote:

[..]

Nou, Zelda speel ik dus niet

Sowieso is het niet meer zoals je beschrijft. Ik heb allemaal andere zaken waar ik tijd en geld aan uit moet geven
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_76463382
quote:

[..]

Roy is al enige jaren overtuigd Zelda hatert, dus die vraag was geheel legitiem! Enne, Roy heeft zijn Wii nog geen maand Maar wat betreft overbodige ouwe meuk in huis hebben heb je wel gelijk!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:22:38 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76463489
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:20 schreef koei het volgende:

[..]

Roy is al enige jaren overtuigd Zelda hatert, dus die vraag was geheel legitiem! Enne, Roy heeft zijn Wii nog geen maand Maar wat betreft overbodige ouwe meuk in huis hebben heb je wel gelijk!
Ik heb mijn Wii vorig jaar al gekocht hoor!
pi_76463536
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb mijn Wii vorig jaar al gekocht hoor!
Ja, dat zeg ik toch? Nog geen maand geleden...
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:24:14 #119
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76463568
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:23 schreef koei het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik toch? Nog geen maand geleden...
In November al hoor!!11!1!!
pi_76463706
Oke, dan verbeter ik mezelf: net iets meer dan een maand geleden. Maar dan zou je Wii nu alweer stil in je kast moeten staan met een laag stof erop... Zeker op een zwarte Wii valt dat enorm op natuurlijk!

Maar niet zo offtopic Roy!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:29:39 #121
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76463815
Heb je Zelda al uitgespeeld?
pi_76463944
Nee, ik vermaak mij tegenwoordig in bed met Better Off Ted (nieuwe serie, kan 'm je aanraden!) en ik ben weer opnieuw begonnen met PicPic (dat kan terwijl ik die serie kijk) dus helaas nog geen Zelda. Heb er wel vandeweek over gedacht om er weer mee te gaan beginnen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:36:29 #123
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_76464096
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:32 schreef koei het volgende:
Nee, ik vermaak mij tegenwoordig in bed met Better Off Ted (nieuwe serie, kan 'm je aanraden!) en ik ben weer opnieuw begonnen met PicPic (dat kan terwijl ik die serie kijk) dus helaas nog geen Zelda. Heb er wel vandeweek over gedacht om er weer mee te gaan beginnen
PicPic

Eén van de tofste DS-games ooit
pi_76464680
Inderdaad! Alleen die zwart/wit mijnenpuzzels zijn vervelend. Ik zit nu al een hele tijd vast bij één puzzel waarbij ik geen idee heb hoe ik verder moet...
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:04:25 #125
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_76478524
Weet iemand nog toffe RPG's als Chrono Trigger en DragonQuest die ik kan spelen? Ik ben met beide een tijdje gestopt toen ik het wat druk had om te DS'en en nu ben ik bij allebei een beetje de draad kwijt. Ik kan natuurlijk overnieuw beginnen maar dan begin ik liever overnieuw met helemaal een nieuw spel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')