Opsturen naar Nintendo, buiten de garantie, kost 90 euro geloof ik. Dat lijkt me geen optie. Zelf een schermpje vervangen is een optie, maar dat hangt af van hoe technisch je bent denk ik (dealextreme.com heeft vast wel schermpjes).quote:Op woensdag 30 december 2009 11:40 schreef DrukVout het volgende:
Iemand die trouwens ervaring heeft met het vervangen van het onderste schermpje in mijn DS lite??
Mijn scherpje had vanaf het begin al 3 dode pixels. naja 1 dood 2 lam.
Maar ondertussen gaan complete lijnen trillen en wegvallen etc.
Kan ik nu beter een nieuwe schermpje erin stoppen, of opsturen naar nintendo voor reparaties? Of gewoon een nieuwe kopen...
Wat Roy zegt, als je technisch handig bent kun je proberen het zelf te repareren. Nintendo vraagt er best veel geld voor, en een touchscreen kost gemiddeld 10 euro. Er zijn een paar videodemonstraties op YouTube te vinden, zoals deze:quote:Op woensdag 30 december 2009 11:40 schreef DrukVout het volgende:
Iemand die trouwens ervaring heeft met het vervangen van het onderste schermpje in mijn DS lite??
Mijn scherpje had vanaf het begin al 3 dode pixels. naja 1 dood 2 lam.
Maar ondertussen gaan complete lijnen trillen en wegvallen etc.
Kan ik nu beter een nieuwe schermpje erin stoppen, of opsturen naar nintendo voor reparaties? Of gewoon een nieuwe kopen...
De DS is redelijk lastig qua reparatie.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Opsturen naar Nintendo, buiten de garantie, kost 90 euro geloof ik. Dat lijkt me geen optie. Zelf een schermpje vervangen is een optie, maar dat hangt af van hoe technisch je bent denk ik (dealextreme.com heeft vast wel schermpjes).
Ik zou zelf een DSi kopen als mijn DSlite nu kapot zou gaan.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:49 schreef CherryLips het volgende:
Als we toch technisch bezig zijn, bij de DS van m'n zus zit allemaal troep en vuiligheid onder het randje van de behuizing zeg maar, heeft iemand enig idee hoe je dat eruit zou kunnen peuren? Het is een witte DS Lite, dus het ziet er echt uit alsof er allemaal ziektes aan het ontkiemen zijn daar.
Vooralsnog alleen het randje. Bedankt voor de tip, zal het eens proberenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:42 schreef rodina het volgende:
[..]
Is het alleen het randje, of is het al verder doorgedrongen ? In het eerste geval kun je een dun stukje papier pakken, die ertussen plaatsen en het vuil eruit schuiven.
Vragen aan Roy of hij iets gespeeld heeft.quote:Op maandag 14 december 2009 22:59 schreef koei het volgende:
Heb je de laatste Zelda's voor de handheld uberhaupt wel eens gespeeld?
Haha, netjes een ruime week.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman DSiWare uitgespeeld. OMFG. Dit is de eerste keer dat ik Rayman 1 volledig uitspeel (inc alle kistjes etc). Het blijft een geniale game. Echt een aanrader en niet omdat ik een raymanfanboy ben
Hey, dat vind ik mooi.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vragen aan Roy of hij iets gespeeld heeft.Die jongen heeft elke console, handheld en weet ik veel wat thuis liggen en maakt elke maand zijn loon op aan pre-orders en spellen die je sowieso moet hebben.
Nou, Zelda speel ik dus nietquote:Op zondag 3 januari 2010 20:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vragen aan Roy of hij iets gespeeld heeft.Die jongen heeft elke console, handheld en weet ik veel wat thuis liggen en maakt elke maand zijn loon op aan pre-orders en spellen die je sowieso moet hebben.
Roy is al enige jaren overtuigd Zelda hatert, dus die vraag was geheel legitiem! Enne, Roy heeft zijn Wii nog geen maandquote:Op zondag 3 januari 2010 20:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb mijn Wii vorig jaar al gekocht hoor!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:20 schreef koei het volgende:
[..]
Roy is al enige jaren overtuigd Zelda hatert, dus die vraag was geheel legitiem! Enne, Roy heeft zijn Wii nog geen maandMaar wat betreft overbodige ouwe meuk in huis hebben heb je wel gelijk!
Ja, dat zeg ik toch? Nog geen maand geleden...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb mijn Wii vorig jaar al gekocht hoor!
In November al hoor!!11!1!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:23 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch? Nog geen maand geleden...
PicPicquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:32 schreef koei het volgende:
Nee, ik vermaak mij tegenwoordig in bed met Better Off Ted (nieuwe serie, kan 'm je aanraden!) en ik ben weer opnieuw begonnen met PicPic (dat kan terwijl ik die serie kijk) dus helaas nog geen Zelda. Heb er wel vandeweek over gedacht om er weer mee te gaan beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |