abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75782890
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

De GBA Micro, wie heeft er nog een liggen?
In de winkels zijn deze niet meer verkrijgbaar namelijk.

Kleur: het liefst zilver
Zonder gebreken zoals dode toetsen, en het liefst ook zonder al te veel krassen, vooral niet op het scherm.
Alleen de GBA Micro + de oplader zijn nodig, doosjes etc hoef ik niet. Afhankelijk van de games die je heb kan ik die ook meteen overkopen!

ik dacht aan rond de 25,- inclusief verzending.

[ Bericht 6% gewijzigd door maess op 18-12-2009 22:47:39 ]
pi_75788174
Eventuele games neem ik ook over als ik ze tof vind
pi_75792340
Ik heb nog wel een paar GBA spellen.
[TK] Zolderopruiming... SNES, NES, Gameboy, Sega, N64, etc
pi_75804114
tnx, maar de gameboy zelf heeft prioriteit
pi_75820669
Voor 35 euro inclusief verzenden heb ik er een voor je. Het is een zilveren.

Hij is nagenoeg nieuw. Ooit gekocht voor de heb, maar kort daarna een DS aangeschaft.

Doe ik Wario Ware inc. er nog gratis bij ook.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

PM maar als je interesse hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Strolie75 op 19-12-2009 23:44:34 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_75822675
oke deal!
pi_75854786
zoek je nog spellen?:D
The motivation for me, is them telling me what I could not be
pi_75857474
Wat heb je in de aanbieding? Pm of post maar
pi_75858238
wel zonder doosje maar neem aan dat je ze speelt.. 5 euro p.s. incl verzenden opbergdoosje mag ook voor 5 weg maar moet dan pakket worden verstuurd. wat dus kan is 17 euro voor alles incl. verzendkosten

Qix Adventure
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dracula - Crazy Vampire
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Pokemon Special Pikachu Edition (MEW INSIDE)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

The Lion King - Simba's Mighty Adventure
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Babe and Friends
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zelda : Oracle of Ages
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Monsters, Inc
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Harry Potter and the Philosopher's Stone
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

FILA Decathlon
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Medabots Rokusho Version
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Pokemon Pinball
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

en ee ndoosje waar de cartridges in zaten ruimte voor 18 spellen

[ Bericht 8% gewijzigd door Bee-R34 op 21-12-2009 13:14:32 ]
The motivation for me, is them telling me what I could not be
pi_75862457
Als je nog spellen zoekt, heb ik nog nog wat:

MET BOEKJE/DOOSJE
- Phantasy Star Collection
- Duke Nukem Advance

ZONDER BOEKJE/DOOSJE
- Sonic Advance

Edit: Heb ze hier ook te koop staan, zitten ook foto's bij
[TK] 3 GBA games
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop