Nieuwe Zelda is nog tofferquote:Op maandag 14 december 2009 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond de vorige zelda voor de ds best tof eigenlijk, ik kreeg alleen die eind baas niet voor elkaar.
Ik kreeg er twee poppetjes bij bij BOL...quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:26 schreef l0c4lh0st het volgende:
Ook ik heb TLOZ: Spirit Tracks Limited Collector's Edition Tin Box besteld.Woensdag binnen!
Gratis.
dat stuk tekst is toepasbaar op elke game, maar dan met andere wapensquote:Op maandag 14 december 2009 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan je wel overtuigen.
Zelda is al sinds Link to the Past niet meer veranderd. Steeds krijg je levels waar je gesloten deuren hebt die je pas kunt openen met het wapen/gadget die in dat specifieke level te krijgen is. We kennen ze ook allemaal al. Power bracelet, Boomerang, Grappling Hook, etc. Daarnaast zit er in de DS versie natuurlijk weer van die geforceerde DS gameplay waarbij je de stylus moet gebruiken terwijl iedereen weet dat gewone controls voor een Zelda game veel beter werken.
En dan begin ik nog niet over de eentonigheid van de wereld, het eeuwige backtracken en de huilie van een Zelda.
Ah gelukkig! Een inhoudelijk argumentquote:Op maandag 14 december 2009 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda is poep. Daarom vind ik het niets.
Wow, je luistert gewoonquote:
Ik heb hem al een week...quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:33 schreef Lijnloos het volgende:
Ben jij nu al bij het einde? Damn, dat doe je snel... Ik ben net voor de 2e keer in de tower, speel ook niet superveel, maar toch.
ik voorspel al dat ik em niet ga uitspelen danquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:07 schreef Qunix het volgende:
VERDOMME WAT IS DAT EEN NAAISTREEK!
Bij Zelda's eindbaas zijn er meerdere dingen die je moet doen, met tussenin filmpjes... Maar als je bij de derde (van de 4) dood gaat, kan je weer opnieuw beginnen bij 1.
Ook vervelend is, is dat je vanaf het begin tot het eind moet doorspelen... Je kan niet tussen de rondes saven en stoppen
Nog best moeilijk ook!
Da's toch bij praktisch alle Zelda'squote:Op dinsdag 15 december 2009 19:07 schreef Qunix het volgende:
Bij Zelda's eindbaas zijn er meerdere dingen die je moet doen, met tussenin filmpjes... Maar als je bij de derde (van de 4) dood gaat, kan je weer opnieuw beginnen bij 1.
Dit is het DS topicquote:Op woensdag 16 december 2009 11:40 schreef verleiding het volgende:
Doe een poging om alle starcoins te halen in NSMBW.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |