Nee, hoor. Bovendien ga ik zelf over mijn eigen antwoorden.quote:
Wat mij opvalt is dat wilders bepaalde standpunten van links vergelijkt met noord koeraanse en of sovjet regimes dat het opgevat word als vrijheid van meningsuiting, maar iemand van links bepaalde oplossingen van wilders vergelijkt bepaalde nazi opvattingen dat het opeens 'te belachelijk voor woorden is'.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:48 schreef Torrio het volgende:
Na het topic oppervlakkig te hebben doorgelezen, vraag ik me 1 ding af..
Welke mensen van de anti-Wilders clan willen hun kinderen zien opgroeien in een crimineel multiculturele samenleving? Dat is toch wat eigenlijk wat mij het meest dwars zit en ook één van de redenen waarom ik op de PVV stem. De toekomst van onze kinderen hangt af van ons en geen kans dat ik eraan meewerk dit land nog meer te vergallen! Veiligheid is ver te zoeken in de grote steden en er wordt veel te slap gehandeld overal..
Voordat ik gelijk een stempel krijg (want zo gaat dat tegenwoordig als je ervoor uitkomt op de PVV te stemmen), heb altijd allochtonen vrienden gehad die WEL normaal naar school gingen en er geen zooitje van maakten, helaas behoren hun tot een uitstervend ras zo blijkt.
edit; Hoop dat het goed afloopt met die aanklachten..![]()
betekent beeldvorming ook niet dat je als de verwarming het niet doet in een rechtzaal, dat je het proces meteen gaat vergelijken met eentje van een staat die waar als Geert inwoner van was, hem allang in een werkkamp had gezet of geexecuteerd was,vanwege zijn mening?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:15 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er zijn tal van redenen mogelijk om niet aan een stageplek te komen en ik heb al eerder iets over beeldvorming ter berde gebracht.
Feyenoord supporters moet je altijd hard aanpakken.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat wilders bepaalde standpunten van links vergelijkt met noord koeraanse en of sovjet regimes dat het opgevat word als vrijheid van meningsuiting, maar iemand van links bepaalde oplossingen van wilders vergelijkt bepaalde nazi opvattingen dat het opeens 'te belachelijk voor woorden is'.
Ik ben er zeker niet voor om mijn (mogelijke) kinderen in een criminele staat op te laten voeden, maar in dat opzicht moet je natuurlijk ook zelf wel toe willen geven en je kiddos niet van school halen als een op de drie medescholieren een ander geloof aanhangt of baldadige supportes van feyenoord net zo hard willen aanpakken als marokkaanse reljeugd en in dat opzicht zie ik Wilders niet eens als een fascist maar meer als iemand met een tunnelvisie, waarmee hij weinig kan bereiken.
Wilders pakt iedereen op de zelfde manier aan ja, en het levert hem ook electorale winst op daardoor. Het enige punt wat mij daaraan dus irriteert is dat je een proces dat volgens de wet verloopt gaat vergelijken met de gang van zaken in N-Korea, terwijl je als hij zelf word aangesproken op vergelijkbare radicale standpunten niet verder komt dan dat de media je demoniseert en links is,zonder dat hij er ook maar een inhoudelijke reactie op wil geven.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:34 schreef Torrio het volgende:
[..]
Feyenoord supporters moet je altijd hard aanpakken.
Ik geloof trouwens wel dat hij iedereen op die manier gelijk aanpakt, hij kan ook weinig anders mocht hij gekozen worden, anders is hij zo weer weg van die plek. Anyhoe, we hebben al lang genoeg een achterlijk slappe 'leiding' gehad, tijd voor iemand met ballen. Duidelijkheid is wat we nodig hebben, liever van rechts dan van links. Stel je voor dat de hele wereld links was, dan leefden we overal en nergens, geen eigenwaarde en identiteit, verschrikkelijk!
Ah, weer zoiemand die meer om imago geeft dan om de realiteit. Geen wonder dat Wilders zo hoog komt.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:34 schreef Torrio het volgende:
[..]
Feyenoord supporters moet je altijd hard aanpakken.
Ik geloof trouwens wel dat hij iedereen op die manier gelijk aanpakt, hij kan ook weinig anders mocht hij gekozen worden, anders is hij zo weer weg van die plek. Anyhoe, we hebben al lang genoeg een achterlijk slappe 'leiding' gehad, tijd voor iemand met ballen. Duidelijkheid is wat we nodig hebben, liever van rechts dan van links. Stel je voor dat de hele wereld links was, dan leefden we overal en nergens, geen eigenwaarde en identiteit, verschrikkelijk!
Beeldvorming is inderdaad ook en beschrijving van persoonlijke indrukken en/of ervaringen, maar dat heeft helemaal niets te maken met een andere definitie, namelijk een zeker imago waar ik op doelde.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
betekent beeldvorming ook niet dat je als de verwarming het niet doet in een rechtzaal, dat je het proces meteen gaat vergelijken met eentje van een staat die waar als Geert inwoner van was, hem allang in een werkkamp had gezet of geexecuteerd was,vanwege zijn mening?
Als je iemand als Wilders aanpakt op zijn uitspraken moet je ook eens een keer die haatzaaiende imams het land uitgooien. Natuurlijk zijn er imams het land uitgezet, maar nog steeds zijn er imams die al jarenlang de boel ophitsen en oproepen tot haat en die nog steeds op hun plek zitten, zoals imams in Tilburg, Den Haag en Amsterdam.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wilders pakt iedereen op de zelfde manier aan ja, en het levert hem ook electorale winst op daardoor. Het enige punt wat mij daaraan dus irriteert is dat je een proces dat volgens de wet verloopt gaat vergelijken met de gang van zaken in N-Korea, terwijl je als hij zelf word aangesproken op vergelijkbare radicale standpunten niet verder komt dan dat de media je demoniseert en links is,zonder dat hij er ook maar een inhoudelijke reactie op wil geven.
Is ook zo. Als Wilders niet mag haatzaaien, mogen die imams het ook niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:22 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als je iemand als Wilders aanpakt op zijn uitspraken moet je ook eens een keer die haatzaaiende imams het land uitgooien. Natuurlijk zijn er imams het land uitgezet, maar nog steeds zijn er imams die al jarenlang de boel ophitsen en oproepen tot haat en die nog steeds op hun plek zitten, zoals imams in Tilburg, Den Haag en Amsterdam.
Waarom is dat een tweede? Het is niet netjes als je te gast bent en dan haat gaat zaaien.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is ook zo. Als Wilders niet mag haatzaaien, mogen die imams het ook niet.![]()
Het land uitzetten als straf is dan een tweede, maar als je de één bestraft dan ook de ander.
Dat hangt af van omstandigheden. In de meeste gevallen zal die Imam hier wel niet geboren zijn. Dan ben ik het met je eens.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:33 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Waarom is dat een tweede? Het is niet netjes als je te gast bent en dan haat gaat zaaien.
Elk geloofsschrift kun je dogmatisch interpeteren, orthodoxe christenen of joden hebben daarbij de zelfde meningen over homosexualiteit of andere geloofsgroepen als die radicale imam, als deze uitspraken niet stroken met de wet, dient dat getoetst te worden.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:39 schreef thewishmaster het volgende:
Het openbaar ministerie moet eens zijn prioriteiten verleggen in dit land. De uitspraken van Wilders hebben er niet toe geleid dat er massaal aanslagen zijn gepleegd op moskeeen, moslims zijn aangevallen enz enz, terwijl het aantal aanvallen op homoseksuelen, joden en autochtonen door islamitische medelanders niet op een tien vingers meer is bij te houden. Door dit proces krijg ik zo langzamerhand juist het idee dat we langzamerhand toewerken naar het installeren van een islamitische staat in Nederland.
Nog wel meer mensen willen dat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
En het is natuurlijk ook vrij frustrerend voor een nette allochtoon die geen strafbare feiten pleegt om autochtonen te zien die er enkel met een gevangenisstraf mee weg komen, terwijl die allochtoon het land al wordt uitgezet als alleen al de kinderen van hem/haar een misdaad begaan.
Dat wil Wilders.
Een bepaald soort mensen wel, ja.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:54 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Nog wel meer mensen willen dat.
Wat jij beschrijft als verschil tussen de katholieke bisschop en de islamitische imam raakt de kern van de zaak. Het christendom heeft ook zo zijn "achterlijke" periode gehad, maar heeft zich daarna gemoderniseerd, homoseksuelen worden niet meer fysiek aangevallen door christelijke mensen, hoewel de bezwaren blijven bestaan De islam daarentegen bevindt zich qua ontwikkeling ongeveer op gelijke hoogte met de christenen in de Middeleeuwen, wat leidt tot vervolging van homoseksuelen en andersdenkenden.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Elk geloofsschrift kun je dogmatisch interpeteren, orthodoxe christenen of joden hebben daarbij de zelfde meningen over homosexualiteit of andere geloofsgroepen als die radicale imam, als deze uitspraken niet stroken met de wet, dient dat getoetst te worden.
Het is toch raar dat er over uitspraken van katholieke bisschoppen maar lacherig gedaan word terwijl de imam meteen het land uitgezet moet worden met het enige verschil dat de katholieke bisschop de desbetreffende opvatting nuanceert van 'homo's van een flat gooien' naar 'het kunnen genezen van homosexualiteit'?
Gelukkig misbruiken katholieken alleen maar kleine kinderen eh. Stuk minder erg dan homo's aanvallen. En in orthodoxe landen als Rusland worden homo's ook niet aangevallen natuurlijk, want die zijn "ontwikkeld".quote:Op maandag 18 januari 2010 14:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft als verschil tussen de katholieke bisschop en de islamitische imam raakt de kern van de zaak. Het christendom heeft ook zo zijn "achterlijke" periode gehad, maar heeft zich daarna gemoderniseerd, homoseksuelen worden niet meer fysiek aangevallen door christelijke mensen, hoewel de bezwaren blijven bestaan De islam daarentegen bevindt zich qua ontwikkeling ongeveer op gelijke hoogte met de christenen in de Middeleeuwen, wat leidt tot vervolging van homoseksuelen en andersdenkenden.
Als ik in dat huis ben geboren, ben ik dan een gast?quote:Op zondag 17 januari 2010 13:54 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Nog wel meer mensen willen dat.
Ik zou graag je reactie horen wanneer we bij jou thuis op bezoek komen en wat strafbare feiten plegen.
Waarom?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:18 schreef ethiraseth het volgende:
En dat teleologische "argument" over de ontwikkeling van de islam is al helemaal te belachelijk voor woorden.![]()
Of je opa was te gast, en zowel jij als je vader zijn in het huis geboren en getogen, en jij weet bovendien niet hoe je in een ander huis moet wonen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik in dat huis ben geboren, ben ik dan een gast?
maar op het moment dat je het argument van de katholieke bisschop en de radicale imam, terug zou draaien naar de politiek zie ik de VVD standpunten nuanceren terwijl de PVV iedereen die deze standpunten nuanceert, het liefst naar N-korea of elke andere willekeurige bananenrepubliek terug wil sturen en in dat opzicht is de PVV qua beeldvorming meer te vergelijken met die radicale imam dan met die katholieke priester,mits je er vanuit gaat dat (een groot deel van)de aanhang van de PVV puur op deze partij stemt vanwege angst voor islamisering.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft als verschil tussen de katholieke bisschop en de islamitische imam raakt de kern van de zaak. Het christendom heeft ook zo zijn "achterlijke" periode gehad, maar heeft zich daarna gemoderniseerd, homoseksuelen worden niet meer fysiek aangevallen door christelijke mensen, hoewel de bezwaren blijven bestaan De islam daarentegen bevindt zich qua ontwikkeling ongeveer op gelijke hoogte met de christenen in de Middeleeuwen, wat leidt tot vervolging van homoseksuelen en andersdenkenden.
Hij kent geen nuance. Dat is het probleem wat ik heb met Wilders.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar op het moment dat je het argument van de katholieke bisschop en de radicale imam, terug zou draaien naar de politiek zie ik de VVD standpunten nuanceren terwijl de PVV iedereen die deze standpunten nuanceert, het liefst naar N-korea of elke andere willekeurige bananenrepubliek terug wil sturen en in dat opzicht is de PVV qua beeldvorming meer te vergelijken met die radicale imam dan met die katholieke priester,mits je er vanuit gaat dat (een groot deel van)de aanhang van de PVV puur op deze partij stemt vanwege angst voor islamisering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |