Je springt van de hak op de tak.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:52 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Die indruk heb ik inderdaad als het de aan heftige inflatie onderhevig zijnde begrip discriminatie weer eens wordt gebezigd.
Dus de autochtonen in de grote steden zijn ook nog eens slachtoffer van het gedrag van de autochtonen in the middle of nowhere.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:55 schreef Torrio het volgende:
[..]
Discriminatie in de grotere steden komt veelal van de allochtonen af, valt mij op tenminste. In de dorpen hebben autochtonen een veelste grote bek, doelend op die wannabe gabbers. Zelf nog nooit een allochtoon gezien en maar schreeuwen, net zo triest trouwens
Nee, hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Je springt van de hak op de tak.
What?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dus de autochtonen in de grote steden zijn ook nog eens slachtoffer van het gedrag van de autochtonen in the middle of nowhere.
Dusssss...quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dus de autochtonen in de grote steden zijn ook nog eens slachtoffer van het gedrag van de autochtonen in the middle of nowhere.
Precies.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:37 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dusssss...
Als er al sprake is van discriminatie dan is zijn ervaring dat dit in de grote steden meestal gebezigd wordt van allochtonen.
Buiten de grote steden zijn xenofobische uitlatingen vrijwel nergens anders dan op mediaberichten gebaseerd.
Dit is wat hij, mijn inziens, stelt.
quote:Rechter wijst bezwaren Wilders af
` De rechtbank in Amsterdam heeft de
bezwaren afgewezen van PVV-leider Geert
Wilders tegen de aanklacht die tegen
hem is ingediend.
Wilders eiste dat beledigen van moslims
als groep uit de dagvaarding zou worden
gehaald,omdat hij wel kritiek heeft op
de islam,maar niet op moslims.
Het OM wil Wilders vervolgen voor het
aanzetten tot discriminatie en haat en
voor het beledigen van moslims.Volgens
de rechter doet het OM niets anders dan
waartoe het hof opdracht heeft gegeven.
En omdat Wilders niet met nieuwe feiten
of omstandigheden is gekomen,blijft de
dagvaarding ongewijzigd,zei de rechter
Haiquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Achgut de mislukte 2 weken moderator van NWS gronk probeert het weer eens met de provocatie methode.
Sja gronk, er zijn mensen die een mislukking zijn en blijven waartoe ik jou reken. Een grote bek opzetten verandert daar niets aan.
Dan projecteer je iets wat ik niet bedoelde. Ik doelde op het feit dat als zij moslim zijn dan kunnen ze zich, volgens Wilders, nooit geintegreerd gedragen omdat de intentie van de Islam het overnemen van het Westen is en de vernietiging van onze cultuur.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:34 schreef damian5700 het volgende:
Je mag wel van onderwerp veranderen, maar dat ik dit stel is naar aanleiding van jouw reactie, dat de allochtone vrienden van Torrio geen moslims kunnen zijn, omdat hij aangaf dat zijn vrienden wel naar school gaan en geen rotzooi uithalen.
Ik vind jouw reactie provocatief.
Ja, dat is waar maar aan de andere kant, al die signalen die er wel degelijk zijn worden meer dan eens onderuit geschopt door de mensen die liever een groep en masse beledigen en demoniseren (mag ik het ook eens gebruiken?) dan de problemen echt te benoemen en aan te pakken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:43 schreef damian5700 het volgende:
De beeldvorming is natuurlijk ook ontstaan door weinig zelfreflectie in de gemeenschap zelf in verhouding tot de aanklacht van discriminatie dat dan wel weer wordt gebezigd, mijn inziens.
Nee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef Tijger_m het volgende:
Dan projecteer je iets wat ik niet bedoelde.
De signalen worden niet onderuit geschopt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat is waar maar aan de andere kant, al die signalen die er wel degelijk zijn worden meer dan eens onderuit geschopt door de mensen die liever een groep en masse beledigen en demoniseren (mag ik het ook eens gebruiken?) dan de problemen echt te benoemen en aan te pakken.
Roepen dat de Islam het grote gevaar is leidt alleen maar af van de echte problemen en hindert de aanpak alleen maar.
Jij voelt je verantwoordelijk voor het wangedrag van lonsdale-jongeren in de achterhoek?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:48 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De signalen worden niet onderuit geschopt.
Toen ik dit ter berde bracht was instant de reactie dat een brave shoarmaboer geen enkele verantwoordelijkheid heeft over jongeren in Gouda.
Laat ik nu net over dit 'duiken' hebben.
Niet meer verantwoordelijkheid dan jou nee. Wat heeft hij daar mee te maken? Alleen maar omdat ze hetzelfde geloof/afkomst hebben?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:48 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De signalen worden niet onderuit geschopt.
Toen ik dit ter berde bracht was instant de reactie dat een brave shoarmaboer geen enkele verantwoordelijkheid heeft over jongeren in Gouda.
Laat ik nu net over dit 'duiken' hebben.
Ik noem het geen discriminatie als bepaald gedrag van de zogenaamde Lonsdalejongeren bijvoorbeeld een stageplek in de weg zit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij voelt je verantwoordelijk voor het wangedrag van lonsdale-jongeren in de achterhoek?
Dat vraag ik me af als er andermaal over elkaar heen wordt gebuiteld om te zeggen dat het slechts incidenten zijn, dat het slechts een paar rotte appels betreffen of dat discriminatie de oorzaak is van het plegen van strafbare feiten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:40 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Niet meer verantwoordelijkheid dan jou nee. Wat heeft hij daar mee te maken? Alleen maar omdat ze hetzelfde geloof/afkomst hebben?
Maar daar hebben we het niet over. Ik voel geen enkele verwantschap met Nederlanders die zich misdragen. En ik neem aan dat hetzelfde geldt voor de shoarmaboer met betrekking tot de straatterrorist.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik noem het geen discriminatie als bepaald gedrag van de zogenaamde Lonsdalejongeren bijvoorbeeld een stageplek in de weg zit.
Wie is we?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar daar hebben we het niet over. Ik voel geen enkele verwantschap met Nederlanders die zich misdragen. En ik neem aan dat hetzelfde geldt voor de shoarmaboer met betrekking tot de straatterrorist.
Ik zeg helemaal niet dat die shoarmaboer dat zegt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:25 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af als er andermaal over elkaar heen wordt gebuiteld om te zeggen dat het slechts incidenten zijn, dat het slechts een paar rotte appels betreffen of dat discriminatie de oorzaak is van het plegen van strafbare feiten.
ook wanneer een jongere met een Lonsdale-kledingstuk helemaal niets misdaan heeft? moet die er ook op aangekeken worden?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik noem het geen discriminatie als bepaald gedrag van de zogenaamde Lonsdalejongeren bijvoorbeeld een stageplek in de weg zit.
Ik zeg dat dit regelmatig is gebezigd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:53 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat die shoarmaboer dat zegt.
Er zijn tal van redenen mogelijk om niet aan een stageplek te komen en ik heb al eerder iets over beeldvorming ter berde gebracht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:53 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ook wanneer een jongere met een Lonsdale-kledingstuk helemaal niets misdaan heeft? moet die er ook op aangekeken worden?
ja, nou en, wat heeft een individu daar mee te makenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik zeg dat dit regelmatig is gebezigd.
ontwijkend antwoordquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:15 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er zijn tal van redenen mogelijk om niet aan een stageplek te komen en ik heb al eerder iets over beeldvorming ter berde gebracht.
Dat het niet helpt voor de beeldvorming, zoals ik andermaal heb aangegeven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ja, nou en, wat heeft een individu daar mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |