jah da ist der toniquote:Op zondag 13 december 2009 03:37 schreef Bartjebart het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, biertjuh?
[ afbeelding ]
Dass ist leider Falsch...quote:
had ik de i toch goedquote:Op zondag 13 december 2009 12:22 schreef Bartjebart het volgende:
Er heist Rudi
Hoe was het met Stevequote:Op zondag 13 december 2009 14:57 schreef Vlarp het volgende:
Overigens, mocht het jullie interesseren, ik zit nu in de trein, ben net voorbij Tilburg
Steve gaf me dat linkje gisteren... en nu staat die SC ook gewoon open continuquote:Op zondag 13 december 2009 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat echt te verwarrend dat Vlarp opeens in twee slowchats verschijnt. Ik vond het met Steve al verwarrend!
Woon je nu in Rotterdam?quote:
Nou ja zeg maar tegen Steve dat ik het te verwarrend vind en het moet stoppenquote:Op zondag 13 december 2009 15:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Steve gaf me dat linkje gisteren... en nu staat die SC ook gewoon open continu
30 december krijg ik de sleutel van m'n appartement. Hoop eind januari in Rotterdam te wonen.quote:
Doe het zelf lekkerquote:Op zondag 13 december 2009 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja zeg maar tegen Steve dat ik het te verwarrend vind en het moet stoppen.
Dat waren we toch al?quote:Op zondag 13 december 2009 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok zijn we nu weer allemaal vriendjes?
Hoe gaan we dat vieren?quote:Op zondag 13 december 2009 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok zijn we nu weer allemaal vriendjes?
En wrom benne wij niet uitgenodigd?quote:Op zondag 13 december 2009 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik met een filmavond vanavond bij Ang3l, je weet wel, die hier vruuuger nog wel eens was.
Oh, ik gun jou en je vriendinnetjes dat wel hoorquote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat we heel emotioneel film gaan kijken en jij daar, zoals je zelf zei, niet zo toe in staat bent. Althans, nog niet goed genoeg.
Het is wel weer tijd dat we hier een welkom-terug-feestje voor 'm kunnen vieren...quote:Op zondag 13 december 2009 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik met een filmavond vanavond bij Ang3l, je weet wel, die hier vruuuger nog wel eens was.
Thuis en koudquote:Op zondag 13 december 2009 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
ik werk vanuit de myat lijstquote:Op maandag 14 december 2009 08:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik vergeet de hele tijd dit topic te bookmarken. Nu we centraal staan is het een stuk lastiger te vinden in de topic lijst.
klinkt erg geilquote:Op maandag 14 december 2009 08:29 schreef Vlarp het volgende:
Er zit ook echt zo'n stereotype kantoorlul tegenover me: foute, niet bij elkaar passende kleding (gestreepte polo, groene sjaal, groenige jagersjas met ribstof), chago hoofd, lelijke bril, en een koffertje onder z'n benen geklemd waardoor hij nu bijna knietje vrijt met mij
aktief twitteren met mobile lay out is een stuk lastigerquote:Op maandag 14 december 2009 08:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bij mij ook. Zo moeillijk is het ook niet natuurlijk.
Voor Nokia telefoon ga ik Gravity kopenquote:Op maandag 14 december 2009 08:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aktief twitteren met mobile lay out is een stuk lastiger
dat ga ik voer een maand of 9 wel verder uitpluizen als het abo van deze telefoon is afgelopen is en ik mezelf gek gepuzzeld heb wat ik daarna ga gebruikenquote:Op maandag 14 december 2009 11:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor Nokia telefoon ga ik Gravity kopen. Ook direct foto's kunnen bekijken en dan via Twitpic kunnen publiceren
ik dus ookquote:Op maandag 14 december 2009 11:51 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben heel druk aan het werk
Nee, echt!
Oh, klinkt wel leuk!quote:Op maandag 14 december 2009 13:57 schreef MisterO het volgende:
hehehehe
Zo'n kerel spreekt mij aan op gay.nl:
hey, ik heb een rare vraag.. maar ik ben voor een project op zoek naar een "figurant" voor fimpjes.. het gaat om filmpjes over "mobiliteit", dus wat je moet doen ik niet veel ingewikkelds... wat door beeld lopen, een pasje ergens in doen, op laptop werken in de trein, etc... denk zo'n 12 uur werk verdeeld over 1-3 dagen.... laat me weten als je intresse hebt
je zou beetje hippe, mid-20, succesvolle, creatieve, zelfstandige, eigenzinnige, professionele, relaxede gast moeten uitstralen. en volgens mij straal jij dat wel uit'
Egoboost++
en dan heel hard nee poesjes moeten roepen ?quote:Op maandag 14 december 2009 13:57 schreef MisterO het volgende:
hehehehe
hey, ik heb een rare vraag.. maar ik ben voor een project op zoek naar een "figurant" voor fimpjes.. het gaat om filmpjes over "mobiliteit", dus wat je moet doen ik niet veel ingewikkelds... wat door beeld lopen, een pasje ergens in doen, op laptop werken in de trein, etc... denk zo'n 12 uur werk verdeeld over 1-3 dagen.... laat me weten als je intresse hebt
je zou beetje hippe, mid-20, succesvolle, creatieve, zelfstandige, eigenzinnige, professionele, relaxede gast moeten uitstralen. en volgens mij straal jij dat wel uit'
Egoboost++
Ach.. ik ben in ieder geval in januari elke week donderdag en vrijdag vrijquote:Op maandag 14 december 2009 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je baas denkt daar vast anders over ?
die ga je als klusdagen inzettenquote:Op maandag 14 december 2009 15:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
Ach.. ik ben in ieder geval in januari elke week donderdag en vrijdag vrij
Nergens voor nodigquote:Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die ga je als klusdagen inzetten
al een karwei kluskaart geregeld
en een eigen airmiles pas voor de praxis
Oh wat leuk om te krijgen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:57 schreef MisterO het volgende:
hehehehe
Egoboost++
Ik ga toch wel erg serieus overwegen om morgen een sjaal om te doen en handschoenen aan.quote:Op maandag 14 december 2009 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hou niet van overdrijven maar noem het nu toch wel een beetje boel
sterker nog, ik overweeg dat zelfs morgenavond te gaan aanschaffen op de V en D vaste klanten koopavondquote:Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga toch wel erg serieus overwegen om morgen een sjaal om te doen en handschoenen aan.
Waarom moet dat perse daar?quote:Op maandag 14 december 2009 17:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sterker nog, ik overweeg dat zelfs morgenavond te gaan aanschaffen op de V en D vaste klanten koopavond
M'n moeder wel, ik nietquote:Op maandag 14 december 2009 18:00 schreef Steve het volgende:
Iedereen al helemaal in kerstsferen?
Jaquote:Op maandag 14 december 2009 16:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Mr.O kan het zijn dat ik je vandaag in groningen zag?
nopequote:Op maandag 14 december 2009 18:00 schreef Steve het volgende:
Iedereen al helemaal in kerstsferen?
Misschien komende zondag en maandag, beetje door beeld lopen voor geld vind ik niet erg hoorquote:Op maandag 14 december 2009 14:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, klinkt wel leuk!
Als het echt serieus is, en seks niet in de voorwaarden staat, gewoon doen! Al is figureren voor reclame/film of wat dan ook kut, veel wachten en vervelen. Dus neem een boek oid. mee.
Nou, dat moet jou wel lukkenquote:Op maandag 14 december 2009 18:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Misschien komende zondag en maandag, beetje door beeld lopen voor geld vind ik niet erg hoor![]()
En ik moet me sophisticated casual aankleden, nou dat is verder ook geen probleem![]()
Het is voor een jonge, zakelijke website. Ik moet nog vragen welke preciesquote:Op maandag 14 december 2009 18:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, dat moet jou wel lukken. Leuk joh! Laat je wel even weten voor welke reclame het is?
je groene shortsquote:Op maandag 14 december 2009 18:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Misschien komende zondag en maandag, beetje door beeld lopen voor geld vind ik niet erg hoor![]()
En ik moet me sophisticated casual aankleden, nou dat is verder ook geen probleem![]()
Als er een zwem-of hardloopscene inzit, zal ik het wel doenquote:
dat is wel kei casualquote:Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als er een zwem-of hardloopscene inzit, zal ik het wel doen
Daar zit dan in ieder geval de zuinigheid!quote:Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bijna goed, geboren en getogen in het dorp zeeland
Klinkt als Alex.nl ofzo.quote:Op maandag 14 december 2009 18:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is voor een jonge, zakelijke website. Ik moet nog vragen welke precies
Als iemand dat zou willen, zul je me in de zomer moeten stalkenquote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we Mr O met ontbloot bovenlijf gaan zien hoor
Ik ga wel met jou en nog wat mensen de stad in of naar het strand ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 18:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als iemand dat zou willen, zul je me in de zomer moeten stalken
Zo wat een schaamteloze zelfuitnodigingquote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga wel met jou en nog wat mensen de stad in of naar het strand ofzo
Deal, heb ik nu nog genoeg tijd om te trainenquote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga wel met jou en nog wat mensen de stad in of naar het strand ofzo
De brutalen hebben de halve wereldquote:Op maandag 14 december 2009 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo wat een schaamteloze zelfuitnodiging.
Met ene tas je plek in een kassarij veiligstellen?quote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het als mensen die ik niet ken tóch rotopmerkingen maken.
Want zeg nou eerlijk, is het zo vreemd dat als ik in de albert heijn 2 go sta en er ligt een tas in de rij, waarna er na dertig seconden iemand de plaats van die tas inneemt ik daar dan met een soort vraagtekenhoofd naar kijk? Dat is toch niet raar? Ik vind het vreemd als iemand een plekje in de rij "reserveert" door er zijn tas neer te plempen.
Maar meneer vond het vreemd dat ik 'm even (serieus maar een seconde ofzo) aankeek en vond het nodig om me aan te spreken met: "Je kan wel zo dom kijken, maar..." Nou ja, ik heb 'm maar genegeerd omdat ik in de rij ernaast eerder aan de beurt was (whehe, fuck you met je plek reserveren), maar toe ik later wegliep en langs 'm liep hoorde ik nog een "dikzak" voorbij komen. Het is dat ik mijn trein moest halen anders had ik me nog wel even omgedraaid en 'm gevraagd waarom hij zo onbeleefd deed, maar ik heb het maar laten gaan. Stomme vreemde onaardige mensen die uit het niets beledigen.
Ik ga niet eens een poging doen om te trainen... het lukt me toch nietquote:Op maandag 14 december 2009 18:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Deal, heb ik nu nog genoeg tijd om te trainen
Uhm... ik snap je niet?quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Steve het volgende:
Met ene tas je plek in een kassarij veiligstellen?![]()
Wat een debiel verder.
I know! Ik vond het al zo raar om een tas te vinden. En ik vind het helemaal niet vreemd om even te kijken wie er uiteindelijk die plek inneemtquote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Steve het volgende:
Met ene tas je plek in een kassarij veiligstellen?![]()
Nou ja, hij had niet ongelijk ofzoquote:Wat een debiel verder.
Jullie waren te snel en ik te lui om Erik te quoten.quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Vlarp het volgende:
Uhm... ik snap je niet?
Je bedoelt dat de meeste Brabo's horken zijn?
Het was in Utrecht, popje. En het was een buitenlander ook nog eens.quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm... ik snap je niet?
Je bedoelt dat de meeste Brabo's horken zijn?
Dat is gewoon zwakquote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga niet eens een poging doen om te trainen... het lukt me toch niet
Mensen in de grote stad zijn gewoon asociaalquote:Op maandag 14 december 2009 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was in Utrecht, popje. En het was een buitenlander ook nog eens.
Oh.. dat soort mensen krijgen van mij de vinger of een scheldpartyij hoorquote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het als mensen die ik niet ken tóch rotopmerkingen maken.
Want zeg nou eerlijk, is het zo vreemd dat als ik in de albert heijn 2 go sta en er ligt een tas in de rij, waarna er na dertig seconden iemand de plaats van die tas inneemt ik daar dan met een soort vraagtekenhoofd naar kijk? Dat is toch niet raar? Ik vind het vreemd als iemand een plekje in de rij "reserveert" door er zijn tas neer te plempen.
Maar meneer vond het vreemd dat ik 'm even (serieus maar een seconde ofzo) aankeek en vond het nodig om me aan te spreken met: "Je kan wel zo dom kijken, maar..." Nou ja, ik heb 'm maar genegeerd omdat ik in de rij ernaast eerder aan de beurt was (whehe, fuck you met je plek reserveren), maar toe ik later wegliep en langs 'm liep hoorde ik nog een "dikzak" voorbij komen. Het is dat ik mijn trein moest halen anders had ik me nog wel even omgedraaid en 'm gevraagd waarom hij zo onbeleefd deed, maar ik heb het maar laten gaan. Stomme vreemde onaardige mensen die uit het niets beledigen.
Ik ga straks al meer bewegen als ik verhuisd ben. Elke dag naar de trein lopenquote:Op maandag 14 december 2009 19:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat is gewoon zwakIk geloof er in dat iemand écht iets wil, en er écht voor gaat, dat alles mogelijk is.
Misschien had ik moeten zeggen dat ik naar 'm keek omdat ik ;m geil vond (wat niet zo was, maar weet hij veelquote:Op maandag 14 december 2009 19:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. dat soort mensen krijgen van mij de vinger of een scheldpartyij hoor
Oh.. ze krijgen van mij de meeste ranzige verwensingen naar hun hoofd... alhoewel... vaak zeg ik ook gewoon niksquote:Op maandag 14 december 2009 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien had ik moeten zeggen dat ik naar 'm keek omdat ik ;m geil vond (wat niet zo was, maar weet hij veel). That'll teach him
.
Ja, ik ben ook vaak wel briljant, maar dan 5 minuten te laat zeg maarquote:Op maandag 14 december 2009 19:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. ze krijgen van mij de meeste ranzige verwensingen naar hun hoofd... alhoewel... vaak zeg ik ook gewoon niks
Mooiste was toen ik ooit naar de voorste treincoupé liep 's morgens op Rotterdam Centraal, even snel uitgetekend:quote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook vaak wel briljant, maar dan 5 minuten te laat zeg maar. Dat ik dan pas later bedenk dat ik dat had moeten zeggen, of dit had moeten doen
.
En echt niet alleen jongeren, echt zoveel mensen die gaan staan dringen of al instappen terwijl er mensen uitstappen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:18 schreef Vlarp het volgende:
Sowieso.. Nederlanders worden ook beesten zodra de deuren van een metro, tram of trein open gaan. Ze laten niemand uitstappen, of blokkeren de ingang gewoon, en wurmen zichzelf naar binnen om maar te kunnen zitten.
Ik wil er soms wel eens een foto van maken, of een filmpje, hoe mensen voor een open trein deur staan. Echt twee van die halve circels om de deur heen, en dan een heel klein gaatje vrij waar de uitstappers zich door moeten wurmen, te erg gewoon.quote:Op maandag 14 december 2009 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja vreselijk. Nederlanders
!
(Je hebt wel een punt, en een goede ook)
Gisteren in de AHtoGo ook weer. Een bejaarde man die zo onbeschoft achter me aan het wachten was. Stond bijna in me, stond al naast me voor ik uberhaupt m'n spullen bij de kassa had gelegd, en stond zo wat op het pinapparaat mee te kijken of ik wel snel genoeg aan het pinnen wasquote:
Ik kom ook nooit zo snel op een goeie opmerking. Laatst wel een tegen een meisje met hoofddoek die me in de trein uitschold gezegd dat een boerka haar ook niet zou misstaan, die vond ik nog wel aardig bedacht.quote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik ben ook vaak wel briljant, maar dan 5 minuten te laat zeg maar. Dat ik dan pas later bedenk dat ik dat had moeten zeggen, of dit had moeten doen
.
Kijk je uit voor haar broer/vader/neef/zoon?quote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit zo snel op een goeie opmerking. Laatst wel een tegen een meisje met hoofddoek die me in de trein uitschold gezegd dat een boerka haar ook niet zou misstaan, die vond ik nog wel aardig bedacht.
Omdat ze bang zijn dat ze niet kunnen zittenquote:Op maandag 14 december 2009 20:20 schreef Steve het volgende:
[..]
En echt niet alleen jongeren, echt zoveel mensen die gaan staan dringen of al instappen terwijl er mensen uitstappen.
Dan moet ik staan, I don't care. Ik zit liever, maar anders ga ik wel bij de deur op z'n beugel van de deur zitten.quote:Op maandag 14 december 2009 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn dat ze niet kunnen zitten
Ja, jij wel. Maar volgens mij dringen mensen daarom.quote:Op maandag 14 december 2009 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet ik staan, I don't care. Ik zit liever, maar anders ga ik wel bij de deur op z'n beugel van de deur zitten.
Klopt... vooral de zure, door een slecht huwelijk getergde, zakenmannetjes. Die rennen dan echt naar een vrije stoel toe. Het is echt te zielig om aan te zien. En dan soms ook echt vlak voor een oudere vrouw ofzo heh. En dan bijna naar de vrouw kijken van "Lekker puh! Ik zit, jij niet!"quote:Op maandag 14 december 2009 20:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Maar volgens mij dringen mensen daarom.
Wat heb je dan gedaan waardoor die glasbak tegen je aan begon te schelden?quote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit zo snel op een goeie opmerking. Laatst wel een tegen een meisje met hoofddoek die me in de trein uitschold gezegd dat een boerka haar ook niet zou misstaan, die vond ik nog wel aardig bedacht.
Hij duwde een glas in haar gezichtquote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan waardoor die glasbak tegen je aan begon te schelden?
Ze hing helemaal uit d'r stoel het gangpad op, dus ik waarschuwde even dat ik er langs wilde, maar ze luisterde niet dus ik raakte haar een klein beetje aan. En ze zal d'r dag niet hebben gehad ofzo.quote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef Desmonkey het volgende:
Wat heb je dan gedaan waardoor die glasbak tegen je aan begon te schelden?
Je hebt haar bevuild nuquote:Op maandag 14 december 2009 21:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Ze hing helemaal uit d'r stoel het gangpad op, dus ik waarschuwde even dat ik er langs wilde, maar ze luisterde niet dus ik raakte haar een klein beetje aan. En ze zal d'r dag niet hebben gehad ofzo.
Best indrukwekkend, ja.quote:
Ja dat denk ik dan ook, en na 5 minuten heb ik spijt omdat ik er echt enorme rugpijn van krijgquote:Op maandag 14 december 2009 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet ik staan, I don't care. Ik zit liever, maar anders ga ik wel bij de deur op z'n beugel van de deur zitten.
tuurlijk nietquote:Op maandag 14 december 2009 23:54 schreef Keukenkast het volgende:
Ik had het zo druk de laatste tijd. Met vanalles.
zijn jullie niet heel boos?
Als je het zegt moet je het wel met overtuiging zeggen he Stroekske.quote:
Top app! Gebruik het al vanaf dag 1.quote:Op maandag 14 december 2009 11:49 schreef Vlarp het volgende:
Voor Nokia telefoon ga ik Gravity kopen. Ook direct foto's kunnen bekijken en dan via Twitpic kunnen publiceren
quote:
Misschien maar beter ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
(ik ben al bijna de toetscombinaties vergeten)
Liefde van laterquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Herman van Veen. Ik hou van die man.
Wie ben je eigenlijkquote:
heequote:
Nee, niet sinds ik het manuscript heb ingeleverd. Hoewel ik nu nog een erotisch verhaal moet schrijven maar dat vlot niet zo. Ben meer met mezelf bezig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hee![]()
tijd niet gesproken. sup? druk bezig met schrijven?
hun nieuwe single schijnt way to gay te zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:01 schreef mike_hunt het volgende:Ze traden nog op op LoveLand (Paradiso). Vrienden van me waren er geweest. Ze zijn wel ouder geworden. Hopelijk doen ze weer die simpele muziek, dat ging er in als koek.
![]()
Vengaboys wagen een comeback
ik weer terug naar bedquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:02 schreef Vlarp het volgende:
Pff, wat een kou, en wat is het vroeg. Ik wil sneeuw met dit weer!
Mooi!quote:Op dinsdag 15 december 2009 06:09 schreef wonderer het volgende:
Ik had nog foto's beloofd van de sneeuw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en weer vertraagdquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:57 schreef Vlarp het volgende:
In de trein staat de verwarming gelukkig wel aan.
Sorry, maar ik heb er niets van meegekregenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat dorp zeeland stond gisteravond centraal als epicentrum van q koorts reportage
toen lag jij vast al over iets leukers te dromen. Maar daar is dus het aantal q koorts patienten het hoogst en komen de maatregelen weer eens te laatquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb er niets van meegekregen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toen lag jij vast al over iets leukers te dromen. Maar daar is dus het aantal q koorts patienten het hoogst en komen de maatregelen weer eens te laat
Inderdaad ja het dorp Zeeland in brabant, maakt deel uit van de gemeente Landerd. en ligt midden in de grote 3 hoek tussen Eindhoven Den Bosch en Nijmegen net rechts van Udenquote:
Tof zeg!quote:Op dinsdag 15 december 2009 06:09 schreef wonderer het volgende:
Ik had nog foto's beloofd van de sneeuw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon in de vim hangen. Is het ook witte kerst.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Tof zeg!
Het is hopen op een witte kerst hier weer eens.
wat zegt Piet eigenlijk over deze vorstperiode, houdt deze voorlopig nog aan ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Tof zeg!
Vind sneeuw wel leuk, maar het moet dan wel helder en droog zijn. Maar ik wil weer zon... ben er nu alweer klaar mee.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat zegt Piet eigenlijk over deze vorstperiode, houdt deze voorlopig nog aan ?
Bij ons is het dan hooguit natte sneeuw... zeewind enzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Tof zeg!
als jij begint over let it snow moet ik gelijk aan die doorgesnoven Ernie denkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vind sneeuw wel leuk, maar het moet dan wel helder en droog zijn. Maar ik wil weer zon... ben er nu alweer klaar mee.
Deze?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als jij begint over let it snow moet ik gelijk aan die doorgesnoven Ernie denken
die ja, niet Ernie Brandsquote:
ik ken die hele Ernie Brandts niet. Moest em googlen. oud voetballer o.i.d.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die ja, niet Ernie Brands![]()
maar er is dus zo'n geweldig nummer waarop hij dus zingt let it snow maar overduidelijk de vim bedoelt
Jij zag me dus gisteren, en dan zeg je niet eens hoi?quote:
wist dus niet helemaal 100% zeker of jij het wel was. en je was samen met iemandquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij zag me dus gisteren, en dan zeg je niet eens hoi?
Ja en dat is heel engquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wist dus niet helemaal 100% zeker of jij het wel was. en je was samen met iemand
bij de bussen, jij liep nog langs me dus jij had ook wat kunnen zeggen maar je herkende me niet eens.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja en dat is heel engWaar zag je ons dan
Eigenlijk heb ik jou ook gezien, maar durfde ik ook niks te zeggenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bij de bussen, jij liep nog langs me dus jij had ook wat kunnen zeggen maar je herkende me niet eens.
Vastquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik jou ook gezien, maar durfde ik ook niks te zeggen
Het is maar goed dat je er niet intraptquote:
Ja, sta ik daar zaterdag op station Weert, loop je me keihard voorbijquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:26 schreef Steve het volgende:
Ik zou je niet zomaar voorbijlopen hoor MisterO.![]()
(tenzij ik je gewoon niet zo, dat wil ook nog wel eens gebeuren)
Hehe, thanxquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:26 schreef Steve het volgende:
Ik zou je niet zomaar voorbijlopen hoor MisterO.![]()
(tenzij ik je gewoon niet zo, dat wil ook nog wel eens gebeuren)
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hehe, thanx![]()
Jezus, ik ben echt een bikkel hoor, maar mijn tenen kunnen dit weer niet aan tijdens een fietstochtje
Oh shoot, kom je mij dat niet eerder vertellen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet ook geen teenslippers aan doen
Ik heb op je eigen intelligentie gegokt. Achteraf heel dom natuurlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh shoot, kom je mij dat niet eerder vertellen?
Moet je dikke sokken aandoenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hehe, thanx![]()
Jezus, ik ben echt een bikkel hoor, maar mijn tenen kunnen dit weer niet aan tijdens een fietstochtje
Wat moet dat een heerlijke treinreis voor je geweest zijn!quote:
Het is nog goed dat wij humor hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb op je eigen intelligentie gegokt. Achteraf heel dom natuurlijk
Ach, de treinreis valt wel mee!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat moet dat een heerlijke treinreis voor je geweest zijn!![]()
Hoe was het, en: wat hebben jullie precies allemaal gedaan?![]()
Nuno kent die Dani geloof ik ook, net als Christiano Ronaldoquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ken die hele Ernie Brandts niet. Moest em googlen. oud voetballer o.i.d.
Xag Dani nog laatst op tv. Wat is die slecht opgedroogd. Vroeger was het echt een hot bitch.![]()
[ afbeelding ]
Heb je op de terugweg nog gekeken of je ergens harige pate op de weg zag liggen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:06 schreef Waxxer het volgende:
Ik liep trouwens vandaag naar de plek waar ik altijd boodschappen doe, en toen liep er eenpoes
mee. Helemaal de hele straat af. En hij ging mij opeens kopjes geven en om mijn been kronkelen.
Ik heb hem echt af moeten schudden!Als hij maar uitkijkt met auto's en alles.
Ik meende het serieus hoor!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is nog goed dat wij humor hebben
en zelfspot.
Dan snap je mijn sarcastische opmerkingen nietquote:
Dat is onmogelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan snap je mijn sarcastische opmerkingen nietDat ligt dan aan jouw intelligentie
Hahaha, tja, dan zeg ik: geen gezeik en de wereld zou een stuk leuker zijn (en dit topic ook)quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hahaha, tja, dan zeg ik: geen gezeik en de wereld zou een stuk leuker zijn (en dit topic ook)
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg; enorme koppijn, kuthumeur en niet te genieten.
Kom dan eens op msn en scheld even tegen mequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hetzelfde gezeik als altijd. Het is hetzelfde waar ik al maanden mee loop, het is allemaal gewoon weer hetzelfde. En vanavond komt het keihard terug.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hetzelfde gezeik als altijd. Het is hetzelfde waar ik al maanden mee loop, het is allemaal gewoon weer hetzelfde. En vanavond komt het keihard terug.
"My penis makes you nervous"?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef samjustme het volgende:
Ally McBealwat was het toch een geweldige show
Ze speelde een transseksueel in Ally McBealquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"My penis makes you nervous"?Pardón?
Dat zijn de hit teksten van tegenwoordig, Wax... kun je het je voorstellen dat ze dat 20 jaar geleden zongen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"My penis makes you nervous"?Pardón?
Ooohh oke, ik denk al, een piemel met een vlotte babbel die de hele tijd zegt: "Kom je al? Kom je al? Kom je al? Kom je al? Kom je al? Kom je al? Kom je al? Kom je al? Kom dan! Kom dan! Kom dan! Kom dan! Kom dan! Kom dan!" (en dan op de repeat)quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ze speelde een transseksueel in Ally McBeal
Nou.... eh.... Nee!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zijn de hit teksten van tegenwoordig, Wax... kun je het je voorstellen dat ze dat 20 jaar geleden zongen?
Zeg! Ga jij je mond eens spoelen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:57 schreef Waxxer het volgende:
My penis makes you nervous
but your tits they make me scared
Ja nou, ik dacht ik doe eens stoer mee!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zeg! Ga jij je mond eens spoelen!
IK mis nu ff heel hard zo'nquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, ik dacht ik doe eens stoer mee!![]()
Ik vraag me dan toch weer af waarom hij denkt naakt op de foto te moetenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:37 schreef Pamplemousse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Epke Zonderland
Een turnhunk die geneeskunde studeert, dus hij is nog slim ook
Jij ziet er naakt beter uit danquote:Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch weer af waarom hij denkt naakt op de foto te moeten
Weetje, weetje!!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:50 schreef Pamplemousse het volgende:
[..]
Jij ziet er naakt beter uit dan![]()
Epke?
![]()
Nee, dat beweer ik toch helemaal niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:50 schreef Pamplemousse het volgende:
[..]
Jij ziet er naakt beter uit dan![]()
Epke?
![]()
Hij heeft een lekker lijf. Is het dan raar om daarmee op de foto te willen?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik toch helemaal niet?
Wat zou je denken van geld?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch weer af waarom hij denkt naakt op de foto te moeten
Geld is vaak wel een hele goed motivatiequote:Op woensdag 16 december 2009 07:03 schreef Pugg het volgende:
[..]
Wat zou je denken van geld?
En.........een beetje narcisme.
Wel een beetje lang kunnen slapen?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wakker. Hoofdpijn is weg, dat is iets, maar ik ben zo moe.
Nou ja, is in ieder geval een nachtje van 8,5 uur, is toch wel goed hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Van toen ik zei dat ik ging slapen (half 11 ofzo?) tot 7. Niet bijzonder lang.
Ga ik jou komende vrijdag nog in de Effenaar zien Erik ?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wakker. Hoofdpijn is weg, dat is iets, maar ik ben zo moe.
Nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga ik jou komende vrijdag nog in de Effenaar zien Erik ?
jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |