nopequote:Op maandag 14 december 2009 18:00 schreef Steve het volgende:
Iedereen al helemaal in kerstsferen?
Misschien komende zondag en maandag, beetje door beeld lopen voor geld vind ik niet erg hoorquote:Op maandag 14 december 2009 14:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, klinkt wel leuk!
Als het echt serieus is, en seks niet in de voorwaarden staat, gewoon doen! Al is figureren voor reclame/film of wat dan ook kut, veel wachten en vervelen. Dus neem een boek oid. mee.
Nou, dat moet jou wel lukkenquote:Op maandag 14 december 2009 18:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Misschien komende zondag en maandag, beetje door beeld lopen voor geld vind ik niet erg hoor![]()
En ik moet me sophisticated casual aankleden, nou dat is verder ook geen probleem![]()
Het is voor een jonge, zakelijke website. Ik moet nog vragen welke preciesquote:Op maandag 14 december 2009 18:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, dat moet jou wel lukken. Leuk joh! Laat je wel even weten voor welke reclame het is?
je groene shortsquote:Op maandag 14 december 2009 18:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Misschien komende zondag en maandag, beetje door beeld lopen voor geld vind ik niet erg hoor![]()
En ik moet me sophisticated casual aankleden, nou dat is verder ook geen probleem![]()
Als er een zwem-of hardloopscene inzit, zal ik het wel doenquote:
dat is wel kei casualquote:Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als er een zwem-of hardloopscene inzit, zal ik het wel doen
Daar zit dan in ieder geval de zuinigheid!quote:Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bijna goed, geboren en getogen in het dorp zeeland
Klinkt als Alex.nl ofzo.quote:Op maandag 14 december 2009 18:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is voor een jonge, zakelijke website. Ik moet nog vragen welke precies
Als iemand dat zou willen, zul je me in de zomer moeten stalkenquote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we Mr O met ontbloot bovenlijf gaan zien hoor
Ik ga wel met jou en nog wat mensen de stad in of naar het strand ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 18:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als iemand dat zou willen, zul je me in de zomer moeten stalken
Zo wat een schaamteloze zelfuitnodigingquote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga wel met jou en nog wat mensen de stad in of naar het strand ofzo
Deal, heb ik nu nog genoeg tijd om te trainenquote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga wel met jou en nog wat mensen de stad in of naar het strand ofzo
De brutalen hebben de halve wereldquote:Op maandag 14 december 2009 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo wat een schaamteloze zelfuitnodiging.
Met ene tas je plek in een kassarij veiligstellen?quote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het als mensen die ik niet ken tóch rotopmerkingen maken.
Want zeg nou eerlijk, is het zo vreemd dat als ik in de albert heijn 2 go sta en er ligt een tas in de rij, waarna er na dertig seconden iemand de plaats van die tas inneemt ik daar dan met een soort vraagtekenhoofd naar kijk? Dat is toch niet raar? Ik vind het vreemd als iemand een plekje in de rij "reserveert" door er zijn tas neer te plempen.
Maar meneer vond het vreemd dat ik 'm even (serieus maar een seconde ofzo) aankeek en vond het nodig om me aan te spreken met: "Je kan wel zo dom kijken, maar..." Nou ja, ik heb 'm maar genegeerd omdat ik in de rij ernaast eerder aan de beurt was (whehe, fuck you met je plek reserveren), maar toe ik later wegliep en langs 'm liep hoorde ik nog een "dikzak" voorbij komen. Het is dat ik mijn trein moest halen anders had ik me nog wel even omgedraaid en 'm gevraagd waarom hij zo onbeleefd deed, maar ik heb het maar laten gaan. Stomme vreemde onaardige mensen die uit het niets beledigen.
Ik ga niet eens een poging doen om te trainen... het lukt me toch nietquote:Op maandag 14 december 2009 18:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Deal, heb ik nu nog genoeg tijd om te trainen
Uhm... ik snap je niet?quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Steve het volgende:
Met ene tas je plek in een kassarij veiligstellen?![]()
Wat een debiel verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |