Klopt... vooral de zure, door een slecht huwelijk getergde, zakenmannetjes. Die rennen dan echt naar een vrije stoel toe. Het is echt te zielig om aan te zien. En dan soms ook echt vlak voor een oudere vrouw ofzo heh. En dan bijna naar de vrouw kijken van "Lekker puh! Ik zit, jij niet!"quote:Op maandag 14 december 2009 20:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Maar volgens mij dringen mensen daarom.
Wat heb je dan gedaan waardoor die glasbak tegen je aan begon te schelden?quote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit zo snel op een goeie opmerking. Laatst wel een tegen een meisje met hoofddoek die me in de trein uitschold gezegd dat een boerka haar ook niet zou misstaan, die vond ik nog wel aardig bedacht.
Hij duwde een glas in haar gezichtquote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan waardoor die glasbak tegen je aan begon te schelden?
Ze hing helemaal uit d'r stoel het gangpad op, dus ik waarschuwde even dat ik er langs wilde, maar ze luisterde niet dus ik raakte haar een klein beetje aan. En ze zal d'r dag niet hebben gehad ofzo.quote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef Desmonkey het volgende:
Wat heb je dan gedaan waardoor die glasbak tegen je aan begon te schelden?
Je hebt haar bevuild nuquote:Op maandag 14 december 2009 21:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Ze hing helemaal uit d'r stoel het gangpad op, dus ik waarschuwde even dat ik er langs wilde, maar ze luisterde niet dus ik raakte haar een klein beetje aan. En ze zal d'r dag niet hebben gehad ofzo.
Best indrukwekkend, ja.quote:
Ja dat denk ik dan ook, en na 5 minuten heb ik spijt omdat ik er echt enorme rugpijn van krijgquote:Op maandag 14 december 2009 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet ik staan, I don't care. Ik zit liever, maar anders ga ik wel bij de deur op z'n beugel van de deur zitten.
tuurlijk nietquote:Op maandag 14 december 2009 23:54 schreef Keukenkast het volgende:
Ik had het zo druk de laatste tijd. Met vanalles.
zijn jullie niet heel boos?
Als je het zegt moet je het wel met overtuiging zeggen he Stroekske.quote:
Top app! Gebruik het al vanaf dag 1.quote:Op maandag 14 december 2009 11:49 schreef Vlarp het volgende:
Voor Nokia telefoon ga ik Gravity kopen. Ook direct foto's kunnen bekijken en dan via Twitpic kunnen publiceren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |