I know! Ik vond het al zo raar om een tas te vinden. En ik vind het helemaal niet vreemd om even te kijken wie er uiteindelijk die plek inneemtquote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Steve het volgende:
Met ene tas je plek in een kassarij veiligstellen?![]()
Nou ja, hij had niet ongelijk ofzoquote:Wat een debiel verder.
Jullie waren te snel en ik te lui om Erik te quoten.quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Vlarp het volgende:
Uhm... ik snap je niet?
Je bedoelt dat de meeste Brabo's horken zijn?
Het was in Utrecht, popje. En het was een buitenlander ook nog eens.quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm... ik snap je niet?
Je bedoelt dat de meeste Brabo's horken zijn?
Dat is gewoon zwakquote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga niet eens een poging doen om te trainen... het lukt me toch niet
Mensen in de grote stad zijn gewoon asociaalquote:Op maandag 14 december 2009 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was in Utrecht, popje. En het was een buitenlander ook nog eens.
Oh.. dat soort mensen krijgen van mij de vinger of een scheldpartyij hoorquote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat het als mensen die ik niet ken tóch rotopmerkingen maken.
Want zeg nou eerlijk, is het zo vreemd dat als ik in de albert heijn 2 go sta en er ligt een tas in de rij, waarna er na dertig seconden iemand de plaats van die tas inneemt ik daar dan met een soort vraagtekenhoofd naar kijk? Dat is toch niet raar? Ik vind het vreemd als iemand een plekje in de rij "reserveert" door er zijn tas neer te plempen.
Maar meneer vond het vreemd dat ik 'm even (serieus maar een seconde ofzo) aankeek en vond het nodig om me aan te spreken met: "Je kan wel zo dom kijken, maar..." Nou ja, ik heb 'm maar genegeerd omdat ik in de rij ernaast eerder aan de beurt was (whehe, fuck you met je plek reserveren), maar toe ik later wegliep en langs 'm liep hoorde ik nog een "dikzak" voorbij komen. Het is dat ik mijn trein moest halen anders had ik me nog wel even omgedraaid en 'm gevraagd waarom hij zo onbeleefd deed, maar ik heb het maar laten gaan. Stomme vreemde onaardige mensen die uit het niets beledigen.
Ik ga straks al meer bewegen als ik verhuisd ben. Elke dag naar de trein lopenquote:Op maandag 14 december 2009 19:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat is gewoon zwakIk geloof er in dat iemand écht iets wil, en er écht voor gaat, dat alles mogelijk is.
Misschien had ik moeten zeggen dat ik naar 'm keek omdat ik ;m geil vond (wat niet zo was, maar weet hij veelquote:Op maandag 14 december 2009 19:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. dat soort mensen krijgen van mij de vinger of een scheldpartyij hoor
Oh.. ze krijgen van mij de meeste ranzige verwensingen naar hun hoofd... alhoewel... vaak zeg ik ook gewoon niksquote:Op maandag 14 december 2009 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien had ik moeten zeggen dat ik naar 'm keek omdat ik ;m geil vond (wat niet zo was, maar weet hij veel). That'll teach him
.
Ja, ik ben ook vaak wel briljant, maar dan 5 minuten te laat zeg maarquote:Op maandag 14 december 2009 19:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. ze krijgen van mij de meeste ranzige verwensingen naar hun hoofd... alhoewel... vaak zeg ik ook gewoon niks
Mooiste was toen ik ooit naar de voorste treincoupé liep 's morgens op Rotterdam Centraal, even snel uitgetekend:quote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook vaak wel briljant, maar dan 5 minuten te laat zeg maar. Dat ik dan pas later bedenk dat ik dat had moeten zeggen, of dit had moeten doen
.
En echt niet alleen jongeren, echt zoveel mensen die gaan staan dringen of al instappen terwijl er mensen uitstappen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:18 schreef Vlarp het volgende:
Sowieso.. Nederlanders worden ook beesten zodra de deuren van een metro, tram of trein open gaan. Ze laten niemand uitstappen, of blokkeren de ingang gewoon, en wurmen zichzelf naar binnen om maar te kunnen zitten.
Ik wil er soms wel eens een foto van maken, of een filmpje, hoe mensen voor een open trein deur staan. Echt twee van die halve circels om de deur heen, en dan een heel klein gaatje vrij waar de uitstappers zich door moeten wurmen, te erg gewoon.quote:Op maandag 14 december 2009 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja vreselijk. Nederlanders
!
(Je hebt wel een punt, en een goede ook)
Gisteren in de AHtoGo ook weer. Een bejaarde man die zo onbeschoft achter me aan het wachten was. Stond bijna in me, stond al naast me voor ik uberhaupt m'n spullen bij de kassa had gelegd, en stond zo wat op het pinapparaat mee te kijken of ik wel snel genoeg aan het pinnen wasquote:
Ik kom ook nooit zo snel op een goeie opmerking. Laatst wel een tegen een meisje met hoofddoek die me in de trein uitschold gezegd dat een boerka haar ook niet zou misstaan, die vond ik nog wel aardig bedacht.quote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik ben ook vaak wel briljant, maar dan 5 minuten te laat zeg maar. Dat ik dan pas later bedenk dat ik dat had moeten zeggen, of dit had moeten doen
.
Kijk je uit voor haar broer/vader/neef/zoon?quote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kom ook nooit zo snel op een goeie opmerking. Laatst wel een tegen een meisje met hoofddoek die me in de trein uitschold gezegd dat een boerka haar ook niet zou misstaan, die vond ik nog wel aardig bedacht.
Omdat ze bang zijn dat ze niet kunnen zittenquote:Op maandag 14 december 2009 20:20 schreef Steve het volgende:
[..]
En echt niet alleen jongeren, echt zoveel mensen die gaan staan dringen of al instappen terwijl er mensen uitstappen.
Dan moet ik staan, I don't care. Ik zit liever, maar anders ga ik wel bij de deur op z'n beugel van de deur zitten.quote:Op maandag 14 december 2009 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn dat ze niet kunnen zitten
Ja, jij wel. Maar volgens mij dringen mensen daarom.quote:Op maandag 14 december 2009 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet ik staan, I don't care. Ik zit liever, maar anders ga ik wel bij de deur op z'n beugel van de deur zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |