Mooi!quote:Op dinsdag 15 december 2009 06:09 schreef wonderer het volgende:
Ik had nog foto's beloofd van de sneeuw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en weer vertraagdquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:57 schreef Vlarp het volgende:
In de trein staat de verwarming gelukkig wel aan.
Sorry, maar ik heb er niets van meegekregenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat dorp zeeland stond gisteravond centraal als epicentrum van q koorts reportage
toen lag jij vast al over iets leukers te dromen. Maar daar is dus het aantal q koorts patienten het hoogst en komen de maatregelen weer eens te laatquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb er niets van meegekregen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toen lag jij vast al over iets leukers te dromen. Maar daar is dus het aantal q koorts patienten het hoogst en komen de maatregelen weer eens te laat
Inderdaad ja het dorp Zeeland in brabant, maakt deel uit van de gemeente Landerd. en ligt midden in de grote 3 hoek tussen Eindhoven Den Bosch en Nijmegen net rechts van Udenquote:
Tof zeg!quote:Op dinsdag 15 december 2009 06:09 schreef wonderer het volgende:
Ik had nog foto's beloofd van de sneeuw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon in de vim hangen. Is het ook witte kerst.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Tof zeg!
Het is hopen op een witte kerst hier weer eens.
wat zegt Piet eigenlijk over deze vorstperiode, houdt deze voorlopig nog aan ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Tof zeg!
Vind sneeuw wel leuk, maar het moet dan wel helder en droog zijn. Maar ik wil weer zon... ben er nu alweer klaar mee.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat zegt Piet eigenlijk over deze vorstperiode, houdt deze voorlopig nog aan ?
Bij ons is het dan hooguit natte sneeuw... zeewind enzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Tof zeg!
als jij begint over let it snow moet ik gelijk aan die doorgesnoven Ernie denkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vind sneeuw wel leuk, maar het moet dan wel helder en droog zijn. Maar ik wil weer zon... ben er nu alweer klaar mee.
Deze?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als jij begint over let it snow moet ik gelijk aan die doorgesnoven Ernie denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |