Thuis en koudquote:Op zondag 13 december 2009 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik met een filmavond vanavond bij Ang3l, je weet wel, die hier vruuuger nog wel eens was.
ik werk vanuit de myat lijstquote:Op maandag 14 december 2009 08:21 schreef Vlarp het volgende:
Ik vergeet de hele tijd dit topic te bookmarken. Nu we centraal staan is het een stuk lastiger te vinden in de topic lijst.
klinkt erg geilquote:Op maandag 14 december 2009 08:29 schreef Vlarp het volgende:
Er zit ook echt zo'n stereotype kantoorlul tegenover me: foute, niet bij elkaar passende kleding (gestreepte polo, groene sjaal, groenige jagersjas met ribstof), chago hoofd, lelijke bril, en een koffertje onder z'n benen geklemd waardoor hij nu bijna knietje vrijt met mij
aktief twitteren met mobile lay out is een stuk lastigerquote:Op maandag 14 december 2009 08:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bij mij ook. Zo moeillijk is het ook niet natuurlijk.
Voor Nokia telefoon ga ik Gravity kopenquote:Op maandag 14 december 2009 08:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aktief twitteren met mobile lay out is een stuk lastiger
dat ga ik voer een maand of 9 wel verder uitpluizen als het abo van deze telefoon is afgelopen is en ik mezelf gek gepuzzeld heb wat ik daarna ga gebruikenquote:Op maandag 14 december 2009 11:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor Nokia telefoon ga ik Gravity kopen. Ook direct foto's kunnen bekijken en dan via Twitpic kunnen publiceren
ik dus ookquote:Op maandag 14 december 2009 11:51 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben heel druk aan het werk
Nee, echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |