quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
What ever.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:37 schreef Gratau het volgende:
en meisjes die bier drinken vind ik gewoon echt niet kunnen!!!!!!!!!!!!!
Nog nooit geproefd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:38 schreef siddha het volgende:
[..]
Maar dit is wel de koning an bieren\
[ afbeelding ]
Meisjes die veel bier drinken en nooit wat anders zijn bestquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
What ever.![]()
[..]
Nog nooit geproefd.
Ik prefereer Limerickquote:
Ik moest DWHN kijken, maar het is niet zo grappig vandaag tot nu toe.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je faalt in het verzinnen van toffe topictitels.
Praat tegen de hand, want het gezicht luistert nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
Wie zegt dat ik veel bier drink? Ik drink bijna nooit bier, alleen in Turkije. Maar al deed ik dat wel, who fucking cares.
Het is wel grappigquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik moest DWHN kijken, maar het is niet zo grappig vandaag tot nu toe.
Met bier wordt je meer geregeld iddquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
Wie zegt dat ik veel bier drink? Ik drink bijna nooit bier, alleen in Turkije. Maar al deed ik dat wel, who fucking cares.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met bier wordt je meer geregeld idd![]()
Roddelen, daar ben jij zeker wel goed inquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:50 schreef Min-e het volgende:
Gefeliciteerd, 200! delen volgekletst met onzin.Goed gedaan, ben trots op ons.
Feli,quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:50 schreef Min-e het volgende:
Gefeliciteerd, 200! delen volgekletst met onzin.Goed gedaan, ben trots op ons.
Echt wel, streef er altijd naar om overal in uit te blinken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Roddelen, daar ben jij zeker wel goed in?
Dan moet je eens met louter vrouwen gaan werken, niet normaal wat zij eruit flappen!quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Echt wel, streef er altijd naar om overal in uit te blinken.![]()
Heb heel lang met alleen maar mannen gewerkt en wat ik daar heb ik geleerd is dat kerels de grootste roddelaars zijn die er bestaan.
Ach alles is relatief natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:54 schreef siddha het volgende:
[..]
Feli,maar Plato en Nietzsche onzin?
Sociale dienstquote:
quote:
Mannen zijn veel erger, wie doet het met wie, wie zei wat over wie. Zij houden het bij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan moet je eens met louter vrouwen gaan werken, niet normaal wat zij eruit flappen!
Dat is toch beter dan dingen gaan verzinnenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mannen zijn veel erger, wie doet het met wie, wie zei wat over wie. Zij houden het bij.
Dit klinkt echt als vrouwenpraatquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mannen zijn veel erger, wie doet het met wie, wie zei wat over wie. Zij houden het bij.
Turk hequote:Op zaterdag 12 december 2009 22:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wees eens trots op 200 topics over niets
Nope allemaal middle-aged mannen, getrouwd. Maar zodra ik goedemorgen zei, zeiden zij heb je het al gehoord?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als vrouwenpraat![]()
Waren ze niet gay?
Schjapievleesj?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:07 schreef IHVK het volgende:
Iedereen die klaagt over de TT moet met een voorstel komen.
"Meid heb je het al gehoooord, de slet!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nope allemaal middle-aged mannen, getrouwd. Maar zodra ik goedemorgen zei, zeiden zij heb je het al gehoord?
Niets is beter dan de dag te beginnen met een sappig verhaal.
Ayca help Bortecinem eens, jij bent zo te zien wel handig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:13 schreef Ayca het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/usericon_manager
Proost.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:16 schreef Rookert het volgende:
Deze jongen gaat genieten van een Grolschje, dus ik zeg: gegroet
Als je je avatar/user icon al niet kan veranderen....quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ayca help Bortecinem eens, jij bent zo te zien wel handig.
Nou, wat dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je je avatar/user icon al niet kan veranderen.....
Dan hoor je niet gebruik te mogen maken van 's werelds internetfaciliteiten.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan hoor je niet gebruik te mogen maken van 's werelds internetfaciliteiten.
Je bent dus ook een vinnige tantequote:
Das helemaal niet waar, op Fok doe ik of ik aardig ben.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Je bent dus ook een vinnige tanteen ik maar denken dat je veels te aardig was nu in één keer, een jean d`arc blijkt te zijn
Tnx.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:13 schreef Ayca het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/usericon_manager
Werkt het?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Das helemaal niet waar, op Fok doe ik of ik aardig ben.
Ja hoor, je bent liefquote:
Ze steekt een sigaret aan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zie het niet zo goed, plaatje is zo donker. Wat is het, vrouw met iemand op schoot ofzo?
Duidelijk iemand van de Turkmeense ras met een scheut van Slavische en mongoloide kenmerkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zie het niet zo goed, plaatje is zo donker. Wat is het, vrouw met iemand op schoot ofzo?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:46 schreef siddha het volgende:
[..]
Duidelijk iemand van de Turkmeense ras met een scheut van Slavische en mongoloide kenmerken
Ik heb nergens gezegd dat ik een grap maakte, het was om jullie te irriteren. Stop dus met het oordelen over mijn verstand van grapjes.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef IHVK het volgende:
Okey maar kunnen we even normaal doen weer?
Bilmiyorem maakt een slechte grap door iemand 'vieze mix' te noemen. Blijkbaar geen verstand van grapjes dus.
Maarruh Trigger, je moet je niet zo uit de tent laten lokken?
Ik vind die foto van haar stoer. Het gaat mij dan ook niet om de sigaret, maar om die vrouw.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zit er een boodschap achter, of vond je die sigaret er wel mooi uitzien?
Was een grapquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bijna, het is iemand van Tataarse afkomst.![]()
Ik wacht steeds op mn biertjequote:
Ik wil ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil reizen godverdomme!! Waarom heb ik zo'n saai leven.
Ik wil naar Rusland.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wil ook
Ik had nu in een interessant land aan een interessant drankje kunnen zitten
Heb geduld er zal een tijd komen dat je echt Turkestan zal zienquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil reizen godverdomme!! Waarom heb ik zo'n saai leven.
Ik wil naar Zuid Amerikaquote:
I hope so.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:09 schreef siddha het volgende:
[..]
Heb geduld er zal een tijd komen dat je echt Turkestan zal zien
Niemand?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
Waar koop je eigenlijk zo'n busje gas om aanstekers enzo mee te vullen?
Action ofzo?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
Waar koop je eigenlijk zo'n busje gas om aanstekers enzo mee te vullen?
Sigarettenboer, of tijdschriftenhandelquote:
Dus moet ik een dag wachten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:12 schreef siddha het volgende:
[..]
Sigarettenboer, of tijdschriftenhandel
Hoe jong is je moeder?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:15 schreef Ayca het volgende:
Ik bedenk me net trouwens dat siddha ouder is dan mijn moeder
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zolang het maar geen België is ofzo
Hahaha ik zal jullie iets grappigs vertellen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:14 schreef Min-e het volgende:
IK wil naar Amerika!
Niet Zuid-Amerika, tenminste niet voor heel lang. Mijn zwager is een zuid-amerikaan en die wil er niet graag naar toe, dus er zal wel niets aan zijn.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha ik zal jullie iets grappigs vertellen.
Mama: Je vader en ik gaan een keer naar Afrika
Ik: Oh?
Mama: Ja, we gaan naar Brazilie!!
Ik: *proest* HAHAHA dat ligt in Zuid-Amerika
Mama: Nou en, daar zijn ze toch ook zwart.
Racisten!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha ik zal jullie iets grappigs vertellen.
Mama: Je vader en ik gaan een keer naar Afrika
Ik: Oh?
Mama: Ja, we gaan naar Brazilie!!
Ik: *proest* HAHAHA dat ligt in Zuid-Amerika
Mama: Nou en, daar zijn ze toch ook zwart.
Creme Brulee maken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wat ben je van plan? En gaan er veel doden vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |