quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan hoor je niet gebruik te mogen maken van 's werelds internetfaciliteiten.
Je bent dus ook een vinnige tantequote:
Das helemaal niet waar, op Fok doe ik of ik aardig ben.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:34 schreef siddha het volgende:
[..]
Je bent dus ook een vinnige tanteen ik maar denken dat je veels te aardig was nu in ιιn keer, een jean d`arc blijkt te zijn
Tnx.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:13 schreef Ayca het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/usericon_manager
Werkt het?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Das helemaal niet waar, op Fok doe ik of ik aardig ben.
Ja hoor, je bent liefquote:
Ze steekt een sigaret aan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zie het niet zo goed, plaatje is zo donker. Wat is het, vrouw met iemand op schoot ofzo?
Duidelijk iemand van de Turkmeense ras met een scheut van Slavische en mongoloide kenmerkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zie het niet zo goed, plaatje is zo donker. Wat is het, vrouw met iemand op schoot ofzo?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:46 schreef siddha het volgende:
[..]
Duidelijk iemand van de Turkmeense ras met een scheut van Slavische en mongoloide kenmerken
Ik heb nergens gezegd dat ik een grap maakte, het was om jullie te irriteren. Stop dus met het oordelen over mijn verstand van grapjes.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef IHVK het volgende:
Okey maar kunnen we even normaal doen weer?
Bilmiyorem maakt een slechte grap door iemand 'vieze mix' te noemen. Blijkbaar geen verstand van grapjes dus.
Maarruh Trigger, je moet je niet zo uit de tent laten lokken?
Ik vind die foto van haar stoer. Het gaat mij dan ook niet om de sigaret, maar om die vrouw.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:48 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zit er een boodschap achter, of vond je die sigaret er wel mooi uitzien?
Was een grapquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bijna, het is iemand van Tataarse afkomst.![]()
Ik wacht steeds op mn biertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |