Jan Jaap begon er mee. Raoul deed er vervolgens een schep bovenop.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat was inderdaad een grap van Jan-Jaap. Ik dacht dat het van Raoul Heertje was.
Jullie naaien de economie door geen Grolsch, Heineken of whatever te kopenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:29 schreef Gratau het volgende:
Geheelonthouder #3 meldt zich.
bijna #200ste topic, wordt dat nog gevierd met veel alcohol en ranja ofzo?
Ik haat niet, ik hekel welquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die op Rotterdam haten.
heineken en consorten naaien dan ook vele moeders die moeten huilen als de kindjes dood zijn door de alcoholquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jullie naaien de economie door geen Grolsch, Heineken of whatever te kopen
Die moeders moeten hun kinderen beter opvoeden en nee leren zeggen en gewoon corrigerenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:33 schreef Gratau het volgende:
[..]
heineken en consorten naaien dan ook vele moeders die moeten huilen als de kindjes dood zijn door de alcohol
quote:
Met je clichézinnetjesquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:37 schreef IHVK het volgende:
Rotterdam de mooiste rotstad die er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |