Kimberley?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Als zij het uiterlijk van Kimberly had met deze zang had ze er al lang uitgelegen
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:04 schreef Cee het volgende:
I'm a peepee kul in a peepee wull
but I doedoefiel
Ik vond het inderdaad zuiver. Paar kleine nootjes bij de uithalen maar wel zuiver.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Oh het was zuiver vandaag, juist ja
Whehequote:Op zaterdag 12 december 2009 22:04 schreef Cee het volgende:
I'm a peepee kul in a peepee wull
but I doedoefiel
Ik heb gisteren niet gekeken. Ik heb dus medelijden met jullie. Het was gisteren slechter?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe is het beter dan gister. Eerlijk is eerlijk.
Ja kan je nagaan, gister was het nog veel erger, seriouslyquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet gekeken. Ik heb dus medelijden met jullie. Het was gisteren slechter?
Patries, ouwe zeemlap.
Maurice, "Lieverd je kunt toch nog wel luisteren?"
Het is dit jaar echt vreselijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:22 schreef Re het volgende:
per ongeluk aanstaan, wat een bagger zeg...
Ze zien hun laatste strohalm knakken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Het valt wel op dat alle mensen met een mini-carriere flink tranen krijgen bij kritiek.
Mandy uit Wow, Robin uit Idols, Dewi uit Idols...
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
Nou ja, misschien Kristel dan, de underdog. Maar zelfs die was gister slecht.
och, het blijft een slap aftreksel..., maar goed ik hou het wel op de achtergrond aanquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
Het is dit jaar echt vreselijk![]()
Er zit er niet eentje bij waarvan ik echt denk 'Jaaaa!'.
Nou ja, misschien Kristel dan, de underdog. Maar zelfs die was gister slecht.
Oh nou kan je nagaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kim vond ik gister wel goed en lijkt ook wat meer ontspannen te worden
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou kan je nagaan
Die vind ik zo onopvallend dat ik haar alweer vergeten was.
Ik vind Charlotte wel leuk!
Ben de enige hier geloof ik he?
Rare keuze van liedje, dat wel.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:30 schreef StephanL het volgende:
waarom hebben ze allemaal dezelfde kleding als gisteren aan? Bezuinigen?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:30 schreef Chuphinh het volgende:
Kunnen ze er eigenlijk alle 3 niet gewoon in 1 keer eruit? Scheelt weer wat tijd
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:29 schreef Cee het volgende:
Ik geef de zilveren legging de schuld.
Oh en dit is toch helemaal geen dansnummer? Hoe kan je dan willen dat ze gaat dansen? Pummels.
Ik weet al niet eens meer wie de vierde isquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wie is de 4e die blijft dan?Oh die knuppel die nog moet?
Ik vind Charlotte ook leukquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Charlotte wel leuk!
Ben de enige hier geloof ik he?
Rare keuze van liedje, dat wel.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer wie de vierde is
Ohja! Barrrrrrrt!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die happy-joy-joy krullenbol. You are beautifullll
Tweede aflevering dat ik kijk sinds gisteren, dus ik mis zo nu en dan wel watquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wie is de 4e die blijft dan?Oh die knuppel die nog moet?
quote:
Whahahaha xd..quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:37 schreef Cee het volgende:
Let op mijn woorden, volgende week zingt Charlotte "Imagine" en dan gaat de jury klagen over het feit dat ze niet wild genoeg met d'r heupen heeft gewiegd en niet hard genoeg heeft ge-grunt.
Deze is al soapster geloof ik (nooit gezienquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:43 schreef Cee het volgende:
't Is net als bij Robin.
Zonde dat zo'n leuke gozer niet echt kan zingen.
Ja? Waar moet ik hem van kennen dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze is al soapster geloof ik (nooit gezien) en was vanaf het begin veel meer arro dan Robin.
Maar hij ziet er wel heel leuk uitDenk dat deze ook wat meer talent heeft dan Robin.
Erhm, Goudkust geloof ik ofzo?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja? Waar moet ik hem van kennen dan?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Erhm, Goudkust geloof ik ofzo?
Ik vind niet eens dat dat nog bestond.
En een 9. WTF
Die Robin kan toch helemaal niet zingen. Achter elk woordje plakt ie een blehhh er achteraan. Slaat toch nergens op. Bij idols was hij ook al zo'n slijmbal achtige. Begrijp sowieso niet hoe hij nu dan zo ver kan komen terwijl hij bij andere shows meteen al door de mand viel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bestaat dat nog dan?![]()
Ik vind Robin leuker, maar Bart is wel meer qua performen, Robin is telkens nét niet helemaal ontspannen ofzo, Bart die glijdt gewoon door beeld. Ik vind het 3x niks, maar hij performt wel.
Dat zál toch zeker nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ik zet er op in dat Emmulie blijft.
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Het lijkt gewoon echt wel eerlijk te gaan deze keer he?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:55 schreef StephanL het volgende:
Nance was ook 16 toen ze begon geloof ik, vrij vroeg.
Kleine foutjes pitchen ze wel bijquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat als ze de helft van de tijd vals klinkt dat ze er "dan wel komt".
Maar ja uiterlijk telt tegenwoordig zwaarder, de rest trekken ze wel bij in de studio zeker.
En als ze wel beter kan heeft ze nog zat tijd.
quote:
Bronquote:Amerikaanse fans Beyoncé schrijven over Dewi Pechler
AMSTERDAM - Zou het zingen van Beyoncé's 'Halo' een goede zet zijn geweest voor de internationale carrière van Dewi Pechler?
Dewi doet mee aan de Nederlandse talentenjacht Popstars en zong tijdens één van de liveshows het nummer 'Halo' van Beyoncé.
Dat optreden is niet onopgemerkt gebleven. De fansite van de ster is Dewi op het spoor gekomen en laat het filmpje op de website zien. Nu is het hopen voor de Nederlandse zangeres dat meer mensen het optreden zullen zien en wellicht dat Beyoncé er zelf ook lucht van krijgt.
We weten allemaal hoe het kan lopen. Denk aan de Hollandse Esmée Denters die door Youtube dikke maatjes is met Justin Timberlake en een platencontract op zak heeft...
volgende week hoop ikquote:Op zondag 13 december 2009 22:54 schreef verleiding het volgende:
Bart is gewoon zó leuk..
Wanneer gaat Robin eruit?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:32 schreef Karina het volgende:
die jongen staat me gewoon niet aan.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:54 schreef verleiding het volgende:
Zij staat me gewoon niet aan..
Dewi of Robin graag eruitquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we vanavond weer?![]()
Ik ben er weer hélemaal aan toe, even een avondje simpele televisie na een lange week![]()
En wie moet er uit gaan?
Ik heb met Bart niet zoveel, dus ik zeg voor op dit moment; Bart![]()
Wie jullie?Ik gok op veel anti Dewi en Robin-stemmen
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:59 schreef Michellee het volgende:
Van mij mag iedereen die al tranen in de ogen heeft bij een beetje kritiek eruit mag...
Vergeet Dewi niet...quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wordt een duo-exit voor Charlotte en Mandy
Bwhahahah dan zal ik nooit meer zeuren...quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:36 schreef Karina het volgende:
PokerfaceSouthpark versie
(zou leuk zijn).
Vind je Mandy leuk?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet bijna huilen als ik Mandy al zo in tranen zieIk heb zo'n vermoeden dat dat vanavond nog wat gaat worden als ze solo moet optreden.
quote:
Ja dat moet ik ook eerlijk zeggen, het lijkt me best een aardig meisje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het gewoon zo sneu, had het niet achter haar gezocht toen dit seizoen begon, ze komt best sterk over, maar haar stem is idd wel eh.... ja je moet er tegen kunnen
Wie was dat vorige week die zei dat hij steeds dezelfde blik had, HJ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:54 schreef MissJ het volgende:
die ogen van Milan, uh Robin, echt té eng gewoon
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat moet ik ook eerlijk zeggen, het lijkt me best een aardig meisje.
Maar die snerpende stem en die hysterische blik als ze zingt vind ik echt engig
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:06 schreef Karina het volgende:
Een 9 is dan wel weer wat overdreven.
Mmm zou ze bi zijn?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jongens krijgen altijd een 9 als Patries sopt
Geer ziet er de laatste tijd helemaal wel goed uitquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:08 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat overhemd van Gerard echt cool!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:09 schreef Karina het volgende:
Kim ziet er echt wel ouder uit dan 22.
is een heeeel oud nummer hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:19 schreef Karina het volgende:
Oh alweer Elton John. Heeft hij een nieuwe CD uit soms?
dat dus jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Heej, ik hoor Trijntje
Met dat hoehoeeeeeeeeee gedeelte.
Goede zangeres hoor, maar ze is zo saai ende sexloos
een glijertjequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef Karina het volgende:
Wat is nou weer een glissando? Oh glijertje, weet ik het nog niet eigenlijk.
Whoehoehoeeeeeeeeee, Geer met zijn 'roze koeken'.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef Karina het volgende:
Wat is nou weer een glissando? Oh glijertje, weet ik het nog niet eigenlijk.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:16 schreef Plienz het volgende:
heeft iemand de sing-off gezien afgelopen week? Ik niet namelijk en heb geen tijd om de herhaling te zien... ben benieuwd of het terecht was?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Dit nummer kon Simon (van Nick) mooi zingen
Oh, echt véél beter dan Robin dus
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:28 schreef Plienz het volgende:
@ Pisces29
hahah OWHEmily eruit... had haar nog niet gemist... dacht dat er een kerel uit was maar zie nu dat dat vorige week was... waar was ik met mijn hoofd?
Ik heb niks gezegd..
ja echt he, ze voelt gewoon aan haar doos hoe hoog het cijfer moet wordenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:31 schreef Adelante het volgende:
Patricia geeft echt punten omdat een kandidaat mannelijk is
Mwah, die hysterica met die ogen kreeg net ook een 9 (Mandy) terwijl ze het echt niet goed zongquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:31 schreef Adelante het volgende:
Patricia geeft echt punten omdat een kandidaat mannelijk is
Ik snap het ook niet helemaal, maar het schijnt niet eerlijk te zijn dat zij als oud kandidaat nogmaals meedoetquote:
Dat zou wel grappig zijn...quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:39 schreef Plienz het volgende:
waarom geen ex-idol Idols doen! Alle live-show kandidaten... idee?
Het niveau bij deze popstars is zeker hoger dan de vorige ..... was ook niet zo moeilijk om dat te bereiken...quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef MissJ het volgende:
dat zelfde gezeik toch steeds met "we hebben zulke goede kandidaten deze keer"
dat zeggen ze echt bij elke show van Popstar, Idols en Xfactor enzo
En ze ziet er nog goed uit voor een moedertje...ooievaar potenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, maar het schijnt niet eerlijk te zijn dat zij als oud kandidaat nogmaals meedoet
Nee, ik zie het al gebeuren dat Jim Bakkum of Hind ook weer mee gaan doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, maar het schijnt niet eerlijk te zijn dat zij als oud kandidaat nogmaals meedoet
Daarom zeg ik... maak een ex-idol Idols... is iedereen van dat gedoe in een keer af...quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik zie het al gebeuren dat Jim Bakkum of Hind ook weer mee gaan doen
Het is een podium voor NIEUW talent, WTF doet daar iemand met al een top-10 hit en musicalrollen?
Anyway, die discussie hebben we al gehad
Nou ik kijk om me lekker te ergeren en ze af te zeikenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:47 schreef dronkeykong het volgende:
Je hoeft ook niet te kijken toch
Als een film saai en 13 in een dozijn is kijk ik deze ook niet af
True truequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik kijk om me lekker te ergeren en ze af te zeikenEn ik hoop dat er toch nog iemand opstaat en dat ik denk "ja, die is toch wel erg goed".
kun je nog zeggen wie je goed vond bij de laatste x-factor en idols?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik kijk om me lekker te ergeren en ze af te zeikenEn ik hoop dat er toch nog iemand opstaat en dat ik denk "ja, die is toch wel erg goed".
Hind zou wel lekker zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik zie het al gebeuren dat Jim Bakkum of Hind ook weer mee gaan doen
Het is een podium voor NIEUW talent, WTF doet daar iemand met al een top-10 hit en musicalrollen?
Anyway, die discussie hebben we al gehad
Als je maar op het juiste moment door de knieen gaatquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:55 schreef Karina het volgende:
Nee hoor geeft niet, dat het niet zuiver is.
waarom dan zo weinig kandidaten in de liveshow??? snap ik niet...hahahhaquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:55 schreef Karina het volgende:
Nee hoor geeft niet, dat het niet zuiver is.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
Slecht zegJammer, want ik vind het een sympathiek joch.
Maar die uitspraak ook. Aiiiiii tttttinkkkkkkkk
Oh dat heb ik niet gezien dan geloof ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet sympathiek meer sinds hij doorging op een zaterdag en de hele show trok met z'n aanstelleritis en familie-geknuffel. Ken je plek denk ik danEn de persoon die er uit ging (weet even niet meer wie) stond er doodstil bij
Hou ik niet zo van
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:58 schreef Karina het volgende:
Ik blijf wel gefascineerd door de wenkbrauwen van Joshua.
Tja, ik weet niet met wat voor vrouwen zij omgaat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zei Patries nou over dat alle vrouwen hier van houden?
Kristel is die stevige Dolly Parton?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
Keivalse noot in het begin, maar daarna vond ik het erg fijn om te horen
Ik verheug me op Kristel
Ik ook, ik ook... Kristelquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik verheug me op Kristel
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik verheug me op Kristel
Ja!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kristel is die stevige Dolly Parton?
Klopt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:06 schreef Plienz het volgende:
bart is toch van ONM?.... (waar ik niet naar kijk... overigens)
Nou, wat scheelt het?quote:
En dat hysterische gehuppelquote:
hij moet iets van Mika doen ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:14 schreef dronkeykong het volgende:
Stoerder nummer, ik zie een homootje op het podium staan.
WAT DIE CIJFERS!!!!
quote:
Hij moet lekker oprotten ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij moet iets van Mika doen ofzo.
Grace Kelly zou wel gaaf zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij moet iets van Mika doen ofzo.
Doe die maar volgende week!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Greys voor Mandy gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |