quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Het lijkt gewoon echt wel eerlijk te gaan deze keer he?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:55 schreef StephanL het volgende:
Nance was ook 16 toen ze begon geloof ik, vrij vroeg.
Kleine foutjes pitchen ze wel bijquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat als ze de helft van de tijd vals klinkt dat ze er "dan wel komt".
Maar ja uiterlijk telt tegenwoordig zwaarder, de rest trekken ze wel bij in de studio zeker.
En als ze wel beter kan heeft ze nog zat tijd.
quote:
Bronquote:Amerikaanse fans Beyoncé schrijven over Dewi Pechler
AMSTERDAM - Zou het zingen van Beyoncé's 'Halo' een goede zet zijn geweest voor de internationale carrière van Dewi Pechler?
Dewi doet mee aan de Nederlandse talentenjacht Popstars en zong tijdens één van de liveshows het nummer 'Halo' van Beyoncé.
Dat optreden is niet onopgemerkt gebleven. De fansite van de ster is Dewi op het spoor gekomen en laat het filmpje op de website zien. Nu is het hopen voor de Nederlandse zangeres dat meer mensen het optreden zullen zien en wellicht dat Beyoncé er zelf ook lucht van krijgt.
We weten allemaal hoe het kan lopen. Denk aan de Hollandse Esmée Denters die door Youtube dikke maatjes is met Justin Timberlake en een platencontract op zak heeft...
volgende week hoop ikquote:Op zondag 13 december 2009 22:54 schreef verleiding het volgende:
Bart is gewoon zó leuk..
Wanneer gaat Robin eruit?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:32 schreef Karina het volgende:
die jongen staat me gewoon niet aan.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:54 schreef verleiding het volgende:
Zij staat me gewoon niet aan..
Dewi of Robin graag eruitquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we vanavond weer?![]()
Ik ben er weer hélemaal aan toe, even een avondje simpele televisie na een lange week![]()
En wie moet er uit gaan?
Ik heb met Bart niet zoveel, dus ik zeg voor op dit moment; Bart![]()
Wie jullie?Ik gok op veel anti Dewi en Robin-stemmen
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:59 schreef Michellee het volgende:
Van mij mag iedereen die al tranen in de ogen heeft bij een beetje kritiek eruit mag...
Vergeet Dewi niet...quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wordt een duo-exit voor Charlotte en Mandy
Bwhahahah dan zal ik nooit meer zeuren...quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:36 schreef Karina het volgende:
PokerfaceSouthpark versie
(zou leuk zijn).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |