quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:32 schreef Karina het volgende:
die jongen staat me gewoon niet aan.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:54 schreef verleiding het volgende:
Zij staat me gewoon niet aan..
Dewi of Robin graag eruitquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we vanavond weer?![]()
Ik ben er weer hélemaal aan toe, even een avondje simpele televisie na een lange week![]()
En wie moet er uit gaan?
Ik heb met Bart niet zoveel, dus ik zeg voor op dit moment; Bart![]()
Wie jullie?Ik gok op veel anti Dewi en Robin-stemmen
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:59 schreef Michellee het volgende:
Van mij mag iedereen die al tranen in de ogen heeft bij een beetje kritiek eruit mag...
Vergeet Dewi niet...quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wordt een duo-exit voor Charlotte en Mandy
Bwhahahah dan zal ik nooit meer zeuren...quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:36 schreef Karina het volgende:
PokerfaceSouthpark versie
(zou leuk zijn).
Vind je Mandy leuk?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet bijna huilen als ik Mandy al zo in tranen zieIk heb zo'n vermoeden dat dat vanavond nog wat gaat worden als ze solo moet optreden.
quote:
Ja dat moet ik ook eerlijk zeggen, het lijkt me best een aardig meisje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het gewoon zo sneu, had het niet achter haar gezocht toen dit seizoen begon, ze komt best sterk over, maar haar stem is idd wel eh.... ja je moet er tegen kunnen
Wie was dat vorige week die zei dat hij steeds dezelfde blik had, HJ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:54 schreef MissJ het volgende:
die ogen van Milan, uh Robin, echt té eng gewoon
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat moet ik ook eerlijk zeggen, het lijkt me best een aardig meisje.
Maar die snerpende stem en die hysterische blik als ze zingt vind ik echt engig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |