Ik snap het ook niet helemaal, maar het schijnt niet eerlijk te zijn dat zij als oud kandidaat nogmaals meedoetquote:
Dat zou wel grappig zijn...quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:39 schreef Plienz het volgende:
waarom geen ex-idol Idols doen! Alle live-show kandidaten... idee?
Het niveau bij deze popstars is zeker hoger dan de vorige ..... was ook niet zo moeilijk om dat te bereiken...quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef MissJ het volgende:
dat zelfde gezeik toch steeds met "we hebben zulke goede kandidaten deze keer"
dat zeggen ze echt bij elke show van Popstar, Idols en Xfactor enzo
En ze ziet er nog goed uit voor een moedertje...ooievaar potenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, maar het schijnt niet eerlijk te zijn dat zij als oud kandidaat nogmaals meedoet
Nee, ik zie het al gebeuren dat Jim Bakkum of Hind ook weer mee gaan doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, maar het schijnt niet eerlijk te zijn dat zij als oud kandidaat nogmaals meedoet
Daarom zeg ik... maak een ex-idol Idols... is iedereen van dat gedoe in een keer af...quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik zie het al gebeuren dat Jim Bakkum of Hind ook weer mee gaan doen
Het is een podium voor NIEUW talent, WTF doet daar iemand met al een top-10 hit en musicalrollen?
Anyway, die discussie hebben we al gehad
Nou ik kijk om me lekker te ergeren en ze af te zeikenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:47 schreef dronkeykong het volgende:
Je hoeft ook niet te kijken toch
Als een film saai en 13 in een dozijn is kijk ik deze ook niet af
True truequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik kijk om me lekker te ergeren en ze af te zeikenEn ik hoop dat er toch nog iemand opstaat en dat ik denk "ja, die is toch wel erg goed".
kun je nog zeggen wie je goed vond bij de laatste x-factor en idols?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik kijk om me lekker te ergeren en ze af te zeikenEn ik hoop dat er toch nog iemand opstaat en dat ik denk "ja, die is toch wel erg goed".
Hind zou wel lekker zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik zie het al gebeuren dat Jim Bakkum of Hind ook weer mee gaan doen
Het is een podium voor NIEUW talent, WTF doet daar iemand met al een top-10 hit en musicalrollen?
Anyway, die discussie hebben we al gehad
Als je maar op het juiste moment door de knieen gaatquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:55 schreef Karina het volgende:
Nee hoor geeft niet, dat het niet zuiver is.
waarom dan zo weinig kandidaten in de liveshow??? snap ik niet...hahahhaquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:55 schreef Karina het volgende:
Nee hoor geeft niet, dat het niet zuiver is.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
Slecht zegJammer, want ik vind het een sympathiek joch.
Maar die uitspraak ook. Aiiiiii tttttinkkkkkkkk
Oh dat heb ik niet gezien dan geloof ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet sympathiek meer sinds hij doorging op een zaterdag en de hele show trok met z'n aanstelleritis en familie-geknuffel. Ken je plek denk ik danEn de persoon die er uit ging (weet even niet meer wie) stond er doodstil bij
Hou ik niet zo van
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:58 schreef Karina het volgende:
Ik blijf wel gefascineerd door de wenkbrauwen van Joshua.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |