Werkze gastquote:
Ik heb meteen na de kerstvakantie 8 examens.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:10 schreef Pinkerton het volgende:
Ik ben echt blij dat ik niet hoef te werken vandaag. Moet ff bijkomen van die kuttentamens van afgelopen week. 7 stuks maar liefst vanaf dinsdag
Da´s echt zuur man. Ik heb er volgende week nog twee, op dinsdag en woensdag, en dan vakantiequote:Op zaterdag 12 december 2009 12:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb meteen na de kerstvakantie 8 examens.
Hoe was de meet eigenlijk nou je het er toch over hebt?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:44 schreef Jotcha het volgende:
Iedereen is brak van de meet, nou goed?
Tof, moest om half 11 weer terug, maar was wel gezellig enzoquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:47 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Hoe was de meet eigenlijk nou je het er toch over hebt?
Ik had eigenlijk net zo goed kunnen komen, die Cadillac gaat toch niet door![]()
Als ik naar Utrecht was gegaan had ik m´n voet ook niet gekneusd
Ik meteen erna 4.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb meteen na de kerstvakantie 8 examens.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:48 schreef KingGone het volgende:
Wat een begin van het weekend. Goedemorgen.
Goedemorgersquote:
Jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Had het gehoord, maar ik moest toen net weg
Euj!quote:
quote:
Dan wil ik er zeker bij zijnquote:
Dat is zooooo 2003quote:
Dan weet je zeker dat iedereen straalbezopen naar huis gaatquote:
Dat straalbezopen zijn op een meet kun je ook gewoon vragenquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat iedereen straalbezopen naar huis gaat
En er een paar de boel onderkotsen
Doenquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:09 schreef x3ro het volgende:
Ik ga gewoon vrij pakken voor de volgende meet
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat straalbezopen zijn op een meet kun je ook gewoon vragen
Heeft iedereen elkander op msn ofwatquote:
Dat was al gebeurd als ik de wc zo rookquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat iedereen straalbezopen naar huis gaat
En er een paar de boel onderkotsen
Smorgensquote:
Ik dacht al, kunnen die gasten niet koken of ruik ik iets anders?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was al gebeurd als ik de wc zo rook
Oh dat ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik dacht al, kunnen die gasten niet koken of ruik ik iets anders?
Nvm, ik ben weer aan het antwoorden op dingen die ik dus niet helemaal mee krijgquote:
Wat?quote:
Opwarmen voor wanneer je wel komtquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:17 schreef x3ro het volgende:
Moeten jullie mij zo erg confronteren met het feit dat ik niet kon komen![]()
Uitgestorven Fust op zaterdagavond? Dat kan niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat?
Niet geweestNachtnet reed niet, dus we moesten met de bus en Kevlar moest om 3 uur alweer in DH zijn, dus het was de moeite niet meer
Dus toen zijn we maar ff wat pintjes gaan drinken in een uitgestorven Fust
Zo kun je het ook bekijkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Opwarmen voor wanneer je wel komt
Vrijdagquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Uitgestorven Fust op zaterdagavond? Dat kan niet.
Ohja, het was vrijdag.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
VrijdagZaterdag is het altijd stampensvol ja
Het is nog vroegquote:
Iddquote:
Lataaaaquote:
Nietsquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:30 schreef Bravebart het volgende:
Nou wat zal ik vandaag eens gaan doen
quote:
Precies mijn planning voor wanneer ik klaar ben met werkenquote:
quote:
Ja, ben jij nog geen vader?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:47 schreef x3ro het volgende:
Ah waddafudgeIs het "breng je zoon/dochter mee" weekend hier
Zover ik weet niet, moar kan bestquote:
quote:
quote:
Howcome?quote:
quote:
Onder invloed van drank en of wat anders?quote:
Nee. Gewoon kuthumeur.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Onder invloed van drank en of wat anders?
Tevens ben ik een tornado en blaas ik je dondertwolk weg![]()
Ik hoef geen onweer op mijn mooie, voor het eerst sinds tijden, droge dagquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee. Gewoon kuthumeur.
TYF OP. Laat mij donderen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:14 schreef Plums het volgende:
Ik heb wel de meest schattige visuals nu, over een donderwolkje enzo.
Dan moet je niet in mn buurt komen, heb je nergens last van he.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik hoef geen onweer op mijn mooie, voor het eerst sinds tijden, droge dag
Waarom zo humeurig dan?
Maar dan wel booskijkend.quote:
Jij komt hier in het rond donderenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:17 schreef Plums het volgende:
[..]
Dan moet je niet in mn buurt komen, heb je nergens last van he.
Omdat t kan!
[..]
Maar dan wel booskijkend.Een donderwolkje met een lach is ook een donderwolkje van niks he.
Die ogen zijn altijd hetzelfdequote:
Das waarquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die ogen zijn altijd hetzelfde. Ook bij die sterren.
Hoef foenquote:
Wou net zeggen, als je niet ziet dat dat een mario donderwolkje is dan heb je geen goede jeugd gehadquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die ogen zijn altijd hetzelfde. Ook bij die sterren.
Heb je ook wel een puntquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:34 schreef Plums het volgende:
[..]
Wou net zeggen, als je niet ziet dat dat een mario donderwolkje is dan heb je geen goede jeugd gehad
Gewoon wat dvd's vragen, ook al kan je ze downloadenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:41 schreef Jotcha het volgende:
Help eens, wat moet er op mijn kerstlijstje? Ik weet het niet
Tof.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:40 schreef -SG- het volgende:
Maandag is mijn nichtje (eigenlijk is ze ouder, maar nicht klinkt zo gay) te gast bij DWDD
Budget? Hobby's?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:41 schreef Jotcha het volgende:
Op een lijst van dingen die je wil hebben ofwat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:41 schreef Jotcha het volgende:
Vraag dan geldquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gewoon wat dvd's vragen, ook al kan je ze downloaden, je moet toch iets
Waarom?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:40 schreef -SG- het volgende:
Maandag is mijn nichtje (eigenlijk is ze ouder, maar nicht klinkt zo gay) te gast bij DWDD
Ik kijk nooit DVD'squote:Op zaterdag 12 december 2009 14:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gewoon wat dvd's vragen, ook al kan je ze downloaden, je moet toch iets
Je hebt een beroemd nichtjequote:Op zaterdag 12 december 2009 14:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Speelt samen met Hans Teeuwen in de film Gewoon Hans
Even kijken:quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:47 schreef Zeroku het volgende:
PC / console game? Controller voor een console. Een boek, een cdspeler, een tv, een dvd speler, dvd's, ketting, ring, piercing, tattoo, tekentablet, macbook,
Pics van nichtjequote:Op zaterdag 12 december 2009 14:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Speelt samen met Hans Teeuwen in de film Gewoon Hans
Ik zou voor de lappie gaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Even kijken:
Voor PC / console misschien iets leuks voor bij m'n stuurtje, een nieuwe versnellingsbak ofzo. Boeken, cdspelers etc. zijn al aanwezig, tv/dvd niet echt nodig. Ketting en ring hoeft niet zo van mij, piercing krijg ik toch niet, tekentablet is, en m'n ouders zeiden al: als je niets weet, schrijf je mooi een laptop op. Dat laatste is dus zo gek nog niet
Muf en doodquote:
Een laptop voor kerst.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Even kijken:
Voor PC / console misschien iets leuks voor bij m'n stuurtje, een nieuwe versnellingsbak ofzo. Boeken, cdspelers etc. zijn al aanwezig, tv/dvd niet echt nodig. Ketting en ring hoeft niet zo van mij, piercing krijg ik toch niet, tekentablet is, en m'n ouders zeiden al: als je niets weet, schrijf je mooi een laptop op. Dat laatste is dus zo gek nog niet
Wat in de tussenuren? Gewoon in de lesquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
True, kan ik op school ook wat doen met al m'n tussenuren![]()
Middelbare school, mocht ik willenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat in de tussenuren? Gewoon in de les![]()
Ach, zo proberen zijn ouders hem om te kopen. En denken ze dat alles weer goed wordt en hij alles vergeten is van wat ze gedaan hebben.quote:
Whehe, gister kwam pa me mooi ophalen vanaf het stationquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach, zo proberen zijn ouders hem om te kopen. En denken ze dat alles weer goed wordt en hij alles vergeten is van wat ze gedaan hebben.
Ik loop ook constant op de nemen met goede avondquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Aww.
Dit is voor de eerste keer dat een douche mij weer levend maakt.
Alienware lappertopperquote:
Als je met een kater achter je pc zit, kots je over je laptop heen door dat designquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ojezus, dat design is echt heel lelijk.
Ik heb ook echt zin in kerst en nieuwjaarquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ga de daagjes tot kerst aftellen.
Waarom werk je eigenlijk atm?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb ook echt zin in kerst en nieuwjaarEnige pauper gedoe is dat ik verdomme 20 wordt
Nou, het gaat ook kennelijk nog een langere tijd door dan januariquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nou, het gaat ook kennelijk nog een langere tijd door dan januariMaar voor vandaag hadden ze extra mensen nodig. Had zoiets van hmmm extra geld
En nu heb ik er vervolgens spijt ervan omdat ik net 4 uur geslapen had toen de wekker ging
Je weet hoe dat gaat. Dat zal ik nooit leren. Ik was van plan rond 3 thuis te zijn. Maar aangezien ik maar mee moest rijden met Robert was ik pas om 6 thuisquote:
Dan blijf es thuis als je vroeg op moet. Tering. Je bent ook écht een héél erge domme ezel he? Met die steen, enzo? Damn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat. Dat zal ik nooit leren. Ik was van plan rond 3 thuis te zijn. Maar aangezien ik maar mee moest rijden met Robert was ik pas om 6 thuis
Maar het gaat alweerKoffie etc
Tijd voor peuk nu
Tozzo
Rustiggggquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:17 schreef Plums het volgende:
[..]
Dan blijf es thuis als je vroeg op moet. Tering. Je bent ook écht een héél erge domme ezel he? Met die steen, enzo? Damn.
nvm, je wílt t niet leren. Domoor.
quote:
Doesj liefquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:17 schreef Plums het volgende:
[..]
Dan blijf es thuis als je vroeg op moet. Tering. Je bent ook écht een héél erge domme ezel he? Met die steen, enzo? Damn.
nvm, je wílt t niet leren. Domoor.
KVP jonge kutd!quote:
quote:
quote:
Zien zien zienquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb vet geile foto's in m'n stageverslag jonge!
quote:
hij verneukt de layout swaquote:
Fapquote:
Een lekkere gleuf met meerdere staven erinquote:
en de negertjes in afrika dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:33 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik heb zojuist de helft van mijn sieraden weggegooid.
En het voelt goed.
Next stop: Kleding.
Met als doel zonder een schuldgevoel nieuwe dingen te kunnen kopen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:33 schreef Tijgertje. het volgende:
En het voelt goed.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:33 schreef Tijgertje. het volgende:
En het voelt goed.
ik weet wel waar jij op wilt fappenquote:
ja zo kan je het ook zienquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een lekkere gleuf met meerdere staven erin
Nou vertelquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik weet wel waar jij op wilt fappen
Kleding die nog in goede staat is gaat naar zo'n stichting iets.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en de negertjes in afrika dan?
Onder andere.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:33 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met als doel zonder een schuldgevoel nieuwe dingen te kunnen kopen?
liiszlequote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kleding die nog in goede staat is gaat naar zo'n stichting iets.
Maar mn sieraden gaan lekker de container in.
Ik had 3 sieraden dozen.Nu 1 kleine.
Onbewust is dat gewoon de echte redenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Onder andere.
Haha, nee. Voornamelijk omdat ik superveel troep heb waar ik toch niks meer mee doe.
En lekker positieve kijk op allesquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja zo kan je het ook zien
Euhm. Voornamelijk shit uit mn wannabe emo/scene/gothic periode van 3 a 4 jaar terug.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]was het dan ook gewoon troep dan of zo?
ah neequote:Op zaterdag 12 december 2009 15:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Euhm. Voornamelijk shit uit mn wannabe emo/scene/gothic periode van 3 a 4 jaar terug.
Mag nu toch wel weg denk ik zo.
Of oorbellen waar ik er nog 1 van heb. Stomme en te kleine armbandjes enzo.
Nu ga ik alleen kwaliteit shiz kopen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:37 schreef Bravebart het volgende:
Kak, mn experiment is aan het flippen
Op naar het lab dan maar
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Onbewust is dat gewoon de echte reden
Shit. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:36 schreef Tijgertje. het volgende:
Nu ga ik alleen kwaliteit shiz kopen.
Ik wist wel dat je homo was.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:39 schreef mstr het volgende:
M'n keel is naar de klote aan het gaan.
Maar natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:39 schreef mstr het volgende:
M'n keel is naar de klote aan het gaan.
Yeaaa. Hopelijk over 5 dagen in Londen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
let it snow let it snow let it snow
I envy youquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Yeaaa. Hopelijk over 5 dagen in Londen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Yeaaa. Hopelijk over 5 dagen in Londen.
Failquote:
fapfapfapquote:
Slijt vanzelf weer wegquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:01 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nogal.
Nu ga ik er de hele tijd aanzitten.
je hebt het gezegdquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je die houten plank eroverheen moest pleuren?:{
Vertel mij watquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:02 schreef remmertjuh het volgende:
Godverdomme was is brommeronderhoud duur
quote:
Geweldig zoietsquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:00 schreef Tijgertje. het volgende:
Een oranje parelketting moet je eigenlijk wel bewaren hé?
Koninginnennacht & WK & EK enzo.
God, wat is dat ding lelijk.
Valt me nog mee voor een complete achterbrug.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:04 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Achterbrug+ koplamphuis
180 Euro lichter verdomme !
Waarom ben jij niet auf msnersquote:
Maar wel gewoon fokkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat spel spelen, en ik nu ipod doe
Geen idee, t lijkt me wel tof.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:13 schreef mstr het volgende:
Waarom nemen mensen een tongpiercing?
Om jou mee te pestenquote:
Dacht een maat ook toen ie er een liet zetten voor een weddenschapquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geen idee, t lijkt me wel tof.
Oh en alt tab doet ie niet
Tof om een keer te proberen hoe dat voelt met zoenen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geen idee, t lijkt me wel tof.
Oh en alt tab doet ie niet
Klinkt pijnlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan zal ik het er uit moeten slaan ben ik bang.
Stoer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan zal ik het er uit moeten slaan ben ik bang.
Klinkt pijnlijker dan dat het isquote:
Net zo pijnlijk als dat iemand anders het zou doen bij je.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:19 schreef Onorgineel het volgende:
Hoe pijnlijk zou het zijn om je eigen tepelpiercing te zetten
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het juist wel leuk
Heel pijnlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:19 schreef Onorgineel het volgende:
Hoe pijnlijk zou het zijn om je eigen tepelpiercing te zetten
Hoe oud is ie?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Klinkt pijnlijker dan dat het is
O M G T zoontje van die dude hier heeft trainingsbroek+diamantje in t oorVraag me af hoe tjap ie over een jaartje of 7 is
Nee maar zo'n ding door je tepel heen sowiesoquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Net zo pijnlijk als dat iemand anders het zou doen bij je.
Mstr is de stoerste pubberquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee maar zo'n ding door je tepel heen sowieso
8 op z'n maxquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
8 op z'n max
En ook echt zo'n gelkuifje dr bij
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:22 schreef Onorgineel het volgende:
Naja, is dan wel weer beter als iemand zoenen die net heeft gerookt
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:24 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Lau is een hosselaar, ze deed allebei tegelijk
En dat moet je je voorstellen dat je door dat ventje word aangestaard t s'ochtends met binnen komen en zoiets hebt met je vage kop van, zie ik dit nou goedquote:
Briljant tochquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
En dat moet je je voorstellen dat je door dat ventje word aangestaard t s'ochtends met binnen komen en zoiets hebt met je vage kop van, zie ik dit nou goed
Anders raken ze al die kaartjes niet kwijt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:27 schreef Tijgertje. het volgende:
WTF. Pinkpop nu al in de verkoop?
Christus.
Normaal is het binnen 1 a 2 weken uitverkocht.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:27 schreef mstr het volgende:[..]
Anders raken ze al die kaartjes niet kwijt.
Haphaphap.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:28 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Normaal is het binnen 1 a 2 weken uitverkocht.
Je moest eens wetenquote:
Geweldigquote:
quote:
Hup, buiten spelen jij kleintje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:29 schreef Onorgineel het volgende:
hey, wat is dit. als er iemand hapt, dan ben ik dat oke?
Zometeen dus weer buitenquote:
Heb je enig idee hoe koud het is?quote:
quote:
Do is niet online.quote:
Jup, tequote:
quote:
Ah, nou ja, dan ga ik dus niet daar buiten vandaag.quote:
Wil je d'r over praten?quote:
Ethiopie? Tisdat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:34 schreef Onorgineel het volgende:
HAHAHA IK WEET NOG EEN GOEJE MOP, WAT IS HET ENIGE POSITIEVE AAN ETHIOPIE?![]()
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:34 schreef Onorgineel het volgende:
HAHAHA IK WEET NOG EEN GOEJE MOP, WAT IS HET ENIGE POSITIEVE AAN ETHIOPIE?![]()
Ik ben alleen thuis, verveel me eigen de tyfus al de hele dag en er is gewoon geen zak wat ik kan gaan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |