Wou net zeggen, als je niet ziet dat dat een mario donderwolkje is dan heb je geen goede jeugd gehadquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die ogen zijn altijd hetzelfde. Ook bij die sterren.
Heb je ook wel een puntquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:34 schreef Plums het volgende:
[..]
Wou net zeggen, als je niet ziet dat dat een mario donderwolkje is dan heb je geen goede jeugd gehad
Gewoon wat dvd's vragen, ook al kan je ze downloadenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:41 schreef Jotcha het volgende:
Help eens, wat moet er op mijn kerstlijstje? Ik weet het niet
Tof.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:40 schreef -SG- het volgende:
Maandag is mijn nichtje (eigenlijk is ze ouder, maar nicht klinkt zo gay) te gast bij DWDD
Budget? Hobby's?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:41 schreef Jotcha het volgende:
Op een lijst van dingen die je wil hebben ofwat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:41 schreef Jotcha het volgende:
Vraag dan geldquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gewoon wat dvd's vragen, ook al kan je ze downloaden, je moet toch iets
Waarom?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:40 schreef -SG- het volgende:
Maandag is mijn nichtje (eigenlijk is ze ouder, maar nicht klinkt zo gay) te gast bij DWDD
Ik kijk nooit DVD'squote:Op zaterdag 12 december 2009 14:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gewoon wat dvd's vragen, ook al kan je ze downloaden, je moet toch iets
Je hebt een beroemd nichtjequote:Op zaterdag 12 december 2009 14:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Speelt samen met Hans Teeuwen in de film Gewoon Hans
Even kijken:quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:47 schreef Zeroku het volgende:
PC / console game? Controller voor een console. Een boek, een cdspeler, een tv, een dvd speler, dvd's, ketting, ring, piercing, tattoo, tekentablet, macbook,
Pics van nichtjequote:Op zaterdag 12 december 2009 14:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Speelt samen met Hans Teeuwen in de film Gewoon Hans
Ik zou voor de lappie gaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Even kijken:
Voor PC / console misschien iets leuks voor bij m'n stuurtje, een nieuwe versnellingsbak ofzo. Boeken, cdspelers etc. zijn al aanwezig, tv/dvd niet echt nodig. Ketting en ring hoeft niet zo van mij, piercing krijg ik toch niet, tekentablet is, en m'n ouders zeiden al: als je niets weet, schrijf je mooi een laptop op. Dat laatste is dus zo gek nog niet
Muf en doodquote:
Een laptop voor kerst.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Even kijken:
Voor PC / console misschien iets leuks voor bij m'n stuurtje, een nieuwe versnellingsbak ofzo. Boeken, cdspelers etc. zijn al aanwezig, tv/dvd niet echt nodig. Ketting en ring hoeft niet zo van mij, piercing krijg ik toch niet, tekentablet is, en m'n ouders zeiden al: als je niets weet, schrijf je mooi een laptop op. Dat laatste is dus zo gek nog niet
Wat in de tussenuren? Gewoon in de lesquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
True, kan ik op school ook wat doen met al m'n tussenuren![]()
Middelbare school, mocht ik willenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat in de tussenuren? Gewoon in de les![]()
Ach, zo proberen zijn ouders hem om te kopen. En denken ze dat alles weer goed wordt en hij alles vergeten is van wat ze gedaan hebben.quote:
Whehe, gister kwam pa me mooi ophalen vanaf het stationquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach, zo proberen zijn ouders hem om te kopen. En denken ze dat alles weer goed wordt en hij alles vergeten is van wat ze gedaan hebben.
Ik loop ook constant op de nemen met goede avondquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Aww.
Dit is voor de eerste keer dat een douche mij weer levend maakt.
Alienware lappertopperquote:
Als je met een kater achter je pc zit, kots je over je laptop heen door dat designquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ojezus, dat design is echt heel lelijk.
Ik heb ook echt zin in kerst en nieuwjaarquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ga de daagjes tot kerst aftellen.
Waarom werk je eigenlijk atm?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb ook echt zin in kerst en nieuwjaarEnige pauper gedoe is dat ik verdomme 20 wordt
Nou, het gaat ook kennelijk nog een langere tijd door dan januariquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nou, het gaat ook kennelijk nog een langere tijd door dan januariMaar voor vandaag hadden ze extra mensen nodig. Had zoiets van hmmm extra geld
En nu heb ik er vervolgens spijt ervan omdat ik net 4 uur geslapen had toen de wekker ging
Je weet hoe dat gaat. Dat zal ik nooit leren. Ik was van plan rond 3 thuis te zijn. Maar aangezien ik maar mee moest rijden met Robert was ik pas om 6 thuisquote:
Dan blijf es thuis als je vroeg op moet. Tering. Je bent ook écht een héél erge domme ezel he? Met die steen, enzo? Damn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat. Dat zal ik nooit leren. Ik was van plan rond 3 thuis te zijn. Maar aangezien ik maar mee moest rijden met Robert was ik pas om 6 thuis
Maar het gaat alweerKoffie etc
Tijd voor peuk nu
Tozzo
Rustiggggquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:17 schreef Plums het volgende:
[..]
Dan blijf es thuis als je vroeg op moet. Tering. Je bent ook écht een héél erge domme ezel he? Met die steen, enzo? Damn.
nvm, je wílt t niet leren. Domoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |