Wou net zeggen, als je niet ziet dat dat een mario donderwolkje is dan heb je geen goede jeugd gehadquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die ogen zijn altijd hetzelfde. Ook bij die sterren.
Heb je ook wel een puntquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:34 schreef Plums het volgende:
[..]
Wou net zeggen, als je niet ziet dat dat een mario donderwolkje is dan heb je geen goede jeugd gehad
Gewoon wat dvd's vragen, ook al kan je ze downloadenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:41 schreef Jotcha het volgende:
Help eens, wat moet er op mijn kerstlijstje? Ik weet het niet
Tof.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:40 schreef -SG- het volgende:
Maandag is mijn nichtje (eigenlijk is ze ouder, maar nicht klinkt zo gay) te gast bij DWDD
Budget? Hobby's?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:41 schreef Jotcha het volgende:
Op een lijst van dingen die je wil hebben ofwat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:41 schreef Jotcha het volgende:
Vraag dan geldquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gewoon wat dvd's vragen, ook al kan je ze downloaden, je moet toch iets
Waarom?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:40 schreef -SG- het volgende:
Maandag is mijn nichtje (eigenlijk is ze ouder, maar nicht klinkt zo gay) te gast bij DWDD
Ik kijk nooit DVD'squote:Op zaterdag 12 december 2009 14:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gewoon wat dvd's vragen, ook al kan je ze downloaden, je moet toch iets
Je hebt een beroemd nichtjequote:Op zaterdag 12 december 2009 14:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Speelt samen met Hans Teeuwen in de film Gewoon Hans
Even kijken:quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:47 schreef Zeroku het volgende:
PC / console game? Controller voor een console. Een boek, een cdspeler, een tv, een dvd speler, dvd's, ketting, ring, piercing, tattoo, tekentablet, macbook,
Pics van nichtjequote:Op zaterdag 12 december 2009 14:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Speelt samen met Hans Teeuwen in de film Gewoon Hans
Ik zou voor de lappie gaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Even kijken:
Voor PC / console misschien iets leuks voor bij m'n stuurtje, een nieuwe versnellingsbak ofzo. Boeken, cdspelers etc. zijn al aanwezig, tv/dvd niet echt nodig. Ketting en ring hoeft niet zo van mij, piercing krijg ik toch niet, tekentablet is, en m'n ouders zeiden al: als je niets weet, schrijf je mooi een laptop op. Dat laatste is dus zo gek nog niet
Muf en doodquote:
Een laptop voor kerst.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Even kijken:
Voor PC / console misschien iets leuks voor bij m'n stuurtje, een nieuwe versnellingsbak ofzo. Boeken, cdspelers etc. zijn al aanwezig, tv/dvd niet echt nodig. Ketting en ring hoeft niet zo van mij, piercing krijg ik toch niet, tekentablet is, en m'n ouders zeiden al: als je niets weet, schrijf je mooi een laptop op. Dat laatste is dus zo gek nog niet
Wat in de tussenuren? Gewoon in de lesquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
True, kan ik op school ook wat doen met al m'n tussenuren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |