quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de pagina: "WINDOES" <-quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:31 schreef veda het volgende:
Ik zocht een goedkoop apparaat met wifi en een webbrowser:
http://item.taobao.com/au(...)39e39a4.htm?cm_cat=0
Maar die is wel heel goedkoop... Al met al gaat dat ongeveer 20 euro kosten? Is dat betrouwbaar?
Of gewoon ff naar jack mailen en vragen wat hij me aanraad?
Ik zou betalen, zeker weten. Die schande kunnen wij als natie niet dragen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:18 schreef Norbert704 het volgende:
Nog even over GobDeal.
Ik had wat besteld, nooit betaald omdat ik hoorde dat het oplichters waren.
Nou blijft hij mij doodgooien met mailtjes, maar vandaag kreeg ik een andere;
"Dear buyer
Very sorry to bother you !
You placed an order on our website , the item has been packaged and sent to EMS, waiting for delivery.
Just waiting for you for payment.
If you have already paid, please send me proof of payment .
If not, please contact me, may be i can help you to solve it.
If you donot have the capacity to pay ,please do not place this order .
Such behavior is a shame of your nation and lost your nation's face .
Urgent of!!!!
Thanks
Regards"
Dus hij zegt dat hij het pakket verstuurd heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Jack een mailtje gestuurd om een PO te maken voor de lamp. Dus hij is bijna besteld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:23 schreef rac het volgende:
die lamp is echt mooi , ben benieuwd heb je hem inmiddels besteld?
Lamp link taobao
foto als hij hangt??????
Ik snap niet dat ze dat niet even communiceren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:00 schreef robbey het volgende:
Heb gisteren de gouden UJJ's binnen gekregen van DP,
Had 7.5 besteld, krijg 7, veel te klein voor mijn vriendin.
Mail ik hun krijg ik een mail terug van tiffany: Je hebt 7.5 besteld, die was er niet dus hebben we maar een 7 verstuurd en dat ze 8 niet hebben.
Waarom zetten ze verdoemme er wel een plaatje bij met een maattabel waarop 7.5 wel gewoon aangegeven staat (en 8 ook) en sturen ze zonder iets te zeggen gewoon na 4 weken een 7 op.
Communicatie moet daar nog uitgevonden worden volgens mij.
Ik mail altijd rachel of jack, en krijg altijd netjes een berichtje als de maat niet op voorraad is, soms zelf met een link van een andere aanbieder die hetzelfde wel in de juiste maat op voorraad heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:16 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat niet even communiceren.
same herequote:Op zaterdag 12 december 2009 11:30 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Ik mail altijd rachel of jack, en krijg altijd netjes een berichtje als de maat niet op voorraad is, soms zelf met een link van een andere aanbieder die hetzelfde wel in de juiste maat op voorraad heeft.
Ook krijg ik altijd nog een bevestigingsmailtje voordat ik de betalingslink krijg,ik heb nog nooit problemen gehad met 't contact tussen mij en dealperfect.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:05 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik wil 2 Vesten (adipas -soort trainingsjack-) Bij Jack via Taobao.
Maar welke maat kan ik dan het beste nemen?
Ik heb hier in Nederland een L.
Linkje? - Was ik namelijk ook naar opzoekquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:05 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik wil 2 Vesten (adipas -soort trainingsjack-) Bij Jack via Taobao.
Maar welke maat kan ik dan het beste nemen?
Ik heb hier in Nederland een L.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:31 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Linkje? - Was ik namelijk ook naar opzoek
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:54 schreef Tandaozhi het volgende:
Dit Tummy vest is zojuist geshipped via Jack. Hoop dat 'ie past [XL, ben zelf 1 meter 82]
38 euro voor een paar pantoffels?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:21 schreef Tandaozhi het volgende:
Jack is on a rollWant de UJJ pantoffels die ik had besteld [niet voor mezelf
] zijn ook al geshipped. Alleen kan geen taobao-link meer vinden, wss verwijderd van Taobao? Maar was iets van 38 euro kwijt ervoor. Hoop dat ze een beetje goede kwaliteit zijn.
$56? Ik had ook naar die dingen geïnformeerd bij Jack, maar vond het voor een paar slofjes toch wat gortig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:21 schreef Tandaozhi het volgende:
Jack is on a rollWant de UJJ pantoffels die ik had besteld [niet voor mezelf
] zijn ook al geshipped. Alleen kan geen taobao-link meer vinden, wss verwijderd van Taobao? Maar was iets van 38 euro kwijt ervoor. Hoop dat ze een beetje goede kwaliteit zijn.
Ik hou je op de hoogte.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:21 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
$56? Ik had ook naar die dingen geïnformeerd bij Jack, maar vond het voor een paar slofjes toch wat gortig.
Ben wel benieuwd naar de kwaliteit, met name het leer en de voering.
Het wordt eerst naar het Mondiale Logistieke Centrum (Global Logistics Centre) in Amerika gestuurd, waarna het van daar uit naar de Europeesche Goederen Distributie gaat. Deze zullen het vervolgens naar Nederland laten versturen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:12 schreef caspergf1 het volgende:
Ik heb aantal vraagjes over dx,
Als mijn pakketje/envelop het vliegtuig ingaat, gaat het dan rechtstreeks naar Nederland of eerst naar een ander land?
Als het in Nederland aankomt, welk vliegveld is dat dan?
Wordt het trouwens vervoerd per vrachtvliegtuig of per passagiervliegtuig?
welke maat heb je normaal en welke maat had je nu besteld?quote:
Ziet er Zeker goed uit!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:15 schreef Semmm het volgende:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26751
Ziet er erg goed uit en er staat WindowsMobile op met Nederlands menu.
Zag hem inderdaad ook al voorbij komen, ziet er echt goed uit ja!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:15 schreef Semmm het volgende:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.26751
Ziet er erg goed uit en er staat WindowsMobile op met Nederlands menu.
Linkje?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:16 schreef Babblefish het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb dit t-shirt overigens meteen op Taobao besteld.![]()
Nee, aantallen zijn hier altijd nog goed geweest. Anders moet je even een mailtje sturen dat je flip-flap het niet doet, mogelijk sturen ze je een nieuwe oidquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:52 schreef pinominie het volgende:
Vandaag m'n bewegende plantje op zonne energie ofwel '1 Cheapest in the World Flip Flap Swing Solar Apple Flower Blue#' ontvangen van Popbuying. 10 november besteld trouwens. Maar helaas, hij doet t niet! Vandaar dat ie zo 'cheap' is waarschijnlijk...
Ik had ook zo'n klein hello Kitty tasje dingetje besteld omdat m'n vriendinnetje dat zo leuk vindt, maar ik kreeg er 4. Gebeurt het jullie ook vaker dat de aantallen niet kloppen?
Ohja, dat flip flap bloemetje moet ik ook nog binnenkrijgen (was hem vergeten)!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:52 schreef pinominie het volgende:
Vandaag m'n bewegende plantje op zonne energie ofwel '1 Cheapest in the World Flip Flap Swing Solar Apple Flower Blue#' ontvangen van Popbuying. 10 november besteld trouwens. Maar helaas, hij doet t niet! Vandaar dat ie zo 'cheap' is waarschijnlijk...
Ik had ook zo'n klein hello Kitty tasje dingetje besteld omdat m'n vriendinnetje dat zo leuk vindt, maar ik kreeg er 4. Gebeurt het jullie ook vaker dat de aantallen niet kloppen?
Heb je de knop aan de onderkant omgedraaid? Er zit een slot op voor vervoerquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:52 schreef pinominie het volgende:
Ik had nog zo'n mooie (in een topicreportquote:Op zondag 13 december 2009 01:28 schreef BrandX het volgende:
zo, even een hele hoop shitzooi opgeruimd.
Babblefish mag zich heeeeel erg snel gaan gedragengij zijt niet grappig!
En jezelf een naamtopic geven is zoooo 1999, en bazen zitten in KLB niet in GC, dus ga maar weer lekker in KLB spelen als je je niet kan gedragen
TT change dus
(sorry wist niets beters te verzinnen)
quote:Op zondag 13 december 2009 02:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik had nog zo'n mooie (in een topicreport): "Waar mannen vrouwenlaarzen bestellen"
Vet horloge, ga hem denk ik maar bestellen, is toch niet duur.quote:Op zondag 13 december 2009 01:29 schreef tjoektjoek het volgende:
iemand trouwens al ervaring met dit horloge
zag m eerder al in dit topic langskomen
vind ik Deze gaverquote:Op zondag 13 december 2009 10:39 schreef zlakto het volgende:
[..]
Vet horloge, ga hem denk ik maar bestellen, is toch niet duur.
die zijn nou net allemaal al weggehaaldquote:Op zondag 13 december 2009 11:15 schreef mvc het volgende:
Waarom volg ik dit topic eigenlijk nog, al die kansloze berichten en reacties hier.
Nou, barst los.quote:Op zondag 13 december 2009 11:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
als je die echt mooi vind, heb ik gelijk een idee hoe je eruit ziet en wat jouw hobby's zijn
't niveau daalt hier wel heel snel, lekker belangrijk hoe iemand er uit ziet en wat z'n hobbys zijn, daar gaat het in dit topic toch niet omquote:Op zondag 13 december 2009 11:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
als je die echt mooi vind, heb ik gelijk een idee hoe je eruit ziet en wat jouw hobby's zijn
lekker boeiend? Deze troll is niet nodigquote:Op zondag 13 december 2009 11:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ah vast over het hoofd gezien in het vorige topic. Normaal heb ik maat S, op advies van Jack heb ik maat M genomen. Het zit verder goed, niks op aan te merken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:41 schreef XyS het volgende:
noguitvorigtopique:
[..]
welke maat heb je normaal en welke maat had je nu besteld?
Past hij een beetje?
quote:Op zondag 13 december 2009 11:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
quote:geboortedatum: 09-02-1994
Leeftijd verklaart een boelquote:Op zondag 13 december 2009 13:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
lekker boeiend? Deze troll is niet nodig
Nee, ik wacht even een paar weken tot alles weer een beetje op orde is bij HKP.quote:Op zondag 13 december 2009 13:12 schreef Jeffrey_San het volgende:
iemand nog iets besteld ofzo?
ik heb net een horloge op Budgetgadgets besteld
hoop dat hij een beetje stevig is
Ik heb dus dat horloge besteld, waardoor een 15 jarig jochie mijn hele leven denkt te weten.quote:Op zondag 13 december 2009 13:12 schreef Jeffrey_San het volgende:
iemand nog iets besteld ofzo?
ik heb net een horloge op Budgetgadgets besteld
hoop dat hij een beetje stevig is
maakt mij verder geen flikker uit wat jij besteld, alleen ga wel na dat als jij echt dat ding gaat dragen dat heel veel mensen jouw raar gaan aankijken en een bepaald idee van jou krijgen (wat ook waarschijnlijk waar is) en dus niet echt lekker is, loop gewoon met een normaal horloge rond :pquote:Op zondag 13 december 2009 13:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb dus dat horloge besteld, waardoor een 15 jarig jochie mijn hele leven denkt te weten.
Waar maken jullie je toch druk omquote:Op zondag 13 december 2009 15:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
maakt mij verder geen flikker uit wat jij besteld, alleen ga wel na dat als jij echt dat ding gaat dragen dat heel veel mensen jouw raar gaan aankijken en een bepaald idee van jou krijgen (wat ook waarschijnlijk waar is) en dus niet echt lekker is, loop gewoon met een normaal horloge rond :p
en nu kun je me gaan afzeiken omdat ik 15 ben, maar je weet dondersgoed dat ik gelijk heb
btw
wat denken jullie van
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.26638
beetje kwaliteit?
Volgens mij licht die alleen op als je op een knopje drukt. Dat vind ik een beetje jammer. Ben eig. wel benieuwd of dat ook het geval is bij dat samurai horloge...quote:Op zondag 13 december 2009 13:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb dus dat horloge besteld, waardoor een 15 jarig jochie mijn hele leven denkt te weten.
Inderdaad als je de knop indrukt, of standaard elke 15 minuten. Ik was ook niet van plan dat horloge standaard te dragen, hooguit bij bepaalde feestjes.quote:Op zondag 13 december 2009 15:44 schreef veda het volgende:
[..]
Volgens mij licht die alleen op als je op een knopje drukt. Dat vind ik een beetje jammer. Ben eig. wel benieuwd of dat ook het geval is bij dat samurai horloge...
Ik heb er eentje besteld voor mijn zusje (4GB dan), misschien dat ze dan ophoudt met haar kutmuziek afspelen door de speaker van haar telefoonquote:Op zondag 13 december 2009 15:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
btw
wat denken jullie van
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.26638
beetje kwaliteit?
oke, nouja igg bedankt!quote:Op zondag 13 december 2009 16:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik heb er eentje besteld voor mijn zusje (4GB dan), misschien dat ze dan ophoudt met haar kutmuziek afspelen door de speaker van haar telefoon.
Hij wordt maandag verstuurd met trackingnummer volgens Jack, maar met de kerstdagen kan het wel even duren voordat ik hem binnenheb en je wat dingen kan laten weten.
Ja, ik heb een Nieuw Jork cap gekocht via TB. Kostte me 8 dollar inclusief verzendkosten en de kwaliteit is redelijk goed. Het logo is voor iemand wel als nep te herkennen maar van afstand zie je dat niet. Maar ik heb hem als zondag petje, draag dat soort dingen verder nietquote:Op zondag 13 december 2009 16:54 schreef Neraice het volgende:
Iemand al eens een Nieuw Jork cap besteld op Taobao (http://item.taobao.com/au(...)f6fefae.htm?cm_cat=0)? Welke maat moet ik hebben en wat is de kwaliteit ongeveer?
quote:Op zondag 13 december 2009 17:10 schreef Neraice het volgende:
Ik ook niet, maar wil er ook wel eens een proberen voor dat geld. Maar dit kan toch zonder douanekans omdat het onder 22 euro is?
En welke maat moet ik hebben?
Je moet je niet zo druk maken. Gewoon lekker bestellen en afwachten tot je het binnen hebt.quote:Op zondag 13 december 2009 17:13 schreef Neraice het volgende:
Als het eruit wordt gepikt kan je toch kiezen om het te laten vernietigen zonder verdere gevolgen?
DX heeft ze ook....quote:Op zondag 13 december 2009 17:10 schreef Neraice het volgende:
Ik ook niet, maar wil er ook wel eens een proberen voor dat geld. Maar dit kan toch zonder douanekans omdat het onder 22 euro is?
En welke maat moet ik hebben?
quote:Op zondag 13 december 2009 17:18 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
DX heeft ze ook....
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.NY
quote:
Bedoel je die van Taobao?quote:Op zondag 13 december 2009 17:53 schreef GoodFella275 het volgende:
Oh sorry ik lette daar meestal op maar net was ik het even vergeten:P Maar ok, en hoe zit het met speelstation3 controllers?
Je bent nogal vergeetachtig. Wijzig die post nu even.quote:Op zondag 13 december 2009 17:53 schreef GoodFella275 het volgende:
Oh sorry ik lette daar meestal op maar net was ik het even vergeten:P Maar ok, en hoe zit het met speelstation3 controllers?
Gewoon je lengte en gewicht doorgeven en als je wilt ook die W/L maten doorgeven. Kan nooit kwaad tochquote:Op zondag 13 december 2009 18:33 schreef jopiede het volgende:
Net eff rondgekeken, wel een paar leuke broeken gevonden van kelvin klein:
http://item.taobao.com/au(...)8eae88c.htm?cm_cat=0
en
http://item.taobao.com/au(...)7bb7fb1.htm?cm_cat=0
en natuurlijk hoort daar ook een riem bij:
http://item.taobao.com/au(...)cf7c7023a94ed625.htm
Vraag me alleen af, of dat een beetje past die broeken. Weet iemand of je je NL W/L sizes kan doorgeven aan jack?
Die riem heb ik ook. Prima riem is het, draag hem aardig vaak en doe er al aardig lang mee.quote:Op zondag 13 december 2009 18:33 schreef jopiede het volgende:
Net eff rondgekeken, wel een paar leuke broeken gevonden van kelvin klein:
http://item.taobao.com/au(...)8eae88c.htm?cm_cat=0
en
http://item.taobao.com/au(...)7bb7fb1.htm?cm_cat=0
Vraag me alleen af, of dat een beetje past die broeken. Weet iemand of je je NL W/L sizes kan doorgeven aan jack?
quote:Op zondag 13 december 2009 18:42 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Die riem heb ik ook. Prima riem is het, draag hem aardig vaak en doe er al aardig lang mee.
Had wel een andere verkoper volgens mij, en het is al een lange tijd terug. Maar volgens mij was het rond de ¤10,-.quote:Op zondag 13 december 2009 19:12 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Wat had je voor die riem betaald ?
Hij Ziet er mooi uit![]()
Die is er gewoon ingegraveerd hoor? Of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op zondag 13 december 2009 19:48 schreef jopiede het volgende:
Je hebt ook deze
http://item.taobao.com/au(...)94ba13ba1c8f4fc1.htm van 15 yuan. Maar die zijn veel minder goede kwaliteit denk ik, je ziet ook niet het merk ingegraveerd in de riem
Hij bedoelt in de riem, het leer (?) zelf.quote:Op zondag 13 december 2009 20:02 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Die is er gewoon ingegraveerd hoor? Of zie ik dat nou verkeerd?
Is de gesp 4,5 cm of de riem zelf? Mijn riem is ook aan vervanging toe, maar ik vind zo'n smalle riem er niet uit zien, die ik nou heb is ook +-4.5cm en dat vind ik wel een mooie maat.quote:Op zondag 13 december 2009 18:42 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Die riem heb ik ook. Prima riem is het, draag hem aardig vaak en doe er al aardig lang mee.
PM je e-mail maar even. Dan stuur ík 'm op!quote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef monkeybrain het volgende:
Kan iemand mij de textfile voor die spycam sturen? Ik heb geen cd gekregen![]()
MickeyD al geprobeerd maar zijn inbox is afgesloten ofzoDus als iemand mij kan PM'en dan stuur ik mijn emailadres, dank je wel
Niet stiekem een Chinese virus sturenquote:Op zondag 13 december 2009 20:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
PM je e-mail maar even. Dan stuur ík 'm op!
Haha, ik bedoelde de textfile voor de klokquote:Op zondag 13 december 2009 20:48 schreef Twizu het volgende:
Monkeybrain. Ik heb hem even online gezet. Wellicht ook handig voor anderen!
Hier kun je 'm vinden. >>
1 2 3 | 2009/07/22 12:00:00 |
Ok even wakker doen duffe aapquote:Op zondag 13 december 2009 21:03 schreef veda het volgende:
Die tekstfile voor de klok staat ook in de handleiding beschreven, maar hier is ie:
[ code verwijderd ]
Let even op de spatie na [date] en /22
Geen extra enter onder de :00 zetten.
Oh en hij moet TAG.TXT heten. Mét hoofdletters
volgende keer gewoon ff de regels van dit topic volgen en geen originele namen noemen, het wordt je twee keer gevraagd en je doet het gewoon nietquote:Op zondag 13 december 2009 17:53 schreef GoodFella275 het volgende:
Wat ben je van plan?quote:
quote:
hoe bedoel je nou sinds wanneer is speelstation een originele naam, ik was het 1x vergeten, maar ik neem aan dat speelstation geen originele naam is?quote:Op zondag 13 december 2009 21:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgende keer gewoon ff de regels van dit topic volgen en geen originele namen noemen, het wordt je twee keer gevraagd en je doet het gewoon niet
in deze post gebruikte je twee merknamen, te weten dior en lacoste.quote:Op zondag 13 december 2009 21:53 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
hoe bedoel je nou sinds wanneer is speelstation een originele naam, ik was het 1x vergeten, maar ik neem aan dat speelstation geen originele naam is?
gewoon niet meer doen. Dank je.quote:
Nah, ze bedoelde meer dat je ook nog eventjes die post moest aanpassen waarin die merken stonden volgens mij. Speelstation gebruiken is verder prima.quote:Op zondag 13 december 2009 21:53 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
hoe bedoel je nou sinds wanneer is speelstation een originele naam, ik was het 1x vergeten, maar ik neem aan dat speelstation geen originele naam is?
Dan bestel je toch lekker via taobao...quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef dennis00 het volgende:
Ja, maar Jack/Rachel/DealPerfect vragen 65euro... terwijl het op Taobao maar 25euro kost!!
Ja dat komt omdat het je eerste order is, dan betaal je dubbel zo veel+ ¤15 verzendkosten.quote:Op zondag 13 december 2009 21:58 schreef dennis00 het volgende:
Ja, maar Jack/Rachel/DealPerfect vragen 65euro... terwijl het op Taobao maar 25euro kost!!
Dat voetbalshirt staat ook gewoon bij popbuying.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar kan ik al die shirtjes vinden? in welk submenu?
Of kijk ik er nou scheel overheen.
Ik keek verkeerdquote:Op zondag 13 december 2009 22:37 schreef Skiet het volgende:
[..]
Extreem scheel. Zit gewon in de prijs inbegrepen en er staat een foto van het broekje en het staat in de beschrijving.
Ik heb een account aangemaakt maar hoefde dat niet in te vullenquote:
Ik vraag mij af waarom dit oplichters zijn?quote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef Norbert704 het volgende:
De oplichters van GOB deal hebben een nieuwe website?
http://wto-shops.com/
Doe je dit nou om te trollen of denk je echt dat je een laptop voor minder dan de helft van de europese retailprijs kan kopen?quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef veda het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom dit oplichters zijn?
sorry, was de hele dag weg.. hebbie em al?quote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef monkeybrain het volgende:
Kan iemand mij de textfile voor die spycam sturen? Ik heb geen cd gekregen![]()
MickeyD al geprobeerd maar zijn inbox is afgesloten ofzoDus als iemand mij kan PM'en dan stuur ik mijn emailadres, dank je wel
Gewoon in de echte letters. Volgens mij stond laatst in dit topic ook wat foto's van de shirtjes. Ik heb er ook eentje besteld van FCB een tijd geleden. Als 'ie binnen is zal ik ook mijn bevinden posten. Volgens mij komt het gewoon uit dezelfde fabriek als de shirtjes van WorldClassJersey en TheFootballShirt, waar iedereen altijd lovend over is. Bij PB is het goedkoper en met broekje.quote:Op zondag 13 december 2009 22:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In welke kleur word de naam gedrukt en het nummer?
Iemand een idee?
TradeTang via Rachel?quote:Op zondag 13 december 2009 23:09 schreef Norbert704 het volgende:
Net mijn eerste bestelling via Rachel gedaan met Tradetang,
Had binnen 5 minuten mail terug van haar
ssssssssssst. anders komt er weer zon discussie/kut gesprek over.quote:Op zondag 13 december 2009 23:16 schreef MacorgaZ het volgende:
http://wto-shops.com/goods.php?id=203
Een MacBook air voor 400 euro? Helemaal te vertrouwen die gasten hoor, geen reden tot twijfel!![]()
![]()
Heb niet ver genoeg op de site doorgeklikt om dat te zienquote:Op zondag 13 december 2009 22:57 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Doe je dit nou om te trollen of denk je echt dat je een laptop voor minder dan de helft van de europese retailprijs kan kopen?
Welke kleur? gewoon zwart ?quote:Op zondag 13 december 2009 23:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gewoon in de echte letters. Volgens mij stond laatst in dit topic ook wat foto's van de shirtjes. Ik heb er ook eentje besteld van FCB een tijd geleden. Als 'ie binnen is zal ik ook mijn bevinden posten. Volgens mij komt het gewoon uit dezelfde fabriek als de shirtjes van WorldClassJersey en TheFootballShirt, waar iedereen altijd lovend over is. Bij PB is het goedkoper en met broekje.
In de vorige reeksen kregen we om de 5 pagina's weer iemand die vroeg of ze daar betrouwbaar waren, en aangezien jij hier al een tijdje mee draait dacht ik dat je die boel weer een beetje op gang wou brengenquote:Op zondag 13 december 2009 23:21 schreef veda het volgende:
[..]
Heb niet ver genoeg op de site doorgeklikt om dat te zien![]()
Hoef je me niet direct een troll te nomen
Ohw was dat die site...quote:Op zondag 13 december 2009 23:58 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
In de vorige reeksen kregen we om de 5 pagina's weer iemand die vroeg of ze daar betrouwbaar waren, en aangezien jij hier al een tijdje mee draait dacht ik dat je die boel weer een beetje op gang wou brengen![]()
Via Jack? inclusief shipping?quote:Op zondag 13 december 2009 23:58 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Net allesterren besteld, $36 voor 2 paar
http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50010388
Kanen MD52quote:Op maandag 14 december 2009 00:25 schreef revpolen het volgende:
welke oordopjes zijn nu echt aan te raden voor iphone..
bestel nu altijd de iphone oordopjes maar jullie zitten steeds over die kanen
zitten die lekker geluid beter/harder?
Check dat logo dan. Met Arabische teksten erop?quote:
Dan zijn ze niet hetzelfde toch?quote:Op maandag 14 december 2009 09:39 schreef dennis00 het volgende:
Haha. Ze zien er gewoon hetzelfde uit. Het is gewoon hele kleine tekst.
Wel goedkoop, de prijs op de site is maar ¤ 2,- voor die schoenen??
Als ik $36 moest betalen, vind ik importeren al niet meer de moeite waard. Je hebt gewoon nepperts, zonder garantie van kut-kwaliteit.
Die logo'tjes zijn er gewoon bij gephotoshopped, als je ze krijgt zijn ze niet van echt te onderscheiden.quote:Op maandag 14 december 2009 11:32 schreef Unreal88 het volgende:
Ja dan kan je toch net zo goed bij scapino/bristol nep AII Starѕ kopen?
Niet gaan klagen over merknamen, ik heb speciale tekens gebruikt :p
Toch geen UJJs voor jou he?quote:Op maandag 14 december 2009 11:48 schreef Skiet het volgende:
Zo, me ujjs zijn verzonden via tradetang. Kosten was 59 55 Dollar (discoubt gehad) inclusief verzenden. Hopen dat ze hier snel zijn.
quote:
Oops, vergeten te editen. Zal het even doen thanxquote:Op maandag 14 december 2009 12:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ten eerste je zet als iemand die al lang meeloopt een merknaam neer en ten tweede... wees gerust, mij ga je echt niet zien in dat soort schoenen/laarzen whatever haha. Is voor een vriendin van me.
Ik wacht al een maand op dat dingquote:Op maandag 14 december 2009 13:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.focalprice.com/detail_LP010B.html
Deze laser zojuist binnen gekregen, wat een sterk ding
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.frame%20keychainquote:Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef Ludacriss het volgende:
ik zoek eigenlijk een digitale fotolijstje aan een sleutelhanger. Weet iemand waar ik het goedkoper dan 10 euro kan krijgen?
zeer goede riem!quote:Op zondag 13 december 2009 18:33 schreef jopiede het volgende:
36 dollar voor 2 paar vind ik niks voor schoenen, is $18(¤12,50) per paar.quote:Op maandag 14 december 2009 09:39 schreef dennis00 het volgende:
Haha. Ze zien er gewoon hetzelfde uit. Het is gewoon hele kleine tekst.
Wel goedkoop, de prijs op de site is maar ¤ 2,- voor die schoenen??
Als ik $36 moest betalen, vind ik importeren al niet meer de moeite waard. Je hebt gewoon nepperts, zonder garantie van kut-kwaliteit.
hahaquote:Op maandag 14 december 2009 16:18 schreef GoodFella275 het volgende:
haha, respect voor die lmgtfy haha, sorry voor mijn luiheid
Dat is handig! Wat is de site van Google?quote:Op maandag 14 december 2009 16:13 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Jezus
http://lmgtfy.com/?q=vsamsun
En ook maar besteldquote:Op zondag 13 december 2009 20:30 schreef jopiede het volgende:
17.53$ iincluding shipping and tracking number
http://sites.google.com/site/chinesewebshops/taobaoquote:Op maandag 14 december 2009 17:30 schreef GoodFella275 het volgende:
Ik heb hier miss nog een idiote vraag, maar dat Taobao, is dat een soort ebay-achtig iets en waar het assortiment ook constant veranderd, of is het echt webshop en blijven de artikelen ook een tijdje staan?
Is een soort ebay-achtig ja.quote:Op maandag 14 december 2009 17:30 schreef GoodFella275 het volgende:
Ik heb hier miss nog een idiote vraag, maar dat Taobao, is dat een soort ebay-achtig iets en waar het assortiment ook constant veranderd, of is het echt webshop en blijven de artikelen ook een tijdje staan?
Oh sorry, ik heb de OP wel gelezen, alleen dat is me inderdaad nooit opgevallen! Zal even kijken tnx.quote:Op maandag 14 december 2009 17:36 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://sites.google.com/site/chinesewebshops/taobao
Ik denk dat de hulppagina nog niet echt opvalt in de OP
De meeste producten blijven wel vast staan. Maar als er toch eentje weg gaat heb je nog miljoenen andere sellers die dat product hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 17:38 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb de OP wel gelezen, alleen dat is me inderdaad nooit opgevallen! Zal even kijken tnx.
Foto's?quote:Op maandag 14 december 2009 20:28 schreef -Mo- het volgende:
Heb mijn 10 CK boxers van eBay binnen. Kostte me 31 euro.
Echt puike boxers, zowaar ook van een fijne stof. Heb ook een boxer besteld van eentje waarvan ik de echte al heb (die me ¤32,50 kostte voor 1 boxer), en ik kon geen verschil ontdekken.
Niet zeggen dat die van ¤32,50 fake is.![]()
Mijn shirtje van de beste club van Nederland in 2005, 2006, 2007 en 2008 is ook binnen. Besteld bij WorldClassJersey. Die site is wat duurder dan PB (WCJ: 19 euro, PB: 15,60 en bij PB krijg je het broekje er ook bij), maar het verzenden gaat rap. Pakket komt uit Thailand, en verzenden duurt 8 werkdagen. Heb overigens met custom bedrukking gedaan en dat ziet er ook gewoon goed uit.
Zou jij hem geen DSTTi moeten aanraden?quote:Op maandag 14 december 2009 20:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Daarmee kan je homebrew afspelen, bij sommige kaartjes ook muziek. Ohja, en gedownloade spellen spelen, maar dat is illegaal he!!
Gewoon een AceKard 2.1i kopen met een microSD.
Wanneer waren die boxers verzonden?quote:Op maandag 14 december 2009 20:28 schreef -Mo- het volgende:
Heb mijn 10 CK boxers van eBay binnen. Kostte me 31 euro.
Echt puike boxers, zowaar ook van een fijne stof. Heb ook een boxer besteld van eentje waarvan ik de echte al heb (die me ¤32,50 kostte voor 1 boxer), en ik kon geen verschil ontdekken.
Niet zeggen dat die van ¤32,50 fake is.![]()
Mijn shirtje van de beste club van Nederland in 2005, 2006, 2007 en 2008 is ook binnen. Besteld bij WorldClassJersey. Die site is wat duurder dan PB (WCJ: 19 euro, PB: 15,60 en bij PB krijg je het broekje er ook bij), maar het verzenden gaat rap. Pakket komt uit Thailand, en verzenden duurt 8 werkdagen. Heb overigens met custom bedrukking gedaan en dat ziet er ook gewoon goed uit.
Nee? *psssttt*quote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Zou jij hem geen DSTTi moeten aanraden?
Ik weet niet precies wanneer die boxers verzonden zijn, want daar heb ik geen melding van gekregen. Maar die veiling heb ik gewonnen op 30 november, dus het ging redelijk snel.quote:Op maandag 14 december 2009 20:45 schreef Lolque het volgende:
Je had 1 paar origineel. Was de verpakking ook te vergelijken of is het een blanco verpakking (geen foto's) met veel spelfouten in het Engels?quote:Op maandag 14 december 2009 21:02 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wanneer die boxers verzonden zijn, want daar heb ik geen melding van gekregen. Maar die veiling heb ik gewonnen op 30 november, dus het ging redelijk snel.
Foto's kan ik jammer genoeg niet leveren, want ik ben één van de 4 Nederlanders zonder camera en die op mijn mobieltje is erg brak.
Voetbalshirtjes op WorldClassJersey en TheFootballShirt kan je overigens alleen in maat M en XL bestellen. Ik ben iets van 1,86 meter en weeg iets van 70 kilo en de maat M zit perfect.
Acekard of EZFlash zijn de uitgebreidste (en beste en best ondersteund)quote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef Rupkeii het volgende:
mmmm, nu zie ik verschillende namen voorbij komen:
Acecard, EZFlash, DSTTi, R4
Wat zijn de verschillen en welk is het best te gebruiken?
Acekard.quote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef Rupkeii het volgende:
Oh en de cheat mode en soft reset krijg ik niet aan met mijn ezflashquote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Acekard of EZFlash zijn de uitgebreidste (en beste en best ondersteund)
DSTTi is simpel in gebruik
R4 zijn zoveel kloons van, dat je niet weet welke goed is.
Je hebt toch wel een DSiquote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef Rupkeii het volgende:
ik heb laatst een Nintendo ds gekocht en een vriend had iets over R4 kaartjes. Nu heb ik er ook op PB gezien. Kan iemand mij vertellen wat ze doen en welke ik eventueel moet hebben.
Of weet iemand een link met daarin info over de kaartjes?
Ja zo'n apparaat met 2 camera's.quote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een DSi
of een Ds Lite (die hebben andere kaartjes dan de Dsi namelijk)
Die heb ik dus nooit voor de kerst binnenquote:Dear customer,
This email is from customer service team of www.focalprice.com. We regret that your order xxxxx has not been delivered for over seven days due to out of stock. We will be getting the item back in stock within 5 days. Would you like to continue waiting and we will ship it with top priority? Should we fail to get those in stock within this period, we'll notify you and propose for modification or cancellation. Please advice at your earliest convenience.
Sincerely yours’
FocalPrice service team
gewoon de M3 kopenquote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef Rupkeii het volgende:
voor de kerst nog iets binnenkrijgen is alleen mogelijk als je binnen europa of in de US bestelt.quote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die heb ik dus nooit voor de kerst binnen![]()
M3Real inderdaad, beter dan Acekard of EZFlash (En ook duurder)quote:
Die heb ik ook gehadquote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die heb ik dus nooit voor de kerst binnen![]()
Het origineel kreeg ik in een doosje. Deze boxers zaten los in het pakketje, met 10 losse zakjes erbij:quote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef Skiet het volgende:
Je had 1 paar origineel. Was de verpakking ook te vergelijken of is het een blanco verpakking (geen foto's) met veel spelfouten in het Engels?
EMS komt gewoon binnen..quote:Op maandag 14 december 2009 23:56 schreef Downstar het volgende:
tevens heb ik nog wat vragen betreft het bestellen op Tradetang
( en ja ik heb ; http://sites.google.com/site/chinesewebshops/tradetang uiteraard door gelezen)
er word aangegeven om aan de tradetang supplier te vragen om met HK post te verzenden.
nu zie ik volgende staan als ik de shippingscost op TT uitreken;
[ afbeelding ]
oftewel paypal betaling is niet mogelijk wanneer en een andere shipping manier word gekozen?
EMS lijkt me verder ook niets aangezien ik nu zie dat revpolen zowat al zn pakketten al worden gecontroleerd?
( of krijg je alleen maar 19 % btw er over heen als ze worden gecontroleerd ? nee toch?)
En je hebt dus gekocht en vervolgens gemailed dat je S55 wilt bijvoorbeeld? 30 ¤ is niet veelquote:Op maandag 14 december 2009 23:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het origineel kreeg ik in een doosje. Deze boxers zaten los in het pakketje, met 10 losse zakjes erbij:
[ afbeelding ]
Ze is ontslagen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:39 schreef Damzkieee het volgende:
Ik krijg geen mailtjes meer van Rachel, normaal reageert ze altijd binnen een dag wel. Heb haar ook al een hele tijd niet meer online gezien. Meer mensen met dit probleem?
Ze zit nu naast me, dus dan heb ik 't meteen even kunnen vragen.quote:
Yep, ik won de veiling van 10 boxers en mailde toen gewoon: 'Hello my little Chinese friend, I would like to have S55, S57 etc...'. En iets meer dan twee weken later had ik ze binnen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:27 schreef Luco het volgende:
En je hebt dus gekocht en vervolgens gemailed dat je S55 wilt bijvoorbeeld? 30 ¤ is niet veel
Je fleshlights en Eggs zijn niet meer spannend genoeg?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Mijn MD80 werkt ook weer (dacht eerst dat hij kapot was omdat het lampje op rood bleef en ik eerst een soort raar elektrisch gevoel kreeg toen ik hem aanraakte)
En mstr, in welke steden zullen we upskirt-filmpjes maken?
Ze is na een grote rel overgestapt naar een andere sitequote:Op dinsdag 15 december 2009 12:39 schreef Damzkieee het volgende:
Ik krijg geen mailtjes meer van Rachel, normaal reageert ze altijd binnen een dag wel. Heb haar ook al een hele tijd niet meer online gezien. Meer mensen met dit probleem?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Je fleshlights en Eggs zijn niet meer spannend genoeg?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:36 schreef MagischMannetje het volgende:
Hier 1 witte en 1 geleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad. Ze werkt nu bij Gobdealsquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ze is na een grote rel overgestapt naar een andere site
sssstttt...quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:12 schreef Twizu het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze werkt nu bij Gobdeals
Weet je wat het is, tegenwoordig is technologie zo goed en goedkoop dat zelfs ruk spul redelijk presteertquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:55 schreef PedroN het volgende:
Ook hier de MD80 binnengekregen van 3cproduct, valt zeker tot nu toe niet tegen. Moet het eerst eens proberen in daglicht.
Zo te zien is er weer een groot vliegtuig uit Hong Kong aangekomen gisteren (of een paar dagen ervoor).
Ook van DX eindelijk weer eens een (heel klein) pakketje, pakje krimpkous
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Weet je wat het is, tegenwoordig is technologie zo goed en goedkoop dat zelfs ruk spul redelijk presteert![]()
De beeldkwaliteit is best wel slecht te noemen, doet me aan een vhs band denken. Het is niet echt scherp, je hebt behoorlijk licht nodig. Maar voor <10 euro is het een prima ding om risicovol te doen, als het kapot gaat ach...
Ik ga hem aan de mountainbike hangen, grille van de auto, nek van mijn kat![]()
Lees de OP!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Ik had er ook 1 besteld en binnen. Die dingen zijn waardeloos, ze waren kapot en nu hebben ze naar het schijnt een nieuwe opgestuurd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:48 schreef davo1979 het volgende:
Flip flaps vandaag gehad. 3 besteld. 1 doet het niet opengemaakt maar is echt kapot. 1 is de bloem van afgebroken.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:24 schreef Twizu het volgende:
[..]
Lees de OP!
Ah, hij stond niet met MD80 vermeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ze ook en hier doen ze het wel goed hoor. Ik zag ze net bij RTL 4, alleen dat was de homo versie zonder bloem. Ja, dat schiet niet op natuurlijk. Dat is behoorlijk saai.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ik had er ook 1 besteld en binnen. Die dingen zijn waardeloos, ze waren kapot en nu hebben ze naar het schijnt een nieuwe opgestuurd.
Maar nu heb ik geen interesse meer.
Hoeft niet hoor bij DPquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef Fresh_Prince het volgende:
Hoe moet ik me registreren bij dealperfect??
Ik heb van die eene die kapot was de bloem afgehaald en op die andere geplaats waar de bloem kapot was. Maar ja wat verwacht ik ook van 3 dollar de stuk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Ik had er ook 1 besteld en binnen. Die dingen zijn waardeloos, ze waren kapot en nu hebben ze naar het schijnt een nieuwe opgestuurd.
Maar nu heb ik geen interesse meer.
Heb je er foto's van?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:43 schreef Tha_Duck het volgende:
JEEJ! Mijn phone is binnen, echte Chinese kwaliteit![]()
Bizar ook dat de beltonen merendeel Arabisch zijnMaar het werkt allemaal prima met 2 sim kaarten. Alleen nu nog ff kijken of ik internet ofzo aan de gang krijg
Hey dude,quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:21 schreef monkeybrain het volgende:
Hey gozers, net even de Kanen lopen testen. Ik kan je nu al vertellen dat de duurdere versies VEEL beter in elkaar zijn gezet. Superr dik draad, betere behuizing. Het is natuurlijk the high end lijnmaar voor $2 meer (50%) krijg je echt een beter product.
Ze zien er ook wel cool uit omdat je ze heel gek in je oren douwt, met draad bovenlangs![]()
De geluidskwaliteit is duidelijk verschillend, erg moeilijk om iets over te zeggen. Eentje klinkt perfect, 2 veel teveel bass, en 1 helemaal geen bass. Dat ligt ook weer aan de instellingen, muzieksoort, de oren, smaak dus tja, 101 settings![]()
Ik zal de shit verder testen maar de pasvorm van de Sony look-a-like is echt super in mijn oren. Daar kun je gewoon mee joggenAlleen geeft ie teveel bass over het gehele spectrum, maar ik zal eens aan de equalizer draaien omdat ie nu op POP staat ofzo
![]()
Die MD-52 gaan liggen stoffen, pleuren ook steeds uit mijn oren ook al is het geluid erg goed. 1 van de high ends klinkt hetzelfde volgens mij, alleen betere pasvorm![]()
Specs kan je beter hier opzoeken: http://dealextreme.com/details.dx/sku.24370quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:27 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Heb je er foto's van?
Wanneer had je hem besteld/wanneer was hij verzonden?
Zoals je kon lezen, dat weet ik dus nog nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:41 schreef jopiede het volgende:
[..]
Hey dude,
Welke vind je nouw het beste?
Wat een tyfusherriequote:
quote:
Ja precies, terwijl andere chinezen dat ding binnen 10 seconde weer in elkaar draaienquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:19 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En hij draait ook steeds hetzelfde, alleen verticaal, omdat hij hem anders niet terug kan draaien, hahaha.
Ja; nee.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:27 schreef Bobsch het volgende:
Hebben meerderen van jullie bij 'n zending een trackingnummer zoals RBxxxxxHK èn RTxxxxxHK gehad? Zat daar nog verschil tussen?
Heb wel eens RA, RB, RT en CP gehadquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:27 schreef Bobsch het volgende:
Hebben meerderen van jullie bij 'n zending een trackingnummer zoals RBxxxxxHK èn RTxxxxxHK gehad? Zat daar nog verschil tussen?
Welk heb je besteld? Wil ook een duo sim geval kopen namelijk dus ik ben wel benieuwd naar je ervaringe met dit apparaat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:43 schreef Tha_Duck het volgende:
JEEJ! Mijn phone is binnen, echte Chinese kwaliteit![]()
Bizar ook dat de beltonen merendeel Arabisch zijnMaar het werkt allemaal prima met 2 sim kaarten. Alleen nu nog ff kijken of ik internet ofzo aan de gang krijg
neem een nokLa E97 kloon!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Welk heb je besteld? Wil ook een duo sim geval kopen namelijk dus ik ben wel benieuwd naar je ervaringe met dit apparaat.
en wat is daar het praktisch nut van?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:45 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb mijn groene caleidoscoop laser eindelijk binnen!!! VET BRUUT DING!!!
Ten eerste is het een behoorlijke grote stok, het is een XXL pen formaat![]()
Het speciale effect is sterk genoeg om op een muur te projecteren van behoorlijk grote afstand, echt zo cool. Iemand vroeg een tijd terug of dit mogelijk zou zijn, ja dus![]()
Ik schoot hem 50 meter op een boom en het leek net alsof er groen metallic vuurvliegjes in de boom aan het vliegen warenMisschien herinner je je nog een x-files aflevering met groene vliegjes die mensen aten
![]()
Gewoon een normale straal is behoorlijk sterk, je ziet een groene straalNiet zo extreem als met die 200mw versies maar veel beter dan mijn 5mw rode formaat pen
![]()
Dus allemaal gaan kopen bij FP![]()
Ook 5 Kanen binnen, al die modellen die op de grote merken lijken + woodies!!!![]()
Die gaan we straks even testen
quote:Op woensdag 16 december 2009 00:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Welk heb je besteld? Wil ook een duo sim geval kopen namelijk dus ik ben wel benieuwd naar je ervaringe met dit apparaat.
Verdere ervaring heb ik nog niet, heb hem amper 12 uur binnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Specs kan je beter hier opzoeken: http://dealextreme.com/details.dx/sku.24370
Bestelling was niet top gegaan, besteld op 22-10 maar door geen voorraad pas 21-11 verstuurd. Toen heeft ie bij HK post gelegen tot 7 december, toen met vliegtuig hierheen en net vandaag afgeleverd. Dus nee, echt snel was het niet
Elastiekje er omheenquote:Op woensdag 16 december 2009 11:46 schreef Skiet het volgende:
Mijn MD80 cam werkt perfect. Alleen nog binnen in een slecht verlichte kamer getest en het beeld is acceptabel. Aangezien ik hem voornamelijk met wintersport ga gebruiken en in de zomer op het strand () zal het wel goed gaan toch.
Tof ding.
Bij mij zat alles los in de envelop.
Enige nadeel is dat ik wanneer ik hem in de jas klip stop dat hij vrij eenvoudig daaruit popt. Even afwachten of het met skieën dus zo ideaal is haha
Ze vragen er nu mooie prijzen voor jaquote:Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef tokko1 het volgende:
Heeft iemand nog z'n MD80 over?
Voor een mooi prijsje,, op ebay zijn ze nu allemaal best duur volgends mij ><
Gister oranje papiertje in de busWas niet thuis,, maarja kan 'm vanmiddag ophalen "BTL buitenland.. " jeuhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |