Ik snap niet dat ze dat niet even communiceren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:00 schreef robbey het volgende:
Heb gisteren de gouden UJJ's binnen gekregen van DP,
Had 7.5 besteld, krijg 7, veel te klein voor mijn vriendin.
Mail ik hun krijg ik een mail terug van tiffany: Je hebt 7.5 besteld, die was er niet dus hebben we maar een 7 verstuurd en dat ze 8 niet hebben.
Waarom zetten ze verdoemme er wel een plaatje bij met een maattabel waarop 7.5 wel gewoon aangegeven staat (en 8 ook) en sturen ze zonder iets te zeggen gewoon na 4 weken een 7 op.
Communicatie moet daar nog uitgevonden worden volgens mij.
Ik mail altijd rachel of jack, en krijg altijd netjes een berichtje als de maat niet op voorraad is, soms zelf met een link van een andere aanbieder die hetzelfde wel in de juiste maat op voorraad heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:16 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat niet even communiceren.
same herequote:Op zaterdag 12 december 2009 11:30 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Ik mail altijd rachel of jack, en krijg altijd netjes een berichtje als de maat niet op voorraad is, soms zelf met een link van een andere aanbieder die hetzelfde wel in de juiste maat op voorraad heeft.
Ook krijg ik altijd nog een bevestigingsmailtje voordat ik de betalingslink krijg,ik heb nog nooit problemen gehad met 't contact tussen mij en dealperfect.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:05 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik wil 2 Vesten (adipas -soort trainingsjack-) Bij Jack via Taobao.
Maar welke maat kan ik dan het beste nemen?
Ik heb hier in Nederland een L.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |