quote:
Ja, klopt, daarom vraag ik het me af.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:22 schreef PieterBas het volgende:
maar dan hoeft hij niet meer alleen te zijn
Waar werk jequote:Op vrijdag 11 december 2009 19:10 schreef Houniet het volgende:
Mooi in de winkel de webradio aangeslingerd, DeepFM.
quote:
Adios.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef Houniet het volgende:
Ik ben gesloopt, nu lekker bedje in met 2 series.
De groeten.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef Houniet het volgende:
Ik ben gesloopt, nu lekker bedje in met 2 series.
De groeten.
Ja, zeg dat welquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
oeh!!! spannend!! daar zijn al die buitenland ervaringen van ons niets bij...!
Helaas niet echt aan gedacht. Ten minste. It slipped my mind. Maarja, kan het niet echt maken met andermans auto..quote:
Het leeft!!quote:
Ik had sinds vorige week woensdag geen internet meer.quote:
QFT. We misten je al! Ten minste.. Ik iig welquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had sinds vorige week woensdag geen internet meer.![]()
Heel mijn leven gewoon in één klap weg.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT. We misten je al! Ten minste.. Ik iig wel
Had ik het nog goed ook.. Heel Zeeland zonder internetquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had sinds vorige week woensdag geen internet meer.![]()
Heel mijn leven gewoon in één klap weg.
Op mijn werk had ik wel internet hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had ik het nog goed ook.. Heel Zeeland zonder internet
nee, ik had niets gewonnen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:13 schreef jna het volgende:
Dus je had niet de jackpot gewonnen waarna je meteen op het vliegtuig was gestapt?
Hmm beetje teleurstellend
op een eiland met alleen maar mooie vrouwen, een typisch bounty strand.. en geen internetquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:13 schreef jna het volgende:
Dus je had niet de jackpot gewonnen waarna je meteen op het vliegtuig was gestapt?
Hmm beetje teleurstellend
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op mijn werk had ik wel internet hoor.
Lquote:
quote:We hadden gesprekken over je waar je bleef enzo.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:18 schreef jna het volgende:
We hadden zelfs al een tekst voor je grafsteen voor het geval je was overleden:
"take me out"
Dat is wel de bedoeling.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:20 schreef L.no het volgende:
Ga je weer je goedemorgenposts van 6 uur weer posten?
Royal sadnessquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk weer internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Royal sadnessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik had een keer een maand zonder internet/computer/stroom moeten leven..quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dit kan in deze tijden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik had een keer een maand zonder internet/computer/stroom moeten leven..Dát was kut.
* L.no geeft knuffelquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dit kan in deze tijden.
Ik voel je pijn.![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat?quote:
Ohja sorry.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik moet mijn contacten weer aanhalen....
Hier is het nog onbewolktquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef L.no het volgende:
Ik voelde een beetje sneeuw toen ik buiten was btw.
Hier is het al gestopt.. dus het komt en gaat weer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het nog onbewolkt
quote:
Nee hoor, beetje flauwe grapjes soms. Dat is wat anders.quote:
Dat je uberhaupt eraan denkt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee hoor, beetje flauwe grapjes soms. Dat is wat anders.
Hebben ze daar internetquote:
Nog meer Zeeuwenquote:
wel heerlijk nummertje eigenlijk!quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:04 schreef PieterBas het volgende:
Over ouwetjes gesproken
Die videoclip![]()
Jij dan?quote:
Eentje. Ik koop er eentje en ben er een jaartje zoet mee.quote:
Dan ruik je altijd hetzelfdequote:Op zaterdag 12 december 2009 21:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Eentje. Ik koop er eentje en ben er een jaartje zoet mee.
Leuk toch? Dan herkent men mij aan mijn geur.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Eentje. Ik koop er eentje en ben er een jaartje zoet mee.
Weinigquote:
Na een tijdje ruik ik ze niet meer, vernieuwing isquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Leuk toch? Dan herkent men mij aan mijn geur.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Na een tijdje ruik ik ze niet meer, vernieuwing is!
Heerlijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]Plus de ene dag heb je zin in een een andere geur dan de andere dag
Ik heb 2 paar hakkenschoenen om uit te gaan, 1 paar schoenen die ik altijd draag en 3 paar sportschoenen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WeinigHoeveel paar schoenen heb je?
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Na een tijdje ruik ik ze niet meer, vernieuwing is!
Juhquote:
Mmh, dat is nog vrij 'normaal'quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb 2 paar hakkenschoenen om uit te gaan, 1 paar schoenen die ik altijd draag en 3 paar sportschoenen.
Ik kan die sportschoenen eigenlijk weggooien. Ik heb ze al.. hmm.. 7 jaar ofzo. Helemaal versleten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, dat is nog vrij 'normaal'
Dat snap ik niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JuhIk moet er niet aan denken om elke dag een frisse danwel zware geur te moeten dragen
Hoezo?quote:
Nee?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo?Heb je niet sommige dagen dat je meer zin hebt in iets fris en andere dagen dan wil je wat zwaarders?
Duhquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee?![]()
Dus er is zware parfum en lichte parfum?
Ik heb hier blijkbaar weinig verstand van...
2quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:44 schreef L.no het volgende:
Hoeveel paar schoenen hebben jullie dan?
3.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:44 schreef L.no het volgende:
Hoeveel paar schoenen hebben jullie dan?
Wanneer is iets 'zwaarder'? Als je het beter kan ruiken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DuhNeem een White Linen, die is toch heel anders van geur dan een Chanel No. 5
Neeee, gewoon qua geurquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Wanneer is iets 'zwaarder'? Als je het beter kan ruiken?
Als je bij de lichtere vaker op jezelf gaat spuiten, krijg je de zelfde resultaat?
Ik ken het verschil niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neeee, gewoon qua geurJe hebt toch frisse en zware geuren
Je kan van de frisse nog zo veel opspuiten, maar het blijft fris ruiken
frisse en zware geuren?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:00 schreef Bravebart het volgende:
Of ben ik nou de enige die dat ervaart?
Heb ik nooit hoeven doen.. inlopen..quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vier paar schoenen ("winter"schoenen, zomersportschoenen, schoenen om in te sporten en van die lak-schoenen). Maar die laatste draag ik nooit, want die moet ik eerst nog inlopen.
![]()
Ik ook niet.. ik sta in de winkel naar die geurtjes te kijken om te kopen en dan denk ik:quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
frisse en zware geuren?![]()
Ik moet eens een ander geurtje nemen, maar heb daar echt geen verstand van.
Maar jij hebt waarschiojnlijk ook niet van dat soort nette schoenen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:06 schreef L.no het volgende:
Voor de zomer moet ik mijn ballerina's en sandalen nog toevoegen dan.![]()
[..]
Heb ik nooit hoeven doen.. inlopen..
Ik heb daar nooit zin om naar te zoeken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ook niet.. ik sta in de winkel naar die geurtjes te kijken om te kopen en dan denk ik:![]()
?
Te veel geurtjes..
En waar kan ik die scoren?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:12 schreef Bravebart het volgende:
Mja, het is zo een beetje lastig te zeggen, maar ruik eens een Burberry en een CK Eternity for Men. Dan heb je hem gelijk door
Ehm.. ik ken veel mensen die moeten 'inlopen' bij schoenen en dat is niet alleen bij dat soort nette schoenen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij hebt waarschiojnlijk ook niet van dat soort nette schoenen.
Gewoon, elke parfumeriequote:Op zaterdag 12 december 2009 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waar kan ik die scoren?
Oke, Burberry (quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:12 schreef Bravebart het volgende:
Mja, het is zo een beetje lastig te zeggen, maar ruik eens een Burberry en een CK Eternity for Men. Dan heb je hem gelijk door
Bij andere schoenen hoeft dat nooit. Of je moet te kleine schoenen kopen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ehm.. ik ken veel mensen die moeten 'inlopen' bij schoenen en dat is niet alleen bij dat soort nette schoenen.
Daar kom ik nooit. Geen idee waar die zitten hierzo.quote:
I know.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit zin om naar te zoeken.
Vind je Burberry fris?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke, Burberry () ken ik, maar die andere moet ik nog ruiken in een winkel blijkbaar.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit. Geen idee waar die zitten hierzo.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:15 schreef L.no het volgende:
[..]
I know.![]()
Ik kies gewoon eentje die de leukste verpakking heeft en toch goed ruikt.![]()
Ah, bij een vriendin is dat zo. Ze doet expres te kleine schoenen kopen. Vraag me niet waarom. De reden zegt ze nooit duidelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij andere schoenen hoeft dat nooit. Of je moet te kleine schoenen kopen.
Komen ze aan met Kruidvat. Dat is toch geen parfumerie.quote:
Geen idee, maar heerlijk om te ruiken.quote:
Laatste keer heb ik een uur staan ruiken aan volgens mij alle mogelijke geurenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:15 schreef L.no het volgende:
[..]
I know.![]()
Ik kies gewoon eentje die de leukste verpakking heeft en toch goed ruikt.![]()
Mwa, daar hebben ze tegenwoordig ook wel vrij veelquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komen ze aan met Kruidvat. Dat is toch geen parfumerie.
Mijne is bijna op, Na 3 jaarquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee, maar heerlijk om te ruiken.![]()
Het is een soort L.no-magneet.
Jahoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laban, Douglas en ICI Paris XL zitten hier. Alleen nog nooit binnen geweest. Verkopen ze daar ook geuren voor mannen?![]()
doet Burberry op.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee, maar heerlijk om te ruiken.![]()
Het is een soort L.no-magneet.
Toch eens gaan kijken dan.quote:
Ik kom meestal niet verder dan de Axe.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, daar hebben ze tegenwoordig ook wel vrij veel
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:19 schreef Bravebart het volgende:
Zal ik je een eppendorfje vol sturen Luctor, als soort tester?
Samequote:Op zaterdag 12 december 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch eens gaan kijken dan.![]()
[..]
Ik kom meestal niet verder dan de Axe.
Ik dacht dat alleen vrouwen dat deden. Wat voel ik me ouderwets zeg.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laatste keer heb ik een uur staan ruiken aan volgens mij alle mogelijke geurenIk ben best raar
Jill Sander is wel aan te raden Luctor
[ afbeelding ]
quote:
Qua geurtjes ben ik soms net een wijf. Al koop ik relatief weinigquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen vrouwen dat deden. Wat voel ik me ouderwets zeg.![]()
In vergelijking met hem valt het mee, maar het is toch veel vind ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Qua geurtjes ben ik soms net een wijf. Al koop ik relatief weinigIk heb er maar 8, dus ivm Houniet valt het mee
Mwa, ik koop vaak gelijk de 100 ml variant, dus dat duurt wel ffquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:24 schreef L.no het volgende:
[..]
In vergelijking met hem valt het mee, maar het is toch veel vind ik.
ik heb een paar geurtjes van axe, maar dat kan ik nou niet echt geurtjes noemen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Qua geurtjes ben ik soms net een wijf. Al koop ik relatief weinigIk heb er maar 8, dus ivm Houniet valt het mee
Ik kwam dit nummer opeens weer eens tegenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wel heerlijk nummertje eigenlijk!
Oh oke. En omdat het meer dan 1 is, duurt het nóg langer voordat ze op gaan. Best handig. Zo hoef je niet steeds de zelfde gaan kopen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik koop vaak gelijk de 100 ml variant, dus dat duurt wel ff
Ajoh, lekker boeiendquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb een paar geurtjes van axe, maar dat kan ik nou niet echt geurtjes noemen.Heb wel twee geurtjes after shave.
Iddquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh oke. En omdat het meer dan 1 is, duurt het nóg langer voordat ze op gaan. Best handig. Zo hoef je niet steeds de zelfde gaan kopen.
Ach ja, wij mannen mogen / moeten toch ook goed ruiken..quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen vrouwen dat deden. Wat voel ik me ouderwets zeg.![]()
Waarom zou je sowieso parfum kopen die niet lekker is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddEn ik koop alleen die ik lekker vind, dus ik blijf niet meet 99 ml zitten als ze tegenvallen
Juh, maar sommige koop/kocht ik online, gewoon als gokquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso parfum kopen die niet lekker is.![]()
Als het toch tegenvalt, kan je m wisselen toch? ^^
Lekker ruiken is één ding.. een uur lang in de winkel kiezen welke lekkerder is? Nah.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja, wij mannen mogen / moeten toch ook goed ruiken..
Ik overleef een ICI Paris, of ander parfumwinkel niet.. Binnen 1 minuut sta ik met opgezwollen en tranen in de ogen weer buiten
Oh oke, wel geluk dat ze altijd meevielen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, maar sommige koop/kocht ik online, gewoon als gokmaar die vielen eigenlijk altijd mee
Huh?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:36 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben ook allergisch voor parfum, zelfs potpourri.. Behalve als ik het zelf gebruik
Kloptquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh oke, wel geluk dat ze altijd meevielen.
Het is niet als een game wat je door revieuws makkelijk kan zien of het een goed parfum is of niet. Het kan heel verschillend zijn
Als je het op jezelf spuit, dan is het niet erg, maar als je bij een ander daar last van hebt.. wat gebeurt er dan?quote:
Ik nies een paar keer, en krijg wat rode ogen... maar verder niksquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je het op jezelf spuit, dan is het niet erg, maar als je bij een ander daar last van hebt.. wat gebeurt er dan?
Balen zeg.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik nies een paar keer, en krijg wat rode ogen... maar verder niks
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo maar eens richting bedje gaan.
inderdaad. Hebben natuurlijk wel weer de scheids mee allebei.quote:
quote:
Wat een figuurquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
Twente
PSV![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_vs_jeroen_pauw.html
Wat een grap is die vent ook. Alhoewel Pauw hem ook niet serieus neemt, is wel begrijpelijk maar nodig hem dan niet uit of probeer in ieder geval een fatsoenlijk interview te houden
.
Moet wel zeggen, dat Stoch die strafschop wel gedurfd namquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. Hebben natuurlijk wel weer de scheids mee allebei.
Doei, ik ben weer wegquote:
Zal ook eens niet hèquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. Hebben natuurlijk wel weer de scheids mee allebei.
Alle moslims zitten nu zo te kijken:quote:
Dit soort gasten maken een religie belachelijk...quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
Alle moslims zitten nu zo te kijken:
[ afbeelding ]
Ze maken vooral zichzelf belachelijk hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dit soort gasten maken een religie belachelijk...![]()
Fijn dat je iig langskwam.quote:
twee keer een penalty krijgen bij een 0 - 1 stand. Lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:00 schreef Bravebart het volgende:
Hoezo had Twente de scheids mee?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
twee keer een penalty krijgen bij een 0 - 1 stand. Lijkt me duidelijk.
Die tweede penalty was anders terecht...quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
twee keer een penalty krijgen bij een 0 - 1 stand. Lijkt me duidelijk.
Zou goed kunnen. Kan daar niet over oordelen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die tweede penalty was anders terecht...
Dan draai ik me nog een paar keer omquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:28 schreef Bravebart het volgende:
Morgen weer om 10 uur naar het lab, jeuj
Ik ook. In mn stoelquote:Op zondag 13 december 2009 00:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan draai ik me nog een paar keer om
Dankjewelquote:Op zondag 13 december 2009 01:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Slaapse. En veel plezier morgen bij de lab.
Moet je morgen niet werken?quote:
Ey dushi, alles goed?quote:
Ben niet populiarquote:Op zondag 13 december 2009 02:50 schreef L.no het volgende:
Ik wil ook populair zijn en PM's ontvangen.
quote:
Oh zo.quote:Op zondag 13 december 2009 02:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben niet populiar
Had hem gewoon eens gePM't waar hij was.
quote:Op zondag 13 december 2009 02:50 schreef L.no het volgende:
Ik wil ook populair zijn en PM's ontvangen.
Goeiemorgenquote:Op zondag 13 december 2009 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nog even het journaal luisteren en dan uit bed.
Maar we hebben toch ook stéden in Zeeland.quote:Op zondag 13 december 2009 11:41 schreef jna het volgende:
3 km in zeeland. Dus jullie zijn directe buren?
Hoax!quote:Op zondag 13 december 2009 11:43 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Maar we hebben toch ook stéden in Zeeland.
*stapt op de fiets.quote:Op zondag 13 december 2009 11:39 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jonguh, jij woont zo'n 3 km bij mij vandaan.
quote:Op zondag 13 december 2009 11:41 schreef jna het volgende:
3 km in zeeland. Dus jullie zijn directe buren?
Wel gedaan, maar ben daar al twee jaar mee klaar.quote:
Dat is een hobby van hem, Zeeuwtje pesten.quote:
Dan noem je ook iets ook he.quote:Op zondag 13 december 2009 11:51 schreef jna het volgende:
[..]
Als klein kind op een camping in Renesse
Arm kind toch. Ik moest naar Krabbendijke.quote:Op zondag 13 december 2009 11:57 schreef jna het volgende:
Ik was 6 ofzo![]()
En mn opa en oma stonden niet op een jongerencamping
Krabbendiêke.quote:Op zondag 13 december 2009 11:58 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Arm kind toch. Ik moest naar Krabbendijke.
Zal er een schepje bovenop doen. Ben pas sinds 'n jaar weg uit Sint-maartensdijk.quote:Op zondag 13 december 2009 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Krabbendiêke.![]()
Ik voel je pijn.
[ afbeelding ]
Ik heb er in het verleden regelmatig moeten sporten, maar was altijd weer blij als ik daar weer weg kon.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:05 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Zal er een schepje bovenop doen. Ben pas sinds 'n jaar weg uit Sint-maartensdijk.(hier op kamers gegaan enzo, je weet)
Ik raak liever haar aan dan jou.quote:Op zondag 13 december 2009 12:07 schreef jna het volgende:
Ohja, ik heb Katja Schuurman gister in het echt gezien, wie wil me aanraken?
*boksquote:Op zondag 13 december 2009 12:07 schreef jna het volgende:
Als je net zulk mooi krullend haar als Katja Schuurman hebt wil ik me er best aan wagen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:07 schreef jna het volgende:
Krabbendijke in 't kwadraat, ik zeg het je.quote:Op zondag 13 december 2009 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Daar ben ik dan nog nooit geweest. Maar ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt.
[X] Krullend haarquote:Op zondag 13 december 2009 12:10 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Als je net zulk mooi krullend haar als Katja Schuurman hebt wil ik me er best aan wagen.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:11 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Krabbendijke in 't kwadraat, ik zeg het je.
Hier is het al na 12:00 uur, dus is het middag.quote:Op zondag 13 december 2009 12:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Goedemorgen is het nog voor mij.![]()
Hoi.
Voorbeeld 1: Dzjenn was 9 jaar, had pols ernstig gebroken, buurman zegt; 'maar als jullie zondags naar de kerk zouden gaan was dit niet gebeurd, het is de straf van God!'. Sidenote; buurman was 2 jaar later dood.quote:Op zondag 13 december 2009 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Is het daar zo erg?
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat weet ik.quote:Op zondag 13 december 2009 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het al na 12:00 uur, dus is het middag.
WAAAAT. En je hebt nog krullen ook. Bakje koffie doen?quote:Op zondag 13 december 2009 12:18 schreef jna het volgende:
Oh en misschien nog wel beter. Die bedrijfsleider uit de AH reclames heb ik ook gezien
Ben je GTST-fan? Want Ludo,Janine en Robert waren er ookquote:Op zondag 13 december 2009 12:20 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
WAAAAT. En je hebt nog krullen ook. Bakje koffie doen?
Ben ik blij dat ik geboren en getogen ben in Middelburg.quote:Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Voorbeeld 1: Dzjenn was 9 jaar, had pols ernstig gebroken, buurman zegt; 'maar als jullie zondags naar de kerk zouden gaan was dit niet gebeurd, het is de straf van God!'. Sidenote; buurman was 2 jaar later dood.![]()
Voorbeeld 2: Alleen op zondag zie je mensen op straat.
Voorbeeld 3: Dzjenn. kende haast niemand maar iedereen kende Dzjenn.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hallo dames en JNA, alles goed met jullie?
ik was maar 5 posts omhoog gegaan... sorry... ik lees al tijden topics niet meer terug...quote:
Jup, met jou?quote:Op zondag 13 december 2009 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Lees op zn minst de halve pagina.quote:Op zondag 13 december 2009 12:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik was maar 5 posts omhoog gegaan... sorry... ik lees al tijden topics niet meer terug...
Ik lees ook niet meer terug. Want echt veel mis je niet.quote:Op zondag 13 december 2009 12:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik was maar 5 posts omhoog gegaan... sorry... ik lees al tijden topics niet meer terug...
ja hallo... echt hoor... daar kan ik niet aan beginnen....quote:
beetje aan het stressen moet eenage hebben voor 1 februari maar word constant overal geweigerd omdat mijn school een nogal specifieke stage wil hebben...quote:
Inderdaad ja! Ach, ik haal de schade wel in. Vlissingen is best leuk!quote:Op zondag 13 december 2009 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geboren en getogen ben in Middelburg.
Terug van weggeweest en gelijk alweer op twee.quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 12-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 049 L.no
02. 044 Luctor.et.Emergo
03. 030 Bravebart
04. 022 Houniet
05. 018 PieterBas
06. 005 jna
07. 004 Bootje84
08. 004 motorbloempje
09. 003 Kuno_van_Dijk
10. 003 Isdatzo
11. 002 The_Dean
12. 001 DjRex89
13. 001 Dzjenn.
Reeks-statistieken!
quote:Op zondag 13 december 2009 12:27 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Inderdaad ja! Ach, ik haal de schade wel in. Vlissingen is best leuk!
Dat is een heldquote:Op zondag 13 december 2009 12:18 schreef jna het volgende:
Oh en misschien nog wel beter. Die bedrijfsleider uit de AH reclames heb ik ook gezien
Dan niet.quote:Op zondag 13 december 2009 12:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja hallo... echt hoor... daar kan ik niet aan beginnen....
Ah, dat is stom. Gaat het lukken denk je?quote:beetje aan het stressen moet eenage hebben voor 1 februari maar word constant overal geweigerd omdat mijn school een nogal specifieke stage wil hebben...
Kunooooooooooooquote:Op zondag 13 december 2009 12:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Terug van weggeweest en gelijk alweer op twee.
Roep dat niet te hardquote:Op zondag 13 december 2009 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag ga ik je wel verslaan hoor.
Schaam je.quote:Op zondag 13 december 2009 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Vlissingen is inderdaad goed te doen. Maar kom er eigenlijk al twee jaar niet meer.
Nee man, Dean zal je verslaan.quote:Op zondag 13 december 2009 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag ga ik je wel verslaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |