quote:
Ja, klopt, daarom vraag ik het me af.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:22 schreef PieterBas het volgende:
maar dan hoeft hij niet meer alleen te zijn
Waar werk jequote:Op vrijdag 11 december 2009 19:10 schreef Houniet het volgende:
Mooi in de winkel de webradio aangeslingerd, DeepFM.
quote:
Adios.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef Houniet het volgende:
Ik ben gesloopt, nu lekker bedje in met 2 series.
De groeten.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef Houniet het volgende:
Ik ben gesloopt, nu lekker bedje in met 2 series.
De groeten.
Ja, zeg dat welquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
oeh!!! spannend!! daar zijn al die buitenland ervaringen van ons niets bij...!
Helaas niet echt aan gedacht. Ten minste. It slipped my mind. Maarja, kan het niet echt maken met andermans auto..quote:
Het leeft!!quote:
Ik had sinds vorige week woensdag geen internet meer.quote:
QFT. We misten je al! Ten minste.. Ik iig welquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had sinds vorige week woensdag geen internet meer.![]()
Heel mijn leven gewoon in één klap weg.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT. We misten je al! Ten minste.. Ik iig wel
Had ik het nog goed ook.. Heel Zeeland zonder internetquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had sinds vorige week woensdag geen internet meer.![]()
Heel mijn leven gewoon in één klap weg.
Op mijn werk had ik wel internet hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had ik het nog goed ook.. Heel Zeeland zonder internet
nee, ik had niets gewonnen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:13 schreef jna het volgende:
Dus je had niet de jackpot gewonnen waarna je meteen op het vliegtuig was gestapt?
Hmm beetje teleurstellend
op een eiland met alleen maar mooie vrouwen, een typisch bounty strand.. en geen internetquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:13 schreef jna het volgende:
Dus je had niet de jackpot gewonnen waarna je meteen op het vliegtuig was gestapt?
Hmm beetje teleurstellend
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op mijn werk had ik wel internet hoor.
Lquote:
quote:We hadden gesprekken over je waar je bleef enzo.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:18 schreef jna het volgende:
We hadden zelfs al een tekst voor je grafsteen voor het geval je was overleden:
"take me out"
Dat is wel de bedoeling.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:20 schreef L.no het volgende:
Ga je weer je goedemorgenposts van 6 uur weer posten?
Royal sadnessquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk weer internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Royal sadnessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik had een keer een maand zonder internet/computer/stroom moeten leven..quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dit kan in deze tijden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik had een keer een maand zonder internet/computer/stroom moeten leven..Dát was kut.
* L.no geeft knuffelquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dit kan in deze tijden.
Ik voel je pijn.![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat?quote:
Ohja sorry.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik moet mijn contacten weer aanhalen....
Hier is het nog onbewolktquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef L.no het volgende:
Ik voelde een beetje sneeuw toen ik buiten was btw.
Hier is het al gestopt.. dus het komt en gaat weer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het nog onbewolkt
quote:
Nee hoor, beetje flauwe grapjes soms. Dat is wat anders.quote:
Dat je uberhaupt eraan denkt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee hoor, beetje flauwe grapjes soms. Dat is wat anders.
Hebben ze daar internetquote:
Nog meer Zeeuwenquote:
wel heerlijk nummertje eigenlijk!quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:04 schreef PieterBas het volgende:
Over ouwetjes gesproken
Die videoclip![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |