SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het moet toch faut zijnquote:
En welk chromosomenoverschot heeft dat plaatje getekend?quote:
OMG, JIJ EN MIKKIE? WAT BEN JIJ EEN SLETTENBAK!quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat kan maar één iemand zijn toch?
Dat chromosomenoverschot verklaart dan ook meteen waarom die uberhaupt iets met mij heeft
Ach IB heeft toch geen mening las ik ergens!quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt D_K
Moet je dan ook altijd je grote muil opentrekken
Hoe leg ik dit nu weer uit aan IB dan he! Nee daar denk je weer niet over na!
Mooie weekendenquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:56 schreef royjn het volgende:
Zo ben weer thuis van het dagje bruiloft vieren. Was gezellig en bier vloeide rijkelijk
nu slapen en opmaken voor morgen dan bedrijfsfeest.
gaat er nog harder aan toe.
truste
Wat voor productiefs ben je van plan te gaan doen vandaag?quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:47 schreef Mikkie het volgende:
Mogguh.
De twijfel slaat toe: nog even m'n nest in kruipen en daardoor minder productief zijn vandaag, of gaan douchen en gewoon op pad gaan...
Een hoop kleine huishoudelijke klusjes sowieso. En ik kom er net achter dat ik tot de kerst geen tijd meer heb om cadeau's te kopen, behalve vandaag. Dus dat ga ik dan ook maar doen...quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:53 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Wat voor productiefs ben je van plan te gaan doen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |