Jij bent netjes geweest ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:41 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wow, jij bent echt een held met conclusies trekken. Je denkt zelfs zo vlak dat je denkt dat mensen ergens achter zijn gekomen, als ze hierover iets typen. Je weet dan meteen het moment dat deze erachter is gekomen.
Of wil je me hiermee opjagen?
Niet om het een of ander, ik ben namelijk erg netjes geweest vanmiddag, echter krijg ik daar weer ouderwetse beledigingen voor terug.
En dat, is het probleem van TRU!
Het onderwerp telt niet meer, want de goden onder ons die weten dat alles onzin is. Ze voelen zich dan ook geroepen om dit de ander op te dringen.
Of je meende het wel, en je maakt je zelf schuldig aan zaken waar je anderen van beschuldigt,quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:41 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je sarcasme detectie loopt spaak.
Wie zou dat doen dan ? Mediaconsument ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:44 schreef Summers het volgende:
mensen die klonen om hun eigen mening te ondersteunen en te bevestigen
in een discussie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed, zal ik gelijk je psychiater opbellen, om te zeggen dat je anti-psychotica niet goed werken.quote:
Het is geen kloon.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:44 schreef Summers het volgende:
mensen die klonen om hun eigen mening te ondersteunen en te bevestigen
in een discussie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mjah, succes. Dadelijk is het weer stil, want dan verveel jij je niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij bent netjes geweest ?
Wie zei wat over onbetrouwbare bronnen ?
Uhuh, ik heb bijstand nodig, het is namelijk heel moeilijk om gaten te prikken in jullie verhalenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het is geen kloon.
Led heeft bijstand nodig, en daarom vind hij het fijn dat een minderjarig mannetje hem komt helpen. Mensen die nadenken hebben namelijk wel wat beters te doen dan elkaar lastigvallen.
Mjah, eigenlijk heeft hij hem helemaal niet nodig, hij wil alleen van zijn verveling afkomen. Daarom komt het hem ook goed van pas om als enige te roepen dat het een 40 jarige dame is, terwijl onze joepie dat zelf nieteens kan bevestigen.
eeh wat zeg je nu Summers???quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Is goed, zal ik gelijk je psychiater opbellen, om te zeggen dat je anti-psychotica niet goed werken.
Minderjarig mannetjequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:48 schreef mediaconsument het volgende:
Led heeft bijstand nodig, en daarom vind hij het fijn dat een minderjarig mannetje hem komt helpen.
Owja, daar was je mee gestopt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
eeh wat???
Ik denk dat jij die eerder nodig hebt.. Voor je meervoudige en narcistische persoonlijkheidsstoornissen
foute mindset. Ik zeg niet dat iets onzin is bij voorbaat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:09 schreef Summ.. eeh Mediaconsument het volgende:
[..]
Owja, daar was je mee gestopt.
Slaapverlammingen zijn volgens mij dan ook onmogelijk. Dat is niet bewezen voor mij. Heb je bronnen van je ervaringen die mij kunnen overtuigen? (Ik kan je alvast vertellen, ik ga dat toch niet geloven.)
Slaapverlammingen zijn namelijk grote ONZIN!
----
Deze post is overigens sarcastisch bedoeld, probeert dan ook persoonlijk te zijn, echter laat dit misschien eens zien hoe mensen zich voelen als ze over persoonlijke zaken praten, en er komen mensen doorheen jammeren met.![]()
![]()
![]()
We kunnen namelijk TRU gemakkelijk naar dat niveau gaan trekken.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb bijstand nodig, het is namelijk heel moeilijk om gaten te prikken in jullie verhalen
Mjah, als je het niet begrijpt, of de context mist. Dan komt er eenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
foute mindset. Ik zeg niet dat iets onzin is bij voorbaat.
Wanneer ik hoor "niemand kan me overtuigen" gaan er bij mij al alarmbellen af... Dit is dus je bullshit idee van "scepticisme"? Een echte scepticus eist overtuigd te worden maar wel met bewijs.
Dus overtuig me en ik geloof je. Maar wat men hier nog geeneens kan bereiken is de allereerste basis , namelijk een eenduidige hypothese op te stellen
Jij loopt dat de hele tijd te roepenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:48 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, eigenlijk heeft hij hem helemaal niet nodig, hij wil alleen van zijn verveling afkomen. Daarom komt het hem ook goed van pas om als enige te roepen dat het een 40 jarige dame is, terwijl onze joepie dat zelf nieteens kan bevestigen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:46 schreef mediaconsument het volgende:
een dame van rond de 40
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:46 schreef mediaconsument het volgende:
Een dame van rond de 40
quote:
Het is in ieder geval duidelijk dat jou makkelijk van alles wijs te maken is. Logisch dan ook dat je allerlei paranormale onzin gelooftquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:21 schreef Summers het volgende:
blijkbaar , partyamber![]()
niet eens een klein gaatje , toen werd je zeker onzeker en verzon je maar een personage die iig een gaatje had
Goed... ik begin wel met de aftrap dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
* Misschien toch wel een goed idee om geboortedatums bij de posts te plaatsen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het is in ieder geval duidelijk dat jou makkelijk van alles wijs te maken is. Logisch dan ook dat je allerlei paranormale onzin gelooft.
Aantal keren fout quoten wat _Led_ en ik expres deden is voor jou al voldoende reden om zeker te weten dat hij en ik dezelfde persoon zijn en je bent met geen mogelijkheid meer van dat idee af te brengen. Zelfs als je eigen kloon mediaconsument zegt dat het niet zo is, geloof je het nog niet eens.
26 hierquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Goed... ik begin wel met de aftrap dan.
Zelf ben ik een jonge hengst van 27 jaar jong!
Next!
Een goed geheugen heb je blijkbaar ook niet, en dat, is de sleutel tot succes bij het acteren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
En ik ben helemaal geen 40, dat heb ik ook nooit beweerd*, maar een dame ben ik wel
.
* Misschien toch wel een goed idee om geboortedatums bij de posts te plaatsen.
Er mankeert toch echt iets aan jouw geheugen dan, want R0N1N komt uit 1971, ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:38 schreef mediaconsument het volgende:
Een goed geheugen heb je blijkbaar ook niet, en dat, is de sleutel tot succes bij het acteren.
Kijk, jij zei namelijk in het vorige deel, tijdens een discussie met Ronin, dat jij geboren was in 1971. Daarom dat ik zeg rond de 40. Ik gebruik dan ook alleen informatie van dit forum uiteraard.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Er mankeert toch echt iets aan jouw geheugen dan, want R0N1N komt uit 1971, ik niet.
Of ben ik nu ook al een kloon van R0N1N
Heeyyyyy.... wacht eens even..... nu je het zegt!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Klopt, ik had eerst het topic er maar eens bij moeten halen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Er mankeert toch echt iets aan jouw geheugen dan, want R0N1N komt uit 1971, ik niet.
Ik ben gelukkig een mens.quote:
Mooie leeftijd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Goed... ik begin wel met de aftrap dan.
Zelf ben ik een jonge hengst van 27 jaar jong!
Next!
Denk dat ik dat ook maar doe. deze episode van TRU heb ik al zoooo vaak gezien ...quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:37 schreef Darkwolf het volgende:
Ga trouwens zo de docu kijken genaamd King of Kong.
Lekker zakje chips erbij en Cola.... mmmmm!
Nu had jij er een rol in.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook maar doe. deze episode van TRU heb ik al zoooo vaak gezien ...
Ik ben een keer of 2 genoemd, maar een 'rol' gaat me wat verquote:
Daar heb je gelijk in. Weet dan verder ook niet wat jij over deze situatie denkt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:42 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik ben een keer of 2 genoemd, maar een 'rol' gaat me wat ver
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:50 schreef mediaconsument het volgende:
Daar heb je gelijk in. Weet dan verder ook niet wat jij over deze situatie denkt.
Echter weer een curieus moment:
- Joepie kreeg een post te lezen die hij zelf geschreven had, terwijl hij aan het ontkennen was dat hij niet rond de 40 is, en weg is hij. Led was rond die tijd ook stil, oftewel was hij klaar met werk.
Nee mevrouw, ik heb nergens ontkend dat ik rond de 40 zou zijn, ik heb ontkend dat ik 40 ben, zoals jij in onderstaande post schreef:quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:50 schreef mediaconsument het volgende:
- Joepie kreeg een post te lezen die hij zelf geschreven had, terwijl hij aan het ontkennen was dat hij niet rond de 40 is, en weg is hij. Led was rond die tijd ook stil, oftewel was hij klaar met werk.
Bovendien schaam ik me echt niet voor mijn geboortejaar, maar om daar nou in elke post de nadruk te gaan leggen,vind ik ook weer wat overdrevenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:48 schreef mediaconsument het volgende:
Daarom komt het hem ook goed van pas om als enige te roepen dat het een 40 jarige dame is, terwijl onze joepie dat zelf nieteens kan bevestigen.
Erger nog, je druk maken om dat geslacht, op het internet, alsof dat het verschil maaktquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef SG-sam het volgende:
Hoe komen jullie er nu bij dat Joepie een man is? Volgens mij is ze toch echt een vrouw ^____^.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:59 schreef erodome het volgende:
Erger nog, je druk maken om dat geslacht, op het internet, alsof dat het verschil maakt
Tjeempig, je mag van geluk spreken als ik me nog kan herrineren dat ik tegen je gepraat heb een week geleden, laat staan dat ik geboortedata, geslacht en al dat soort onzin onthoud
Ik kom hier al heel wat jaren, maar ken maar een handjevol bij naam, waar ik dan een idee over heb gevormt die alleen opgaat hier op het forum(in het echt zal het vast anders zijn) en zelfs van die heb ik geen idee van hun wel en wee verder op dit forum.
Het ging dan ook niet eens zozeer om het geslacht, maar het ging erom dat ik een kloon van iemand zou zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:59 schreef erodome het volgende:
Erger nog, je druk maken om dat geslacht, op het internet, alsof dat het verschil maakt
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb ook weleens op een forum gehad dat ik moest bewijzen dat ik een dame was. Die bleven daar maar over doorzeuren. Uiteraard ben ik dat niet gaan bewijzen, want wat boeit het...? Als je graag wilt dat ik een jongetje ben, dan mag je dat heus denken hoor.
Eehm ja, is daar is iets mis mee?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:25 schreef R0N1N het volgende:
Edit: en dan ook nog PartyAmber als favoriete lid![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Eehm ja, is daar is iets mis mee?
Had er nog niet van gehoord, maar de screenshots zien erquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef Darkwolf het volgende:
The King of Kong was leuk!
Zo.
Wat ga ik nu eens doen voor dat de gekte begint met kerst (inkopen) nieuw jaar en al dat sociale geneuzel?
Ah ja! Borderlands..... mmmmmmmm!
En dan nog blijft hij verdedigen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:25 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
Dacht toch dat ik al de nodige hints had gegeven de afgelopen dagen
Daarbij de slip-ups die zo her en der verspreidt staan, meestal achteraf weer verwijderd (Toen was alle twijfel weg) maar nog wel gequote, door o.a. mij. (Tja, die 'sporen' zijn niet zo makkelijk te wissen
)
Zelfs een blind paard (No offense Darkwolf) ziet het nog wel. imo.
Ik vond je dus best lief naief tegen summers
Edit: en dan ook nog PartyAmber als favoriete lid![]()
Dat mis ik wel een beetje ja, maar ach, kan af en toe ook wel lachen om die relletjes.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef mediaconsument het volgende:
<snip>
Misschien dat we dan eens kans hebben om de oldskool TRU te krijgen, namelijk die plek waar je met regelmaat kwalitatieve topics tegenkwam, die je uren leesgenot bezorgden.
Rellen zijn dan ook niet leuk om te lezen zoals je al aangaf.
Dan moet ik me of als een jezus gaan gedragen, of ik moet een abonnement kopen om een lading users te negeren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:43 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat mis ik wel een beetje ja, maar ach, kan af en toe ook wel lachen om die relletjes.![]()
Maar het is een beetje oppervlakkig, plat en eentonig onderhand.
Anderzijds, daar kun jij iets aan veranderen, door bepaalde mensen te negeren (en andersom) of er niet op in blijven gaan etc. etc. Als niemand hapt, valt er niets te vangen.
WTF?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:24 schreef _Led_ het volgende:
Ja dat was mij ook allemaal opgevallen.
Het wordt tijd dat de moderators hier eens wat aan doen, _Led_ en Joepiepoepie zijn hier alleen maar om onzin te roepen.
Een forum is om naar elkaar te luisteren en van elkaar te leren maar zij willen dat duidelijk niet.
Voor mij was de druppel wel bereikt toen ze mijn foto gingen posten elke keer, waarom ze hier geen permanente ban voor hebben gekregen snap ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |