Maar het is net als met schaken - het is als je het eenmaal allemaal weet heel moeilijk om onder je niveau te gaan schakenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:10 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Voordat je mensen iets kunt leren, moet je ze eerst kunnen begrijpen. Als ze dan iets willen leren, dan doen ze dat.
Ik ken haar inderdaad, net zoals jij haar kent - van het forum.quote:Dat zou jij eigenlijk wel moeten weten. Ik zei dan ook dat ik joepiepoepie over vind komen als een 15 jarig mannetje ofzo. Ik neem dan ook aan dat jij hem goed kent, omdat het nu wel je handlanger is.
Dat klopt wel inderdaad, dat komt omdat ik hier vaak al zo veel tijd kwijt ben om de meest eenvoudige dingen voor de zoveelste keer aan dezelfde paar personen uit te leggen, dat we bijna nooit toekomen aan de iets moeilijkere interessantere zaken.quote:Ik zie jou dan ook niet als een jong iemand, eerder als iemand die zich gruwelijk verveelt op zijn werk. Heb dan ook al vaker opgemerkt dat je over een aantal zaken degelijke kennis hebt, dat gat ik in mijn vorige blaatpost dan ook al aan, oftewel je computer en studiokennis bijvoorbeeld. Dat komt echter helaas niet vaak naar voren.
De naam Joepie was helaas al bezetquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef mediaconsument het volgende:
Dat neemt de vraag ook niet weg, waar komt de naam joepiepoepie vandaan?
Met sommige mensen mail ik weleens en mijn e-mailadres bestaat onder andere uit een domeinnaam van mijquote:Je doet alsof al genoeg mensen op dit forum je foto hebben gezien? Je hebt buiten TRU om dan ook weinig gepost eigenlijk. En dat pas vanaf begin juni. Dus of jij vertrouwt mensen ziekelijk snel, of je doet je voor als iemand anders. Mede doordat ik je weinig positiefs heb zien zeggen tegen mensen binnen dit forum.
O.k. mevrouwquote:Mjah, opjagen met dergelijke opmerkingen is dan ook erg tof. Net zoals het jezelf voordoen als een ouder iemand.
Daarom trek jij altijd eerst een conclusie, en doe je alsof je een god bent. Jij bent dan ook de allerhoogste grootmeester, dat terwijl ik zeker weet dat jij een kind van 10 nog geeneens kunt verslaan. Je hoeft maar even rust te hebben en je niet mee laten slepen in je spel, en je hebt je plan meteen door. Daarna ontstaat er een soort van paniekvoetbal, waarin jij je best doet om iets toe te geven, maar dat gewoon niet kunt. Oftewel ga je beledigen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar het is net als met schaken - het is als je het eenmaal allemaal weet heel moeilijk om onder je niveau te gaan schaken
Ik probeer het wel hoor, maar ik vind het vaak moeilijk me in te leven in jouw belevingswereld, ik ga er dan veel te snel vanuit dat je de logica van bepaalde zaken ook wel zult begrijpen terwijl dat bij jou gewoon wat langer duurt.
Ik zei het al, blindheid heeft een naam. Ik zeg dan ook handlanger, omdat het wel erg duidelijk is dat jullie nooit tegen elkaar in het verweer gaan.quote:Ik ken haar inderdaad, net zoals jij haar kent - van het forum.
Enneh, "handlanger" ...?
Ik was dan ook vergeten te zeggen dat je dat generaliseren best wel af mag leren. Dat jij over zaken in de studioapparatuur bijvoorbeeld veel kennis hebt, zegt niks over je betrouwbaarheid mbt. informatie binnen het onderwerp van TRU. Ik heb je dan ook weinig interessante topics zien posten, anders dan hoe grote bullshit de paranormale wereld wel niet is, of hoe verkeerd mensen wel niet denken.quote:Dat klopt wel inderdaad, dat komt omdat ik hier vaak al zo veel tijd kwijt ben om de meest eenvoudige dingen voor de zoveelste keer aan dezelfde paar personen uit te leggen, dat we bijna nooit toekomen aan de iets moeilijkere interessantere zaken.
Dat is inderdaad wel jammer.
Maar je vraagt 2 zaken van me die elkaar tegenspreken - aan de ene kant moet ik op jouw niveau komen, aan de andere kant zou je graag meer delen in mijn uitgebreide, wat zeg ik, fenomenale kennis !
Wat een waardeloze postquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:47 schreef mediaconsument het volgende:
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Waar komt joepie dan vandaan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De naam Joepie was helaas al bezet.
Laat maar eens een post zien dan, die laat zien dat je iemand op een positieve manier hebt leren kennen via het forum. Ik bedoel, dit soort opmerkingen mogen best ondersteund worden met een bron. Dit valt namelijk onder de categorie sterke verhalen, net zoals die opli..eh paragnosten altijd hebben volgens jou.quote:Met sommige mensen mail ik weleens en mijn e-mailadres bestaat onder andere uit een domeinnaam van mij. Natuurlijk zou ik ook speciaal voor fok een anoniem e-mailadres kunnen gebruiken, maar ik ben niet paranoia
.
En bedankt voor het lezen.quote:
Van "joeperdepoep zat op de stoep"quote:
Mijn gehele oeuvre straalt positiviteit uitquote:Laat maar eens een post zien dan, die laat zien dat je iemand op een positieve manier hebt leren kennen via het forum.
Bedankt mevrouwquote:Mjah, succes.
Mjah, of je vind het fijn dat je niet in je eentje bent in je strijd voor naïviteit, of je hebt met haar sex gehad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:52 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb Joepiepoepie erg positief leren kennen
Oei, wat doe ik nu, haal ik zo je hele post onderuit !
Mensen van jouw leeftijd kunnen dan ook niet verder denken dan dat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Van "joeperdepoep zat op de stoep"
Dat is geen antwoord. Nu vraag ik om een bron, door een erg ongeloofwaardige persoonlijke uitspraak van jou, en nu kun je deze niet geven?quote:
Ja, en jij bent op Summers! Nanananana lekker puh!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, of je vind het fijn dat je niet in je eentje bent in je strijd voor naïviteit, of je hebt met haar sex gehad.
Ik ga dan ook voor het eerste, daar ik jou beter inschat dan iemand die vrouwen van 40 leert kennen via het internet.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, en jij bent op Summers! Nanananana lekker puh!
mediaconsumentSummers
Zo mooi, iemand die vind dat je niet mag twijfelen aan claims als "Ik hoor van je overleden grootmoeder dat je iemand kent wiens naam met een A, B, C, D, E, F, M, L, K ,P , J of R begint, of eindigt, dat kan zowel de voor- als achternaam zijn !" die anderen beschuldigt van naiviteitquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Mjah, of je vind het fijn dat je niet in je eentje bent in je strijd voor naïviteit, of je hebt met haar sex gehad.
Ik ga dan ook voor het eerste, daar ik jou beter inschat dan iemand die vrouwen van 40 wil leren kennen via het internet.
Mjah, de samenwerking is in ieder geval duidelijk nu.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zo mooi, iemand die vind dat je niet mag twijfelen aan claims als "Ik hoor van je overleden grootmoeder dat je iemand kent wiens naam met een A, B, C, D, E, F, M, L, K ,P , J of R begint, of eindigt, dat kan zowel de voor- als achternaam zijn !" die anderen beschuldigt van naiviteit
Oh, en er is niks mis met vrouwen van 40 hoor![]()
Dan leg jij maar eens uit waaruit je hebt opgemaakt dat ik als een blinde paragnosten geloof?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zo mooi, iemand die vind dat je niet mag twijfelen aan claims als "Ik hoor van je overleden grootmoeder dat je iemand kent wiens naam met een A, B, C, D, E, F, M, L, K ,P , J of R begint, of eindigt, dat kan zowel de voor- als achternaam zijn !" die anderen beschuldigt van naiviteit
Past goed in dat vervormde wereldbeeld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
btw. is mc nu summers? ok weet ik dat ook weer
geen dank vriend! ik hou wel van dit soort logische plottwisten. Dit zou enkel logisch zijn. Een slechte detective herken je bv. aan het einde wanneer de dader bekend wordt. Het moet verrassend zijn maar ook logisch. Als opeens een gast het heeft gedaan die niks met de hele serie te maken had, zou je gefrustreerd zijn. Dus dit is een goede twist. Mijn complimentenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:28 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Past goed in dat vervormde wereldbeeld.
Ik zou trouwens wel erg geniaal zijn als ik op een dergelijke manier zou kunnen klonen. Bedankt voor het compliment.
Hmmm, even nadenken, OH IK WEET HET AL WEER - elke post die je de afgelopen jaren gedaan hebt !quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:27 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan leg jij maar eens uit waaruit je hebt opgemaakt dat ik als een blinde paragnosten geloof?
Je bent inderdaad vaak nietszeggend, desalniettemin laat je altijd overduidelijk blijken in alles te geloven - als er maar geen logica achter zit !quote:Ik bedoel, als je mij zou kennen, dan zou je zeggen dat ik de mogelijkheid open zou houden, maar dat ik er zelf geen ervaring over heb, dus hier niets over kan zeggen.
Ach, jaloezie kan zo schattig zijnquote:Daarom bedankt voor je conclusie, en veel plezier met je vriendin.
Ik heb al aangegeven dat ik haar positief heb leren kennen via Fok.quote:Mjah, het is ook vrij hypocriet als je mensen al jaren lastigvalt om bronnen, en je nu iemand loopt te verdedigen die een ongeloofwaardige uitspraak doet, en dan zonder bronnen.
Beeldvorming is inderdaad belangrijk. Al moet je uiteraard wel uitkijken dat je beeld daardoor niet beschadigd word.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
geen dank vriend! ik hou wel van dit soort logische plottwisten. Dit zou enkel logisch zijn. Een slechte detective herken je bv. aan het einde wanneer de dader bekend wordt. Het moet verrassend zijn maar ook logisch. Als opeens een gast het heeft gedaan die niks met de hele serie te maken had, zou je gefrustreerd zijn. Dus dit is een goede twist. Mijn complimenten
Oei, daar kom je rijkelijk laat achter dan !quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:34 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Beeldvorming is inderdaad belangrijk. Al moet je uiteraard wel uitkijken dat je beeld daardoor niet beschadigd word.
Een erg betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:32 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb al aangegeven dat ik haar positief heb leren kennen via Fok.
Dat is een bron.
Inderdaad.quote:
zal ik doen, Summersquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:34 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Beeldvorming is inderdaad belangrijk. Al moet je uiteraard wel uitkijken dat je beeld daardoor niet beschadigd word.
Wow, jij bent echt een held met conclusies trekken. Je denkt zelfs zo vlak dat je denkt dat mensen ergens achter zijn gekomen, als ze hierover iets typen. Je weet dan meteen het moment dat deze erachter is gekomen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oei, daar kom je rijkelijk laat achter dan !
Je sarcasme detectie loopt spaak.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik denk namelijk dat ik de enige ben die kan beoordelen of ik JoepiePoepie positief heb leren kennen.
Maar als jij anders denkt hoor ik het graag hoor.
Enneh, wie zei net nog "En als er iemand dan komt met een bron, tja, dan is die bron niet betrouwbaar uiteraard." ?
Het is altijd hetzelfde met jou - anderen vals beschuldigen van zaken die je zelf wel doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |