abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:02:32 #151
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75926244
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:59 schreef Summers het volgende:
kloon
Ja, dat zeg ik:
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
Paranoia !
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:03:41 #152
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_75926292
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:01 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Hij weet zelf nieteens zeker wat zijn geslacht is.
Begin je nu ook al problemen te krijgen met 1-lettergrepige woorden ?
Welk gedeelte van "vrouw" in Joepiepoepie's profiel begrijp je niet ?
zzz
pi_75926322
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Begin je nu ook al problemen te krijgen met 1-lettergrepige woorden ?
Welk gedeelte van "vrouw" in Joepiepoepie's profiel begrijp je niet ?
En jij gelooft ieder zijn profiel.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:09:53 #154
31101 _Led_
pi_75926482
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:04 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Grappig, met alle onzinnige dingen die jij klakkeloos gelooft ga je hier opeens aan twijfelen
zzz
pi_75926619
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:09 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Grappig, met alle onzinnige dingen die jij klakkeloos gelooft ga je hier opeens aan twijfelen
Jij hebt dus kennelijk mijn posts niet goed gelezen.

Maargoed, je hebt vast nog wel wat goede herinneringen aan PartyAmber, neem ik aan. Vraag me dan ook af waar de behoefte vandaan kwam om je voor te doen als een vrouw, en dat voor zo een lange tijd.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:16:00 #156
31101 _Led_
pi_75926684
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:14 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Jij hebt dus kennelijk mijn posts niet goed gelezen.
Ik heb ze prima gelezen, ook al zeg je bijster weinig interessants
quote:
Maargoed, je hebt vast nog wel wat goede herinneringen aan PartyAmber, neem ik aan. Vraag me dan ook af waar de behoefte vandaan kwam om je voor te doen als een vrouw, en dat voor zo een lange tijd.
Ja, daar heb ik goede herinneringen aan, net als aan Kiteless
Ach gut, heb ik er daarmee voor gezorgd dat je nu nooit meer een vrouw op internet vertrouwt ?
zzz
pi_75926955
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:16 schreef _Led_ het volgende:
Ja, daar heb ik goede herinneringen aan, net als aan Kiteless
Ach gut, heb ik er daarmee voor gezorgd dat je nu nooit meer een vrouw op internet vertrouwt ?
Daar heb jij verder geen invloed op eigenlijk. Goede herinneringen lijken me dan ook wel logisch als mensen je inbreng ineens gaan waarderen, zonder dat je ook maar iets inbrengt.
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:25:20 #158
31101 _Led_
pi_75927077
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daar heb jij verder geen invloed op eigenlijk. Goede herinneringen lijken me dan ook wel logisch als mensen je inbreng ineens gaan waarderen, zonder dat je ook maar iets inbrengt.
Dat 'zonder iets inbrengt' lukt jou al, nu die mensen die je waarderen nog
zzz
pi_75927483
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:25 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat 'zonder iets inbrengt' lukt jou al, nu die mensen die je waarderen nog
Blind zijn heeft voor mij dan ook een nieuwe naam gekregen. Mjah, jouw doel is me weer duidelijk. Denk dan ook dat deze reden veel te maken hebt met het verval van TRU. Het is dan ook weinig interessant om een forum te lezen als je alleen maar van dit soort discussies ziet, oftewel het soort waar jij in bedreven bent.

Iedereen die hier dan ook binnenkomt, en iets zegt dat jij niet begrijpt. Word dan ook meteen duidelijk gemaakt om maar niet terug te komen, dmv. dit soort kinderachtige opmerkingen.

Oftewel is het weer tijd om terug te gaan naar de oldskool TRU, zoals je in de oude topics kunt lezen. Wat meer serieus bezig zijn met het onderwerp, en elkaar respecteren. Jij weet dan ook wel dat je dan eigenlijk weinig reden hebt om hier te posten uiteindelijk, daar je dit forum ziet als vermaak. Denk dat je je tijd nuttiger zou besteden als je deze tijd zou besteden aan het posten op een forum dat iets met een hobby van je te maken heeft, zoals wetenschap, of kennelijk de geluidssystemen. Lijkt mij dan ook erg tof om veel kennis te hebben over studioapparatuur, en dit te kunnen delen met anderen. Ik kom tot op heden dan ook niet verder dan wat dj software op mijn pc.
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:39:06 #160
31101 _Led_
pi_75927588
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:36 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Sorry, ik kan me er even niet toe zetten om het te lezen
zzz
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:40:29 #161
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75927651
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:04 schreef mediaconsument het volgende:
Nee mevrouw, ik niet, en in real life kan ik over het algemeen beter met mannen opschieten dan met vrouwen, dus dan zal dat op internet ook wel zo zijn. Ik ga er daarom maar vanuit dat jij een vrouw bent, misschien niet fysiek, maar een wijf ben je sowieso.

En ik ben een dame .
pi_75927674
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Sorry, ik kan me er even niet toe zetten om het te lezen
Je hebt er de kracht niet meer voor blijkbaar. Naja, succes.
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:41:12 #163
31101 _Led_
pi_75927682
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:40 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nee mevrouw, ik niet, en in real life kan ik over het algemeen beter met mannen opschieten dan met vrouwen, dus dan zal dat op internet ook wel zo zijn. Ik ga er daarom maar vanuit dat jij een vrouw bent, misschien niet fysiek, maar een wijf ben je sowieso.

En ik ben een dame .
zzz
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:45:24 #164
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75927839
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:41 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je hebt er de kracht niet meer voor blijkbaar. Naja, succes.
`

dat heeft o.a. te maken met zelfvertrouwen, eerlijkheid en een goede voeding denk ik.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_75927881
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:40 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

En ik ben een dame .
Waar komt je naam dan vandaan?

Daarbij kom jij niet over als een dame van rond de 40, eerder als een mannetje van rond de 15 dat bang is dat hij niet geaccepteerd word omdat hij te jong is. Daarom is internet ook zo handig, ze zien je toch niet.

Een dame van rond de 40 heeft hoogstwaarschijnlijk ook heel wat meer te vertellen dan jou, daar jij niet veel verder komt dan beledigingen en kinderachtige opmerkingen.

Mjah, succes, doe je ding, en ben blij als je doel geslaagd is. Jezelf niet zijn is namelijk erg tof, eerlijk zijn is namelijk niet nodig, anderen zijn ook niet eerlijk en willen ook niet luisteren. Om verdrietig van te worden.

Oftewel mijn wijze les aan jou: Een beter milieu, begint bij jezelf!
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:52:00 #166
31101 _Led_
pi_75928079
"dan jou"
zzz
  dinsdag 22 december 2009 @ 15:56:56 #167
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75928256
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:46 schreef mediaconsument het volgende:
Waar komt je naam dan vandaan?
Aha, dus een typisch vrouwelijke nickname staat garant voor vrouw-zijn.
quote:
Daarbij kom jij niet over als een dame van rond de 40, eerder als een mannetje van rond de 15 dat bang is dat hij niet geaccepteerd word omdat hij te jong is. Daarom is internet ook zo handig, ze zien je toch niet.
Genoeg mensen op dit forum die foto's van mij gezien hebben. Ik schat zelfs in dat er meer mensen foto's van mij gezien hebben dan van jou.
quote:
Een dame van rond de 40 heeft hoogstwaarschijnlijk ook heel wat meer te vertellen dan jou, daar jij niet veel verder komt dan beledigingen en kinderachtige opmerkingen.

quote:
Mjah, succes, doe je ding, en ben blij als je doel geslaagd is. Jezelf niet zijn is namelijk erg tof, eerlijk zijn is namelijk niet nodig, anderen zijn ook niet eerlijk en willen ook niet luisteren. Om verdrietig van te worden.
Maar dit is mijn gave, dat ik ben zoals ik ben .
quote:
Oftewel mijn wijze les aan jou: Een beter milieu, begint bij jezelf!
Bedankt mevrouw .
pi_75928377
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:52 schreef _Led_ het volgende:
"dan jou"
Mjah. Verder dan mensen verbeteren kom je blijkbaar niet, misschien maar eens wat meer naar jezelf kijken. Mjah, jij weet alles, niemand kan jou dan ook iets leren. Erg handig.

Magoed, daar loopt TRU nu eenmaal op. We zijn hier dan ook erg aardig voor de jongere mensen onder ons, deze krijgen alle ruimte om hun mening te verkondigen!

Over kleine mensen gesproken.

Is ook wel iets leuker als onderwerp. Die film gaat erg goed worden.
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:02:47 #169
31101 _Led_
pi_75928474
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:00 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah. Verder dan mensen verbeteren kom je blijkbaar niet, misschien maar eens wat meer naar jezelf kijken.
Een beetje raar dit, ik doe niet anders dan jou dingen proberen te leren.
Maar een beetje dankbaarheid, ho maar
quote:
Magoed, daar loopt TRU nu eenmaal op. We zijn hier dan ook erg aardig voor de jongere mensen onder ons, deze krijgen alle ruimte om hun mening te verkondigen!
En wie zijn volgens jou die "jongere mensen", als ik vragen mag ?
zzz
pi_75928508
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:56 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Aha, dus een typisch vrouwelijke nickname staat garant voor vrouw-zijn.
Wat is er vrouwelijk aan joepiepoepie? Dat is eerder erg kinderlijk lijkt mij. Ook niets mis mee hoor, echter dan moet je niet gaan zeggen dat joepiepoepie een typisch vrouwelijke nickname is.
quote:
Genoeg mensen op dit forum die foto's van mij gezien hebben. Ik schat zelfs in dat er meer mensen foto's van mij gezien hebben dan van jou.
Je post hier dan ook al jarenlang blijkbaar, je account verteld anders. Of wat was je account voor dit account dan eigenlijk?

Mjah, kennelijk is je doel je belangrijk genoeg om je continu maar blijven te verdedigen. Laat ook je beweegredenen zien. Mjah, succes ermee.
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:07:44 #171
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75928661
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:03 schreef mediaconsument het volgende:
Wat is er vrouwelijk aan joepiepoepie? Dat is eerder erg kinderlijk lijkt mij. Ook niets mis mee hoor, echter dan moet je niet gaan zeggen dat joepiepoepie een typisch vrouwelijke nickname is.
Je begrijpt weer eens niet wat ik bedoelde, laat maar .
quote:
Je post hier dan ook al jarenlang blijkbaar
Eehm nee, hoezo?
quote:
Mjah, kennelijk is je doel je belangrijk genoeg om je continu maar blijven te verdedigen. Laat ook je beweegredenen zien. Mjah, succes ermee.
Bedankt mevrouw .
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:09:13 #172
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75928719
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:02 schreef _Led_ het volgende:
Zie je nou dat het een uitstekend idee is om geboortedatums bij de posts te plaatsen .
pi_75928748
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:02 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Een beetje raar dit, ik doe niet anders dan jou dingen proberen te leren.
Maar een beetje dankbaarheid, ho maar
Voordat je mensen iets kunt leren, moet je ze eerst kunnen begrijpen. Als ze dan iets willen leren, dan doen ze dat.
quote:
Dat zou jij eigenlijk wel moeten weten. Ik zei dan ook dat ik joepiepoepie over vind komen als een 15 jarig mannetje ofzo. Ik neem dan ook aan dat jij hem goed kent, omdat het nu wel je handlanger is.

Ik zie jou dan ook niet als een jong iemand, eerder als iemand die zich gruwelijk verveelt op zijn werk. Heb dan ook al vaker opgemerkt dat je over een aantal zaken degelijke kennis hebt, dat gat ik in mijn vorige blaatpost dan ook al aan, oftewel je computer en studiokennis bijvoorbeeld. Dat komt echter helaas niet vaak naar voren.
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:13:29 #174
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75928906
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:10 schreef mediaconsument het volgende:
Voordat je mensen iets kunt leren, moet je ze eerst kunnen begrijpen. Als ze dan iets willen leren, dan doen ze dat.
Ah, die ga ik op een tegeltje laten drukken .
quote:
Dat zou jij eigenlijk wel moeten weten. Ik zei dan ook dat ik joepiepoepie over vind komen als een 15 jarig mannetje ofzo. Ik neem dan ook aan dat jij hem goed kent, omdat het nu wel je handlanger is.
Handlanger...
pi_75929324
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:07 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Je begrijpt weer eens niet wat ik bedoelde, laat maar .
Ik had te snel gelezen. Dus ik begreep het daardoor inderdaad niet.

Dat neemt de vraag ook niet weg, waar komt de naam joepiepoepie vandaan?
quote:
Eehm nee, hoezo?
Je doet alsof al genoeg mensen op dit forum je foto hebben gezien? Je hebt buiten TRU om dan ook weinig gepost eigenlijk. En dat pas vanaf begin juni. Dus of jij vertrouwt mensen ziekelijk snel, of je doet je voor als iemand anders. Mede doordat ik je weinig positiefs heb zien zeggen tegen mensen binnen dit forum.
quote:
Bedankt mevrouw .
Mjah, opjagen met dergelijke opmerkingen is dan ook erg tof. Net zoals het jezelf voordoen als een ouder iemand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')