Ja, dat zeg ik:quote:
quote:
Begin je nu ook al problemen te krijgen met 1-lettergrepige woorden ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hij weet zelf nieteens zeker wat zijn geslacht is.
En jij gelooft ieder zijn profiel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Begin je nu ook al problemen te krijgen met 1-lettergrepige woorden ?
Welk gedeelte van "vrouw" in Joepiepoepie's profiel begrijp je niet ?
Grappig, met alle onzinnige dingen die jij klakkeloos gelooft ga je hier opeens aan twijfelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:04 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En jij gelooft ieder zijn profiel.
Jij hebt dus kennelijk mijn posts niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Grappig, met alle onzinnige dingen die jij klakkeloos gelooft ga je hier opeens aan twijfelen
Ik heb ze prima gelezen, ook al zeg je bijster weinig interessantsquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:14 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jij hebt dus kennelijk mijn posts niet goed gelezen.
Ja, daar heb ik goede herinneringen aan, net als aan Kitelessquote:Maargoed, je hebt vast nog wel wat goede herinneringen aan PartyAmber, neem ik aan. Vraag me dan ook af waar de behoefte vandaan kwam om je voor te doen als een vrouw, en dat voor zo een lange tijd.
Daar heb jij verder geen invloed op eigenlijk. Goede herinneringen lijken me dan ook wel logisch als mensen je inbreng ineens gaan waarderen, zonder dat je ook maar iets inbrengt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:16 schreef _Led_ het volgende:
Ja, daar heb ik goede herinneringen aan, net als aan Kiteless
Ach gut, heb ik er daarmee voor gezorgd dat je nu nooit meer een vrouw op internet vertrouwt ?
Dat 'zonder iets inbrengt' lukt jou al, nu die mensen die je waarderen nogquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar heb jij verder geen invloed op eigenlijk. Goede herinneringen lijken me dan ook wel logisch als mensen je inbreng ineens gaan waarderen, zonder dat je ook maar iets inbrengt.
Blind zijn heeft voor mij dan ook een nieuwe naam gekregen. Mjah, jouw doel is me weer duidelijk. Denk dan ook dat deze reden veel te maken hebt met het verval van TRU. Het is dan ook weinig interessant om een forum te lezen als je alleen maar van dit soort discussies ziet, oftewel het soort waar jij in bedreven bent.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat 'zonder iets inbrengt' lukt jou al, nu die mensen die je waarderen nog
Sorry, ik kan me er even niet toe zetten om het te lezenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:36 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Nee mevrouw, ik niet, en in real life kan ik over het algemeen beter met mannenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:04 schreef mediaconsument het volgende:
En jij gelooft ieder zijn profiel.
Je hebt er de kracht niet meer voor blijkbaar. Naja, succes.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sorry, ik kan me er even niet toe zetten om het te lezen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee mevrouw, ik niet, en in real life kan ik over het algemeen beter met mannenopschieten dan met vrouwen, dus dan zal dat op internet ook wel zo zijn. Ik ga er daarom maar vanuit dat jij een vrouw bent, misschien niet fysiek, maar een wijf ben je sowieso.
En ik ben een dame.
`quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:41 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je hebt er de kracht niet meer voor blijkbaar. Naja, succes.
Waar komt je naam dan vandaan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee mevrouw, ik niet, en in real life kan ik over het algemeen beter met mannenopschieten dan met vrouwen, dus dan zal dat op internet ook wel zo zijn. Ik ga er daarom maar vanuit dat jij een vrouw bent, misschien niet fysiek, maar een wijf ben je sowieso.
En ik ben een dame.
Aha, dus een typisch vrouwelijke nickname staat garant voor vrouw-zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:46 schreef mediaconsument het volgende:
Waar komt je naam dan vandaan?
Genoeg mensen op dit forum die foto's van mij gezien hebben. Ik schat zelfs in dat er meer mensen foto's van mij gezien hebben dan van jou.quote:Daarbij kom jij niet over als een dame van rond de 40, eerder als een mannetje van rond de 15 dat bang is dat hij niet geaccepteerd word omdat hij te jong is. Daarom is internet ook zo handig, ze zien je toch niet.
quote:Een dame van rond de 40 heeft hoogstwaarschijnlijk ook heel wat meer te vertellen dan jou, daar jij niet veel verder komt dan beledigingen en kinderachtige opmerkingen.
Maar dit is mijn gave, dat ik ben zoals ik benquote:Mjah, succes, doe je ding, en ben blij als je doel geslaagd is. Jezelf niet zijn is namelijk erg tof, eerlijk zijn is namelijk niet nodig, anderen zijn ook niet eerlijk en willen ook niet luisteren. Om verdrietig van te worden.![]()
Bedankt mevrouwquote:Oftewel mijn wijze les aan jou: Een beter milieu, begint bij jezelf!
Mjah. Verder dan mensen verbeteren kom je blijkbaar niet, misschien maar eens wat meer naar jezelf kijken. Mjah, jij weet alles, niemand kan jou dan ook iets leren. Erg handig.quote:
Een beetje raar dit, ik doe niet anders dan jou dingen proberen te leren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:00 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah. Verder dan mensen verbeteren kom je blijkbaar niet, misschien maar eens wat meer naar jezelf kijken.
En wie zijn volgens jou die "jongere mensen", als ik vragen mag ?quote:Magoed, daar loopt TRU nu eenmaal op. We zijn hier dan ook erg aardig voor de jongere mensen onder ons, deze krijgen alle ruimte om hun mening te verkondigen!
Wat is er vrouwelijk aan joepiepoepie? Dat is eerder erg kinderlijk lijkt mij. Ook niets mis mee hoor, echter dan moet je niet gaan zeggen dat joepiepoepie een typisch vrouwelijke nickname is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Aha, dus een typisch vrouwelijke nickname staat garant voor vrouw-zijn.
Je post hier dan ook al jarenlang blijkbaar, je account verteld anders. Of wat was je account voor dit account dan eigenlijk?quote:Genoeg mensen op dit forum die foto's van mij gezien hebben. Ik schat zelfs in dat er meer mensen foto's van mij gezien hebben dan van jou.
Je begrijpt weer eens niet wat ik bedoelde, laat maarquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:03 schreef mediaconsument het volgende:
Wat is er vrouwelijk aan joepiepoepie? Dat is eerder erg kinderlijk lijkt mij. Ook niets mis mee hoor, echter dan moet je niet gaan zeggen dat joepiepoepie een typisch vrouwelijke nickname is.
Eehm nee, hoezo?quote:Je post hier dan ook al jarenlang blijkbaar
Bedankt mevrouwquote:Mjah, kennelijk is je doel je belangrijk genoeg om je continu maar blijven te verdedigen. Laat ook je beweegredenen zien. Mjah, succes ermee.
Zie je nou dat het een uitstekend idee is om geboortedatums bij de posts te plaatsenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:02 schreef _Led_ het volgende:
En wie zijn volgens jou die "jongere mensen", als ik vragen mag ?
Voordat je mensen iets kunt leren, moet je ze eerst kunnen begrijpen. Als ze dan iets willen leren, dan doen ze dat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Een beetje raar dit, ik doe niet anders dan jou dingen proberen te leren.
Maar een beetje dankbaarheid, ho maar
Dat zou jij eigenlijk wel moeten weten. Ik zei dan ook dat ik joepiepoepie over vind komen als een 15 jarig mannetje ofzo. Ik neem dan ook aan dat jij hem goed kent, omdat het nu wel je handlanger is.quote:En wie zijn volgens jou die "jongere mensen", als ik vragen mag ?
Ah, die ga ik op een tegeltje laten drukkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:10 schreef mediaconsument het volgende:
Voordat je mensen iets kunt leren, moet je ze eerst kunnen begrijpen. Als ze dan iets willen leren, dan doen ze dat.
quote:Dat zou jij eigenlijk wel moeten weten. Ik zei dan ook dat ik joepiepoepie over vind komen als een 15 jarig mannetje ofzo. Ik neem dan ook aan dat jij hem goed kent, omdat het nu wel je handlanger is.
Ik had te snel gelezen. Dus ik begreep het daardoor inderdaad niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je begrijpt weer eens niet wat ik bedoelde, laat maar.
Je doet alsof al genoeg mensen op dit forum je foto hebben gezien? Je hebt buiten TRU om dan ook weinig gepost eigenlijk. En dat pas vanaf begin juni. Dus of jij vertrouwt mensen ziekelijk snel, of je doet je voor als iemand anders. Mede doordat ik je weinig positiefs heb zien zeggen tegen mensen binnen dit forum.quote:Eehm nee, hoezo?
Mjah, opjagen met dergelijke opmerkingen is dan ook erg tof. Net zoals het jezelf voordoen als een ouder iemand.quote:Bedankt mevrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |