En dan ga je daar het hele weekend dat spel zitten spelen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:03 schreef Darkwolf het volgende:
Nog een paar minuten en dan mag dit werkpaardje eindelijk naar huis. Nou ja. Naar een vriendin. Maar daar zit ik tegenwoordig bijna elk weekend en heb ook de sleutels. Dus tja. "Naar huis" mag eigenlijk wel gezegd worden!
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:36 schreef Darkwolf het volgende:
Kut Borderlands.
Weet al weer wat er dit weekend gaat gebeuren!
Wat een verslavend spel. Waarom was ik daar vorig weekend mee begonnen!? Waarom!?
Damn je hebt het zwaar he? Je leest niet eens goed. EEN vriendin.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef R0N1N het volgende:
Lekker boeie dat huis, als ik een vriendin had. Ik weet wel waar ik het liefst naar binnen ga
![]()
Valt wel mee. Eigenlijk alleen de zondag eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
En dan ga je daar het hele weekend dat spel zitten spelen?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:21 schreef Darkwolf het volgende:
Damn je hebt het zwaar he? Je leest niet eens goed. EEN vriendin.
Meer een broer - zus verhouding qua vriendschap.
Doe niet aan "incest"!![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:03 schreef Darkwolf het volgende:
_LED_ is een berg faal vandaag inderdaad.
Niet echt de comeback die ik had verwacht na z'n ban.
Misschien is hem dat toch zwaar gevallen en heeft hij weer wat opstart tijd nodig!
Sorry, ik hing vrijdag aan het bierquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:03 schreef Darkwolf het volgende:
_LED_ is een berg faal vandaag inderdaad.
Niet echt de comeback die ik had verwacht na z'n ban.
Misschien is hem dat toch zwaar gevallen en heeft hij weer wat opstart tijd nodig!
Smóes!!quote:Op maandag 21 december 2009 14:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sorry, ik hing vrijdag aan het bier
(En zo weer)
... maar vandaag heb je 'Corrie' er weer bij (waar is 'Fransje' eigenlijk ?)quote:Op maandag 21 december 2009 14:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sorry, ik hing vrijdag aan het bier
(En zo weer)
Niet de beste, wel de lekkerste. Bier als smoesquote:Op maandag 21 december 2009 15:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
maar wel de beste smoes die er bestaat
Gatver. Bier.quote:Op maandag 21 december 2009 15:02 schreef Lavenderr het volgende:
Niet de beste, wel de lekkerste. Bier als smoes
Je moet ook geen Heineken drinken slimmerik!quote:Op maandag 21 december 2009 15:08 schreef R0N1N het volgende:
Gatver. Bier.![]()
Bitter gele paarden p.. !
Ik lust het ook niet hoor, heb liever een wijntjequote:Op maandag 21 december 2009 15:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Gatver. Bier.![]()
Bitter gele paarden p.. !
quote:Op maandag 21 december 2009 15:10 schreef Darkwolf het volgende:
Je moet ook geen Heineken drinken slimmerik!
Probeer eens een ECHT biertje!
Bier!![]()
Ja echt geweldig. Heb vanmorgen maar afgebeld. Kwam de wijk niet eens uit, en bij de NS werd zelfs aangeraden NIET met de trein te gaanquote:Maandag indeed. Was uiteindelijk 1 uur pas op werk lol. Leuk die sneeuw!
Klopt! Een collega heeft er 3 uur over gedaan hahahaha!quote:Op maandag 21 december 2009 15:16 schreef R0N1N het volgende:
Ja echt geweldig. Heb vanmorgen maar afgebeld. Kwam de wijk niet eens uit, en bij de NS werd zelfs aangeraden NIET met de trein te gaan
Dan had je beter geen fobo kunnen nemen toch?quote:Op maandag 21 december 2009 16:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
* JoepiePoepie is net uit bed, want ziek.
En gisteravond heb ik ook maar eens een fokfotoboek aangeschaft. En je moest kiezen tussen man of vrouw en nu ben ik op het forum ook zichtbaar vrouw geworden, terwijl ik juist neutraal wilde blijven.
Huh? Ben jij ook ziek danquote:Op maandag 21 december 2009 16:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het wel belangrijk dat mensen mijn schoenmaat weten !
En bedankt
Bedanktquote:
Ik wist niet in hoeverre de databases van het fotoboek en het forum gekoppeld waren. Ook wist ik niet dat als je eenmaal niet meer 'neutraal' bent, niet meer terug kunt naar 'neutraal'quote:Op maandag 21 december 2009 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
Dan had je beter geen fobo kunnen nemen toch?
Bedanktquote:En beterschap
Dat is die sjaal he, beetje krap, dan krijg je datquote:Op maandag 21 december 2009 17:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Ik wist niet in hoeverre de databases van het fotoboek en het forum gekoppeld waren. Ook wist ik niet dat als je eenmaal niet meer 'neutraal' bent, niet meer terug kunt naar 'neutraal'.
[..]
Bedankt! Jij ook beterschap trouwens, je bent helemaal blauw geworden, da's niet gezond
.
Meer een "Slip of the tongue"quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 14:46 schreef _Led_ het volgende:
Mja, toch is elke afzonderlijke zin bijna letterlijk afkomstig uit een post van MediaConsument (gezonde voeding) en Summers (de rest).
Ik vind de posts van Dr. Lenigerquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:50 schreef Summers het volgende:
onzin , bestaat niet , onmogelijk , kan niet , begrijp het niet , nijlpaarden met jarretels die uit wolken springen met paraplu's
zijn weer bijna letterlijk uit jouw posten .
het is vast heel leerzaam om jou te zijn
Huh? Ik geef iemand een compliment en ik meen het ook nogquote:
Als er 1 ding is dat ik leer van TRU is dat mensen enorme zeikers en stijfkoppen zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:05 schreef Darkwolf het volgende:
Niets in TRU vind ik echt leerzaam.
Het kan leuke info zijn, maar meer ook niet.
Enkel mijn eigen ervaringen zijn leerzaam en daar gaat TRU mij niet in steunen of verder in helpen.
..En dat sommige mensen het niet zo nauw nemen met de waarheid als hun wereldbeeld in gevaar komtquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als er 1 ding is dat ik leer van TRU is dat mensen enorme zeikers en stijfkoppen zijn.
... alhoewel, volgens mij wist ik dat al een poosje ...quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:09 schreef Bastard het volgende:
Als er 1 ding is dat ik leer van TRU is dat [sommige] mensen enorme zeikers en stijfkoppen zijn.
Oneens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:05 schreef Darkwolf het volgende:
Enkel mijn eigen ervaringen zijn leerzaam en daar gaat TRU mij niet in steunen of verder in helpen.
dat is wel zo , de eigen ervaringen zijn het leerzaamst , het blijft een oneindig groeiproces ,quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:05 schreef Darkwolf het volgende:
http://www.leylijnen.com/heldervoelendheid.htmquote:Voelen van kleuren als communicatiemiddel
Het voelen van kleuren houdt in dat iemand de communicatie van bijvoorbeeld een gids of geest als kleur waarneemt met het gevoel. Alle energie en informatie die binnenkomt komt als een kleur binnen (niet via de ogen maar via het gevoel). Bij alle gevoels-informatie (en energie) die tot je komt, ervaar je die als kleuren. Ieder stukje informatie (energie) heeft weer een andere kleur. Grotendeels weet men wat de betekenissen zijn van de kleuren, maar kan ook langer duren voordat dat bekend is. Er zit zeer veel informatie in die kleuren 'verstopt'. Ook waar de informatie vandaan komt is in de kleur gezien. Het is vergelijkbaar met het accent van woorden, er zitten hele kleine minuscule verschillen in de kleuren en betekenissen. Het lijkt op synesthesie, kleuren horen en klanken zien.
Niet om te zeuren ofzo, maar das toch wel HEEL iets anders dan "enkel mijn eigen ervaring is leerzaam".quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:21 schreef Summers het volgende:
dat is wel zo , de eigen ervaringen zijn het leerzaamst
<snip>
Dat is dan ook het enige.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:09 schreef Bastard het volgende:
Als er 1 ding is dat ik leer van TRU is dat mensen enorme zeikers en stijfkoppen zijn.
iedereen mag zijn eigen waarheid leven en vinden , dat vind ik geen kwestie van schuld .quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:38 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Andermans ervaringen zijn net zo leerzaam. Alleen jammer dat die ervaringen altijd weer ondergesneeuwd worden door de belief vs wetenschap discussies. Is ook wel een beetje de (eigen) schuld van de believers, als je geen slag om de arm houd maar je geloof tot absolute waarheid bombardeert.
Enige nuance ontbreekt, en lijkt er weinig ruimte voor de "what if" gedachte. Aan beide kanten.
dan weet je nu waarom niemand iets van je aanneemt .quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:06 schreef _Led_ het volgende:
Iedereen heeft recht op een eigen mening, ook als ie compleet onzinnig is
Omdat je liever bij je eigen onzinnige mening blijft ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef Summers het volgende:
[..]
dan weet je nu waarom niemand iets van je aanneemt .
"My CPU is a neural net processor; a learning computer."quote:
Die afsluiter was erg goed, al vond ik dat er wel erg veel tegelijkertijd gebeurde tov. de rest van de serie. Mjah, T1000 blijft altijd tof.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:19 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
"My CPU is a neural net processor; a learning computer."
Sorry. Gisteren nog helemaal zitten kijken.
Dat moest gewoon even na de mindere Sarah Connor Chronicles die ik nu eindelijk helemaal heb uitgekeken.
Tja. Summer Glau maakte opzich wel heel veel goed natuurlijk! Sexiest Terminator(trix?) ever!
Paranoiaquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:30 schreef Summers het volgende:
als ik jullie was zou ik proberen wat zekerder te zijn van jezelf ipv steeds kloons maken
die in elke discussie jezelf komt ondersteunen en ja en amen zegt op jezelf , tegen jezelf , lijkt me verwarrend .
zinnig genoeg om die te leven en daar gelukkig mee te zijn .quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Omdat je liever bij je eigen onzinnige mening blijft ?
Nee, ik zeg hierboven toch juist dat je recht hebt op een eigen mening - hoe onzinnig ook ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef Summers het volgende:
en ik moet het ook onzinnig vinden , omdat het door jou niet zo word ervaren![]()
dat zou pas blind geloof zijn in iets wat niet overeenkomt met mijn werkelijkheid .
Hij weet zelf nieteens zeker wat zijn geslacht is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:00 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Van wie zou ze een kloon moeten zijn dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |