quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:30 schreef Bastard het volgende:
Hier nog meer gangsterrap liefhebbers btw?
Jij bent volledig electronisch liefhebber.. hou ik ook in grote mate van hoor, snoeiharde techno, oldscoolgabber en zulks.quote:
Kheb een dubbel cd van Decibel laatst gedownload, ook heerlijk wat oude meuk opquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:36 schreef _Led_ het volgende:
Nou, ik draai nog wel eens (hoe cliche) wat N.W.A. en Dr.Dre in de auto
Maar momenteel weer even een "99 problems but a bitch ain't one" revival
En CB4 blijft geniaal
Via de gangsta-rap (Public enemy, NWA, 2liveCrew The DOC, Donald D etc.) naar hiphouse (Mentronicsquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:30 schreef Bastard het volgende:
Hier nog meer gangsterrap liefhebbers btw?
Aphex Twin. Daar heb ik wel wat 'harders' van liggenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef _Led_ het volgende:
Ik zit 's avonds thuis (tijdens het programmeren) weer het oude ambient werk van Aphex Twin te luisteren... Ik kan me voorstellen dat mensen het niks vinden, maar het is heerlijk rustige werk-muziek
Erg vet :
[ afbeelding ]
"Cliffs" akoustisch gecovered door 'Alarm will sound' :
(Zelf op HQ zetten, want fok support nog steeds geen links met HQ aan)
Ik denk dat ik onderhand wel een van de meest uitgebreide collecties Aphex Twin heb die er isquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:38 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Aphex Twin. Daar heb ik wel wat 'harders' van liggen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik onderhand wel een van de meest uitgebreide collecties Aphex Twin heb die er is
Alleen zo jammer dat ik 75% van z'n werk weinig interessant vind - maar de rest is zo geniaal
Ik breng iets aan het licht, ben een klokkenluider!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:28 schreef _Led_ het volgende:
Maak er maar grapjes over, over 5 weken is het de halve wereld over en heb je 200 miljoen believers.
Je hebt eigenlijk wel gelijk. Die groene golf werkt voor geen meter, dan ga je te snel rijden en hup, een bonquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:27 schreef Bastard het volgende:
Stoplicht steeds op rood? Conspiracy!
Je weet dat het waarheid is
Ik weet dat ik gelijk heb.. het snijdt hout hoe langer je er over nadenkt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk wel gelijk. Die groene golf werkt voor geen meter, dan ga je te snel rijden en hup, een bon
Lijkt me toch verdomd lastig als je het licht nog niet gezien hebt, en ook al geen idee waar de klepel hangt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik breng iets aan het licht, ben een klokkenluider!
Van de Notre Dame ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik breng iets aan het licht, ben een klokkenluider!
Ja ja lach er maar om, we zien wel wie het laatste lacht!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Lijkt me toch verdomd lastig als je het licht nog niet gezien hebt, en ook al geen idee waar de klepel hangt.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:03 schreef Darkwolf het volgende:
Nog een paar minuten en dan mag dit werkpaardje eindelijk naar huis. Nou ja. Naar een vriendin. Maar daar zit ik tegenwoordig bijna elk weekend en heb ook de sleutels. Dus tja. "Naar huis" mag eigenlijk wel gezegd worden!
Ja, maar dat ben jij, DW heeft liever een peerdquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Lekker boeie dat huis, als ik een vriendin had. Ik weet wel waar ik het liefst naar binnen ga
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |