Je gaat je gang maar. Denk je werkelijk dat Wilders in het kabinet komt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Wat ga jij het slecht krijgen na de verkiezingen.
Mag ik dit dan quoten?
Probleem is dat een referendum slechts weinig stemmers trekt. Alleen felle betrokkenen komen naar het stemhokje. De groep die eerder neigt naar een nee of onverschillig is, blijft weg. Op deze wijze is een referendum moeilijk representatief te noemen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat een regering tot dat besluit zou komen?
Ik denk dat zo'n voorstel bij 'het volk' geen draagkracht heeft, maar een bepaalde fractie zou zomaar een kamermeerderheid kunnen halen, als deze partij de grootste partij zou worden.
Grootspraak, maar dat zijn we van je gewend.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar. Denk je werkelijk dat Wilders in het kabinet komt?![]()
Mocht dat gebeuren, dan pak ik overigens de biezen. En dat mag je ook quoten.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:02 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Nee, de Islam hoort hier niet dus moet de verspreiding van de geestesziekte genaamd Islam zoveel mogelijk beperkt worden door de patiënten geografisch in de besmettingshaarden te houden of ernaar toe te sturen als ze er niet vandaan komen.
Net als bv een mond en klauwzeer epidemie is de Islam beter binnen de perken te houden als je de besmettingshaarden isoleert.
Autochtone criminelen moeten gewoon keihard aangepakt worden, wat dacht je anders, ze knuffelen?
Ik blijf.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zeik doorgaans een stuk minder op de regering als de gemiddelde linksmens. In dit geval moest ik even wat klachten deponeren omdat mensen zoals jij lijken te denken dat de regering altijd het beste met je voorheeft en altijd de beste beslissing neemt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Feit is dat jij ons land verziekt met je eeuwige gezeik over allochtonen en de regering. Als je het niet eens bent met het gevoerde beleid dan donder je toch lekker op. Jij lijkt je immers niet te herkennen in ons land, dus wat doe je hier nog? Zat landen die niet gebukt gaan onder het juk van de moslim. Ik vraag me af hoe kut jouw leven wel niet moet zijn. Er moet immers een verklaring zijn voor jouw gedachtenloze tirades.
Naar welk land ga je dan Koos?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ook. Dan wordt er waarschijnlijk, eindelijk opgetreden tegen die relschoppers. Gewoon schieten met scherp. Als je je niet kunt gedragen volgens de wet, dan zijn de gevolgen voor jezelf.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik blijf.
Stiekem hoop ik wel op wat chaos
Je bent slecht geïnformeerd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat een referendum slechts weinig stemmers trekt. Alleen felle betrokkenen komen naar het stemhokje. De groep die eerder neigt naar een nee of onverschillig is, blijft weg. Op deze wijze is een referendum moeilijk representatief te noemen.
Nee Koos gaat natuurlijk naar de linkse heilstaat Noord-Korea.quote:
Ik denk Oostenrijk (of Zwitserlandquote:
Zoiets zal ik nooit beweren. Echter, denken dat de burger wel wat wat goed voor ons is, is helemaal van de gekken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef ZureMelk het volgende:
[..]
Ik zeik doorgaans een stuk minder op de regering als de gemiddelde linksmens. In dit geval moest ik even wat klachten deponeren omdat mensen zoals jij lijken te denken dat de regering altijd het beste met je voorheeft en altijd de beste beslissing neemt.
Dit is een behoorlijk onnozele gedachte.
Die informatie is ook openbaar. Krijg die stukken wekelijks in mn mail. Voor mn beroep weliswaar, maar elke jan lul kan die info opvragen.quote:Meestal zijn politici die moeten beslissen niet ter zake kundig. Ze laten zich doorgaans adviseren door ambtenaren of baseren zich op rapporten en onderzoeken in opdracht van de regering. Informatie die je in feite dus ook openbaar zou kunnen maken waardoor de bevolking bijna evenveel informatie tot haar beschikking heeft. Alleen in gevallen waarbij geheime informatie speelt of die te direct over het geld van de burger gaan kan je beter geen referenda houden.
Echt tof van je man.quote:Er zijn vrijwel geen landen meer die geen problemen met moslim immigranten hebben. Bovendien ben ik niet van plan voor de problemen weg te vluchten of mijn land in de steek te laten.
Dat is meer iets voor de mensen van laf, links en lelijk.
Gia, is het geen goed idee om te verhuizen naar Iran ofzo. Daar schieten ze al met scherp. Geinig dat de landen die rechts zo verfoeid, zo op een lijn zitten met het eigen gedachtegoed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ook. Dan wordt er waarschijnlijk, eindelijk opgetreden tegen die relschoppers. Gewoon schieten met scherp. Als je je niet kunt gedragen volgens de wet, dan zijn de gevolgen voor jezelf.
Hé, jij wilde toch verhuizen? Wat moet ik in Iran, ben het helemaal niet eens met de wetten daar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gia, is het geen goed idee om te verhuizen naar Iran ofzo. Daar schieten ze al met scherp. Geinig dat de landen die rechts zo verfoeid, zo op een lijn zitten met het eigen gedachtegoed.
Alleen als Wilders in het kabinet komt. Maar ik haalde het even aan omdat jij graag ziet dat politie met echt kogels herrieschoppers bestookt. Ik geef enkel aan dat zoiets al gebeurt in zat andere landen. Dus waarom niet verkassen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Hé, jij wilde toch verhuizen? Wat moet ik in Iran, ben het helemaal niet eens met de wetten daar.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:32 schreef wolftr het volgende:
Niks mis mee.Het Soennisme en Sjiisme moet zowiezo dominant blijven in Turkije.Er is geen ruimte voor elk ander geloof.
Alsof de Arameese kerk is bedreigd door de Turkse staat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:38 schreef YellowBlacks het volgende:
In Zwitserland houden ze een referendum en in Turkije komen ze met bedreigingen.
Ik heb het hier ook niet over de Turkse staat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof de Arameese kerk is bedreigd door de Turkse staat.
Moskeeën in Zwitserland zijn kort voor het referendum meerdere malen aangevallen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:43 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook niet over de Turkse staat.
Nu heb je bewezen dat je met je eerste reactie helemaal niet fout zat. Chapeau!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:51 schreef YellowBlacks het volgende:
En dat gebeurt niet in islamitische landen. Daar wordt je zelfs vermoord als je geen moslim bent. Kijk maar naar een Irak, waar christenen massaal het land moesten verlaten.
Ik zeg ook niet dat het niet gebeurt. Binnen elke samenleving zitten radicale elementen. Alleen meki maakt weer een vreemde vergelijking met een referedum en deze actie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nu heb je bewezen dat je met je eerste reactie helemaal niet fout zat. Chapeau!
En deze uitspraak is niet raar?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:38 schreef YellowBlacks het volgende:
In Zwitserland houden ze een referendum en in Turkije komen ze met bedreigingen.
Dit slaat dus op die vergelijking van Meki. En is dus niet raar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En deze uitspraak is niet raar?
Echt zo'n Geitewollen sok ben je he? Doe je de groeten aan Haider als je aankomt ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk Oostenrijk (of Zwitserland)
Wat ik al zei, ik zou me in die landen niet aan de wet kunnen houden, dus zou ik overhoop geknald worden. En daar hou ik niet zo van.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen als Wilders in het kabinet komt. Maar ik haalde het even aan omdat jij graag ziet dat politie met echt kogels herrieschoppers bestookt. Ik geef enkel aan dat zoiets al gebeurt in zat andere landen. Dus waarom niet verkassen?
De verkiezingen zijn nog ver weg. Bovendien ga ik enkel weg als Wilders in het kabinet komt. In Oostenrijk zal je ook wel dubieuze politici hebben rondlopen, maar mn Duits is niet ijzersterk dus daar krijg ik minder van mee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:19 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Echt zo'n Geitewollen sok ben je he? Doe je de groeten aan Haider als je aankomt ?
Of denk je echt dat het daar anders is ?Welk land je ook gaat je zal dezelfde zaken tegen komen al is Nederland relatief gezien nog wel gebalanceerd.
veel succes in ieder geval want ik zal zeker over een paar maanden een topic in KAA van je vervwachten
En heel erg blank daar he, lekker links weer van je.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De verkiezingen zijn nog ver weg. Bovendien ga ik enkel weg als Wilders in het kabinet komt. In Oostenrijk zal je ook wel dubieuze politici hebben rondlopen, maar mn Duits is niet ijzersterk dus daar krijg ik minder van mee.
Overigens, Oostenrijk: 's zomers mooie groene bergen en 's winters dik pak sneeuw. Ideaal.
Er is alle reden om dit soort incidenten niet te bagatelliseren. In laatste paar jaar zijn er bij dit soort geintjes doden gevallen. Er zijn diverse priesters en missionarissen letterlijk afgeslacht. De Turkse staat neemt dit soort bedreigingen zeer serieus. En terecht.quote:
Koos psssssttt...... Je gaat dus allochtoon worden.............In Zwitserland doen ze aan je gehate referenda en zijn net zo nationalistisch als de som van Turkye en Frankrijk bijelkaar maar dan in het kwadraat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk Oostenrijk (of Zwitserland)
Lee ik hier dat jij vindt dat de Turken intolerante, angstige domoren zijn?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Zulke referendum die alleen gebasseerd zijn op onderbuikgevoelens en haat horen niet in een democratie.
Als er zo referendum komt in Turkije kunnen alle kerken gaan sluiten. En daarom komen er geen referendums in Turkije.
Ja, en? Het is nog steeds een ondemocratisch besluit.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:08 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Het verbod ging om nieuwbouw, niet al bestaande gebouwen.
Woon al jaren op een uurtje van Wenen maar heb nooit langer als 3 dagen sneeuw gehadquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De verkiezingen zijn nog ver weg. Bovendien ga ik enkel weg als Wilders in het kabinet komt. In Oostenrijk zal je ook wel dubieuze politici hebben rondlopen, maar mn Duits is niet ijzersterk dus daar krijg ik minder van mee.
Overigens, Oostenrijk: 's zomers mooie groene bergen en 's winters dik pak sneeuw. Ideaal.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:03 schreef Shaitanica het volgende:
[..]
En heel erg blank daar he, lekker links weer van je.
Daarom bestaat links ook al lang niet meer, elke Europese linkse wilt in een rijk en blank gebied leven.
Zwitserland was ook maar een grapje. En als oostenrijkers de schurft hebben aan allochtonen dan doet mij dat op de een of andere manier toch minder.quote:Op zondag 13 december 2009 09:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Koos psssssttt...... Je gaat dus allochtoon worden.............In Zwitserland doen ze aan je gehate referenda en zijn net zo nationalistisch als de som van Turkye en Frankrijk bijelkaar maar dan in het kwadraat.
Oostenrijkers zijn ook aardig nationalistisch en moeten ook niet zo veel hebben van betweterige allochtonen, vooral de Oost-Oostenrijkers hebben moeite met vreemdelingen uit eigen land maar nog veel meer uit andere landen.
Maar succes en sterkte hoor.
Het is helemaal niet ondemocratisch, het is een schending van rechtsprincipes. Ik snap nooit hoe mensen kunnen denken dat democratie en recht automatisch hetzelfde moeten zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 12:12 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, en? Het is nog steeds een ondemocratisch besluit.
Ik denk niet dat het hetzelfde is, ik denk wel dat recht de basis voor democratie is. Democratie staat er mijns inziens niet los van.quote:Op zondag 13 december 2009 13:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is helemaal niet ondemocratisch, het is een schending van rechtsprincipes. Ik snap nooit hoe mensen kunnen denken dat democratie en recht automatisch hetzelfde moeten zijn.
Het recht is een rem op de democratie. Democratie is niet per definitie rechtvaardig en juist. Het is gewoon de wil van de meerderheid.quote:Op zondag 13 december 2009 13:19 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hetzelfde is, ik denk wel dat recht de basis voor democratie is. Democratie staat er mijns inziens niet los van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |