abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75517309
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Wat ga jij het slecht krijgen na de verkiezingen.
Mag ik dit dan quoten?
Je gaat je gang maar. Denk je werkelijk dat Wilders in het kabinet komt?

Mocht dat gebeuren, dan pak ik overigens de biezen. En dat mag je ook quoten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75517395
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Jij hebt liever dat een regering tot dat besluit zou komen?

Ik denk dat zo'n voorstel bij 'het volk' geen draagkracht heeft, maar een bepaalde fractie zou zomaar een kamermeerderheid kunnen halen, als deze partij de grootste partij zou worden.
Probleem is dat een referendum slechts weinig stemmers trekt. Alleen felle betrokkenen komen naar het stemhokje. De groep die eerder neigt naar een nee of onverschillig is, blijft weg. Op deze wijze is een referendum moeilijk representatief te noemen.
pi_75517397
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Grootspraak, maar dat zijn we van je gewend.
Maarre koosje, ik ga wat zinnigs doen en wens je vast veel sterkte met je emigratie, en hoop dat je het daar red.
Succes jongen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:28:51 #104
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75517429
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:02 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Nee, de Islam hoort hier niet dus moet de verspreiding van de geestesziekte genaamd Islam zoveel mogelijk beperkt worden door de patiënten geografisch in de besmettingshaarden te houden of ernaar toe te sturen als ze er niet vandaan komen.
Net als bv een mond en klauwzeer epidemie is de Islam beter binnen de perken te houden als je de besmettingshaarden isoleert.

Autochtone criminelen moeten gewoon keihard aangepakt worden, wat dacht je anders, ze knuffelen?

Misschien heb je gelijk hoor. De vraag is alleen of je je eigen gelijk wel aan zou kunnen, mocht het eenmaal waarheid blijken te zijn.
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:29:24 #105
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_75517455
quote:

[..]

Ik blijf.

Stiekem hoop ik wel op wat chaos
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:35:48 #106
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_75517684
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Feit is dat jij ons land verziekt met je eeuwige gezeik over allochtonen en de regering. Als je het niet eens bent met het gevoerde beleid dan donder je toch lekker op. Jij lijkt je immers niet te herkennen in ons land, dus wat doe je hier nog? Zat landen die niet gebukt gaan onder het juk van de moslim. Ik vraag me af hoe kut jouw leven wel niet moet zijn. Er moet immers een verklaring zijn voor jouw gedachtenloze tirades.
Ik zeik doorgaans een stuk minder op de regering als de gemiddelde linksmens. In dit geval moest ik even wat klachten deponeren omdat mensen zoals jij lijken te denken dat de regering altijd het beste met je voorheeft en altijd de beste beslissing neemt.
Dit is een behoorlijk onnozele gedachte.

Meestal zijn politici die moeten beslissen niet ter zake kundig. Ze laten zich doorgaans adviseren door ambtenaren of baseren zich op rapporten en onderzoeken in opdracht van de regering. Informatie die je in feite dus ook openbaar zou kunnen maken waardoor de bevolking bijna evenveel informatie tot haar beschikking heeft. Alleen in gevallen waarbij geheime informatie speelt of die te direct over het geld van de burger gaan kan je beter geen referenda houden.

Er zijn vrijwel geen landen meer die geen problemen met moslim immigranten hebben. Bovendien ben ik niet van plan voor de problemen weg te vluchten of mijn land in de steek te laten.
Dat is meer iets voor de mensen van laf, links en lelijk.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_75517741
quote:

[..]

Naar welk land ga je dan Koos?
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:39:16 #108
3542 Gia
User under construction
pi_75517814
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ik blijf.

Stiekem hoop ik wel op wat chaos
Ik ook. Dan wordt er waarschijnlijk, eindelijk opgetreden tegen die relschoppers. Gewoon schieten met scherp. Als je je niet kunt gedragen volgens de wet, dan zijn de gevolgen voor jezelf.
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:40:08 #109
3542 Gia
User under construction
pi_75517846
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Naar Marokko, denk ik.
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:44:34 #110
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_75518013
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probleem is dat een referendum slechts weinig stemmers trekt. Alleen felle betrokkenen komen naar het stemhokje. De groep die eerder neigt naar een nee of onverschillig is, blijft weg. Op deze wijze is een referendum moeilijk representatief te noemen.
Je bent slecht geïnformeerd.
Bij referenda komen juist relatief meer nee stemmers.
De mensen die onverschillig zijn weten gemiddeld minder van het onderwerp. Degenen die wel stemmen hebben daardoor gemiddeld meer kennis. Lijkt me zo lang de opkomst niet belachelijk laag is alleen maar goed toch? Om dit laatste af te vangen kan je als de opkomst onder een bepaald minimum is de uitslag ongeldig verklaren.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:59:05 #111
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_75518596
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Naar Marokko, denk ik.
Nee Koos gaat natuurlijk naar de linkse heilstaat Noord-Korea.
pi_75518820
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk Oostenrijk (of Zwitserland )
pi_75524470
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Ik zeik doorgaans een stuk minder op de regering als de gemiddelde linksmens. In dit geval moest ik even wat klachten deponeren omdat mensen zoals jij lijken te denken dat de regering altijd het beste met je voorheeft en altijd de beste beslissing neemt.
Dit is een behoorlijk onnozele gedachte.
Zoiets zal ik nooit beweren. Echter, denken dat de burger wel wat wat goed voor ons is, is helemaal van de gekken.
quote:
Meestal zijn politici die moeten beslissen niet ter zake kundig. Ze laten zich doorgaans adviseren door ambtenaren of baseren zich op rapporten en onderzoeken in opdracht van de regering. Informatie die je in feite dus ook openbaar zou kunnen maken waardoor de bevolking bijna evenveel informatie tot haar beschikking heeft. Alleen in gevallen waarbij geheime informatie speelt of die te direct over het geld van de burger gaan kan je beter geen referenda houden.
Die informatie is ook openbaar. Krijg die stukken wekelijks in mn mail. Voor mn beroep weliswaar, maar elke jan lul kan die info opvragen.
quote:
Er zijn vrijwel geen landen meer die geen problemen met moslim immigranten hebben. Bovendien ben ik niet van plan voor de problemen weg te vluchten of mijn land in de steek te laten.
Dat is meer iets voor de mensen van laf, links en lelijk.
Echt tof van je man.
pi_75524513
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ook. Dan wordt er waarschijnlijk, eindelijk opgetreden tegen die relschoppers. Gewoon schieten met scherp. Als je je niet kunt gedragen volgens de wet, dan zijn de gevolgen voor jezelf.
Gia, is het geen goed idee om te verhuizen naar Iran ofzo. Daar schieten ze al met scherp. Geinig dat de landen die rechts zo verfoeid, zo op een lijn zitten met het eigen gedachtegoed.
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:57:03 #115
3542 Gia
User under construction
pi_75524620
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gia, is het geen goed idee om te verhuizen naar Iran ofzo. Daar schieten ze al met scherp. Geinig dat de landen die rechts zo verfoeid, zo op een lijn zitten met het eigen gedachtegoed.
Hé, jij wilde toch verhuizen? Wat moet ik in Iran, ben het helemaal niet eens met de wetten daar.
pi_75525148
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:57 schreef Gia het volgende:

[..]

Hé, jij wilde toch verhuizen? Wat moet ik in Iran, ben het helemaal niet eens met de wetten daar.
Alleen als Wilders in het kabinet komt. Maar ik haalde het even aan omdat jij graag ziet dat politie met echt kogels herrieschoppers bestookt. Ik geef enkel aan dat zoiets al gebeurt in zat andere landen. Dus waarom niet verkassen?
pi_75525649
Niks mis mee.Het Soennisme en Sjiisme moet zowiezo dominant blijven in Turkije.Er is geen ruimte voor elk ander geloof.
pi_75525696
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:32 schreef wolftr het volgende:
Niks mis mee.Het Soennisme en Sjiisme moet zowiezo dominant blijven in Turkije.Er is geen ruimte voor elk ander geloof.

Sjieten oftewel Alevieten kunnen het beter vinden met Joden en Christenen dan dat ze met Soennieten overweg kunnen.
pi_75525876
In Zwitserland houden ze een referendum en in Turkije komen ze met bedreigingen.
pi_75525937
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:38 schreef YellowBlacks het volgende:
In Zwitserland houden ze een referendum en in Turkije komen ze met bedreigingen.
Alsof de Arameese kerk is bedreigd door de Turkse staat.
pi_75526055
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Alsof de Arameese kerk is bedreigd door de Turkse staat.
Ik heb het hier ook niet over de Turkse staat.
pi_75526104
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:43 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Ik heb het hier ook niet over de Turkse staat.
Moskeeën in Zwitserland zijn kort voor het referendum meerdere malen aangevallen.
pi_75526318
En dat gebeurt niet in islamitische landen. Daar wordt je zelfs vermoord als je geen moslim bent. Kijk maar naar een Irak, waar christenen massaal het land moesten verlaten.
pi_75526872
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:51 schreef YellowBlacks het volgende:
En dat gebeurt niet in islamitische landen. Daar wordt je zelfs vermoord als je geen moslim bent. Kijk maar naar een Irak, waar christenen massaal het land moesten verlaten.
Nu heb je bewezen dat je met je eerste reactie helemaal niet fout zat. Chapeau!
pi_75527038
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:07 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nu heb je bewezen dat je met je eerste reactie helemaal niet fout zat. Chapeau!
Ik zeg ook niet dat het niet gebeurt. Binnen elke samenleving zitten radicale elementen. Alleen meki maakt weer een vreemde vergelijking met een referedum en deze actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')