abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75511684
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Duidelijk, jij bent dus een linkse fascist (ik weet het links is dubbelop in dit geval aangezien fascisme een linkse ideologie is).
Het volk mag zeggen wat het wil maar zodra het niet overeen komt met jouw politiek correcte linkse agenda moet het volk de mond gesnoerd worden.
Gelukkig hebben jullie soort steeds minder de touwtjes in handen tegenwoordig en begint jullie politiek correcte heerschappij over de samenleving langzaam af te brokkelen.
Het zou toch wat zijn als er besluiten die volgend de cultuurrelativisten niet mogen toch doorgevoerd worden zoals mogelijk in Zwitserland. Dat zou een unicum zijn aangezien jullie al 60 jaar met de scepter zwaaien.
Dit soort achterlijke dingen zullen nooit in Nederland gebeuren aangezien hier men de rechtsstaat en mensenrechten wel belangrijk acht. Achterlijken zullen het hier niet voor het zeggen krijgen.
pi_75511703
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:40 schreef Gia het volgende:

[..]

En jij hoort uiteraard niet tot 'het volk'?
Volgens ZureMelk niet.
pi_75511843
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:40 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Als we een goed geplande tour organiseren die eerst langs alle kerken trekt voor een "beeldenstorm" en bijbelverbranding en daarna via Turkije door trekken naar Mecca om daar hetzelfde te doen zijn we in een klap van al het gezeur af.
waar kan ik me inschrijven?
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_75511977
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:39 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Het volk mag zeggen wat het wil maar zodra het niet overeen komt met jouw politiek correcte linkse agenda moet het volk de mond gesnoerd worden.
Gelukkig hebben jullie soort steeds minder de touwtjes in handen tegenwoordig en begint jullie politiek correcte heerschappij over de samenleving langzaam af te brokkelen.
Het zou toch wat zijn als er besluiten die volgend de cultuurrelativisten niet mogen toch doorgevoerd worden zoals mogelijk in Zwitserland. Dat zou een unicum zijn aangezien jullie al 60 jaar met de scepter zwaaien.
Het is eigenlijk van de gekken dat ik hier reageer, maar goed. Natuurlijk mag het volk alles zeggen, maar zelfs al heeft het gelijk en een goed punt dan vind ik niet dat het volk mee mag beslissen. Zo werkt onze democratie nou eenmaal niet. Het referendum is onzinnig instrument waarbij onwetende burgers, die dikwijls geen weet hebben van oorzaak en gevolg, deels verantwoordelijk zijn voor een te nemen besluit.

Omdat de belangen van het individu ondergeschikt zijn aan die van de massa, is het referendum eveneens onhandig. Burgers stemmen namelijk altijd vanuit hun eigen, kleine belevingswereld en stellen hun eigen belang voorop. En dat is alles behalve gunstig voor een samenleving.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 11-12-2009 12:23:37 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75512055
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:40 schreef Gia het volgende:

[..]

En jij hoort uiteraard niet tot 'het volk'?
Gia? Als ik zeg dat het volk niet mag stemmen via een referendum dan doel ik natuurlijk op mezelf. Of denk je dat de staat zo vriendelijk is om mij om mn mening te vragen. Tevens ben ik geen voksvertegenwoordiger.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 11-12-2009 12:24:49 ]
pi_75512106
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gia? Als ik zeg dat het volk niet mag stemmen via een referendum dan doel ik natuurlijk op mezelf. Of denk je dat de staat zo vriendelijk is om mij om mn mening te vragen. Tevens ben ik geen voksvertegenwoordiger.
Je laat dat vaak genoeg overkomen alsof dat zo is koosje.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 11-12-2009 12:25:06 ]
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:55:00 #57
3542 Gia
User under construction
pi_75512187
quote:
Als ik zeg dat het volk niet mag stemmen via een referendum dan doel ik natuurlijk op mezelf. Of denk je dat de staat zo vriendelijk is om mij om mn mening te vragen. Tevens ben ik geen voksvertegenwoordiger. Dus je gelul raakt kant noch wal.
Dus, jij noemt jezelf nog te dom om te schijten?
pi_75512400
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:52 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Je laat dat vaak genoeg overkomen alsof dat zo is koosje.
Volgens mij weet jij dondersgoed wat ik doe in het dagelijks leven.
pi_75512425
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, jij noemt jezelf nog te dom om te schijten?
Klopt, wanneer het aankomt op landomvattende besluiten geef ik mijzelf geen stem.
pi_75512435
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij weet jij dondersgoed wat ik doe in het dagelijks leven.
Ja, nieuws verdraaien en verspreiden hoe het jouw uitkomt.
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:05:34 #61
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_75512523
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:50 schreef qonmann het volgende:

[..]

Linksen vinden zichzelf altijd Übermenschen, een zeer gevaarlijk trekje
De rest zou deporteerd mogen worden denk je wel eens als je dit soort uitsprakenleest
Nee hoor ik ben rechts en vind mezelf ook Ubermensch
batman!
pi_75512566
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:02 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ja, nieuws verdraaien en verspreiden hoe het jouw uitkomt.
Zoiets ja.
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:10:46 #63
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_75512667
quote:

[..]

Ben jij nou zo dom Gia? Als ik zeg dat het volk niet mag stemmen via een referendum dan doel ik natuurlijk op mezelf. Of denk je dat de staat zo vriendelijk is om mij om mn mening te vragen. Tevens ben ik geen voksvertegenwoordiger. Dus je gelul raakt kant noch wal.
Dus jij bent te dom om te kunnen oordelen over politieke aangelegenheden. (jouw eigen stellingname)

Als dat zo is dan ben je ook te dom om te stemmen. Snap je het probleem van jouw stelling?

Ik ben van mening dat politici vaak een eigen agenda hebben en helemaal niet kundig en integer hoeven te zijn.
Alles blindelings aan hen toevertrouwen is dus nogal schaapachtig.
Ze doen in de regel geen reet van de dingen die ze beloven tijdens de verkiezingen en je wordt dus normaal gesproken tot 4 jaar lang genaaid nadat je weer eens bedrogen bent.
Laatste verkiezingen wonnen de partijen die kritisch tegenover de EU waren fors maar toch worden we weer genaaid bij de invoering van het verdrag van Lissabon.
De politiek doet gewoon waar ze zelf zin in heeft.
Meer democratische controle is dus wenselijk.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_75512740
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef Iblardi het volgende:
Volgens onderstaand bericht werd Akbulut door drie vreemdelingen bedreigd en wordt hij momenteel beschermd door de Turkse politie:
http://www.armenianweekly(...)hreatened-in-turkey/
Die kerk "moet" dus helemaal niets, en al helemaal niet van Turkije.
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:18:33 #65
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75512905
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:10 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Dus jij bent te dom om te kunnen oordelen over politieke aangelegenheden. (jouw eigen stellingname)

Als dat zo is dan ben je ook te dom om te stemmen. Snap je het probleem van jouw stelling?
Dat is een onjuiste redenering. Dat de gemiddelde mens niet in staat is om te oordelen over complexe zaken (en de gevolgen op de lange termijn) staat los van het stemmen op een partij.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:24:54 #66
3542 Gia
User under construction
pi_75513082
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Dat is een onjuiste redenering. Dat de gemiddelde mens niet in staat is om te oordelen over complexe zaken (en de gevolgen op de lange termijn) staat los van het stemmen op een partij.
Klopt, maar het kan dus voorkomen dat de meerderheid van het volk iets wil, maar de grootste partij hier tegen is. In zulke gevallen kan een referendum een uitkomst zijn.

Stel dat PVV straks de grootste partij is, dan moeten degenen die tegen het referendum zijn, zich wel realiseren dat deze partij standpunten heeft, waar niet de meerderheid van het volk achter staat. En dan moet je maar hopen dat er in de kamer voldoende tegenstand is tegen die standpunten.
pi_75513164
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:10 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Nee, want die vergelijking gaat niet op.
quote:
Ik ben van mening dat politici vaak een eigen agenda hebben en helemaal niet kundig en integer hoeven te zijn.
Alles blindelings aan hen toevertrouwen is dus nogal schaapachtig.
Ze doen in de regel geen reet van de dingen die ze beloven tijdens de verkiezingen en je wordt dus normaal gesproken tot 4 jaar lang genaaid nadat je weer eens bedrogen bent.
Laatste verkiezingen wonnen de partijen die kritisch tegenover de EU waren fors maar toch worden we weer genaaid bij de invoering van het verdrag van Lissabon.
De politiek doet gewoon waar ze zelf zin in heeft.
Meer democratische controle is dus wenselijk.
Boehoe. Start een eigen politieke partij, zou ik zeggen.Overigens handelt de politiek meestal in het belang van alle burgers. Dat jij gekant bent tegen het verdrag van Lissabon is leuk, maar het is uiterst stupide van onze regering om zich tegen het verdrag te keren. En dat bedoel ik nou als ik stel dat burgers niet verder denken dan hun neus lang is.
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:29:17 #68
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75513222
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:24 schreef Gia het volgende:

[..]

Klopt, maar het kan dus voorkomen dat de meerderheid van het volk iets wil, maar de grootste partij hier tegen is. In zulke gevallen kan een referendum een uitkomst zijn.

Stel dat PVV straks de grootste partij is, dan moeten degenen die tegen het referendum zijn, zich wel realiseren dat deze partij standpunten heeft, waar niet de meerderheid van het volk achter staat. En dan moet je maar hopen dat er in de kamer voldoende tegenstand is tegen die standpunten.
Als de meerderheid van het volk voor is, is dat nog niet per definitie de beste beslissing voor de lange termijn. Af en toe moet je beslissingen nemen die niet populair zijn als regering zijnde.

Ik ben tegen referenda omdat een simpel ja/nee voor complexe beslissingen praktisch altijd onvoldoende is en de gemiddelde burger niet kan oordelen over deze zaken. De waan van de dag speelt een te grote rol en de beslissingen zijn vooral gericht op de korte termijn.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:31:59 #69
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_75513287
Meki topic
Vanavond maar ff lezen , heb ik iig wat te lachen
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:35:51 #70
3542 Gia
User under construction
pi_75513397
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:29 schreef Ron.Burgundy het volgende:

Als de meerderheid van het volk voor is, is dat nog niet per definitie de beste beslissing voor de lange termijn. Af en toe moet je beslissingen nemen die niet populair zijn als regering zijnde.

Ook een regering kan verkeerde beslissingen maken. In een democratie moet de mening van het volk tellen. Ben het met je eens dat niet alle zaken door het volk beslist kunnen worden. Maar het is ook niet per definitie het beste als alles alleen maar door een meerderheid in de kamer beslist wordt.

In dit geval ging het over het veranderende culturele landschap. Mensen zien een veelheid aan minaretten schijnbaar niet zitten. De regering zou een ongebreidelde groei zonder meer toegelaten hebben, waar een kleinere partij op tegen was. Ik denk dat het een goed ding was om hier de mening van het volk te vragen. Dat zijn toch de mensen die ertegen aan moeten kijken.

Het is ook niet zo dat er geen moslims mogen wonen, dat er geen moskeeën gebouwd mogen worden, het ging alleen maar over de torens.
pi_75513457
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Ook een regering kan verkeerde beslissingen maken. In een democratie moet de mening van het volk tellen. Ben het met je eens dat niet alle zaken door het volk beslist kunnen worden. Maar het is ook niet per definitie het beste als alles alleen maar door een meerderheid in de kamer beslist wordt.

In dit geval ging het over het veranderende culturele landschap. Mensen zien een veelheid aan minaretten schijnbaar niet zitten. De regering zou een ongebreidelde groei zonder meer toegelaten hebben, waar een kleinere partij op tegen was. Ik denk dat het een goed ding was om hier de mening van het volk te vragen. Dat zijn toch de mensen die ertegen aan moeten kijken.

Het is ook niet zo dat er geen moslims mogen wonen, dat er geen moskeeën gebouwd mogen worden, het ging alleen maar over de torens.
Ja, en straks een referendum over het voorstel om alle criminele moslims het land uit te knikkeren. Dat is immers wat een van de fracties wil. Toch, Gia?
pi_75513705
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:13 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Zo hoor je er ook mee om te gaan. Die 3 moeten ze vast zetten voor hun schandelijk en intolerant gedrag.
pi_75513921
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, en straks een referendum over het voorstel om alle criminele moslims het land uit te knikkeren. Dat is immers wat een van de fracties wil. Toch, Gia?
En wat is daar mis mee?
pi_75513997
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:55 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee?
Dat bewijst dat een referendum geen garantie is voor rechtvaardige besluiten. Met een referendum kan je ook besluiten dat iedereen die op Wilders stemt levenslang gevangenisstraf moet krijgen.
pi_75514050
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:58 schreef LogischCorrect het volgende:

[..]

Dat bewijst dat een referendum geen garantie is voor rechtvaardige besluiten. Met een referendum kan je ook besluiten dat iedereen die op Wilders stemt levenslang gevangenisstraf moet krijgen.
Ja en?
Dat is de kracht van een referendum.
Waarom je Wilders er weer bij haalt is me trouwens een raadsel.
pi_75514094
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:58 schreef LogischCorrect het volgende:

[..]

Jij bent een kloon, hè?

Ben je ook een gebande?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_75514118
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:00 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ja en?
Het laat zien dat een referendum normatief neutraal is. Je kan niet zeggen dat omdat een besluit uit een referendum rolt, het een goed besluit is. Dat geldt overigens ook voor de democratie, dat een besluit democratisch gelegitimeerd is, is geen garantie voor een goed besluit. Daarom kennen wij ook de democratische rechtsstaat in Nederland. De rechtsstaat zwakt de democratie af om bepaalde waarden veilig te stellen (zoals bijvoorbeeld mensenrechten).
pi_75514125
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:55 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee?
Het gegeven dat je het lot van een minderheid in de handen legt van een boze, irrationele meerderheid. Dat is er mis mee.
pi_75514419
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gegeven dat je het lot van een minderheid in de handen legt van een boze, irrationele meerderheid. Dat is er mis mee.
Waar haal je deze wijsheid vandaan?
Vooroordelen troef bij je hé koosje?
pi_75515317
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

....die bovendien nog te dom is om te schijten.
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:39:47 #81
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_75515497
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

En die partijen staan weer voor bepaalde standpunten over diezelfde complexe zaken als je moet stemmen.

Als je niet tijdens een referendum kan oordelen over een geïsoleerd punt waar je dan veel beter jezelf over kunt informeren dan is het stemmen op een partij met standpunten over een veelvoud aan complexe zaken helemaal geen beginnen meer aan.

Als een referendum dus al twijfelachtig is qua capaciteit van de burgers dan is er wat betreft stemmen op een partij die over vele complexe zaken een standpunt heeft dus zonder enige twijfel totaal onhaalbaar.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:42:31 #82
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_75515610
quote:

[..]

Als jij graag massa's criminele Moslims binnen onze grenzen wilt ben je nog zieker dan ik dacht.
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:46:02 #83
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_75515724
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oeps, iets te snel gereageerd. Sarcasme alert ging niet af.

[ Bericht 29% gewijzigd door ZureMelk op 11-12-2009 14:46:42 ]
pi_75515759
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:24 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.refdag.nl/arti(...)+toren+afbreken.html

Dit is niet goed. Tolerantie moet van beiden kant komen.
Maar als Zwisterland minaretten weigert om de moslims te pesten kunnen de moslimlanden, dit keer Turkije ook intolerant doen tegen andere gelovigen.
Je vergeet even dat de Arameeers historisch onderdeel uitmaken van dit gebied, en dus ook het historisch recht hebben om daar hun geloofshuizen te bouwen, echter moslims zijn geen historisch onderdeel van Zwitserland en het is dus ook niet gepast om daar enorm opzichtige minaretten neer te zetten. Uberhaupt geld dat voor alle geloofsgebouwen, vroeger had het een praktisch nu, tegenwoordig niet meer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_75516005
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:42 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Als jij graag massa's criminele Moslims binnen onze grenzen wilt ben je nog zieker dan ik dacht.
Jij hebt een voorkeur voor criminelen die niet van islamitische komaf zijn?
pi_75516054
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:24 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.refdag.nl/arti(...)+toren+afbreken.html

Dit is niet goed. Tolerantie moet van beiden kant komen.
Maar als Zwisterland minaretten weigert om de moslims te pesten kunnen de moslimlanden, dit keer Turkije ook intolerant doen tegen andere gelovigen.
Dan mogen wij voortaan groepjes Marokkanen in elkaar gaan rammen en ze uitschelden enzo? Ze een hoer noemen? Geweldig, dankje Meki!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75516079
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:11 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Waar haal je deze wijsheid vandaan?
Vooroordelen troef bij je hé koosje?
Ik leg mn oor ook wel eens te luister bij het klootjesvolk. En ik lees FOK!
pi_75516094
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat komt er inderdaad nog eens bovenop.
pi_75516133
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:42 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Vraagje: mag de doorsnee moslim wel blijven? En wat te doen met de autochtone crimineel?
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:58:20 #90
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_75516186
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:53 schreef LogischCorrect het volgende:

[..]

Jij hebt een voorkeur voor criminelen die niet van islamitische komaf zijn?
Nee, ik heb er een voorkeur om klootzakken die ons land verzieken retour afzender te doen.
pi_75516240
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:58 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Nee, ik heb er een voorkeur om klootzakken die ons land verzieken retour afzender te doen.
Kunnen we jou ook ergens heensturen? Want je doet aardig je best om ons land te verzieken met je idioterie.
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:02:14 #92
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_75516335
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vraagje: mag de doorsnee moslim wel blijven? En wat te doen met de autochtone crimineel?
Nee, de Islam hoort hier niet dus moet de verspreiding van de geestesziekte genaamd Islam zoveel mogelijk beperkt worden door de patiënten geografisch in de besmettingshaarden te houden of ernaar toe te sturen als ze er niet vandaan komen.
Net als bv een mond en klauwzeer epidemie is de Islam beter binnen de perken te houden als je de besmettingshaarden isoleert.

Autochtone criminelen moeten gewoon keihard aangepakt worden, wat dacht je anders, ze knuffelen?
pi_75516379
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:02 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Nee, de Islam hoort hier niet dus moet de verspreiding van de geestesziekte genaamd Islam zoveel mogelijk beperkt worden door de patiënten geografisch in de besmettingshaarden te houden of ernaar toe te sturen als ze er niet vandaan komen.
Net als bv een mond en klauwzeer epidemie is de Islam beter binnen de perken te houden als je de besmettingshaarden isoleert.

Autochtone criminelen moeten gewoon keihard aangepakt worden, wat dacht je anders, ze knuffelen?
Held
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75516511
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:02 schreef ZureMelk het volgende:
Kijk eens aan: een oplossing. Pas dat ook toe op de moslimbevolking en we zijn klaar. Overigens weet je dat vermeende terroristen het land al uit worden geflikkerd, toch?
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:07:42 #95
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_75516539
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kunnen we jou ook ergens heensturen? Want je doet aardig je best om ons land te verzieken met je idioterie.
Ons land is grondig verziekt door de politieke stromingen die het onmogelijk gemaakt hebben de grenzen dicht te gooien voor asielzoekers, gastarbeiders terug te sturen en die gezinshereniging mogelijk hebben gemaakt.
Ik reken jouw soort daar ook toe.
Vandaar dat jullie de moderne NSB'ers zijn.
Ik ben voor een sterk, vrij, veilig en welvarend Nederland. Al die zaken worden kapot gemaakt door de door links gefaciliteerde massa-immigratie.
Misschien dat we alle linkse politiek correcten op een zandbank kunnen deponeren. Lijkt je dat wat?
pi_75516652
Daar zal koosje zich wel thuis voelen ja...
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:12:17 #97
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_75516716
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kijk eens aan: een oplossing. Pas dat ook toe op de moslimbevolking en we zijn klaar. Overigens weet je dat vermeende terroristen het land al uit worden geflikkerd, toch?
Nee dan zijn we niet klaar. Die hele ideologie stinkt en hoort hier niet thuis. Het is niet zo dat de Islam pas verrot is als er een Moslim door een rechter wordt veroordeeld.

Dat er met veel moeite een paar terroristen terug zijn geschopt (de meesten dus niet) is een druppel op een gloeiende plaat. Geeft aan dat er nog een hele lange weg te gaan is.
pi_75517003
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:07 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Ons land is grondig verziekt door de politieke stromingen die het onmogelijk gemaakt hebben de grenzen dicht te gooien voor asielzoekers, gastarbeiders terug te sturen en die gezinshereniging mogelijk hebben gemaakt.
Ik reken jouw soort daar ook toe.
Vandaar dat jullie de moderne NSB'ers zijn.
Ik ben voor een sterk, vrij, veilig en welvarend Nederland. Al die zaken worden kapot gemaakt door de door links gefaciliteerde massa-immigratie.
Misschien dat we alle linkse politiek correcten op een zandbank kunnen deponeren. Lijkt je dat wat?
Feit is dat jij ons land verziekt met je eeuwige gezeik over allochtonen en de regering. Als je het niet eens bent met het gevoerde beleid dan donder je toch lekker op. Jij lijkt je immers niet te herkennen in ons land, dus wat doe je hier nog? Zat landen die niet gebukt gaan onder het juk van de moslim. Ik vraag me af hoe kut jouw leven wel niet moet zijn. Er moet immers een verklaring zijn voor jouw gedachtenloze tirades.
pi_75517085
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Feit is dat jij ons land verziekt met je eeuwige gezeik over allochtonen en de regering. Als je het niet eens bent met het gevoerde beleid dan donder je toch lekker op. Jij lijkt je immers niet te herkennen in ons land, dus wat doe je hier nog? Zat landen die niet gebukt gaan onder het juk van de moslim. Ik vraag me af hoe kut jouw leven wel niet moet zijn. Er moet immers een verklaring zijn voor jouw gedachtenloze tirades.
Wat ga jij het slecht krijgen na de verkiezingen.
Mag ik dit dan quoten?
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:25:37 #100
3542 Gia
User under construction
pi_75517282
quote:

[..]

Jij hebt liever dat een regering tot dat besluit zou komen?

Ik denk dat zo'n voorstel bij 'het volk' geen draagkracht heeft, maar een bepaalde fractie zou zomaar een kamermeerderheid kunnen halen, als deze partij de grootste partij zou worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')