Als clown?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef milana1988 het volgende:
Hallo fokkers,
Ik schrijf dit maar even als clown.
(...)
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef milana1988 het volgende:
Als ik een tijdje een vriend heb, dan blijf ik toch altijd in de rondde kijken zo van "er is altijd een betere".
Herkennen meer mensen dit?
Het hoefd bijvoorbeeld niet zo te zijn dat mijn relatie slecht is, maar ik blijf altijd uitkijken naar een mooiere, leukere, rijkere vriend. En als ik die dan kan krijgen en het voelt goed, stap ik vrij snel over.
All aboard thequote:Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef milana1988 het volgende:
Ik merk dat het voor mijn ex-vriendje dan vaak moeilijk is dat ik zo snel een ander heb. Het is daarom vaak onmogelijk om bijv. nog vriendschap met hem aan te houdden. Terwijl ik dat wel zou willen. Het is namelijk niet zo dat het uit gegaan is omdat hij niet leuk meer was, maar gewoon omdat ik een betere kon krijgen.
Dit moet wel een hoax zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef milana1988 het volgende:
Ik merk dat het voor mijn ex-vriendje dan vaak moeilijk is dat ik zo snel een ander heb. Het is daarom vaak onmogelijk om bijv. nog vriendschap met hem aan te houdden. Terwijl ik dat wel zou willen. Het is namelijk niet zo dat het uit gegaan is omdat hij niet leuk meer was, maar gewoon omdat ik een betere kon krijgen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:26 schreef milana1988 het volgende:
Ik vind het echt vervelend dat ik geen vreinden meer kan zijn met mijn ex door het overstappen.
Je bent een troll of een enorm kutwijf. Het heeft hoe dan ook geen zin tijd aan je te verspillen dus verwacht niet te veel reacties.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:26 schreef milana1988 het volgende:
Nee, dit is geen hoax.
Ik vind het echt vervelend dat ik geen vreinden meer kan zijn met mijn ex door het overstappen.
en sorry dat ik clown schreef, het moet natuurllijk kloon zijn.
Dus jij bent zo'n typequote:Terwijl ik dat wel zou willen. Het is namelijk niet zo dat het uit gegaan is omdat hij niet leuk meer was, maar gewoon omdat ik een betere kon krijgen.
Hoe gaan jullie daarmee om?
Volgens Sofie en Frans is het zo gepiept. en je merkt niks van de overstap procedure.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:31 schreef milana1988 het volgende:
Om mij heen doen veel van mimj vriendinnen dit.
En laten we eerlijk zijn, als jij een veel betere kon krijgen zou je ook overstappen..
Oh... we hebben 't hier niet over liefde, maar over materialisme?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:31 schreef milana1988 het volgende:
En laten we eerlijk zijn, als jij een veel betere kon krijgen zou je ook overstappen..
Nee we hebben het over een troll, duh.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:33 schreef Pien85 het volgende:
Oh... we hebben 't hier niet over liefde, maar over materialisme?
Zou jij overstappen?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee we hebben het over een troll, duh.
Ik durf 't best zeggen... Maar dan zou ik liegen en dat mag niet van m'n moederquote:Op donderdag 10 december 2009 17:36 schreef milana1988 het volgende:
jammer dat hier geen meiden zijn die durven te zeggen dat ze dit ook doen.
En natuurlijk vind ik de man wel leuk, anders zou ik het toch niet doen! Maar een andere man die meer heeft of leuker is, is toch niet dan meteen slechter? En trouwens, liefde kan ook groeien.
Als jullie hier alleen maar komen om te zeuren, dan kom ik hier niet meer hoor!
Je weet van te voren niet of die persoon ook een betere is, dat merk je pas op het moment dat je een relatie met die persoon hebt en 'm beter leert kennen. Is hetgeen wat je met je vriendje hebt opgebouwt en gedeelt niet meer waard?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:31 schreef milana1988 het volgende:
Stap maar over naar een beter forum.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:36 schreef milana1988 het volgende:
Haha!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:40 schreef milana1988 het volgende:
nee niet alleen een vriend met meer geld. Ook als hij mooier of leuker is of zo.
En trouwens, mannen doen dat ook hoor als ze een mooiere vrouw kunnen krijgen. Alleen kunnen ze dat vaak niet..haha!
Niet als je van iemand houdt. Blijkbaar heb jij dat nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:40 schreef milana1988 het volgende:
nee niet alleen een vriend met meer geld. Ook als hij mooier of leuker is of zo.
En trouwens, mannen doen dat ook hoor als ze een mooiere vrouw kunnen krijgen. Alleen kunnen ze dat vaak niet..haha!
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:21 schreef Posdnous het volgende:
Ik weet een geschikt iemand voor je:
[ afbeelding ] .
Moet daar in je naam geen 1998 staan ipv '88?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:40 schreef milana1988 het volgende:
QFT.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Het toppunt van de consumptie maatschappij. Bij Coca Cola zouden ze trots op je zijn
Vroeger deed ik dat ook. Al had ik dan wel langere relaties en ik ruilde ze niet in voor elkaar. Maar zodra de een uit beeld was, zorgde ik wel dat ik een ander vriendje had. En ik deed dat omdat ik een infantiele domme clown was die voor alles settelde om aan de buitenwereld te bewijzen dat ik een stabiele relatie van de grond kon tillen en omdat ik dacht dat ik liever niet alleen was. Ik hield gewoon niet zo van mezelf.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:36 schreef milana1988 het volgende:
jammer dat hier geen meiden zijn die durven te zeggen dat ze dit ook doen.
En natuurlijk vind ik de man wel leuk, anders zou ik het toch niet doen! Maar een andere man die meer heeft of leuker is, is toch niet dan meteen slechter? En trouwens, liefde kan ook groeien.
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:17 schreef milana1988 het volgende:
En wat of wie heeft het tij doen keren? Om nog maar enigszins een positieve draai aan dit topic te geven.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat ook. Al had ik dan wel langere relaties en ik ruilde ze niet in voor elkaar. Maar zodra de een uit beeld was, zorgde ik wel dat ik een ander vriendje had. En ik deed dat omdat ik een infantiele domme clown was die voor alles settelde om aan de buitenwereld te bewijzen dat ik een stabiele relatie van de grond kon tillen en omdat ik dacht dat ik liever niet alleen was. Ik hield gewoon niet zo van mezelf.
Maar je bent nogsteeds op zoek naar een betere, voor als die toevallig langs lijkt te komen?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:54 schreef milana1988 het volgende:
Ik denk niet dat dit ga veranderen.Ik ben best wel gelukkig met mijn nieuwe vriend. Hij is ook erg blij met mij. Hij zegt dat ik de mooiste vrouw ben die hij ooit gehad heeft.
Nou, dan zijn we toch gewoon samen gelukkig!
Ik begrijp niet waarom jullie allemaal zo negatief reageren.
Tot je wat beters tegen komt dus?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:54 schreef milana1988 het volgende:
Ik denk niet dat dit ga veranderen.Ik ben best wel gelukkig met mijn nieuwe vriend. Hij is ook erg blij met mij. Hij zegt dat ik de mooiste vrouw ben die hij ooit gehad heeft.
Nou, dan zijn we toch gewoon samen gelukkig!
Ik begrijp niet waarom jullie allemaal zo negatief reageren.
Tot nu toe wel misschienquote:Op donderdag 10 december 2009 17:54 schreef milana1988 het volgende:
Blijkbaar laten deze jongens zich ook gebruiken door TS.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:10 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik heb het idee dat TS zich nogal verheven voelt. Zij moet kunnen doen wat ze wil en haar vriendjes/exen hebben dat maar te slikken. 2 woorden: egoīstisch en gemakzuchtig om jongens te gebruiken omdat ze niet zo houdt van alleen zijn![]()
Inderdaad, de Coca Cola opmerking vind ik zeer geslaagd
Waar maak ik me eigenlijk druk om
Die zijn imo inderdaad ook niet wijzer.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Blijkbaar laten deze jongens zich ook gebruiken door TS.
Nu wel?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat ook. Al had ik dan wel langere relaties en ik ruilde ze niet in voor elkaar. Maar zodra de een uit beeld was, zorgde ik wel dat ik een ander vriendje had. En ik deed dat omdat ik een infantiele domme clown was die voor alles settelde om aan de buitenwereld te bewijzen dat ik een stabiele relatie van de grond kon tillen en omdat ik dacht dat ik liever niet alleen was. Ik hield gewoon niet zo van mezelf.
Inderdaad. Na het lezen hiervan schaam ik me haast voor mijn vrouw-zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]. Je bent een beetje de ergste vooroordelen die ik over sommige vrouwen heb aan het bevestigen.
Veel bereikt? In de voorbereiding naar de prostitutie zeker.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:28 schreef milana1988 het volgende:
ben best trots om mijzelf. Ik heb al een boel berijkt. Meer nog dan mijn vriendinnen. En ook mijn moeder zegt dat ik het heel goed doe.
Prima, maar dat is een beetje naast de kwestie, vindt je niet?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:28 schreef milana1988 het volgende:
ben best trots om mijzelf. Ik heb al een boel berijkt. Meer nog dan mijn vriendinnen. En ook mijn moeder zegt dat ik het heel goed doe.
Nogalquote:Op donderdag 10 december 2009 18:10 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik heb het idee dat TS zich nogal verheven voelt.
De zoveelste al....quote:Op donderdag 10 december 2009 18:28 schreef milana1988 het volgende:
Ja, echt hč? Het was het eerste wat in me opkwam, kon zo snel niets anders bedenken. Misschien jij wel?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nogal? Dat is wel het understatement van de eeuw.
Nou rustig maar hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:36 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ja, echt hč? Het was het eerste wat in me opkwam, kon zo snel niets anders bedenken. Misschien jij wel?
Ja stel dat je dan die leukere en veel rijkere man mist als ie toevallig voorbij komt.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:40 schreef conleche het volgende:
TS is zo druk met eilandjevriendjes hoppen, dat ze vergeten is naar school te gaan. Bummer.
Een carriere.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:42 schreef milana1988 het volgende:
Ik heb mijn VWO diploma. En nu jij.
Waarom zit iedereen me hier zo af te zeiken?
Je kunt het gewoon zien als een carriere. En ik doe het goed. Wat is het probleem?
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:42 schreef milana1988 het volgende:
Je kunt het gewoon zien als een carriere. En ik doe het goed. Wat is het probleem?
Omdat je een kuthoer bent.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:42 schreef milana1988 het volgende:
QFTquote:
Oh, dus je wordt er voor betaald?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:42 schreef milana1988 het volgende:
Jouw morele kompas is zo ontiegelijk hard naar de klote dat je zelf niet eens doorhebt wat je fout doet.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:42 schreef milana1988 het volgende:
Wat is het probleem?
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:18 schreef milana1988 het volgende:
Ik heb een keer een auto gehad van mijn toenmalige vriend. Ik nog maar net mijn rijbewijs en voor mijn verjaardag kreeg ik zomaar autosleutels!
ik was daar heel blij mee!!
OMGquote:
omfg ik weet het alquote:Op donderdag 10 december 2009 18:42 schreef milana1988 het volgende:
Dat komt niet door het overstappen, domme hoer.quote:Ik vind het echt vervelend dat ik geen vreinden meer kan zijn met mijn ex door het overstappen.
Kutwijfquote:Natuurlijk moet het ook in bed klikken, voordat ik besluit over te stappen.
Aldus de troll die "hoefd" typt.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:02 schreef milana1988 het volgende:
Ik had toch al gezegd dat ik een kloon was!@
Vind het trouwens wel beneden alle peil dat ik hier uitgescholden wordt. Een VMBO-forum zeker?
Ik weet ook wel dat je een relkloon bent, ik had gewoon zin om je voor domme kuthoer en kutwijf (quote:Op donderdag 10 december 2009 19:02 schreef milana1988 het volgende:
Ik had toch al gezegd dat ik een kloon was!@
Vind het trouwens wel beneden alle peil dat ik hier uitgescholden wordt. Een VMBO-forum zeker?
Eigenlijk met z'n allen in koor dan hč?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat je een relkloon bent, ik had gewoon zin om je voor domme kuthoer en kutwijf () uit te maken
Ja. Maar daarvoor moest ik wel eerst een tijd op mezelf aangewezen zijn.quote:
Tevens dit ja. Waarom reageer ik nog serieus ookquote:Op donderdag 10 december 2009 19:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat je een relkloon bent, ik had gewoon zin om je voor domme kuthoer en kutwijf () uit te maken
Sorry hoor maar dit vind ik echt een typische geval van iemand die geen inlevingsvermogen heeft in de medemens en niet bij stil staat dat voor sommige mensen een relatie iets speciaals is dat je niet van de ene op de andere dag kan "omruilen" Ik zou persoonlijk niet iets met iemand willen die altijd maar opzoek is naar iets "beters" want niemand is perfect en op een gegeven moment kun je donder op zeggen dat iemand je nog wilt. sorry hoor maar ik hoop echt voor je zelf dat dit een hoax is want anders ga je het nog eens zwaar krijgen als iemand het bij jouw flikt of je door heeft en je gewoon keihard laat staan.En vertel je je nieuwe vriendje ook of hij eentje heeft die elk moment kan weggaan omdat zei dan iets "beters kan krijgen". ik walg van jequote:Op donderdag 10 december 2009 17:40 schreef milana1988 het volgende:
TS wat is je leeftijdquote:Op donderdag 10 december 2009 18:42 schreef milana1988 het volgende:
Schijbaar is Nederlands geen examenvak meer, of heb je je vriendje voor je leraar geruild toendertijd?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:42 schreef milana1988 het volgende:
Ik heb mijn VWO diploma.
ROFLOL!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:42 schreef milana1988 het volgende:
VWO... Het onderwijs is echt in verval, dat is nu wel duidelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:06 schreef milana1988 het volgende:
LalalaHippie: nee ik heb niet gestudeerd, want toen had ik nog geen geld. Maar het is wel zo dat hoe hoger je opleiding, hoe beter de mannen zijn je leuk vinden! Dus des te meer keuze.
Wat dat betreft kan ik het je wel aanraden om te gaan studeren als je het overweegt!
je bent zeker overgestapt nog voordat je was uitgestapt bij je ex.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:57 schreef milana1988 het volgende:
Wat ikw el lastig vind is dat er nog spullen in het huis van mijn exvriend staan. ik durf die niet meer op te halen want hij is aggressief geworden naar mijn toe. En dat snap ik niet van mannen. dan vind ik ze best wel eng.
Maar mij nieuwe vriend zegt dat hij dat wel regelt. En dat ik gewoon mijn eigen spullen terug krijg.
en wat heb je dan de laatste 3 jaar gedaanquote:Op donderdag 10 december 2009 19:50 schreef milana1988 het volgende:
Ik ben 22 en op mijn 19e had ik mijn VWO diploma, wat is daar mis mee? Ja, ik ben een keer blijven zitten omdat ik met andere dingen bezig was.
Damn, dat jullie je daar zo op focussen.
Hoeveel krijg ik? deze van haar maakt ook wel veel kans hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 19:56 schreef steve.T het volgende:
Ik stem op deze topic als meest egoischtische topic van het jaar.
dus je leeft van lucht?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:57 schreef milana1988 het volgende:
Waarom zou ik achter de kassa gaan zitten bij een AH?
Ik vraag toch ook geen uitkering aan?
Ik mis een gat tussen je 19e en 22e jaar, wat heb je daar dan gedaan? Geleefd de poen van je vriend(jes)?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:50 schreef milana1988 het volgende:
Ik ben 22 en op mijn 19e had ik mijn VWO diploma, wat is daar mis mee? Ja, ik ben een keer blijven zitten omdat ik met andere dingen bezig was.
Damn, dat jullie je daar zo op focussen.
We proberen je alleen maar te vertelen dat de manier die je gebruikt niet goed is. Je maakt meer dingen bij mensen kapot dan je bij mensen maakt. Sorry dat ik dit zeg maar als ik jouw was zou ik toch iets aan je denk wijzen doen want dit gaat vroeg of laat uit de hand lopen. Ik zat laatst in een topic van een kerel die een vriendin heeft met pyscische problemen aan die jongen moet je een voorbeeld nemen die weet teminsten wat een relatie isquote:Op donderdag 10 december 2009 20:00 schreef milana1988 het volgende:
Nee, ik leef niet van lucht. Ik zorg wel voor mezelf, wees maar niet bang.
Trouwns als dat gezeur hier, heb helemaal geen zin om iets over mijzelf te vertellen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef De_Logica het volgende:
TS kan niet rekenen, heus is iemand uit '88 nu 22
Op slot gooien natuurlijk!quote:
omdat je zelf raar en een verknipt kut karakter hebt daarom...quote:Op donderdag 10 december 2009 20:26 schreef milana1988 het volgende:
ja, gooi maar op slot. Ben het zat. Ook op WGR krijg ik rare antwoorden op een normale vraag.
ik ga eerst eten en dan zie ik het wel... even slotje dus ter beoordeling van de leidingquote:Op donderdag 10 december 2009 20:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien ook 1x in je leven HOERRRRRRRRRR roepen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |