Hoeveel krijg ik? deze van haar maakt ook wel veel kans hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 19:56 schreef steve.T het volgende:
Ik stem op deze topic als meest egoischtische topic van het jaar.
dus je leeft van lucht?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:57 schreef milana1988 het volgende:
Waarom zou ik achter de kassa gaan zitten bij een AH?
Ik vraag toch ook geen uitkering aan?
Ik mis een gat tussen je 19e en 22e jaar, wat heb je daar dan gedaan? Geleefd de poen van je vriend(jes)?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:50 schreef milana1988 het volgende:
Ik ben 22 en op mijn 19e had ik mijn VWO diploma, wat is daar mis mee? Ja, ik ben een keer blijven zitten omdat ik met andere dingen bezig was.
Damn, dat jullie je daar zo op focussen.
We proberen je alleen maar te vertelen dat de manier die je gebruikt niet goed is. Je maakt meer dingen bij mensen kapot dan je bij mensen maakt. Sorry dat ik dit zeg maar als ik jouw was zou ik toch iets aan je denk wijzen doen want dit gaat vroeg of laat uit de hand lopen. Ik zat laatst in een topic van een kerel die een vriendin heeft met pyscische problemen aan die jongen moet je een voorbeeld nemen die weet teminsten wat een relatie isquote:Op donderdag 10 december 2009 20:00 schreef milana1988 het volgende:
Nee, ik leef niet van lucht. Ik zorg wel voor mezelf, wees maar niet bang.
Trouwns als dat gezeur hier, heb helemaal geen zin om iets over mijzelf te vertellen.
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef De_Logica het volgende:
TS kan niet rekenen, heus is iemand uit '88 nu 22
Op slot gooien natuurlijk!quote:
omdat je zelf raar en een verknipt kut karakter hebt daarom...quote:Op donderdag 10 december 2009 20:26 schreef milana1988 het volgende:
ja, gooi maar op slot. Ben het zat. Ook op WGR krijg ik rare antwoorden op een normale vraag.
ik ga eerst eten en dan zie ik het wel... even slotje dus ter beoordeling van de leidingquote:Op donderdag 10 december 2009 20:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien ook 1x in je leven HOERRRRRRRRRR roepen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |