Mag allebei hoor!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:11 schreef Skaai het volgende:
Hoe kan ik nu kiezen tussen Otis en Jip?
quote:Op zondag 13 december 2009 12:58 schreef Snaavel het volgende:
en..en en..!!!??
Zijn er al mensen die naar die prachtige film mogen?
Nog even geduld dus.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Wil jij graag naar deze film? Vertel ons in dit topic wat jouw bijzondere band is met je huisdier. Inzenden kan t/m zondag 13 december. De drie leukste inzendingen worden gekozen door ElisaB en Senesta en krijgen elk 2 bioscoopkaarten om deze mooie film te zien.
Gewoon; morgenquote:Op zondag 13 december 2009 18:38 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Spannend hoor! Wanneer is het bekend? * zit hier op nagels te bijten*
quote:Op maandag 14 december 2009 22:01 schreef Snaavel het volgende:
en....
enn...!!
ENNN!!!!
Het is nu al 22 uur over tijd en komen de winnaars, hier in dit topic te staan..
of krijgen die alleen een pmtje, zal wel leuk zijn als je even wist wie er heeft gewonnen...- Snaavel
Leven.... hoe spel je dat?quote:Op maandag 14 december 2009 22:53 schreef Cat22 het volgende:
Misschien hebben de modjes een leven buiten Fok.
L-O-G [spatie] U-I-Tquote:
Waren de inzendingen zo slecht?quote:
Nee, zo mooiquote:
En dan voor de deur de beschikbare kaartjes verloten en de rest gaat zitten wachten bij de Macquote:Op maandag 14 december 2009 23:17 schreef Chanty het volgende:
Mooi: iedereen heeft gewonnen![]()
Doen ween een biosmeet
Ienemienemutte werkt prima hoorquote:Op maandag 14 december 2009 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, zo mooi
[..]
En dan voor de deur de beschikbare kaartjes verloten en de rest gaat zitten wachten bij de Mac
Echt, serieus; het lukt nietMaar we komen er wel op terug. Nog even geduld
Dat kan altijd nog hequote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Skaai het volgende:
Nou inderdaad, als er nou tieten waren gepost had het allemaal veel makkelijker geweest!
Komt ze nu meequote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Skaai het volgende:
Nou inderdaad, als er nou tieten waren gepost had het allemaal veel makkelijker geweest!
Wat andere crewleden laten kiezen die gemakkelijker keuzes maken?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Komt ze nu mee
Als wij hadden mogen kiezen, hadden we er nooit voor gekozen om de winnaar te mogen kiezen.
Goeie zin he
Ik zou het ook moeilijk vindenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Komt ze nu mee
Als wij hadden mogen kiezen, hadden we er nooit voor gekozen om de winnaar te mogen kiezen.
Goeie zin he
Dat het topic dicht gaat. Dat kunnen alleen de modjes doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:34 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Wat is betekent een slotje, als beginnende fokker?
Dit topic hoort al een dag lang slotjeswaardig te zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat het topic dicht gaat. Dat kunnen alleen de modjes doen.
Soms omdat de vraag van TS beantwoord is maar meestal omdat een topic uit de hand loopt.![]()
Dit topic is nog laaang niet slotjeswaardig!
Er moet pas een slotje op als de winnaars bekend zijn. En daar zijn de zachte eitjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Ja, maar volgens mij is de belangrijkste vraag nog niet beantwoordOf hebben de winnaars al een pmtje gehad?
Nog even geduld, ik kom zo bij julliequote:Op dinsdag 15 december 2009 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er moet pas een slotje op als de winnaars bekend zijn. En daar zijn de zachte eitjesnog over aan het dubben.
Als de film nog maar draait als ze eruit zijn!
Vanavond nog?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nog even geduld, ik kom zo bij jullie
Dat zou een easy escape zijn voor jullie he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
Willen jullie niet gewoon met z'n allen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Dat zou een easy escape zijn voor jullie he?
Komt goed; wordt geregeld. Geen zorgenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Hup jongens, 3 winnaars is 3 winnaars. Vraag het dan aan iemand anders, man/vrouw/vriend/vriendin/fokker?
Not gonna happen.quote:
Ligt aan je instellingen oftewel het aantal posts per pagina.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:18 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Tsja... (volgens mij bedoel je pagina 2)
SENEEEEEEEEES! Hierrrrr komen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
Ik zit ook vol spanning te F5-en
Het wachten is even op Senesta. Komt goed
SEEEEEENEEEEEESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:37 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Misschien als we het allemaal heel hard roepen, hoort Senesta het wel..
Roepen jullie mee, kinderen?
Héél hard, 1.. 2.. 3...
SEEEEEENEEEEEESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:42 schreef Chanty het volgende:
Ik heb d'r gesignaleerd in een ander topic zojuist![]()
![]()
Ik heb hem staan op 25 per pagina en dan is het voor mij pagina 3...quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:18 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Tsja... (volgens mij bedoel je pagina 2)
In het dierenproductstemtopicquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Waar? Waar? We gaan haar stalken!
Edit: zag het bericht boven me iets te laat..
Of ik win of niet, dat maakt mijn poezel niet minder belangrijk voor me en dat maakt andere verhalen niet minder mooiquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Het lijkt me ook afschuwelijk om te moeten kiezen. Het zijn zeer persoonlijke verhalen allemaal en al die dieren die beschreven zijn betekenen de wereld voor de personen in kwestie. Meedoen is op eigen risico maar ik zou bang zijn iemand te kwetsen![]()
Winnen is leuk maar voor mij is de grootste winst het hebben van mijn lieve meis. En ik denk dat dat voor iedereen geldt.
Desalniettemin ben ik natuurlijk ook benieuwd
En zo hoort het ook te zijn , amen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Of ik win of niet, dat maakt mijn poezel niet minder belangrijk voor me en dat maakt andere verhalen niet minder mooi
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Het lijkt me ook afschuwelijk om te moeten kiezen. Het zijn zeer persoonlijke verhalen allemaal en al die dieren die beschreven zijn betekenen de wereld voor de personen in kwestie. Meedoen is op eigen risico maar ik zou bang zijn iemand te kwetsen![]()
Winnen is leuk maar voor mij is de grootste winst het hebben van mijn lieve meis. En ik denk dat dat voor iedereen geldt.
Desalniettemin ben ik natuurlijk ook benieuwd
Laten we ons en onze huisdieren allemaal aan dit topic vastketenenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Gevonden, maar de laatste keer dat ze daar postte was een kwartier geleden en er zit een slotje op
Misschien moeten we haar bellen of naar haar huis gaan..
Grapjas, ik heb katten. Ketenen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Laten we ons en onze huisdieren allemaal aan dit topic vastketenen
Wauw, goed idee!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat wordt lastig dan. Ik zag een heel leuk kippetje voorbij komen met een heel mooi verhaal erbij. Alleen onze katten lustten die dus rauw he....quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ook 2quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grapjas, ik heb katten. Ketenen!![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel gezellig hier in het wachthok.
Denk dat Poes gillend wegrent bij het zien van een kipquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat wordt lastig dan. Ik zag een heel leuk kippetje voorbij komen met een heel mooi verhaal erbij. Alleen onze katten lustten die dus rauw he....
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat wordt lastig dan. Ik zag een heel leuk kippetje voorbij komen met een heel mooi verhaal erbij. Alleen onze katten lustten die dus rauw he....
Ik wacht wel voor jequote:Op dinsdag 15 december 2009 21:01 schreef nieslief het volgende:
Nou mensen heel leuk en gezellig allemaal maar ik moet de pc even afstaan. Dus ik zie het later wel.
Mijn object zit lekker op stokquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef Maria2.0 het volgende:
Het object van de wedstrijd heeft zich aan mij vast geketend, ze zit adorerend naar boven te staren strak tegen mijn been aan![]()
Heerlijk, maar soms wat té warm.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:14 schreef pussydeluxe het volgende:
We hebben 8 ontzettend leuke inzendingen gekregen. Daaruit moesten 3 winnaars worden gekozen., wat erg moeilijk bleek. Dus hop usernamen in een programma...schudden en klaar.
En de winnaars zijn...
Snaavel
Groenmetmadeliefjes
Chanty
Van harte gefeliciteerd met de gewonnen bioscoopkaarten
![]()
Willen jullie mij je adres PM'en? Dan krijg je ze zo snel mogelijk in de bus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oeehhhhhquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:14 schreef pussydeluxe het volgende:
We hebben 8 ontzettend leuke inzendingen gekregen. Daaruit moesten 3 winnaars worden gekozen., wat erg moeilijk bleek. Dus hop usernamen in een programma...schudden en klaar.
En de winnaars zijn...
Snaavel
Groenmetmadeliefjes
Chanty
Van harte gefeliciteerd met de gewonnen bioscoopkaarten
![]()
Willen jullie mij je adres PM'en? Dan krijg je ze zo snel mogelijk in de bus.
Niet als je naar de Pathe gaatquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:25 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Ik ga nú Klaartje wakker maken om haar het heuglijke nieuws te vertellenHmm, toch maar niet..
Zouden ze een kip in de bios erg vinden?
Oeh, haha, daar had ik nog niet aan gedacht. Maar ik denk dat ik toch maar een vriendin meeneem in plaats van een kipquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Niet als je naar de Pathe gaatDat zou wel uitermate hypocriet zijn
Ik vond jouw verhaaltje juist één van de leukstequote:Op woensdag 16 december 2009 01:01 schreef Snaavel het volgende:
Yay, Ik mag naar de film,
vind het uiteindelijk wel jammer dat het via een generator is gegaan...
ik heb toch wel betere verhaaltjes gelezen..dan de mijne..
Maar had toch wel graag willen weten of ik dan alsnog bij die 3 zou hebben gezeten...
als het niet via een generator zou zijn gegaan..
Jouw verhaal was juist heel bijzonder!!!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 01:01 schreef Snaavel het volgende:
Yay, Ik mag naar de film,
vind het uiteindelijk wel jammer dat het via een generator is gegaan...
ik heb toch wel betere verhaaltjes gelezen..dan de mijne..
Maar had toch wel graag willen weten of ik dan alsnog bij die 3 zou hebben gezeten...
als het niet via een generator zou zijn gegaan..
quote:
Ik heb vorige week geinformeerd bij de filmmaatschappij. Ons contactpersoon heeft het erg druk zo aan het einde van het jaar. Komende week worden de kaarten naar het postadres van FOK! gestuurd. Als de ergste drukte bij de post in Nederland voorbij is, dan hoop ik dat de kaarten de eerste week van januari bij de winnaars bezorgd zullen worden. Jammer dat de kaarten niet eerder bij jullie zijn. Als je nog vragen hebt, PM mij gerustquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ook niet maar goed, kerstdrukte misschien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |