Niet als je naar de Pathe gaatquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:25 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Ik ga nú Klaartje wakker maken om haar het heuglijke nieuws te vertellenHmm, toch maar niet..
Zouden ze een kip in de bios erg vinden?
Oeh, haha, daar had ik nog niet aan gedacht. Maar ik denk dat ik toch maar een vriendin meeneem in plaats van een kipquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Niet als je naar de Pathe gaatDat zou wel uitermate hypocriet zijn
Ik vond jouw verhaaltje juist één van de leukstequote:Op woensdag 16 december 2009 01:01 schreef Snaavel het volgende:
Yay, Ik mag naar de film,
vind het uiteindelijk wel jammer dat het via een generator is gegaan...
ik heb toch wel betere verhaaltjes gelezen..dan de mijne..
Maar had toch wel graag willen weten of ik dan alsnog bij die 3 zou hebben gezeten...
als het niet via een generator zou zijn gegaan..
Jouw verhaal was juist heel bijzonder!!!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 01:01 schreef Snaavel het volgende:
Yay, Ik mag naar de film,
vind het uiteindelijk wel jammer dat het via een generator is gegaan...
ik heb toch wel betere verhaaltjes gelezen..dan de mijne..
Maar had toch wel graag willen weten of ik dan alsnog bij die 3 zou hebben gezeten...
als het niet via een generator zou zijn gegaan..
quote:
Ik heb vorige week geinformeerd bij de filmmaatschappij. Ons contactpersoon heeft het erg druk zo aan het einde van het jaar. Komende week worden de kaarten naar het postadres van FOK! gestuurd. Als de ergste drukte bij de post in Nederland voorbij is, dan hoop ik dat de kaarten de eerste week van januari bij de winnaars bezorgd zullen worden. Jammer dat de kaarten niet eerder bij jullie zijn. Als je nog vragen hebt, PM mij gerustquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ook niet maar goed, kerstdrukte misschien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |