Waren de inzendingen zo slecht?quote:
Nee, zo mooiquote:
En dan voor de deur de beschikbare kaartjes verloten en de rest gaat zitten wachten bij de Macquote:Op maandag 14 december 2009 23:17 schreef Chanty het volgende:
Mooi: iedereen heeft gewonnen![]()
Doen ween een biosmeet
Ienemienemutte werkt prima hoorquote:Op maandag 14 december 2009 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, zo mooi
[..]
En dan voor de deur de beschikbare kaartjes verloten en de rest gaat zitten wachten bij de Mac
Echt, serieus; het lukt nietMaar we komen er wel op terug. Nog even geduld
Dat kan altijd nog hequote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Skaai het volgende:
Nou inderdaad, als er nou tieten waren gepost had het allemaal veel makkelijker geweest!
Komt ze nu meequote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Skaai het volgende:
Nou inderdaad, als er nou tieten waren gepost had het allemaal veel makkelijker geweest!
Wat andere crewleden laten kiezen die gemakkelijker keuzes maken?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Komt ze nu mee
Als wij hadden mogen kiezen, hadden we er nooit voor gekozen om de winnaar te mogen kiezen.
Goeie zin he
Ik zou het ook moeilijk vindenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Komt ze nu mee
Als wij hadden mogen kiezen, hadden we er nooit voor gekozen om de winnaar te mogen kiezen.
Goeie zin he
Dat het topic dicht gaat. Dat kunnen alleen de modjes doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:34 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Wat is betekent een slotje, als beginnende fokker?
Dit topic hoort al een dag lang slotjeswaardig te zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat het topic dicht gaat. Dat kunnen alleen de modjes doen.
Soms omdat de vraag van TS beantwoord is maar meestal omdat een topic uit de hand loopt.![]()
Dit topic is nog laaang niet slotjeswaardig!
Er moet pas een slotje op als de winnaars bekend zijn. En daar zijn de zachte eitjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Ja, maar volgens mij is de belangrijkste vraag nog niet beantwoordOf hebben de winnaars al een pmtje gehad?
Nog even geduld, ik kom zo bij julliequote:Op dinsdag 15 december 2009 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er moet pas een slotje op als de winnaars bekend zijn. En daar zijn de zachte eitjesnog over aan het dubben.
Als de film nog maar draait als ze eruit zijn!
Vanavond nog?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nog even geduld, ik kom zo bij jullie
Dat zou een easy escape zijn voor jullie he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
Willen jullie niet gewoon met z'n allen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |