quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Dat zou een easy escape zijn voor jullie he?
Komt goed; wordt geregeld. Geen zorgenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Hup jongens, 3 winnaars is 3 winnaars. Vraag het dan aan iemand anders, man/vrouw/vriend/vriendin/fokker?
Not gonna happen.quote:
Ligt aan je instellingen oftewel het aantal posts per pagina.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:18 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Tsja... (volgens mij bedoel je pagina 2)
SENEEEEEEEEES! Hierrrrr komen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
Ik zit ook vol spanning te F5-en
Het wachten is even op Senesta. Komt goed
SEEEEEENEEEEEESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:37 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Misschien als we het allemaal heel hard roepen, hoort Senesta het wel..
Roepen jullie mee, kinderen?
Héél hard, 1.. 2.. 3...
SEEEEEENEEEEEESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:42 schreef Chanty het volgende:
Ik heb d'r gesignaleerd in een ander topic zojuist![]()
![]()
Ik heb hem staan op 25 per pagina en dan is het voor mij pagina 3...quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:18 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Tsja... (volgens mij bedoel je pagina 2)
In het dierenproductstemtopicquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:49 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Waar? Waar? We gaan haar stalken!
Edit: zag het bericht boven me iets te laat..
Of ik win of niet, dat maakt mijn poezel niet minder belangrijk voor me en dat maakt andere verhalen niet minder mooiquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Het lijkt me ook afschuwelijk om te moeten kiezen. Het zijn zeer persoonlijke verhalen allemaal en al die dieren die beschreven zijn betekenen de wereld voor de personen in kwestie. Meedoen is op eigen risico maar ik zou bang zijn iemand te kwetsen![]()
Winnen is leuk maar voor mij is de grootste winst het hebben van mijn lieve meis. En ik denk dat dat voor iedereen geldt.
Desalniettemin ben ik natuurlijk ook benieuwd
En zo hoort het ook te zijn , amen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Of ik win of niet, dat maakt mijn poezel niet minder belangrijk voor me en dat maakt andere verhalen niet minder mooi
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Het lijkt me ook afschuwelijk om te moeten kiezen. Het zijn zeer persoonlijke verhalen allemaal en al die dieren die beschreven zijn betekenen de wereld voor de personen in kwestie. Meedoen is op eigen risico maar ik zou bang zijn iemand te kwetsen![]()
Winnen is leuk maar voor mij is de grootste winst het hebben van mijn lieve meis. En ik denk dat dat voor iedereen geldt.
Desalniettemin ben ik natuurlijk ook benieuwd
Laten we ons en onze huisdieren allemaal aan dit topic vastketenenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Gevonden, maar de laatste keer dat ze daar postte was een kwartier geleden en er zit een slotje op
Misschien moeten we haar bellen of naar haar huis gaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |