Had ik ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bijna n jaar geen les gehad
[..]
Gelukkig enigszins aanleg met rijden
Picsquote:
Daarom moet ik hem ook altijd sjouwen, mn zusje+moeder hebben allebei hooikoortsquote:Op donderdag 10 december 2009 14:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
Wordt pas vervelend als je hooikoorts hebt/allergisch bent
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:44 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Daarom moet ik hem ook altijd sjouwen, mn zusje+moeder hebben allebei hooikoorts
En mn vader, tja, die is altijd weg als de boom opgezet moet worden
Joah, had t er allemaal bij voor 1 leuke prijsquote:Op donderdag 10 december 2009 14:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Had ik ook.
25 lessen, geen TTT en zowel theorie als praktijk in 1 keer gehaald.
Succesquote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef tliciouz het volgende:
Zo regen voorbij ik ga boodschappen doen. Bye!
Ik rij alweer ruim 7 maanden rondquote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Joah, had t er allemaal bij voor 1 leuke prijs
Kan overigens echt niet wachten totdat ik m dus nu wel eens eindelijk heb
Middagquote:
neequote:Op donderdag 10 december 2009 14:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Pics
Heb je ze nu alle 2 moeten doen?
Geen betere TT kunnen bedenken?
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:46 schreef Plums het volgende:
[..]
nee
nee
en NEEHAD N BEETJE ONVERWACHTS DE LAPO HE
!
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:48 schreef mstr het volgende:
M'n moeder is een breezer
Krijg een smsje terug: Zal kyke
had er ook: GODVERDOMME KUT LAPO FJKHDJGFquote:Op donderdag 10 december 2009 14:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
Wat voor kleurtjes heeft ie uiteindelijk gekregen?
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:48 schreef mstr het volgende:
M'n moeder is een breezer
Krijg een smsje terug: Zal kyke
Dan sta je toch echt wel even van: Wat? Mam?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef Plums het volgende:
[..]heheh
de mijne zei laatst tegen de hond: whats up dawg
..![]()
Daarom net vraag ikquote:Op donderdag 10 december 2009 14:49 schreef Plums het volgende:
[..]
had er ook: GODVERDOMME KUT LAPO FJKHDJGFneer kunnen zetten? had je dat beter gevonden?!
zelfde als ieder jaar =/ en zoals ik al vaker verteld heb tegen je, hebben wij ieder jaar een heel kleurige boom met minstens 10 kleurtjes.
Ik zeg wel eens Yo Fokkahs tegen m'n oudersquote:Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef Plums het volgende:
[..]heheh
de mijne zei laatst tegen de hond: whats up dawg
..![]()
Je begint wel weer beter te worden zo te merkenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:49 schreef Plums het volgende:
[..]
had er ook: GODVERDOMME KUT LAPO FJKHDJGFneer kunnen zetten? had je dat beter gevonden?!
zelfde als ieder jaar =/ en zoals ik al vaker verteld heb tegen je, hebben wij ieder jaar een heel kleurige boom met minstens 10 kleurtjes.
Toffe moeder.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef Plums het volgende:
en ze vind 'pimp my car met al die negers' toch zo leuk![]()
Maar de eerste 10 minuten, waarin Xzibit alleen maar keihard om zijn eigen grappig lacht, is ook gewoon geweldigquote:Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef Plums het volgende:
Hahahquote:Op donderdag 10 december 2009 14:51 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens Yo Fokkahs tegen m'n oudersLaatst zijn m'n ma het ook tegen mij. Bovendien roept ze ook altijd LATAH terug als ik dat roep
En hoe slecht het gespeeld is als ze de deur open doenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maar de eerste 10 minuten, waarin Xzibit alleen maar keihard om zijn eigen grappig lacht, is ook gewoon geweldig
Pimp my car ook nog serieus?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef Plums het volgende:
Er doet ook nooooooit iemand anders open dan de gene die ze moeten hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:53 schreef mstr het volgende:
[..]
En hoe slecht het gespeeld is als ze de deur open doen
Soms. Maar ze heeft wel humor.quote:
Hahah ja de lach van die gast ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maar de eerste 10 minuten, waarin Xzibit alleen maar keihard om zijn eigen grappig lacht, is ook gewoon geweldig
Precies.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Er doet ook nooooooit iemand anders open dan de gene die ze moeten hebben
Zo moeder, zo dochter?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Soms. Maar ze heeft wel humor.
[..]
Hahah ja de lach van die gast ook.Dan kan je niet anders dan meelachen
Ja, zat ik met harry en haar in de auto, hoor ik opeens mn moeder: jaaaa dat ene programma, van inge, hoe heet t ook weer, OJA PIMP MY CARquote:
Rikquote:
Zwerverlook @ meetquote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef mstr het volgende:
Maar ik ga douchen. En scheren.
Ik lijk wel een fucking zwerver.
Dat dus inderdaadquote:Op donderdag 10 december 2009 14:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja, zat ik met harry en haar in de auto, hoor ik opeens mn moeder: jaaaa dat ene programma, van inge, hoe heet t ook weer, OJA PIMP MY CARhahah met die negers
Heb t maar niet verbeterd, vond t wel goed zo
Kan ik zowat om de dagquote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zwerverlook @ meet
Ik moet me ook weer scheren
Dat kan ik jullie niet aandoenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zwerverlook @ meet
Ik moet me ook weer scheren
Is t zo erg?quote:
Ja maar geen zinquote:
Hoe lang heeft t geduurd?quote:
Je krijgt toch al een telefoonquote:Op donderdag 10 december 2009 14:57 schreef Plums het volgende:
Ik vind echt dat ze me eens heel gauw ergens moeten aannemen, dan kan ik iig mn Samsung Star aanschaffen
Kan gebeurenquote:
En niet weglopen hequote:Op donderdag 10 december 2009 14:57 schreef Plums het volgende:
Ik vind echt dat ze me eens heel gauw ergens moeten aannemen, dan kan ik iig mn Samsung Star aanschaffen
Zweden = Noren =quote:Op donderdag 10 december 2009 14:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je krijgt toch al een telefoon
OWOWOWOW Ik krijg geen vrij met kerst.. dus geen ZwedenFJHWAGBJGBS
Goodluckquote:
Ja maar denk je nou echt dat dat niet een telefoon uit t jaar 0 is waarmee je net kan bellen en smsen?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je krijgt toch al een telefoon
OWOWOWOW Ik krijg geen vrij met kerst.. dus geen ZwedenFJHWAGBJGBS
Een van mn beste maten woont daarquote:
Het was een garpje, je had verteld wat je kreegquote:Op donderdag 10 december 2009 15:00 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja maar denk je nou echt dat dat niet een telefoon uit t jaar 0 is waarmee je net kan bellen en smsen?Je kent mn moeder. Die telefoon is sowieso overgebleven van Ghana... ofzoiets
![]()
Dus nee, SAMSUNG STAR FTW
WTFwat n hoeren. Waarom heb je 5 maanden geleden niet al vrij gevraagd dan?
Mag ik dat wel? Ben callcentre pimpquote:Op donderdag 10 december 2009 15:01 schreef Jotcha het volgende:
Welke callcentresnol mij met kerst belt kan optyfen
En toen je wist dat je wel nog zou werken daar dan, hoelang heb je toen gewacht met aanvragen?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Het was een garpje, je had verteld wat je kreeg
Maar dat was omdat ik dacht vanaf november niet meer daar t werkenVervolgens dus gewoon niet meer aan gedacht
Totdat ik mij realiseerde dat er dus de kans was dat ik moest werken rond die tijd wat best lang heeft geduurdquote:Op donderdag 10 december 2009 15:03 schreef Plums het volgende:
[..]
En toen je wist dat je wel nog zou werken daar dan, hoelang heb je toen gewacht met aanvragen?
Ja als je belt weet je toch wiedat is? Dan doe je de groeten maar, voordat pa je afwimpeltquote:Op donderdag 10 december 2009 15:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mag ik dat wel? Ben callcentre pimp![]()
..quote:Op donderdag 10 december 2009 15:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Totdat ik mij realiseerde dat er dus de kans was dat ik moest werken rond die tijd wat best lang heeft geduurd
Maar dat zit wel goed, ga ergens in februari ofzo wel een weekje of lang weekendNeem ik dan wel iets mee
Ik word alleen maar gebeld gelukkigquote:Op donderdag 10 december 2009 15:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja als je belt weet je toch wiedat is? Dan doe je de groeten maar, voordat pa je afwimpelt
Je weet hoe ik met die dingen benquote:
Oh, voor welk bedrijf?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik word alleen maar gebeld gelukkig
Dat weet de halve sc volgens mij al gezien die vragen vanmiddagquote:
Ja. vandaar de ..quote:
Helpdeskquote:Op donderdag 10 december 2009 15:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik word alleen maar gebeld gelukkig
Ga kijken waar t vandaan komtquote:Op donderdag 10 december 2009 15:11 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja. vandaar de ..![]()
omg ik krijg opeens zin in eeh.. dno, ik ruik iets, en nu heb ik er zin in, maar ik weet niet wat t is.gvd, want dat eten is echt lekker
Jewaitetquote:
Nee die geur is niet echt aanwezig, soms krijg ik gewoon een geur in mn neus, uit mn herinneringen. Snap je? Heel vervelend is dat, want ik herinner me zelden wat voor eten t wasquote:Op donderdag 10 december 2009 15:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga kijken waar t vandaan komt
[..]
Jewaitet
Krijg je zeker fucking veel domme mensenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga kijken waar t vandaan komt
[..]
Jewaitet
Je hebt niet half een idee hoe veel ..quote:Op donderdag 10 december 2009 15:15 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Krijg je zeker fucking veel domme mensen
Ik ken dat gevoelquote:Op donderdag 10 december 2009 15:15 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee die geur is niet echt aanwezig, soms krijg ik gewoon een geur in mn neus, uit mn herinneringen. Snap je? Heel vervelend is dat, want ik herinner me zelden wat voor eten t was
In de supermarkt: hoi, kun je eventjes kijken?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je hebt niet half een idee hoe veel ..
Achterin de volvo natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 15:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel
Ik wou eigenlijk een eland voor je meenemen aangezien dat dus wel iets Zweeds is. Maar hoe neem ik dat mee?
Nog leuke verhalen over domme mensen ?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je hebt niet half een idee hoe veel ..
quote:
Ik had er laatst een die zn telefoonkabel in zn router probeerde in te pluggenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:20 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Nog leuke verhalen over domme mensen ?
Bovenop t vliegtuig bindenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel
Ik wou eigenlijk een eland voor je meenemen aangezien dat dus wel iets Zweeds is. Maar hoe neem ik dat mee?
Die heb ik ook al een keer gehadquote:Op donderdag 10 december 2009 15:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik had er laatst een die zn telefoonkabel in zn router probeerde in te pluggen
Jullie leveren zeker alleen maar kabel verbindingen ?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tegen dierenmishandeling was?quote:
Hahaha schattigquote:Op donderdag 10 december 2009 15:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Samequote:
True,quote:Op donderdag 10 december 2009 15:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan je beter andere dingen visualiseren die vastgebonden worden ergens op.
Had modem voor interwebz en telefoon, en nog een router. Dit gebeurde NA het uitleggen in jip en janneke taal wat wat wasquote:Op donderdag 10 december 2009 15:24 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Eentje zonder ingebouwde modem ?
Frisje loch veur t bieske jong, niks mishandelingquote:Op donderdag 10 december 2009 15:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tegen dierenmishandeling was?
Hmmm, dan maar een kleine pluche eland en nog maar even verder denken
Gezien ik geen vrij heb, heb ik nog tijd zat![]()
Soms gaat het verder dan schattig. Dan erger je je heeeeelemaal kapotquote:
Iemand met het IQ van een hamster met aids ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 15:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Had modem voor interwebz en telefoon, en nog een router. Dit gebeurde NA het uitleggen in jip en janneke taal wat wat wasEn nee dit was iemand van in de 20
Op 11 kilometer hoog met -40?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:26 schreef Plums het volgende:
[..]
Frisje loch veur t bieske jong, niks mishandelingen uitzicht enzo
Ik snap niet waarom mensen tegenwoordig nog steeds een losse modem hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Had modem voor interwebz en telefoon, en nog een router. Dit gebeurde NA het uitleggen in jip en janneke taal wat wat wasEn nee dit was iemand van in de 20
Mijn hamster is baasquote:Op donderdag 10 december 2009 15:27 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Iemand met het IQ van een hamster met aids ofzo
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn hamster is baas
En bijna dood
Omdat ze maar 5 worden meestal ofzoquote:
Dan zal ik er een voor je meenemenquote:
2,5-3. En hij is al over de 3 heen.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omdat ze maar 5 worden meestal ofzo
heel erg kersemig nog met die rode muur erbijquote:
Kapot vet behang! Of is 't geen behang?quote:
Zoiets dus. Ik vind dat echt kut, raak je eraan gehecht, gaan ze doodquote:Op donderdag 10 december 2009 15:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
2,5-3. En hij is al over de 3 heen.
En ik moest weten hoe oud die van jotch is hóe precies?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omdat ze maar 5 worden meestal ofzo
Omdat eigenlijk alle hamsters aan een natuurlijke dood sterven omdat ze maar 2.5-3 wordenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:32 schreef Plums het volgende:
[..]
En ik moet weten hoe oud die van jotch is hóe precies?
Precies, dat is wel crap. En je ziet 'm gewoon zo snel ouder worden, hij is nu helemaal blindquote:Op donderdag 10 december 2009 15:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zoiets dus. Ik vind dat echt kut, raak je eraan gehecht, gaan ze dood
Toedelsquote:
Zoiets vind ik zieligquote:Op donderdag 10 december 2009 15:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Precies, dat is wel crap. En je ziet 'm gewoon zo snel ouder worden, hij is nu helemaal blind
Ik hou van mn rode muur.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
heel erg kersemig nog met die rode muur erbij
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat netjes en opgeruimd zeg.
En een leuk boompje
Jaa. Behang. Danku.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:32 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Kapot vet behang! Of is 't geen behang?NVM het is cool!
Snap je nou niet wat ik zeg? Je kan wel blijven roepen dat een hamster met die leeftijd doodgaat, maar ik weet toch niet hoe oud die van jotch is?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omdat eigenlijk alle hamsters aan een natuurlijke dood sterven omdat ze maar 2.5-3 worden
Ik had altijd tamme ratten. Dat waren echt superlieve beestjes, heel erg blij met aandachtquote:Op donderdag 10 december 2009 15:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Precies, dat is wel crap. En je ziet 'm gewoon zo snel ouder worden, hij is nu helemaal blind
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:35 schreef Plums het volgende:
[..]
Snap je nou niet wat ik zeg? Je kan wel blijven roepen dat een hamster met die leeftijd doodgaat, maar ik weet toch niet hoe oud die van jotch is?die kon net zo goed pas 2 maanden zijn, ipv ouder dan 3. SNAP JE?
En daarom was het dus een vrij logische aannamequote:Op donderdag 10 december 2009 15:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omdat eigenlijk bijna alle hamsters aan een natuurlijke dood sterven omdat ze maar 2.5-3 worden
Ratjes zijn zo tofffquote:Op donderdag 10 december 2009 15:35 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik had altijd tamme ratten. Dat waren echt superlieve beestjes, heel erg blij met aandachtStomme beesten kregen alleen altijd tumoren en longontstekingen en shit
Hier heb ik vandaag beetje zooi opgeruimdquote:
Nee? Beest kon toch ook een ziekte hebben met 2 maanden ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 15:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
En daarom was het dus een vrij logische aanname
Ik heb er geen zin inquote:Op donderdag 10 december 2009 15:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hier heb ik vandaag beetje zooi opgeruimd
Dat kan ja, komt alleen niet vaak voorquote:Op donderdag 10 december 2009 15:37 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee? Beest kon toch ook een ziekte hebben met 2 maanden ofzo
Superhamster. Koop em n cape.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:38 schreef Jotcha het volgende:
Naam: De Russische Dwerghamster
Latijnse Naam: Phodopus sungorus
Leeftijd: 1,5 - 2 jaar
Lengte: 65 - 105MM
Gewicht: 25 - 50Gram
Wtf, hij had al lang dood moeten zijn
Dan is al al best veel ouder geworden dan normaalquote:Op donderdag 10 december 2009 15:38 schreef Jotcha het volgende:
Naam: De Russische Dwerghamster
Latijnse Naam: Phodopus sungorus
Leeftijd: 1,5 - 2 jaar
Lengte: 65 - 105MM
Gewicht: 25 - 50Gram
Wtf, hij had al lang dood moeten zijn
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Superhamster. Koop em n cape.
DE HOND LIET NET N SCHEET![]()
![]()
vies beest
![]()
Echt de leukste knaagdieren, alleen kut dat ze op je schoot pissenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:37 schreef Plums het volgende:
[..]
Ratjes zijn zo tofffIk mag er geen
Wat 'n baasquote:Op donderdag 10 december 2009 15:39 schreef Plums het volgende:
[..]
![]()
vies beest
![]()
Ja handig, kan ie blind vliegenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:39 schreef Plums het volgende:
[..]
![]()
vies beest
![]()
quote:
Anders ligt er straks een vroeg kerstcadeauquote:Op donderdag 10 december 2009 15:41 schreef Plums het volgende:
zo'n heel vieze prrfftt![]()
omg. sadness dit. Oh wacht, damn, ze moet nog uitgelaten worden..
Niet onderweg overvallen door een regenbui?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:49 schreef tliciouz het volgende:
boodschapjes gedaan, hoi allemaal!
Euj!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:49 schreef tliciouz het volgende:
boodschapjes gedaan, hoi allemaal!
Misschien ergens in een kelderquote:Op donderdag 10 december 2009 15:53 schreef Plums het volgende:
omg bij oprah nu vermiste kinderen enzo. komt er net zo'n foto voorbij van een meisje die sinds 1971!! vermist is.Alsof ze die oooit nog terugvinden.
Nee geen plaatselijke bui ofzo gelukkigquote:Op donderdag 10 december 2009 15:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niet onderweg overvallen door een regenbui?
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:53 schreef Plums het volgende:
omg bij oprah nu vermiste kinderen enzo. komt er net zo'n foto voorbij van een meisje die sinds 1971!! vermist is.Alsof ze die oooit nog terugvinden.
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mag jij proberen een vliegtuig blind te besturen, good luck
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mag jij proberen een vliegtuig blind te besturen, good luck
Waar komt dit zo opeens vandaan?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:58 schreef Plums het volgende:
Een oude hamster wordt langzaam kaal en gaat minder vaak in het radje. Soms worden ze ook nog blind, maar ze kunnen zich dan nog goed redden, omdat hun reuk erg goed ontwikkeld is.![]()
Copypaste ftwquote:Op donderdag 10 december 2009 15:58 schreef Plums het volgende:
Een oude hamster wordt langzaam kaal en gaat minder vaak in het radje. Soms worden ze ook nog blind, maar ze kunnen zich dan nog goed redden, omdat hun reuk erg goed ontwikkeld is.![]()
blinde superhamsters met een cape.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar komt dit zo opeens vandaan?
Eerste googlelink bij hamster.quote:
quote:
Mijne rent gewoon blind rond, via de buitenbocht zegmaar, tot ie z'n hol vindtquote:Op donderdag 10 december 2009 15:58 schreef Plums het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:01 schreef Plums het volgende:
[..]
Eerste googlelink bij hamster.
Ik heb best honger na 2 dagen nauwelijks gegeten te kunnen hebben.![]()
Wat leuk.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:03 schreef Tijgertje. het volgende:
http://www.formspring.me/Lauriette91
Vind je dat gek?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:01 schreef Plums het volgende:
[..]
Eerste googlelink bij hamster.
Ik heb best honger na 2 dagen nauwelijks gegeten te kunnen hebben.![]()
Je hebt een vraagquote:Op donderdag 10 december 2009 16:03 schreef Tijgertje. het volgende:
http://www.formspring.me/Lauriette91
Ja niet kunnen eten omdat je alles er automatisch toch weer zou uitkotsen is ook niet alles natuurlijkquote:
Nouja, niet verwacht dat ik me zo snel alweer zoveel beter zou voelenquote:
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:07 schreef Pinkerton het volgende:
Ga je naar Londen volgende week Lau?
Jaloers
Pics van shagmobiel?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef Pinkerton het volgende:
Maar als het ff meezit heb ik volgende week een Cadillac en ben ik van die kut Jaguar af
Niet beantwoorden.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef Jotcha het volgende:
GODMILJAAR! Wat doe je met m'n vraag?
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:07 schreef Pinkerton het volgende:
Jaloers
Ben rond deze tijd 3 jaar geleden ook naar Londen geweest. Was zoooo mooi toen, met kerst coming up enzo.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:07 schreef Pinkerton het volgende:
Jaloers
Is best fijn ehquote:Op donderdag 10 december 2009 16:06 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja niet kunnen eten omdat je alles er automatisch toch weer zou uitkotsen is ook niet alles natuurlijk
[..]
Nouja, niet verwacht dat ik me zo snel alweer zoveel beter zou voelen
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef Pinkerton het volgende:
Lau
Beer or tits?
Tits. Don't like beer :']
Caddy of Jag?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Shaguar
Die ander is de Sjonniebak.
quote:
Heb geen rijbewijs.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:12 schreef Pinkerton het volgende:
[ afbeelding ]
Kopen Jotch? Voor ¤800,- is 't de jouwe.
Hoeveel gelopen + wat is er aan gedaan qua onderhoud?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:12 schreef Pinkerton het volgende:
[ afbeelding ]
Kopen Jotch? Voor ¤800,- is 't de jouwe.
Nee, en ook geen APKquote:Op donderdag 10 december 2009 16:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb geen rijbewijs.
En zit er LPG in?
[23:56:27] Lauri: Ik doe geen mensen waar ik geen relatie mee hebquote:
Weet ik.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
[23:56:27] Lauri: Ik doe geen mensen waar ik geen relatie mee heb![]()
220.000quote:Op donderdag 10 december 2009 16:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoeveel gelopen + wat is er aan gedaan qua onderhoud?
Dat is volgens mij redelijk uniek tegenwoordigquote:Op donderdag 10 december 2009 16:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
[23:56:27] Lauri: Ik doe geen mensen waar ik geen relatie mee heb![]()
Ik ookquote:
Welneequote:Op donderdag 10 december 2009 16:20 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dat is volgens mij redelijk uniek tegenwoordig
Latahquote:
Maar ze zijn er nogquote:Op donderdag 10 december 2009 16:20 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Beter dan geen eigenwaarde hebben en alles neuken wat los en vast zit.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:20 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Beter dan geen eigenwaarde hebben en alles neuken wat los en vast zit.
Hard as a rockquote:Op donderdag 10 december 2009 16:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.
Bakstenen neuken is niet fijn, been there, done that.
Een one night stand is nou niet direct geen eigenwaarde hebben imho. Mits niet te vaak ofcquote:Op donderdag 10 december 2009 16:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Beter dan geen eigenwaarde hebben en alles neuken wat los en vast zit.
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen.
Bakstenen neuken is niet fijn, been there, done that.
Ligt geheel aan de situatie.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:25 schreef Plums het volgende:
[..]
Een one night stand is nou niet direct geen eigenwaarde hebben imho. Mits niet te vaak ofc![]()
Hoewel t van mij ook niet hoeft.![]()
Waarom is die jaguar kut ?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef Pinkerton het volgende:
Maar als het ff meezit heb ik volgende week een Cadillac en ben ik van die kut Jaguar af
Gewoon, omdat ik 'm niet hoefquote:
Ja dat ging dus echt nergens over he. Theo maas Patricia belachelijk maken omdat ze zoveel heeft gezegd over die ex man terwijl Theo alles en iedereen belachelijk maakt op het podium. Beetje hypocriet.quote:
Ik heb respect voor Patricia dat ze dit doet. Maar het was heerlijk om te luisteren naar Theo.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat ging dus echt nergens over he. Theo maas Patricia belachelijk maken omdat ze zoveel heeft gezegd over die ex man terwijl Theo alles en iedereen belachelijk maakt op het podium. Beetje hypocriet.
Fuck Theo Maassenquote:
Nee, Theo gedroeg zich een beetje als een hypocriete heilige.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:48 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb respect voor Patricia dat ze dit doet. Maar het was heerlijk om te luisteren naar Theo.![]()
Ik heb natuurlijk geen bewijs dat ze iets met der tietjes heeft gedaan. Maar dat lijkt me erg uitzonderlijk dan in deze staatquote:Op donderdag 10 december 2009 16:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Alleen die Paay vind haarzelf wel echt het geweldigste wat er is.. En beweren dat er niks aan haar lichaam is gebeurd
Same, geloofde er echt niks vanquote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk geen bewijs dat ze iets met der tietjes heeft gedaan. Maar dat lijkt me erg uitzonderlijk dan in deze staat
En wat vind Zeruku ervan?quote:
Het is moeilijk te geloven. maar in andere woordenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:56 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk geen bewijs dat ze iets met der tietjes heeft gedaan. Maar dat lijkt me erg uitzonderlijk dan in deze staat
Ze beweerde anders dat er niks was gebeurd.. Aflevering gisteren van DWDD.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:59 schreef Plums het volgende:
Ze heeft toch al tijd geleden toegegeven dat ze iig minstens 2x iets aan dr tieten heeft laten doen?
Inderdaad. Maar het zal welquote:
Oja. Ik zit nog op het werk. Word een latertje. Ik ga ook even op Label kijkenquote:
Trui Gio-Goi, witte met kleuren logo.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oja. Ik zit nog op het werk. Word een latertje. Ik ga ook even op Label kijken
Wil sowieso muziek op de terug weg op de scoot dus even mob opladen. Hijs leeg.
Wat heb je besteld?
Open er een topic over!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:02 schreef Gratau het volgende:
mensen ik sta voor een dilemma: bretels of riem?
Dan zat ze in dat filmpje te liegenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:59 schreef Plums het volgende:
Ze heeft toch al tijd geleden toegegeven dat ze iig minstens 2x iets aan dr tieten heeft laten doen?
Hoi sjoegquote:Op donderdag 10 december 2009 16:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ze beweerde anders dat er niks was gebeurd.. Aflevering gisteren van DWDD.
Tevens hoi![]()
Love the Fontquote:
Riem.. Bretels is voor ouwe dondersquote:Op donderdag 10 december 2009 17:02 schreef Gratau het volgende:
Heb je alleen al geen dagtaak om al die community sites bij te houden?quote:
Social Networks.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Love the Font
Maar verslaafd aan 'under construction' pagina's . of aan al die social network icons?
Mwah. Valt mee.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Heb je alleen al geen dagtaak om al die community sites bij te houden?
Kheb zo'n hekel aan dat mensquote:Op donderdag 10 december 2009 17:02 schreef Plums het volgende:
[..]
Hoi sjoeg
Nou ik las anders dat ze ze had laten vergroten, en toen vond ze ze te groot en toen liet ze ze weer verkleinen.
Net zoals dat ze vroeger zei dat als ze 50+ is nooit in de Playboy gaat. Uberhaupt niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan zat ze in dat filmpje te liegen
Ik vind Hyves / FOK! en MSN al veel.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik vind Hyves / FOK! en MSN al veel.
Die dochter van haar is geloof ik echt zo'n kutbreezerquote:
Dan klopt het welquote:Op donderdag 10 december 2009 17:06 schreef Plums het volgende:
En ergens anders las ik dat ze zei dat ze 'alleen' aan dr gezicht had laten sleutelen.
I'm confused. Stom wijf.
Ik zal eens aan dr sleutelenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:06 schreef Plums het volgende:
En ergens anders las ik dat ze zei dat ze 'alleen' aan dr gezicht had laten sleutelen.
I'm confused. Stom wijf.
DIe heeft echt wel meer sleutel en plamuur werk laten doenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:06 schreef Plums het volgende:
I'm confused. Stom wijf.
Die staat volgende maand in de FHM hequote:Op donderdag 10 december 2009 17:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die dochter van haar is geloof ik echt zo'n kutbreezer..
Mwah, als je elke dag aan aantal krabbels krijgt en mensen hebt die er ook best veel aan doen is het best leuk om erop te kijken.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
![]()
Hyves is saai als je zelf niks doet.
Ik besteed meer tijd aan Fok dan Msn
Eens.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:06 schreef tliciouz het volgende:
http://forum.mokkels.nl/5(...)1-patricia-paay.html ik vind het prachtige foto's!
Wow, Gilf turns Milfquote:Op donderdag 10 december 2009 17:06 schreef tliciouz het volgende:
http://forum.mokkels.nl/5(...)1-patricia-paay.html ik vind het prachtige foto's!
Kan ik dan bij Glyn gaan lezen voor de stukkenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Die staat volgende maand in de FHM he
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:06 schreef tliciouz het volgende:
Kut werk.quote:Access Denied
Access to page "http://forum.mokkels.nl/5-nederlandse-mokkels/4431-patricia-paay.html" in the category "Pornography;Newsgroups/Forums" is denied.
For more information: See the Internet and e-mail code of conduct (in dutch)
In case of problems, please contact the ICT Helpdesk (4301).
Tijdens het wachten op de trein de Bruna in lopenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Die staat volgende maand in de FHM he
Bretels! Dat is cool!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:02 schreef Gratau het volgende:
Dat is bijna iedereenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:08 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
[..]
Kut werk.
Heb je d'r in het echt gezien op de straten?
Dat valt je vies tegen
Maakt niet weg dat de fotos niet mooi zijn
Smakelijkquote:
Iedereen valt in het echt tegen. En op tv en foto's waar niets aan bewerkt is vind ik haar nog super voor haar leeftijd.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:08 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
[..]
Kut werk.
Heb je d'r in het echt gezien op de straten?
Dat valt je vies tegen
Maakt niet weg dat de fotos niet mooi zijn
Je bent vergeten uit te loggen.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:14 schreef Plums het volgende:
Die foto in t bos vind ik tof![]()
Als t nou niet Paay was die daarop stond maar een chickie waarop ik wèl kon geilen, dan *fapfap*
Bij jullie is t sopsopsopquote:Op donderdag 10 december 2009 17:14 schreef Plums het volgende:
Die foto in t bos vind ik tof![]()
Als t nou niet Paay was die daarop stond maar een chickie waarop ik wèl kon geilen, dan *fapfap*
Daar kunnen ze beter een man van maken.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:18 schreef Plums het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is die dochter.![]()
Gezien die kop snuift ze haar moeders geld opquote:Op donderdag 10 december 2009 17:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Daar kunnen ze beter een man van maken.
Ben je het snelst klaar.
Yech, daar gaat ie spontaan slap van hangen.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:18 schreef Plums het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is die dochter.![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:23 schreef Len93 het volgende:
[..]
Yech, daar gaat ie spontaan slap van hangen.
Gewoon douwen zonder mauwenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:25 schreef Schieganger het volgende:
Die dochter van Patricia? Die was toch wel goed te doen?
Blijkt ze HIV te hebben.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:28 schreef Schieganger het volgende:
[..]
zak over het hoofd en alles komt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |