Had ik ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bijna n jaar geen les gehad
[..]
Gelukkig enigszins aanleg met rijden
Picsquote:
Daarom moet ik hem ook altijd sjouwen, mn zusje+moeder hebben allebei hooikoortsquote:Op donderdag 10 december 2009 14:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
Wordt pas vervelend als je hooikoorts hebt/allergisch bent
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:44 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Daarom moet ik hem ook altijd sjouwen, mn zusje+moeder hebben allebei hooikoorts
En mn vader, tja, die is altijd weg als de boom opgezet moet worden
Joah, had t er allemaal bij voor 1 leuke prijsquote:Op donderdag 10 december 2009 14:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Had ik ook.
25 lessen, geen TTT en zowel theorie als praktijk in 1 keer gehaald.
Succesquote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef tliciouz het volgende:
Zo regen voorbij ik ga boodschappen doen. Bye!
Ik rij alweer ruim 7 maanden rondquote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Joah, had t er allemaal bij voor 1 leuke prijs
Kan overigens echt niet wachten totdat ik m dus nu wel eens eindelijk heb
Middagquote:
neequote:Op donderdag 10 december 2009 14:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Pics
Heb je ze nu alle 2 moeten doen?
Geen betere TT kunnen bedenken?
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:46 schreef Plums het volgende:
[..]
nee
nee
en NEEHAD N BEETJE ONVERWACHTS DE LAPO HE
!
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:48 schreef mstr het volgende:
M'n moeder is een breezer
Krijg een smsje terug: Zal kyke
had er ook: GODVERDOMME KUT LAPO FJKHDJGFquote:Op donderdag 10 december 2009 14:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
Wat voor kleurtjes heeft ie uiteindelijk gekregen?
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:48 schreef mstr het volgende:
M'n moeder is een breezer
Krijg een smsje terug: Zal kyke
Dan sta je toch echt wel even van: Wat? Mam?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef Plums het volgende:
[..]heheh
de mijne zei laatst tegen de hond: whats up dawg
..![]()
Daarom net vraag ikquote:Op donderdag 10 december 2009 14:49 schreef Plums het volgende:
[..]
had er ook: GODVERDOMME KUT LAPO FJKHDJGFneer kunnen zetten? had je dat beter gevonden?!
zelfde als ieder jaar =/ en zoals ik al vaker verteld heb tegen je, hebben wij ieder jaar een heel kleurige boom met minstens 10 kleurtjes.
Ik zeg wel eens Yo Fokkahs tegen m'n oudersquote:Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef Plums het volgende:
[..]heheh
de mijne zei laatst tegen de hond: whats up dawg
..![]()
Je begint wel weer beter te worden zo te merkenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:49 schreef Plums het volgende:
[..]
had er ook: GODVERDOMME KUT LAPO FJKHDJGFneer kunnen zetten? had je dat beter gevonden?!
zelfde als ieder jaar =/ en zoals ik al vaker verteld heb tegen je, hebben wij ieder jaar een heel kleurige boom met minstens 10 kleurtjes.
Toffe moeder.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef Plums het volgende:
en ze vind 'pimp my car met al die negers' toch zo leuk![]()
Maar de eerste 10 minuten, waarin Xzibit alleen maar keihard om zijn eigen grappig lacht, is ook gewoon geweldigquote:Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef Plums het volgende:
Hahahquote:Op donderdag 10 december 2009 14:51 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens Yo Fokkahs tegen m'n oudersLaatst zijn m'n ma het ook tegen mij. Bovendien roept ze ook altijd LATAH terug als ik dat roep
En hoe slecht het gespeeld is als ze de deur open doenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maar de eerste 10 minuten, waarin Xzibit alleen maar keihard om zijn eigen grappig lacht, is ook gewoon geweldig
Pimp my car ook nog serieus?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef Plums het volgende:
Er doet ook nooooooit iemand anders open dan de gene die ze moeten hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:53 schreef mstr het volgende:
[..]
En hoe slecht het gespeeld is als ze de deur open doen
Soms. Maar ze heeft wel humor.quote:
Hahah ja de lach van die gast ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maar de eerste 10 minuten, waarin Xzibit alleen maar keihard om zijn eigen grappig lacht, is ook gewoon geweldig
Precies.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Er doet ook nooooooit iemand anders open dan de gene die ze moeten hebben
Zo moeder, zo dochter?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Soms. Maar ze heeft wel humor.
[..]
Hahah ja de lach van die gast ook.Dan kan je niet anders dan meelachen
Ja, zat ik met harry en haar in de auto, hoor ik opeens mn moeder: jaaaa dat ene programma, van inge, hoe heet t ook weer, OJA PIMP MY CARquote:
Rikquote:
Zwerverlook @ meetquote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef mstr het volgende:
Maar ik ga douchen. En scheren.
Ik lijk wel een fucking zwerver.
Dat dus inderdaadquote:Op donderdag 10 december 2009 14:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja, zat ik met harry en haar in de auto, hoor ik opeens mn moeder: jaaaa dat ene programma, van inge, hoe heet t ook weer, OJA PIMP MY CARhahah met die negers
Heb t maar niet verbeterd, vond t wel goed zo
Kan ik zowat om de dagquote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zwerverlook @ meet
Ik moet me ook weer scheren
Dat kan ik jullie niet aandoenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zwerverlook @ meet
Ik moet me ook weer scheren
Is t zo erg?quote:
Ja maar geen zinquote:
Hoe lang heeft t geduurd?quote:
Je krijgt toch al een telefoonquote:Op donderdag 10 december 2009 14:57 schreef Plums het volgende:
Ik vind echt dat ze me eens heel gauw ergens moeten aannemen, dan kan ik iig mn Samsung Star aanschaffen
Kan gebeurenquote:
En niet weglopen hequote:Op donderdag 10 december 2009 14:57 schreef Plums het volgende:
Ik vind echt dat ze me eens heel gauw ergens moeten aannemen, dan kan ik iig mn Samsung Star aanschaffen
Zweden = Noren =quote:Op donderdag 10 december 2009 14:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je krijgt toch al een telefoon
OWOWOWOW Ik krijg geen vrij met kerst.. dus geen ZwedenFJHWAGBJGBS
Goodluckquote:
Ja maar denk je nou echt dat dat niet een telefoon uit t jaar 0 is waarmee je net kan bellen en smsen?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je krijgt toch al een telefoon
OWOWOWOW Ik krijg geen vrij met kerst.. dus geen ZwedenFJHWAGBJGBS
Een van mn beste maten woont daarquote:
Het was een garpje, je had verteld wat je kreegquote:Op donderdag 10 december 2009 15:00 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja maar denk je nou echt dat dat niet een telefoon uit t jaar 0 is waarmee je net kan bellen en smsen?Je kent mn moeder. Die telefoon is sowieso overgebleven van Ghana... ofzoiets
![]()
Dus nee, SAMSUNG STAR FTW
WTFwat n hoeren. Waarom heb je 5 maanden geleden niet al vrij gevraagd dan?
Mag ik dat wel? Ben callcentre pimpquote:Op donderdag 10 december 2009 15:01 schreef Jotcha het volgende:
Welke callcentresnol mij met kerst belt kan optyfen
En toen je wist dat je wel nog zou werken daar dan, hoelang heb je toen gewacht met aanvragen?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Het was een garpje, je had verteld wat je kreeg
Maar dat was omdat ik dacht vanaf november niet meer daar t werkenVervolgens dus gewoon niet meer aan gedacht
Totdat ik mij realiseerde dat er dus de kans was dat ik moest werken rond die tijd wat best lang heeft geduurdquote:Op donderdag 10 december 2009 15:03 schreef Plums het volgende:
[..]
En toen je wist dat je wel nog zou werken daar dan, hoelang heb je toen gewacht met aanvragen?
Ja als je belt weet je toch wiedat is? Dan doe je de groeten maar, voordat pa je afwimpeltquote:Op donderdag 10 december 2009 15:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mag ik dat wel? Ben callcentre pimp![]()
..quote:Op donderdag 10 december 2009 15:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Totdat ik mij realiseerde dat er dus de kans was dat ik moest werken rond die tijd wat best lang heeft geduurd
Maar dat zit wel goed, ga ergens in februari ofzo wel een weekje of lang weekendNeem ik dan wel iets mee
Ik word alleen maar gebeld gelukkigquote:Op donderdag 10 december 2009 15:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja als je belt weet je toch wiedat is? Dan doe je de groeten maar, voordat pa je afwimpelt
Je weet hoe ik met die dingen benquote:
Oh, voor welk bedrijf?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik word alleen maar gebeld gelukkig
Dat weet de halve sc volgens mij al gezien die vragen vanmiddagquote:
Ja. vandaar de ..quote:
Helpdeskquote:Op donderdag 10 december 2009 15:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik word alleen maar gebeld gelukkig
Ga kijken waar t vandaan komtquote:Op donderdag 10 december 2009 15:11 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja. vandaar de ..![]()
omg ik krijg opeens zin in eeh.. dno, ik ruik iets, en nu heb ik er zin in, maar ik weet niet wat t is.gvd, want dat eten is echt lekker
Jewaitetquote:
Nee die geur is niet echt aanwezig, soms krijg ik gewoon een geur in mn neus, uit mn herinneringen. Snap je? Heel vervelend is dat, want ik herinner me zelden wat voor eten t wasquote:Op donderdag 10 december 2009 15:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga kijken waar t vandaan komt
[..]
Jewaitet
Krijg je zeker fucking veel domme mensenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga kijken waar t vandaan komt
[..]
Jewaitet
Je hebt niet half een idee hoe veel ..quote:Op donderdag 10 december 2009 15:15 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Krijg je zeker fucking veel domme mensen
Ik ken dat gevoelquote:Op donderdag 10 december 2009 15:15 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee die geur is niet echt aanwezig, soms krijg ik gewoon een geur in mn neus, uit mn herinneringen. Snap je? Heel vervelend is dat, want ik herinner me zelden wat voor eten t was
In de supermarkt: hoi, kun je eventjes kijken?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je hebt niet half een idee hoe veel ..
Achterin de volvo natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 15:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel
Ik wou eigenlijk een eland voor je meenemen aangezien dat dus wel iets Zweeds is. Maar hoe neem ik dat mee?
Nog leuke verhalen over domme mensen ?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je hebt niet half een idee hoe veel ..
quote:
Ik had er laatst een die zn telefoonkabel in zn router probeerde in te pluggenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:20 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Nog leuke verhalen over domme mensen ?
Bovenop t vliegtuig bindenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel
Ik wou eigenlijk een eland voor je meenemen aangezien dat dus wel iets Zweeds is. Maar hoe neem ik dat mee?
Die heb ik ook al een keer gehadquote:Op donderdag 10 december 2009 15:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik had er laatst een die zn telefoonkabel in zn router probeerde in te pluggen
Jullie leveren zeker alleen maar kabel verbindingen ?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tegen dierenmishandeling was?quote:
Hahaha schattigquote:Op donderdag 10 december 2009 15:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |