Had ik ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Bijna n jaar geen les gehad
[..]
Gelukkig enigszins aanleg met rijden
Picsquote:
Daarom moet ik hem ook altijd sjouwen, mn zusje+moeder hebben allebei hooikoortsquote:Op donderdag 10 december 2009 14:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
Wordt pas vervelend als je hooikoorts hebt/allergisch bent
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:44 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Daarom moet ik hem ook altijd sjouwen, mn zusje+moeder hebben allebei hooikoorts
En mn vader, tja, die is altijd weg als de boom opgezet moet worden
Joah, had t er allemaal bij voor 1 leuke prijsquote:Op donderdag 10 december 2009 14:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Had ik ook.
25 lessen, geen TTT en zowel theorie als praktijk in 1 keer gehaald.
Succesquote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef tliciouz het volgende:
Zo regen voorbij ik ga boodschappen doen. Bye!
Ik rij alweer ruim 7 maanden rondquote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Joah, had t er allemaal bij voor 1 leuke prijs
Kan overigens echt niet wachten totdat ik m dus nu wel eens eindelijk heb
Middagquote:
neequote:Op donderdag 10 december 2009 14:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Pics
Heb je ze nu alle 2 moeten doen?
Geen betere TT kunnen bedenken?
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:46 schreef Plums het volgende:
[..]
nee
nee
en NEEHAD N BEETJE ONVERWACHTS DE LAPO HE
!
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:48 schreef mstr het volgende:
M'n moeder is een breezer
Krijg een smsje terug: Zal kyke
had er ook: GODVERDOMME KUT LAPO FJKHDJGFquote:Op donderdag 10 december 2009 14:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
Wat voor kleurtjes heeft ie uiteindelijk gekregen?
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:48 schreef mstr het volgende:
M'n moeder is een breezer
Krijg een smsje terug: Zal kyke
Dan sta je toch echt wel even van: Wat? Mam?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef Plums het volgende:
[..]heheh
de mijne zei laatst tegen de hond: whats up dawg
..![]()
Daarom net vraag ikquote:Op donderdag 10 december 2009 14:49 schreef Plums het volgende:
[..]
had er ook: GODVERDOMME KUT LAPO FJKHDJGFneer kunnen zetten? had je dat beter gevonden?!
zelfde als ieder jaar =/ en zoals ik al vaker verteld heb tegen je, hebben wij ieder jaar een heel kleurige boom met minstens 10 kleurtjes.
Ik zeg wel eens Yo Fokkahs tegen m'n oudersquote:Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef Plums het volgende:
[..]heheh
de mijne zei laatst tegen de hond: whats up dawg
..![]()
Je begint wel weer beter te worden zo te merkenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:49 schreef Plums het volgende:
[..]
had er ook: GODVERDOMME KUT LAPO FJKHDJGFneer kunnen zetten? had je dat beter gevonden?!
zelfde als ieder jaar =/ en zoals ik al vaker verteld heb tegen je, hebben wij ieder jaar een heel kleurige boom met minstens 10 kleurtjes.
Toffe moeder.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef Plums het volgende:
en ze vind 'pimp my car met al die negers' toch zo leuk![]()
Maar de eerste 10 minuten, waarin Xzibit alleen maar keihard om zijn eigen grappig lacht, is ook gewoon geweldigquote:Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef Plums het volgende:
Hahahquote:Op donderdag 10 december 2009 14:51 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik zeg wel eens Yo Fokkahs tegen m'n oudersLaatst zijn m'n ma het ook tegen mij. Bovendien roept ze ook altijd LATAH terug als ik dat roep
En hoe slecht het gespeeld is als ze de deur open doenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maar de eerste 10 minuten, waarin Xzibit alleen maar keihard om zijn eigen grappig lacht, is ook gewoon geweldig
Pimp my car ook nog serieus?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef Plums het volgende:
Er doet ook nooooooit iemand anders open dan de gene die ze moeten hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:53 schreef mstr het volgende:
[..]
En hoe slecht het gespeeld is als ze de deur open doen
Soms. Maar ze heeft wel humor.quote:
Hahah ja de lach van die gast ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maar de eerste 10 minuten, waarin Xzibit alleen maar keihard om zijn eigen grappig lacht, is ook gewoon geweldig
Precies.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Er doet ook nooooooit iemand anders open dan de gene die ze moeten hebben
Zo moeder, zo dochter?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Soms. Maar ze heeft wel humor.
[..]
Hahah ja de lach van die gast ook.Dan kan je niet anders dan meelachen
Ja, zat ik met harry en haar in de auto, hoor ik opeens mn moeder: jaaaa dat ene programma, van inge, hoe heet t ook weer, OJA PIMP MY CARquote:
Rikquote:
Zwerverlook @ meetquote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef mstr het volgende:
Maar ik ga douchen. En scheren.
Ik lijk wel een fucking zwerver.
Dat dus inderdaadquote:Op donderdag 10 december 2009 14:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja, zat ik met harry en haar in de auto, hoor ik opeens mn moeder: jaaaa dat ene programma, van inge, hoe heet t ook weer, OJA PIMP MY CARhahah met die negers
Heb t maar niet verbeterd, vond t wel goed zo
Kan ik zowat om de dagquote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zwerverlook @ meet
Ik moet me ook weer scheren
Dat kan ik jullie niet aandoenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zwerverlook @ meet
Ik moet me ook weer scheren
Is t zo erg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |