Mijn broer gaat erheen met m'n neefje.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:13 schreef rubbereend het volgende:
Heee Bos, zaterdag AZ verder het wak in helpen
en dan meteen het Philipsstadionquote:Op donderdag 10 december 2009 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer gaat erheen met m'n neefje.
Voor het eerst dat Jelle naar een stadion gaat.
leukquote:Op donderdag 10 december 2009 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer gaat erheen met m'n neefje.
Voor het eerst dat Jelle naar een stadion gaat.
Ja je kunt niet alles hebben in het levenquote:
Toen hadden alle tribunes nog 1 laag, neem ik aan?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef tong80 het volgende:
Toevallig ben ik ook ooit naar PSV-AZ geweest met mijn pa. Is al 25 jaar geleden. Wat ik me herinner is dat ze verwarming onder het dak hadden. Dat kenden we niet bij FC Den Bosch.
En nu naar Theo Maassen VS Patricia Paaij kiojken in DWDD.
Ja en we stonden in een hoekvakquote:Op donderdag 10 december 2009 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen hadden alle tribunes nog 1 laag, neem ik aan?
met die rare uitbouw van de zuid tribune die in '88 werd verbouwdquote:Op donderdag 10 december 2009 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen hadden alle tribunes nog 1 laag, neem ik aan?
ben bij PSV-Oud PSV geweest.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef tong80 het volgende:
Toevallig ben ik ook ooit naar PSV-AZ geweest met mijn pa. Is al 25 jaar geleden. Wat ik me herinner is dat ze verwarming onder het dak hadden. Dat kenden we niet bij FC Den Bosch.
En nu naar Theo Maassen VS Patricia Paaij kiojken in DWDD.
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben bij PSV-Oud PSV geweest.
Hadden toen een team met Romario, vd Kerkhofjes, Lerby en nog meer van dat soort namen...echt prachtig
(en een keer of 3 naar Ned XItal)
inderdaad die avond ! Prachtige wedstrijd die 1e...daarom viel die andere natuurlijk zo tegenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat was echt heel tof ja. Volgens mij was het zelfs oud psv tegen oud psv. Hiddink kreeg het voor elkaar om 12 spelers in het veld te hebben. Daarna kwam PSV - Herta BSC, de meest zaaddodende wedstrijd ooit
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
inderdaad die avond ! Prachtige wedstrijd die 1e...daarom viel die andere natuurlijk zo tegen
Geweldigquote:Op donderdag 10 december 2009 19:06 schreef rubbereend het volgende:
lachen om lexa
briljant topic dit
nog 1 voor het slapen gaanquote:Op donderdag 10 december 2009 20:26 schreef Againzender het volgende:
Afdelingsuitje gehad vanmiddag. Wie had ooit gedacht dat ik tegen Sanne zou gaan op bieden om Ik voel me zo verdomd alleen te gaan zingen
En toen ging ik toch nog in de fout met de tekst
Ben best lam eigenlijk. Bier, iemand?
gezellig !quote:
de allerlaatste en dan ga ik DWDD (hh) in bed kijken !quote:
Sjakie Swartquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de allerlaatste en dan ga ik DWDD (hh) in bed kijken !
prachtig!\quote:
ben wegquote:
Ik heb het nog niet gezien. Hij moest huilen toch ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prachtig!\
Maar hoe kan het dat hij nog geen erelid is?
Trusten Bjoroquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben weg
Slaap lekker Tong en anderen
ja hij brak even, echt huilen gebeurd dan natuurlijk niet maar het was een prachtig puur moment.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien. Hij moest huilen toch ?
Ok zo even kijken en dan naar bedje toe.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij brak even, echt huilen gebeurd dan natuurlijk niet maar het was een prachtig puur moment.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:29 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
We krijgen winter volgende week
sneeuwquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:29 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
We krijgen winter volgende week
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Gooi je er een borrel in, ben je zo weer warm.
Dus je komt het weekend bijna weer door Tongquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Bij je ma langs gaan is altijd lonend. Heerlijke nasi en macaroni meegekregen.
Drie keer nasi en drie keer Macaroni maakt bijna een weekquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:41 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dus je komt het weekend bijna weer door Tong
oh myquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie keer nasi en drie keer Macaroni maakt bijna een week
Kerel,heb je een auto vol ofzo?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie keer nasi en drie keer Macaroni maakt bijna een week
Ik heb geen rijbewijsquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:18 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Kerel,heb je een auto vol ofzo?
Dan moet je 3keer heen en weer fietsen voor al dat etenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs
Ik wil deze mijlpaal opdragen aan Yvonne.
Ik heb sterke armen door het fokkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Dan moet je 3keer heen en weer fietsen voor al dat eten
Tja,met zon aantal Posts kan ik me dat best indenkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb sterke armen door het fokken
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:41 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Tja,met zon aantal Posts kan ik me dat best indenken
Weet je het zeker dat je dat wilt?quote:
Hoi Es maar wel een kut nummerquote:
die paar natte vlokken hier stelt geen reet voor met wat jij elke winter meemaaktquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat je dat wilt?
Dat dacht ik ook toen ik het lasquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
die paar natte vlokken hier stelt geen reet voor met wat jij elke winter meemaakt
Fortuna gewonnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:27 schreef Bjoro het volgende:
wordt er eigenlijk nog gevoetbald vanavond ?
van den Bosch nog wel !quote:
Waardeloze wedstrijd zeg. Gelukkig wel op de valreep gewonnen. Niet onverdiend. Fortuna was het minst slecht...quote:
geen idee, kon niet op tijd in het stadion zijn.....quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:27 schreef Bjoro het volgende:
wordt er eigenlijk nog gevoetbald vanavond ?
wel shirt uit neem ik aan ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:29 schreef Happel het volgende:
Stel je niet aan. Is 15 graden hier binnen en zit gewoon in korte broek.
Je moet ook niet bij de wallmart shoppenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:35 schreef popolon het volgende:
't Is -10 hier en ik zag nog een joker in de korte broek in de supermarkt vandaag.
topmodquote:
tijd voor een zonnetje bij jullie, zie ik, je kleurt een beetje witjesquote:
Ik zie wat flitsen op sportscenter maar da's alles. 'Speed skating' is alleen populair als de OS beginnen. De kranten in Chicago hebben het er wel degelijk over.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:42 schreef borisz het volgende:
Popo is er in Amerika nog een beetje aandacht voor Davis ?
Inscannen en laten zienquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:14 schreef Againzender het volgende:
ik sta in de Echo samen met Axel
Hoezo, plaatselijk suffertje
Zien!!!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:14 schreef Againzender het volgende:
ik sta in de Echo samen met Axel
ik heb geen scanner hier, maar dat ben ik zeker van plan! wij staan er ter illustratie van een actie van het afvalpunt (quote:
Welk?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
Hopen op een mooie wedstrijd mijn broer en zijn zoontje zitten nu in het stadion.
Rode Ster Belgrado - Dynamo Kiewquote:
ook al 4 jaar naar dat moment uitgekeken ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:13 schreef borisz het volgende:
Ah het conceptprogramma van D66Velsen valt op de deurmat.
Nee, ben pas sinds kort D66 lidquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ook al 4 jaar naar dat moment uitgekeken ?
sinds kort 18 bedoel je ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee, ben pas sinds kort D66 lid.
Maar zeker niet vervelendquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:02 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dank je Tong![]()
Pfff, vermoeiende wedstrijd was het.
Ik ben erg onder de indruk van Twente, en PSV beheerst dit spelletje eigenlijk al een jaar of 10 zeer goed, dus ik ben bang dat de titelstrijd tussen deze twee gaat....quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:45 schreef Joel-Smeets het volgende:
Wanneer laten Twente en PiSV nu eens punten liggen
Joh,volgend jaar,volgend jaar..quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben erg onder de indruk van Twente, en PSV beheerst dit spelletje eigenlijk al een jaar of 10 zeer goed, dus ik ben bang dat de titelstrijd tussen deze twee gaat....
Dat zeggen we in Rotterdam ook al 10 jaar. En in Amsterdam ook al wat jaartjes.quote:Op zondag 13 december 2009 00:08 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Joh,volgend jaar,volgend jaar..
Tja,dat heeft alles te maken met prestatiesquote:Op zondag 13 december 2009 00:19 schreef popolon het volgende:
Ik volg het dan niet op de voet maar 't valt me op dat dat beleid van Ajax al jaren knollen is. Zoveel spelers komen en gaan, dat scouting systeem ligt echt op z'n kont ook.
Nooit wat gehad met PSV maar hun bestuur en scouting is stukken beter.
Neen,ik doelde meer op rust binnen een club.quote:Op zondag 13 december 2009 00:47 schreef popolon het volgende:
Je kunt niet presteren als je matige spelers blijft halen.
Ok. Die is er dus veel meer bij PSV dan bij Ajax bijv. Tja en Feyenoord is ook al jaren een drama.quote:Op zondag 13 december 2009 00:48 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Neen,ik doelde meer op rust binnen een club.
Feyenoord is nog het ergste,bij Ajax is het onder Jol minder geworden..quote:Op zondag 13 december 2009 00:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Ok. Die is er dus veel meer bij PSV dan bij Ajax bijv. Tja en Feyenoord is ook al jaren een drama.
Toch doet Feyenoord het nu redelijk... (voor hun doenquote:Op zondag 13 december 2009 00:55 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Feyenoord is nog het ergste,bij Ajax is het onder Jol minder geworden..
er is ook een online versie zie ik:quote:
Axel zit echt vol verbazing te kijkenquote:Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is ook een online versie zie ik:
http://www.echo.nl/ec-zw/zakelijk/lees/944793/sint.uitgezwaaid/
Ja, hij had die Pieten niet helemaal verwacht geloof ik.quote:Op zondag 13 december 2009 15:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Axel zit echt vol verbazing te kijkenleuke foto
boefje !quote:Op zondag 13 december 2009 10:33 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh.
Justin had een plant voor het raam van de vensterbank gekieperd. Gaf hij de kat op de schuld.
Ik vind het niet erg dat die plant naar zijn grootje is, maar wel dat ie daarom liegt.
Hoop goude plakken op het EK Zwemmenquote:Op zondag 13 december 2009 17:22 schreef Ole het volgende:
`Hey, het Wilhelmus!
Alleen de economen zullen hem kennenquote:
Buurjongetje kwam ooit thuis van het spelen op straat. En het eerste dat ie zei was : 'Ik heb geen vuurtje gestookt hoor.'quote:Op zondag 13 december 2009 10:33 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh.
Justin had een plant voor het raam van de vensterbank gekieperd. Gaf hij de kat op de schuld.
Ik vind het niet erg dat die plant naar zijn grootje is, maar wel dat ie daarom liegt.
Leuk dat ie een frietpan kreeg. Zal ie erg blij mee zijn geweest.quote:Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is ook een online versie zie ik:
http://www.echo.nl/ec-zw/zakelijk/lees/944793/sint.uitgezwaaid/
quote:Op zondag 13 december 2009 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buurjongetje kwam ooit thuis van het spelen op straat. En het eerste dat ie zei was : 'Ik heb geen vuurtje gestookt hoor.'
Goeiemorgen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |